مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شد

[ad_1]

وب سایت کلیک: فقط تصور کنید که می توانستید تنها با استفاده از نیروی جاذبه، یعنی همان چیزی که همه جا وجود دارد، برق مورد نیازتان را تولید کنید! خب این امکان به وجود آمده است!

 

 گام بلند دانشمندان در تولید برق؛ تولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شد

تولید برق تنها با استفاده از نیروی جاذبه و بدون نیاز به مصرف انرژی و استفاده از روش های قدیمی دیگر غیر ممکن نیست. نیروی جاذبه زمین می تواند با این فناوری جدید تمام دنیا را روشن کند! این یعنی روشن کردن تمام زمین به روشی امن و کم هزینه تنها در سایه استفاده از نیروی جاذبه ای که به صورت رایگان در همه جای زمین وجود دارد.

صاحب ایده تولید نور از جاذبه زمین با نام GravityLight توانست در سال ۲۰۱۵ به خاطر این ایده برنده جایزه "سکوی پرتاب” Shell شود. این روش می تواند الکتریسیته را به روشی امن تر و پاکیزه تر تولید کند.

در اصل، مطالعات نشان داده اند که گازهای سمی ساطع شده از لامپ های سفید به اندازه ۱۷۰ سیگار در هر سال  تولید سم می کنند. خطر استفاده از این لامپ ها برای جوامعی که از آن ها استفاده می کنند، زیاد است.

اما حالا کشف پتانسیل بالای تولید نور از نیروی جاذبه در کنار سادگی و نامحدود بودن این روش می تواند مشکلات به وجود آمده در اثر استفاده از لامپ های سفید را برطرف کند و خطر استفاده از این لامپ ها را برای مردم کاهش داده و سلامت افراد را حفظ کند. شاید این راهی باشد به سمت آینده ای امن تر و پاکیزه تر برای کسانی که به داشتن امنیت در آینده اهمیت می دهند. واکنش زنجیره ای موجود در اثر متقابل انرژی جاذبه زمین با وسایل و واکنش متقابل آن ها به این انرژی، باعث می شود که چرخه به راه افتاده و الکتریسیته مورد نیاز تولید شود. هر بار که این چرخه یک دور کامل می زند، انرژی مورد نیاز برای روشن نگه داشتن یک لامپ به مدت ۲۰ دقیقه و به طور مداوم را تولید کند.

این دستگاه می تواند هزینه های بالای مصرف انرژی را در کشورهای در حال توسعه کاهش دهد. این لامپ های جاذبه ای می توانند بدون نیاز به اپراتور و تنها در ازای پرداخت مبلغ اولیه برای خرید آن ها، مورد استفاده قرار گرفته و سال ها به کار خود ادامه دهند.

بعد از موفقیت این ایده در دومین کمپین خود، لامپ جاذبه ای یا همان GravityLight قرار است که با کمک Shell یک تور ۵۰ شبی را در ۵۰ روستای کنیا برگزار کند. مردم این روستاها اکنون می توانند بی نیاز از لامپ ها سفید مضر، نور مورد نیاز خانه هایشان را تامین کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شد مجله …وب سایت کلیک فقط تصور کنید که می توانستید تنها با استفاده از نیروی جاذبه، یعنی همان تولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شد فقط …تولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شد تولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق تولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شد واضحتولیدالکتریسیتهازجاذبهتولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شدوب سایت کلیک فقط تصور کنید که می توانستید تنها تولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شد …تولیدالکتریسیتهازتولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شد کشاورزنیوز کشاورزنیوز اخبار کشاورزی ایران اجتماعی تولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شدتولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شد اجتماعی ادبی توانست به در عنوان شد تولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شدفقط تصور کنید که می توانستید تنها با استفاده از نیروی جاذبه، یعنی همان چیزی که همه جا گام بلند دانشمندان در تولید برق؛ تولید الکتریسیته از جاذبه گام بلند دانشمندان در تولید برق؛ تولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شدگام بلند دانشمندان در تولید برق؛ تولید الکتریسیته از جاذبه مطالب مرتبط گام بلند دانشمندان در تولید برق؛ تولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شدگام بلند پژوهشگران در تولید برق؛ تولید الکتریسیته از جاذبه دانش و فناورینوآوری هاگام بلند دانشمندان در تولید برق؛ تولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شد فقط تصور کنید گام بلند دانشمندان در تولید برق؛ تولید الکتریسیته از جاذبه فناوری و ارتباطاتکلیک الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شد تولید برق تنها با الکتریسیته را به اخبار علم و فناوری آهنربا چیست؟ اخبار علم و فناوری آهنربا چیست؟ تاریخچه آهن ربا یونانیان باستان در حدود سال پیش برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات سایز سیم ها طبقه بندی قصه های قبیله معرفی نویسنده و مدیر وبلاگ لغت آیلتس ضروری برای همه اخبار محیط زیست سایت پزشکان بدون مرز به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز به نقل از عصر ایران، ابتکار گفت رودخانه های کشور در برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات ژیروسکوپ و یک ابزارهای مختلفی دارد که از آن میان ابزار آن بیش از بقیه مورد استفاده است که در ادامه الف شمارش معکوس برای آغاز یک نبرد تاریخی شمارش معکوس برای عملیات آزادسازی موصل آغاز شده است رسانه های منطقه از آغاز عملیات در چند خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری «جیمی کیمل» مجری اسکار ۲۰۱۷ شد کمانداران بامداد چهارشنبه راهی تایلند می شوند آخرین خبرها دانلود رایگان مقالات عمران و معماری مهندسی معماریمهندسی عمران مهندسی ساختمانمقالات مهندسیدانلود رایگان مقالات مهندسی اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که می آموزشی اجرای طرح جابر در مدرسه های ابتدای اهمیت و ضرورت طرح اگر حاصل دوره ی تحصیلات مدرسه ای ، تنها انتقال پاره ای از مفاهیم به ذهن مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر



