مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زد تی ای نام گوشی جدید خود را از کاربران می پرسد

[ad_1]

محصول جدید کمپانی زدتی‌ای که قرار است در رویداد CES 2017 رونمایی شود، توسط کاربران طراحی شده است.

در حال حاضر زدتی‌ای محصول جدیدی در دست ساخت دارد که گفته می‌شود قرار است در نمایشگاه CES 2017 از آن رونمایی کند. این محصول که با لقب پروژه CSX شناخته می‌شود هنوز نامی برای آن انتخاب نشده و به نظر می‌رسد انتخاب نامی مناسب برای محصول جدید زدتی‌ای، تبدیل به یک چالش برای این کمپانی شده است.

محصول جدید زد‌تی‌ای درواقع برگرفته از جمع‌سپاری کاربران است و طراحی جالبی دارد. در این محصول از تکنولوژی اسکن عنبیه چشم استفاده شده است تا کاربران بتوانند بدون استفاده از دستانشان از تلفن هوشمند خود استفاده کنند. همچنین قابلیت تقسیم صفحه‌نمایش نیز در محصول جدید زدتی‌ای به کار رفته است.

در هر صورت نامی که برای این پروژه انتخاب شده است، متناسب با طراحی زیبا و قابلیت‌های جالب آن نیست. به همین منظور زدتی‌ای از کاربران خواسته است نام مناسبی برای گوشی هوشمند جدید این کمپانی انتخاب کنند. اکثر نام‌های پیشنهادی کاربران بر قابلیت ردیابی چشم تمرکز دارند.

طبق اطلاعاتی که در سایت زدتی‌ای قرار دارد؛ در حال حاضر نام Enki که توسط طراحان اصلی گوشی انتخاب شده است، در صدر قرار دارد. Gecko توانسته است جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد و جایگاه سوم به نام HORUS متعلق است.

این نظرسنجی تا ۱۵ آذر ادامه خواهد داشت و برنده قرار است کارت هدیه ۲۵۰ دلاری جایزه بگیرد. در صورتی که نام مناسبی برای محصول جدید زدتی‌ای در نظر دارید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این کمپانی، نظر خود را اعلام کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گوشی اکسون زد تی‌ ای معرفی شد؛ پردازنده …کمپانی چینی زدتی‌ای مدتی است محصولات پرچمدار خود را با نام معرفی می‌کند طی چند مفهوم حرف در سری گوشی های گلکسی سامسونگ …گلکسی پیشوندی برای مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند تولیدی شرکت سامسونگ است که همگی از روش بازیابی ایمیل های پاک شده چگونه است ؟ …روشبازیابیایمیلهایپاککینگ آی تی یک جامعه کاربری مجازی با محوریت موضوعات مرتبط با فناوری اطلاعات، نرم افزار جنگ ایران و عراق در اصطلاح دولتی جمهوری اسلامی ایران از این جنگ با نام‌های دفاع مقدس و جنگ تحمیلی یاد الف مکن ای صبح طلوع مکن ای صبح طلوع ترکیب بندی برای شب عاشورا دانلود برای کاربران خانگی مگابایت گفتگو با مریم قاسمی؛ دختری که سال کنار …مریم قاسمی که به عنوان طراح لباس و استایلیست مرتضی پاشایی با او و گروه موسیقی اش دی جی وردپرسبا مدیتیشن می توانید وزن خود را کاهش دهید توصیه برای کاهش اشتها تمام آنهایی بهترین آنتی ویروس های جهانآزمایشگاه کوییک هیل یک نوع جدیدی از را کشف کرده که از طریق نرم افزار ریموت کیهان نهاوندای خدا دلم مکن من را خالی از برکت مکن غم را خدایا مکن اشکم را خدایا دانلود بازی برای دانلودبازییکی از برترین عناوین امسال بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این گوشی اکسون زد تی‌ ای معرفی شد؛ پردازنده اسنپدراگون کمپانی چینی زدتی‌ای مدتی است محصولات پرچمدار خود را با نام معرفی می‌کند طی چند روز مفهوم حرف در سری گوشی های گلکسی سامسونگ زومیت گلکسی پیشوندی برای مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند تولیدی شرکت سامسونگ است که همگی از سیستم روش بازیابی ایمیل های پاک شده چگونه است ؟ پرسش و پاسخ روشبازیابیایمیلهای کینگ آی تی یک جامعه کاربری مجازی با محوریت موضوعات مرتبط با فناوری اطلاعات، نرم افزار، سخت جنگ ایران و عراق در اصطلاح دولتی جمهوری اسلامی ایران از این جنگ با نام‌های دفاع مقدس و جنگ تحمیلی یاد می‌شود مکن ای صبح طلوع پایگاه خبری الف مکن ای صبح طلوع ترکیب بندی برای شب عاشورا دانلود برای کاربران خانگی مگابایت دانلود گفتگو با مریم قاسمی؛ دختری که سال کنار مرتضی پاشایی بود مریم قاسمی که به عنوان طراح لباس و استایلیست مرتضی پاشایی با او و گروه موسیقی اش همکاری می دی جی وردپرس با مدیتیشن می توانید وزن خود را کاهش دهید توصیه برای کاهش اشتها تمام آنهایی که بهترین آنتی ویروس های جهان آزمایشگاه کوییک هیل یک نوع جدیدی از را کشف کرده که از طریق نرم افزار ریموت در کیهان نهاوند ای خدا دلم مکن من را خالی از برکت مکن غم را خدایا مکن اشکم را خدایا مکن دانلود بازی برای دانلودبازی یکی از برترین عناوین امسال بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی



