مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کوچکترین وسیله جاسوسی دنیا را ببینید +عکس

[ad_1]

این دوربین پرنده که Nano 2 نام داشته و محصول شرکت SKEYE است، 0.9 اینچ ارتفاع و از هر طرف 1.6 اینچ طول دارد.

به گزارش صبحانه،محققان موفق به طراحی و ساخت کوچکترین پهپاد دوربینی دنیا شدند.

به گزارش دیلی میل، این دوربین پرنده که Nano 2 نام داشته و محصول شرکت SKEYE است، 0.9 اینچ ارتفاع و از هر طرف 1.6 اینچ طول دارد.

Nano 2 قادر به پرواز در شش جهت و انجام حرکات آکروباتیک است.

کوچکترین وسیله جاسوسی دنیا را ببینید+عکس
این پهپاد دارای یک دوربین آنبورد بوده که به کاربران اجازه می‌دهد تا به وسیله دکمه‌های کنترل کننده همه چیز را از منظر این دوربین کوچک ببینند.

Nano 2 با هر بار شارژ به مدت پنج دقیقه کار می‌کند.

کوچکترین وسیله جاسوسی دنیا را ببینید+عکس
این پهپاد قابلیت ثابت ماندن در یک نقطه در هوا را داشته و به کاربر اجازه می‌دهد تا تنظیمات دلخواه را در آن زمان اعمال کند.

Nano 2 همچنین دارای چراغ‌های ال‌ای‌دی است که در آن تعبیه شده و به پرواز این پهپاد در شب کمک می‌کند.

کوچکترین وسیله جاسوسی دنیا را ببینید+عکس
همچنین در مواقعی که نیازی به استفاده از دسته‌های کنترل کننده این دوربین نیست، می‌توان آن‌ها را به داخل جمع کرد.

در حال حاضر قیمت این فناوری جدید در حدود 99 دلار است.

منبع : ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا ابزار های جاســـــــوسی موبایل و سیم کارتچهار روش از مهمترین راهکار ها را برای جلوگیری از هک شدن گوشی های هوشمند و پیشگیری از رکورد های گینس و ترین های جهان، قدبلندترین سگ …رکورد های گینس و ترین های جهانترسناک ترین هاترینهای جهانجالب ترین هاترینهای دنیا پول نیوز این‌که ارزش دلار را مثلا به جای هزار ریال، تومان ذکر کنیم، با توجه به رایج بودن آموزش عکس گرفتن از صفحه کامپیوترخیلی وقت های پیش می آد که شما میخواهید از صفحه کامپیوتر خودتون عکس بگیرید حتی وقتی چگونه بفهمیم تلگرام‌مان هک شده و جلوی آن را …آیفون سریع‌ ترین گوشی سال ۲۰۱۶ شدعکس تلگرام و راههای تشخیص بلاک شدن پسورد و اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار معرفی فیلم بیا تا برویممعرفیفیلمبیا تا برویم یکی را دوست داری و آن یکی تنها دوست زندگی توستبعد خیلی ساده آن یکی ابزار های جاســـــــوسی موبایل و سیم کارت چهار روش از مهمترین راهکار ها را برای جلوگیری از هک شدن گوشی های هوشمند و پیشگیری از اینگونه رکورد های گینس و ترین های جهان، قدبلندترین سگ جهان ترین های رکورد های گینس و ترین های جهانترسناک ترین هاترینهای جهانجالب ترین هاترینهای دنیاترینها خبرهایی جدید از گوشی آیفون عکس آیفون با توجه به اطلاعات قرار گرفته در سایت و شرکت اپل قصد دارد آیفون را در سه آشنایی با کلیدهای اصلی کیبورد آشنایی با کلیدهای اصلی کیبورد به همراه موارد استفاده آنها کیبورد ابزاری برای وارد کردن پول نیوز رقابت جالبی میان شهرها و مخصوصا کلان شهرهای چین ایجاد شده تا هر کدام بتوانند خود را بیشتر اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که می درباره حقایق پنهانی که شاید ما نبینیم برج بابل ببینید در مورد آیات قرآن باید بگم که کاملا مشخصه بنایی بلندی که فرعون دستور به ساختش رو داد اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی های جالب اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار گوناگون



