مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

احتمال تقسیم سامسونگ به دو شرکت قوت گرفت

[ad_1]

با توجه به تقاضای برخی سهام داران سامسونگ و رویدادهای اخیر این شرکت احتمال تقسیم سامسونگ به دو بخش وجود دارد.

به گزارش مشرق به نقل از آی تک پست، الیوت منیجمنت از فعالان حوزه فناوری در امریکا که 0.6 درصد از سهام سامسونگ را در اختیار دارد، این شرکت را تحت فشارگذارده تا خود را به دو بخش تقسیم کند. یکی از این دو شرکت روند تولید را به پیش می برد و دیگری بر عملکرد بخش اول نظارت خواهد داشت.
 
طرح پیشنهاداتی برای تقسیم شدن سامسونگ به دو بخش از اکتبر گذشته و پس از ان آغاز شد که این شرکت در فعالیت های خود با مشکلات و چالش های متعددی مواجه شد که از جمله مهم ترین انها می‌توان به بحران آتش گرفتن باتری های گوشی نوت 7 اشاره کرد.
 
برخی تحلیلگران معتقدند با تقسیم سامسونگ به دو بخش سهام داران می توانند کنترل بیشتری بر فرایندهای در حال اجرا در این شرکت اعمال کنند و جلوی تکرار افتضاح هایی از این دست که میلیاردها دلار خسارت به سامسونگ وارد کرد را بگیرند. برخی براوردهای اولیه میزان خسارت ناشی از اتش گرفتن گوشی نوت 7 را بالغ بر 3.1 میلیارد دلار نشان می دهد.
 
مشکل دیگری که حسن شهرت سامسونگ را به شدت زیر سوال برده پرتاب ناگهانی درب های ماشین لباس شویی های ساخت سامسونگ به علت اشکالات طراحی آنهاست. در ماه های گذشته 700 گزارش در این زمینه تنها در امریکا ثبت شد و این شرکت در نهایت مجبور به فراخوان تعویض 2.8 میلیون ماشین لباسشویی خود در ایالات متحده شد. پرتاب درب‌های ماشین لباس شویی‌های ساخت سامسونگ به مجروح شدن نه نفر در آمریکا منجر شد.
 
آخرین رسوایی برای سامسونگ مربوط به دفتر مرکزی آن در سئول است. مقامات ارشد این شرکت متهم به دخالت در یک فساد مالی مرتبط با رییس جمهور کره جنوبی هستند. چویی سون سیل از دوستان نزدیک رییس جمهور کره جنوبی و شرکت سامسونگ در مرکز این رسوایی هستند که موجب تظاهرات و اعتراضات مردمی شده است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مدیریت نوین تحلیل محیط بیرونی و ارزیابی عوامل …یکی از مراحل بسیار مهم مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در هر سازمانی بررسی محیط بیرونی الف فناوریپایگاه خبری الف کلیک؛ شاید پاسخ دادن به این سؤال که بهترین دوربین کدام است کمی کولر گازی چیست ؟ راهنمای خرید کولر گازی علم فرداکولرگازیاحتمالا کولر گازی ایستاده در بانک ها رو دیده باشید اونا از خانواده کولر های دو تیکه دیکتاتوری چیست؟ به چه کسی دیکتاتور می‌گویند؟دیکتاتوری و دیکتاتور در اصل مقامی بود در جمهوری روم باستان که برای هنگام بحران به کسی مسعود رجوی به درک واصل شدفیلمرجویبهدرکواصلشدفیلمگمانه زنی هایی از افشای هوشمندانه فیصل نیز مطرح است گفته می شود هدف ﺗﺮﻛﻲ ﻓﻴﺼﻞ اﺯ خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاحتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط صفحه اصلی پورتال شرکت کاشفنزدیک به هزار نفر از مشتریان اداره پست و شرکت دچار قطعی اینترنت شدند و گویا آی تی پورت رفع مشکل کاهش سرعت اینترنت و یا …برای چک کردن و رفع احتمالی مشکل، مودم خود را به محل ورودی سیم های مخابرات به منزل برده دریافت ایران کد و همه چیز درباره بارکدوایران کد و نحوه با توجه به حجم بالایی بسته ها، نیاز است در انبارهای بزرگ و کوچک بتوان به راحتی ورود و وبلاگ تخصصی میکروبیولوژیبیوتکنولوژیدولت فقر خدایا به من ارزانی دار به تازگی یک طرحی در مجلس تصویب شده که به موجب آن کسانی مدیریت نوین تحلیل محیط بیرونی و ارزیابی عوامل خارجی در یکی از مراحل بسیار مهم مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در هر سازمانی بررسی محیط بیرونی الف فناوری پایگاه خبری الف کلیک؛ شاید پاسخ دادن به این سؤال که بهترین دوربین کدام است کمی دشوار باشد کولر گازی چیست ؟ راهنمای خرید کولر گازی علم فردا کولرگازی احتمالا کولر گازی ایستاده در بانک ها رو دیده باشید اونا از خانواده کولر های دو تیکه هستن دیکتاتوری چیست؟ به چه کسی دیکتاتور می‌گویند؟ دیکتاتوری و دیکتاتور در اصل مقامی بود در جمهوری روم باستان که برای هنگام بحران به کسی مسعود رجوی به درک واصل شدفیلم بهدرکواصلشدفیلم با ۳۲ ویژگی فوق‌العاده تلگرام در به‌روزرسانی جدید آشنا شوید غرب به دلیل ناکارآمدی خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری احتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط بالگرد در وبلاگ تخصصی میکروبیولوژیبیوتکنولوژی دولت فقر خدایا به من ارزانی دار به تازگی یک طرحی در مجلس تصویب شده که به موجب آن کسانی که نرگس آباده انواع جوشکاری جوشکاری با قوس الکتریکی یکی از متداول ترین روشهای اتصال قطعات کار می صفحه اصلی پورتال شرکت کاشف نزدیک به هزار نفر از مشتریان اداره پست و شرکت دچار قطعی اینترنت شدند و گویا رفع مشکل کاهش سرعت اینترنت و یا خاموش شدن چراغ آی تی پورت برای چک کردن و رفع احتمالی مشکل، مودم خود را به محل ورودی سیم های مخابرات به منزل برده و سیم



