مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خودداری از خرید آجیل رنگی

[ad_1]

بامداد – کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه هشدار داد، افراد از خرید آجیل های رنگی و براق خودداری کنند. خودداری از خرید آجیل رنگی را پی می گیریم.

به گزارش بامداد به نقل از ایسنا ، بهمن خدادادیان با تاکید بر خریداری آجیل از فروشگاه های معتبر، گفت: متاسفانه روزهای مانده به عید با توجه به افزایش خرید آجیل، شاهد فروش آجیل توسط دستفروش ها نیز هستیم.

بهمن خدادادیان با بیان اینکه سلامت آجیل عرضه شده توسط دستفروش ها مورد تایید نیست، اظهار کرد: عمدتا این افراد آجیل های مانده و کپک زده را عرضه می کنند که هیچ نظارت بهداشتی هم بر روی آنها صورت نمی گیرد.

بهمن خدادادیان با اشاره به وجود کپک ” آسپرژیلوس ” در آجیل های مانده و کهنه، گفت: این کپک نوعی سم به نام “آفلا توکسین” از خود ترشح می کند که سرطان زا بوده و می تواند مسمومیت های شدید را رقم بزند.

بهمن خدادادیان کارشناس بهداشت در همین راستا توصیه کرد: افراد حتما آجیل را از مراکز معتبر تهیه کرده و حتما به ظاهر آجیل و تازگی آجیل توجه داشته باشند.

خودداری از خرید آجیل رنگی

خدادادیان همچنین توصیه کرد: افراد آجیل خام خریده و از خرید آجیل های رنگی و براق و بوداده جدا خودداری کنند.

بهمن خدادادیان کارشناس بهداشت با اشاره به ممنوعیت فروش آجیل های رنگی گفت: هر موردی که از فروش آجیل رنگی دیده شود با آن برخورد می شود.

بهمن خدادادیان با بیان اینکه گشت های نظارت در روزهای مانده به عید که اوج فروش آجیل است تشدید می شود، از مردم نیز خواست تا در صورت مشاهده هرگونه آجیل رنگی موارد را با تماس با شماره ۱۹۰ گزارش دهند.

بهمن خدادادیان تصریح کرد: چنانچه آجیل ها با موادی مانند زعفران و یا زردچوبه رنگ شده باشند مانعی ندارد، اما متاسفانه عمده رنگ های مورد استفاده برای رنگ کردن آجیل ها شیمیایی و سرطان زاست.

بهمن خدادادیان با بیان اینکه آجیل های درهم کیفیت خوبی ندارند، توصیه کرد: افراد اقلام آجیل را جداگانه و بصورت خام تهیه کرده و سپس اقلام آجیل با هم مخلوط کنند.

نوشته خودداری از خرید آجیل رنگی اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آجیل فواید ، مضرات ، انواع ، راهنمای خرید سایت آجیل و ترکیبات مختلف وقتی برای خرید آجیل عید به خشکبارفروشی می‌روید، معمولا چند پیشگیری از سوانح و حوادث در کودکان پرستاران …آموزش عمومیاصول کار با الکتروشوک با مطالعه این مطلب روش استفاده از دستگاه الکتروشوک را بطور سفره آرایی، نکات خانه داری،مهارتهای زندگیبنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت علل خیانت های زناشویی مخصوص دختر و پسرهای خوش سرویس قاشق و چنگال و نکاتی برای خریدنکاتی برای خرید قاشق و چنگال خرید قاشق و چنگالخرید سرویس قاشق و چنگالراهنمای خرید روش های صحیح سرخ کردن غذا چیست؟نکاتی که باید در سرخ کردن غذا به خاطر داشت قبل از این که مواد غذایی را به داخل روغن کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در بخورنخورهای سردرد از آنجا که سردرد ممکن است نشانه‌ای از عملکرد یکی از اعضا باشد بنابراین در وهله اول بچه شمرون آکنه وجوش های بدن وراه های درمانآکنه یا جوش جوانی از مشکلات عمدۀ درصد از جوانان است و از نظر روحی و روانی و جنبه های سری جدید مدل کیک های عقد و عروسی جدید ترین این بخش دسته گل زیبا رنگی عروسعکس فانتزی ترین ماشین عروس های دنیا تصاویری جملات و متن های زیبا برای کارت عروسیجملات و متن های زیبا برای کارت عروسی در اینجا کامل ترین متن های مخصوص کارت دعوت عقد و آجیل فواید ، مضرات ، انواع ، راهنمای خرید سایت پزشکان آجیل و ترکیبات مختلف وقتی برای خرید آجیل عید به خشکبارفروشی می‌روید، معمولا چند گزینه پیشگیری از سوانح و حوادث در کودکان پرستاران توانمند ایران آموزش عمومی اصول کار با الکتروشوک با مطالعه این مطلب روش استفاده از دستگاه الکتروشوک را بطور اصولی سفره آرایی، نکات خانه داری،مهارتهای زندگی با این کار همسرتان را شگفت زده کنید پیشگیری از کودک آزاری جنسی با تور استانبول از سومین سرویس قاشق و چنگال و نکاتی برای خرید نکاتی برای خرید قاشق و چنگال خرید قاشق و چنگالخرید سرویس قاشق و چنگالراهنمای خرید سرویس کاروفناوری کَلاله دانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در دسکتاپ روش های صحیح سرخ کردن غذا چیست؟ نکاتی که باید در سرخ کردن غذا به خاطر داشت قبل از این که مواد غذایی را به داخل روغن بخورنخورهای سردرد از آنجا که سردرد ممکن است نشانه‌ای از عملکرد یکی از اعضا باشد بنابراین در وهله اول لازم است اسانس ها خبرگزاری پردیس هنگام استفاده از بعضی از محصولات، بوی مطبوعی متناسب با عملکرد آن محصول به مشام می رسد دهان ودندان هرکسی دوست دارد همیشه دهان خوشبویی داشته باشد از آنجا که این قضیه برای بیشتر افراد حائز تغذیه کودک از ابتدای تغذیه کودک از ابتدای سالگی تا پایان سالگی درسنین تا سالگی به وزن کودک در هر سال به اخرین خبر از خرید سربازی عکس از خرید لباس