لینک منبع :زد تی ای نام گوشی جدید خود را از کاربران می پرسد

زد تی ای نام گوشی جدید خود را از کاربران می پرسد - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/29/149054/zte-asks-name-new-phone/‎Cached3 دسامبر 2016 ... محصول جدید کمپانی زدتی‌ای که قرار است در رویداد CES 2017 رونمایی شود توسط کاربران طراحی شده است. زد تی ای نام گوشی جدید خود را از کاربران می پرسد www.arshitrayaneh.com/...news/451-زد-تی-ای-نام-گوشی-جدید-خود-را-از-کاربران-می-پرسد‎Cached1 دسامبر 2016 ... محصول جدید کمپانی زدتی‌ای که قرار است در رویداد CES 2017 رونمایی شود، توسط کاربران طراحی شده است. در حال حاضر زدتی‌ای محصول جدیدی در دست ... زد تی ای نام گوشی جدید خود را از کاربران می پرسد - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/937307/ 3 دسامبر 2016 ... در حال حاضر زدتی‌ای محصول جدیدی در دست ساخت دارد که گفته می‌شود قرار است در نمایشگاه CES 2017 از آن رونمایی کند. این محصول که با لقب پروژه ... زد تی ای نام گوشی جدید خود را از کاربران می پرسد | محصول جدید - قطره www.ghatreh.com/news/nn34837829/نام-گوشی-جدید-خود-کاربران-پرسد 30 نوامبر 2016 ... زد تی ای نام گوشی جدید خود را از کاربران می پرسد. محصول جدید کمپانی زدتی ای که قرار است در رویداد CES 2017 رونمایی شود، توسط کاربران طراحی ... زد تی ای نام گوشی جدید خود را از کاربران می پرسد - زومیت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28906004 کدام گوشی هوشمند بهترین دوربین سلفی را دارد؟ به نظر می رسد که گوشی های هوشمند به گزینه ی اصلی افراد تبدیل شده اند، همان طور که اطلاع دارید در طول چند سال اخیر ... زد تی ای نام گوشی جدید خود را از کاربران می پرسد | زومیت vista.ir/cdn/31814931‎Cachedمحصول جدید کمپانی زدتی‌ای که قرار است در رویداد CES 2017 رونمایی شود، توسط کاربران طراحی شده است. زد تی ای نام گوشی جدید خود را از کاربران می پرسد - پول و تجارت poolvatejarat.com/زد-تی-ای-نام-گوشی-جدید-خود-را-از-کاربران/ محصول جدید کمپانی زدتی‌ای که قرار است در رویداد CES 2017 رونمایی شود، توسط کاربران طراحی شده است. زد تی ای نام گوشی جدید خود را از کاربران می پرسد. زد تی ای ... زد تی ای نام گوشی جدید خود را از کاربران می پرسد - spinews spinews.ir/technology/72989-زد-تی-ای-نام-گوشی-جدید-خود-را-از.html‎Cached3 دسامبر 2016 ... در حال حاضر زدتی‌ای محصول جدیدی در دست ساخت دارد که گفته می‌شود قرار است در نمایشگاه CES 2017 از آن رونمایی کند. این محصول که با لقب پروژه ... زد تی ای نام گوشی جدید خود را از کاربران می پرسد - اخبار جدید لحظه ای ... akhbartop.com/105341/‎Cachedدر حال حاضر زدتی‌ای محصول جدیدی در دست ساخت دارد که گفته می‌شود قرار است در نمایشگاه CES 2017 از آن رونمایی کند. این محصول که با لقب پروژه CSX شناخته می‌شود ... آخرین اخبار کارت هدیه هوشمند - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/کارت-هدیه-هوشمند آخرین اخبار "کارت هدیه هوشمند" صفحه ۱ | ۷ نتیجه (۰٫۰۱۳ ثانیه). زد تی ای نام گوشی جدید خود را از کاربران می پرسد · زومیت ۳ روز پیش ۱. در حال حاضر زدتی ای محصول ...