مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گذری بر کشور مکزیک و شهر های زیبای آن

[ad_1]

بامداد – مکزیک کشوری بی نظیر و بسیار زیباست و مردم خون گرم آن در دنیا شناخته شده هستند. اگر قصد سفر به این کشور را دارید پیشنهاد می کنیم دیدن این شهرهای فوق العاده را از دست ندهید.

nezare-5745baab0e5fe

مکزیکو سیتی

این شهر پایتخت مکزیک است و یک شهر خیره کننده با آمیزه ای از فرهنگ ها و تمدن هاست و برخورد سنت و مدرنیته است. مکزیکوسیتی پرجمعیت ترین و یکی از بزرگترین شهرهای جهان است.

این شهر توسط آزتک ها در قرن چهاردهم بنا و تنوشتیتلان نام گذاشته شد. چند قرن بعد مکزیکوسیتی به یک موزه واقعی زیر آسمان باز با هزارو پانصد اثر تاریخی، صدها موزه و مناطق باستان شناسی جالب تبدیل شد. و البته غذاهای معروف مکزیکی را فراموش نکنید.

آکاپولکو

آکاپولکو یک بندر و یکی از مراکز اصلی توریستی مکزیک است که علاقمندان همه اشکال تفریح از سراسر ایالات متحده و بخش های مختلف جهان به خود جذب می کند. کارشناسان گردشگری سفر به سواحل آکاپولکو را در زمستان توصیه می کنند. آکاپولکو مرکز تفریحات شبانه مکزیک معرفی می شود.

گوادالاخارا

اگر درباره گروه موسیقی ال ماریاچی شنیده باشید، باید بدانید که زادگاه این سبک موسیقی اینجاست. این شهر همچنین به ساختارهای زیبای معماری، پارک های سبز و پرگل و غذاهای خوشمزه مکزیکی اش مشهور است. این شهر همچنین بزرگترین منطقه برای نمایش های سوارکاری است. گوادالاخارا پایتخت فرهنگی این کشور به شمار می رود.

مونتری

مونتری بخاطر مجاورت جغرافیایی و تجارت و روابط اقتصادی قوی با آمریکا، آمریکایی ترین شهر مکزیک است. همچنین گفته می شود مونتری امن ترین شهر مکزیک و همچنین سراسر آمریکای لاتین است. البته نباید موزه هنر مدرن و موزه تاریخ مکزیک را در این شهر از یاد برد. مشهورترین جاذبه طبیعی شهر و بخش جدایی ناپذیر چشم انداز آن کوههای «سرو د لا سیلا» است.

موریلیا

مرکز تاریخی موریلیا با مشهورترین بناهای تاریخی معماری از آجر صورتی ساخته شده و به همین دلیل است که شهر صورتی نامیده می شود. به لطف این ساختمان ها که قلب توریست ها را مجذوب خود می کند این شهر در سایت میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

پوئبلا

با دو ساعت رانندگی از پایتخت به راحتی می توان به این شهر رسید. در سال ۱۹۸۷ این شهر در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شد. این شهر تنها شهر جهان است که بین ۴ آتشفشان واقع شده است. پوئبلا برای چشمها یک شهر لذتبخش است به این دلیل که ساختمان های آن از رنگ های متضاد درخشان تشکیل شده اند. در این شهر می توانید سوغاتی های چرمی، سفالی و سنگی تهیه کنید.

لئون د لس آلداما

این شهر در دوره های مختلف به مردم مختلفی تعلق داشته است و معماری های متنوع سبک های مختلف در آن به چشم می خورد. یکی از جاذبه های اصلی لئون، معبد کفاره قلب مقدس مسیح یکی از مشهورترین ساختمان های معماری به سبک گوتیک است. یکی دیگر از آثار چشمگیر این شهر طاق نصرت از قهرمانان با شیر است که بارها از نو ساخته شده است.

گوآناخوآتو

یکی دیگر از شهرهای ثبت شده مکزیک در یونسکوست. تا پیش از قرن بیستم، تاریخ و توسعه گوآناخوآتو وابسته به استخراج از معادن نقره بود و امروز خیابان های پیچ در پیچ آن است که توریست جذب می کند. بسیاری از ساختمان های شهر از زیباترین نمونه های باروک مکزیکی هستند. یکی از جاذبه های این شهر موزه مومیایی که از اوایل قرن نوزدهم کار می کند.

سان فرانسیسکو در مکزیک!

سان فرانسیسکو د کامیچه، روستای مایان سابق، در قرن شانزدهم مورد حمله فاتحان اسپانیایی قرار گرفت. در قرن هفدهم ساخت قلعه آغاز شد. سان فرانسیسکو سرشار از تاریخ است. این شهر محصور با ساختمان های مستعمراتی رنگ روشن هر ساله میلیون ها توریست را از سراسر جهان به سوی خود جذب می کند. این شهر در سال ۱۹۹۹ در یونسکو ثبت شد.