لینک منبع :کوچکترین وسیله جاسوسی دنیا را ببینید +عکس

Images for کوچکترین وسیله جاسوسی دنیا را ببینید +عکس کوچکترین وسیله جاسوسی دنیا را ببینید +تصاویر www.yjc.ir/.../کوچکترین-وسیله-جاسوسی-دنیا-را-ببینید-تصاویر‎Cached28 نوامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، افرادی که دوست دارند جاسوس شوند با به بازار آمدن کوچکترین وسیله جاسوسی دنیا که یک ... کوچکترین وسیله جاسوسی دنیا را ببینید +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../کوچکترین-وسیله-جاسوسی-دنیا-را-ببینید-عکس‎Cached29 نوامبر 2016 ... کوچکترین وسیله جاسوسی دنیا را ببینید +عکس. این دوربین پرنده که Nano 2 نام داشته و محصول شرکت SKEYE است، 0.9 اینچ ارتفاع و از هر طرف ... کوچکترین وسیله جاسوسی دنیا را ببینید + عکس - کمونه kamooneh.com/fa/news/.../کوچکترین-وسیله-جاسوسی-دنیا-را-ببینید-عکس 4 دسامبر 2016 ... افرادی که دوست دارند جاسوس شوند با به بازار آمدن کوچکترین وسیله جاسوسی دنیا که یک پهپاد دوربین‌دار است، دیگر نیازی به بودجه سازمان سیا ... کوچکترین وسیله جاسوسی دنیا را ببینید +عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../کوچکترین-وسیله-جاسوسی-دنیا-را-ببینید-عکس/4427820 کوچکترین وسیله جاسوسی دنیا را ببینید+عکس. این پهپاد دارای یک دوربین آنبورد بوده که به کاربران اجازه می دهد تا به وسیله دکمه های کنترل کننده همه چیز را از منظر ... کوچکترین وسیله جاسوسی دنیا را ببینید + عکس - کمونه | دمادم https://damadam.ir/.../کوچکترین-وسیله-جاسوسی-دنیا-را-ببینید-عکس/4474442 کوچکترین وسیله جاسوسی دنیا را ببینید پهپاد SKEYE Nano 2 FPV یک پهپاد دارای دوربین است و به عنوان کوچکترین وسیله جاسوسی فقط طول و عرضی به اندازه 1.6 ... کوچکترین وسیله جاسوسی دنیا را ببینید - آکاکوچکترین،ارزان ترین www.akairan.com/.../کوچکترین%20وسیله%20جاسوسی%20دنیا%20را%20ببینید%20-... کوچکترین وسیله جاسوسی دنیا را ببینید - آکاکوچکترین،ارزان ... عکس/ کوچکترین قرآن دنیا · بی احساس ترین پسر دنیا!! + عکس · بی احساس ترین پسر دنیا!! کوچکترین وسیله جاسوسی دنیا را ببینید +عکس - تی نیوز tnews.ir/news/a76575068702.html 29 نوامبر 2016 ... به گزارش صبحانه ،محققان موفق به طراحی و ساخت کوچکترین پهپاد دوربینی دنیا شدند. به گزارش دیلی میل، این دوربین پرنده که Nano 2 نام داشته و ... کوچکترین وسیله جاسوسی دنیا را ببینید+تصاویر - پایگاه خبری ... tnews.ir/news/697c75053063.html به گزارش شریان نیوز ، افرادی که دوست دارند جاسوس شوند با به بازار آمدن کوچکترین وسیله جاسوسی دنیا که یک پهپاد دوربین دار است، دیگر نیازی به بودجه سازمان ... کوچکترین وسیله جاسوسی دنیا را ببینید +تصاویر | در این گزارش www.ghatreh.com/.../کوچکترین-وسیله-جاسوسی-دنیا-ببینید-تصاویر 28 نوامبر 2016 ... در این گزارش با کوچکترین و ارزان ترین وسیله جاسوسی دنیا آشنا شوید. - کوچکترین ... خوش تیپ ترین و شیک پوش ترین پیرمرد دنیا را ببینید!