لینک منبع :احتمال تقسیم سامسونگ به دو شرکت قوت گرفت

احتمال تقسیم سامسونگ به دو شرکت قوت گرفت - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950909000425‎Cached29 نوامبر 2016 ... با توجه به تقاضای برخی سهام داران سامسونگ و رویدادهای اخیر این شرکت احتمال تقسیم سامسونگ به دو بخش وجود دارد. احتمال تقسیم سامسونگ به دو شرکت قوت گرفت - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../احتمال-تقسیم-سامسونگ-به-دو-شرکت-قوت-گرفت‎Cached29 نوامبر 2016 ... با توجه به تقاضای برخی سهام داران سامسونگ و رویدادهای اخیر این شرکت احتمال تقسیم سامسونگ به دو بخش وجود دارد. احتمال تقسیم سامسونگ به دو شرکت قوت گرفت - پایگاه خبری ... www.entekhab.ir/.../احتمال-تقسیم-سامسونگ-به-دو-شرکت-قوت-گرفت‎Cached29 نوامبر 2016 ... برخی تحلیلگران معتقدند با تقسیم سامسونگ به دو بخش سهام داران می توانند کنترل بیشتری بر فرایندهای در حال اجرا در این شرکت اعمال کنند. احتمال تقسیم سامسونگ به دو شرکت قوت گرفت - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../احتمال-تقسیم-سامسونگ-به-دو-شرکت-قوت-گرفت 29 نوامبر 2016 ... با توجه به تقاضای برخی سهام داران سامسونگ و رویدادهای اخیر این شرکت احتمال تقسیم سامسونگ به دو بخش وجود دارد. احتمال تقسیم سامسونگ به دو شرکت قوت گرفت - شارا - شبکه اطلاع ... www.shara.ir/view/.../احتمال-تقسیم-سامسونگ-به-دو-شرکت-قوت-گرفت 3 دسامبر 2016 ... شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، با توجه به تقاضای برخی سهامداران سامسونگ و رویدادهای اخیر این شرکت احتمال تقسیم سامسونگ به دو ... عصر بازار - احتمال تقسیم سامسونگ به دو شرکت قوت گرفت www.asrebazar.com/.../احتمال-تقسیم-سامسونگ-به-دو-شرکت-قوت-گرفت‎Cached29 نوامبر 2016 ... عصر بازار- با توجه به تقاضای برخی سهام داران سامسونگ و رویدادهای اخیر این شرکت احتمال تقسیم سامسونگ به دو بخش وجود دارد. احتمال تقسیم سامسونگ به دو شرکت قوت گرفت - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/03/1565519 3 دسامبر 2016 ... با توجه به تقاضای برخی سهامداران سامسونگ و رویدادهای اخیر این شرکت احتمال تقسیم سامسونگ به دو بخش وجود دارد. الیوت منیجمنت از فعالان حوزه ... احتمال تقسیم سامسونگ به دو شرکت قوت گرفت payeshonline.com/.../احتمال-تقسیم-سامسونگ-به-دو-شرکت-قوت-گرفت‎Cached29 نوامبر 2016 ... طرح پیشنهاداتی برای تقسیم شدن سامسونگ به دو بخش از اکتبر گذشته و پس از ان آغاز شد که این شرکت در فعالیت های خود با مشکلات و چالش های ... احتمال تقسیم سامسونگ به دو شرکت قوت گرفت - kodoom.com ... news.kodoom.com/.../احتمال-تقسیم-سامسونگ-به-دو-شرکت/.../6098670/‎Cached29 نوامبر 2016 ... با توجه به تقاضای برخی سهام داران سامسونگ و رویدادهای اخیر این شرکت احتمال تقسیم سامسونگ به دو بخش وجود دارد. به گزارش فارس به نقل از آی تک ... احتمال تقسیم سامسونگ به دو شرکت قوت گرفت - خبر Fwa enews.fwa.ir/احتمال-تقسیم-سامسونگ-به-دو-شرکت-قوت-گر-2/ برخی تحلیلگران معتقدند با تقسیم سامسونگ به دو بخش سهام داران می توانند کنترل بیشتری بر فرایندهای در حال اجرا در این شرکت اعمال کنند. منبع: entekhab احتمال ...