لینک منبع :خودداری از خرید آجیل رنگی

Images for خودداری از خرید آجیل رنگی خرید آجیل‌ رنگی و براق ممنوع - وبلاگ آمازیران blog.amaziran.com/خرید-آجیل‌های-رنگی-و-براق-ممنوع/‎Cachedکارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه هشدار داد، افراد از خرید آجیل‌ رنگی و براق خودداری کنند.افراد اقلام آجیل را جداگانه و بصورت خام تهیه کرده و. مصرف آجیل رنگی سلامتی را به خطر می‌اندازد - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../مصرف-آجیل-رنگی-سلامتی-را-به-خطر-می-اندازد‎Cached17 مارس 2016 ... خدادادیان بر خرید و استفاده از آجیل‌های ساده تاکید کرد و گفت: شهروندان خرید آجیل ساده را مورد توجه قرار دهند و جداً از خرید آجیل‌های رنگی خودداری شود ... از خرید آجیل های رنگی خودداری کنید - خبرگزاری اقتصادی ایران econews.com/fa/content/465175 9 مارس 2014 ... اقتصاد ایران: مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مردم خواست تا در آستانه عید از خرید آجیل های رنگی خودداری ... از خرید آجیل فله‌ای خودداری کنید - نمایش محتوای خبر - صدا و سیمای ... bojnourd.irib.ir/-/از-خرید-اجیل-فله‌ای-خودداری-کنید 15 مارس 2015 ... از خرید آجیل فله‌ای خودداری کنید ... خانواده از خرید آجیل های رنگی، شیرینی و شکلات‌های رنگی به صورت فله و بدون مجوزهای بهداشتی خودداری کنید. هشدار وزارت بهداشت : آجیل رنگی نخرید www.alborznews.co/view/14592.aspx‎Cached11 مارس 2012 ... رنگ‌های سبز و قهوه‌ای نیز در میان مغز فندق‌ها نشانه خطرناک بودن محصول (وجود سم افلاتوکسین) و کهنه‌ فروشی است. ... ۵) سلیقه شخصی: همه ما برای خرید آجیل نوروزی یک گزینه دیگر را هم .... ۹) از خرید و مصرف آجیل های رنگ شده خودداری کنید. از خرید آجیل های رنگ شده خودداری کنید - پرشین وی persianv.com/khorak/از-خرید-آجیل-های-رنگ-شده-خودداری-کنید.html 7 مارس 2011 ... از خرید آجیل های رنگ شده خودداری کنید. سلامت نیوز :برای اطمینان از سلامت آجیل، باید مدتی آن را دست نگه داشت و در صورتی که دست رنگی شد نباید آن ... راهنمای خرید آجیل برای عید - به اضافه سلامتی healthplus.ir/1395/12/14/راهنمای-خرید-آجیل-برای-عید/‎Cached۳) رنگ آجیل را با دست‌تان کنترل کنید. اگر دست‌تان رنگی شد احتمال دارد آجیل‌ها را با رنگ‌های غیرمجاز یا خوراکی رنگ کرده باشند و باید از خرید آن خودداری کنید. اخبار > نکاتی که باید هموطنان در خرید آجیل رعایت نمایند - وزارت بهداشت iec.behdasht.gov.ir/index.aspx?siteid=1&pageid=32628...‎Cached13 مارس 2014 ... از خرید آجیل مخلوط و فله ای بهدلیل احتمال تقلب بالا ، جدا خودداری نمایید. 2. ... آجیل های رنگی مانند آجیل هایی که هنگام مصرف دست ها و لب ها رنگی می شود ... خودداری از خرید آجیل رنگی | بامداد | سایت خبری تحلیلی بامداد | آجیل ... bamdad.net/خودداری-از-خرید-آجیل-رنگی.html‎Cached29 نوامبر 2016 ... بامداد – کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه هشدار داد، افراد از خرید آجیل های رنگی و براق خودداری کنند. خودداری از خرید آجیل رنگی را پی ...