لینک منبع :تولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شد

تولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../تولید-الکتریسیته-از-جاذبه-زمین-محقق-شد‎Cached29 نوامبر 2016 ... گام بلند دانشمندان در تولید برق؛ تولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شد. تولید برق تنها با استفاده از نیروی جاذبه و بدون نیاز به مصرف انرژی و ... گام بلند دانشمندان در تولید برق؛ تولید الکتریسیته از جاذبه زمین ... click.ir/1395/09/08/producing-electricity-from-gravity/‎Cached28 نوامبر 2016 ... صاحب ایده تولید نور از جاذبه زمین با نام GravityLight توانست در سال ۲۰۱۵ به ... شده از لامپ های سفید به اندازه ۱۷۰ سیگار در هر سال تولید سم می کنند. تولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/849634/ 29 نوامبر 2016 ... تولید برق تنها با استفاده از نیروی جاذبه و بدون نیاز به مصرف انرژی و استفاده از روش های قدیمی دیگر غیر ممکن نیست. نیروی جاذبه زمین می تواند با ... تولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../تولید-الکتریسیته-از-جاذبه-زمین-محقق-شد/ تولید برق تنها با استفاده از نیروی جاذبه و بدون نیاز به مصرف انرژی و استفاده از روش های قدیمی دیگر غیر ممکن نیست. نیروی جاذبه زمین می تواند با این فناوری جدید ... تولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شد - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/.../تولید-الکتریسیته-از-جاذبه-زمین-محقق-شد 29 نوامبر 2016 ... تولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شد. فقط تصور کنید که می توانستید تنها با استفاده از نیروی جاذبه، یعنی همان چیزی که همه جا وجود دارد، برق ... تولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شد - onvansho onvansho.ir/result/تولید-الکتریسیته-از-جاذبه-زمین-محقق-شد.html گام بلند دانشمندان در تولید برق؛ تولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شد. تأمین سوخت خودرو از نیروی جاذبه زمین توسط محقق ایرانی از نیروی جاذبه زمین جاذبه زمین ... گام بلند دانشمندان در تولید برق؛ تولید الکتریسیته از جاذبه زمین ... khabarpu.com/k.php?u=2q/...2qnZhNuM2qk= گام بلند دانشمندان در تولید برق؛ تولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شد - کلیک | خبرپو. گام بلند پژوهشگران در تولید برق؛ تولید الکتریسیته از جاذبه زمین ... www.serze.com/بلند-پژوهشگران-تولید-برق-تولید-2372260/‎Cached28 نوامبر 2016 ... گام بلند دانشمندان در تولید برق؛ تولید الکتریسیته از جاذبه زمین محقق شد فقط تصور کنید که قادر میبودید تنها با بهره گیری از نیروی جاذبه، ... تولید برق ۲۲۰ ولت برای خودروهای الکتریکی با نیروی جاذبه زمین ... www.mehrnews.com/.../تولید-برق-۲۲۰-ولت-برای-خودروهای-الکتریکی-با-نیروی-جاذبه-زمین‎Cached Similar29 ژوئن 2015 ... یک محقق ایرانی توانسته است دستگاهی را اختراع کند که بدون بهره گیری از ... تولید برق ۲۲۰ ولت برای خودروهای الکتریکی با نیروی جاذبه زمین ... دستگاه دائم کار چرخشی سال‌ها پیش توسط لئوناردو داوینچی طراحی و ساخته شد و پس از ... برق - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/برق‎Cached Similarبه علاوه، الکتریسیته اجازه تولید و دریافت تابش‌های الکترومغناطیسی مانند ... تالس ، اولین محقق شناخته شده دربارهٔ الکتریسیته ..... مبدأ خیلی مناسب می‌تواند زمین الکتریکی باشد، که فرض بر اینست که در تمام نقاط ... بعلاوه، به نظر می‌رسید این فعل و انفعال با نیروی جاذبه و الکتریکی (دو نیروی طبیعت که تا آن زمان شناخته شده ...