منبع: مجله نظاره

نوشته گذری بر کشور مکزیک و شهر های زیبای آن اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اس ام اس برای همهروزانه با جدیدترین و برترین اس ام اس ها و مطالب و عکس های جالب و دیدنیهمه چیز درباره ازمیر ترکیه ویزا تور سفرهای کاغذیراهنمای سفرآسیاترکیهمختصری درباره ازمیر ازمیر که در زبان ترکی ازمیر زیبا نام دارد، بر فراز یک خلیج بلند و دیدنی های آمریکا، مناطق دیدنی امریکادیدنی های امریکاامریکاکشور امریکاجاذبه های آمریکامراکز گردشگری امریکادیدنی های آرشیو موسیقی ملی ایران آواز سنتی تک آهنگ ها و محمد علی سلام و درود دوستان عزیزم فایل پیش رو تصنیفیست در بیات ترک با صدای زیبا و اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور شد بیمارستان های تهران کفاف حوادث بزرگ را نمی دهند دریافت لوح تقدیر توسط وزیر بهداشت و درمان به پروفسور سلطلن زاده در روز معلم مجموعه مقالات گردآوری شده اینترنتیمجموعه مقالات اینترنتی جمع آوری شده توسط اعضای جامعه مهندسان معمار جوانوبلاگ یک مهندس نحوه طراحی ستون ها واستفاده از نور و ضدنور در چینش اجرام منجر به ایجاد پارادوکس دید از قادسیه تا منی آن روز که رفتند حریفان پی هر کار زاهد سوی مسجد شد و من جانب خمار اس ام اس برای همه روزانه با جدیدترین و برترین اس ام اس ها و مطالب و عکس های جالب و دیدنی همه چیز درباره ازمیر ترکیه ویزا تور سفرهای کاغذی … آسیا ترکیه مختصری درباره ازمیر ازمیر که در زبان ترکی ازمیر زیبا نام دارد، بر فراز یک خلیج بلند و باریک دیدنی های آمریکا، مناطق دیدنی امریکا دیدنی های امریکاامریکاکشور امریکاجاذبه های آمریکامراکز گردشگری امریکادیدنی های کشور آرشیو موسیقی ملی ایران آواز سنتی تک آهنگ ها و آوازهای آرشیو موسیقی ملی ایران آواز سنتی دایره المعارف موسیقی اصیل و وبِ تخصصی موسیقی ایرانی اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری صادقی خبر داد توافق قدرت های بزرگ تحول آفرین است نیروی دریایی ارتش و سپاه تمام تحرکات دریافت لوح تقدیر توسط وزیر بهداشت و درمان به پروفسور سلطلن زاده در روز معلم مجموعه مقالات گردآوری شده اینترنتی مجموعه مقالات اینترنتی جمع آوری شده توسط اعضای جامعه مهندسان معمار جوان وبلاگ یک مهندس نحوه طراحی ستون ها واستفاده از نور و ضدنور در چینش اجرام منجر به ایجاد پارادوکس دید شده است از قادسیه تا منی آن روز که رفتند حریفان پی هر کار زاهد سوی مسجد شد و من جانب خمار



لینک منبع :گذری بر کشور مکزیک و شهر های زیبای آن

Images for گذری بر کشور مکزیک و شهر های زیبای آن گذری بر کشور مکزیک و شهر های زیبای آن | بامداد مکزیک کشوری - قطره www.ghatreh.com/news/nn34837470/گذری-کشور-مکزیک-شهر-های-زیبای 30 نوامبر 2016 ... بامداد مکزیک کشوری بی نظیر و بسیار زیباست و مردم خون گرم آن در دنیا شناخته شده هستند. اگر قصد سفر به این کشور رØ. مکزیک - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/مکزیک‎Cached Similarکشور مکزیک بزرگ‌ترین کشور اسپانیایی‌زبان جهان است و حدود یک‌سوم از کل .... زبان انگلیسی به طور گسترده‌ای در کسب و کار در شهرهای مرزی و نیز توسط یک میلیون ... آسیاب های پلاستیکی در مونتری لئون مکزیک - SKY www.chinamobilecrushersky.xyz/.../آسیاب-های-پلاستیکی-در-مونتری-لئون-مکزیک.html گذری بر کشور مکزیک و شهر های زیبای آن | بامداد مکزیک … بامداد مکزیک کشوری بی نظیر و بسیار زیباست و مردم خون گرم آن در دنیا ... مکزیک و شهر های ... بررسی ... دیدنی های مکزیک - تورلند بلاگ www.tourland.ir/blog/VkTVW‎Cached4 ا کتبر 2016 ... اگر عاشق تفریح هستید، در سواحل زیبای کانکون گشتی بزنید. ... اگر دلتان می‌خواهد سفری به کشور مکزیک داشته باشید، و یا حداقل مطالبی را .... در مکزیک شهرهای کابو سان لوکاس و سن خوزه دل کابو را به اصطلاح «لوس کابوس» می‌نامند. .... در پارک های جذاب و متعدد آن و همچنین ساختمان های قدیمی و زیبا آن، بنیان گذاری شد. جاذبه های گردشگری مکزیک - تورلند بلاگ https://www.tourland.ir/blog/2016/09/12/mexico-tourist-attractions/‎Cached12 سپتامبر 2016 ... ما در تورلند، با تهیه مقالات گوناگون و به اشتراک گذاری عکس های شگفت انگیز ... مکزیک کشور ویرانه‌های بزرگ، فرهنگ، غذا، و به خصوص سواحل زیبا است. ... شهر ساحلی کنکان در سواحل شمال شرقی شبه جزیره یوکاتان واقع در ایالت ... ۱۰ بهترین سواحل در مکزیک - جاده های سبز www.jadehayesabz.ir/tourism/.../mexico/best-beaches-in-mexico/‎Cached Similar23 مه 2015 ... مکزیک کشور ویرانه‌های بزرگ، فرهنگ، غذا، و به خصوص سواحل است. ... این محل را مکانی محبوب برای سرمایه گذاری برای بنادر دیگر ساخته است، در حالی که هنوز ... شهرهای تفریحگاهی در مکزیک است، و خط ساحلی آن کاملا روشن و زیبا است. جاهای دیدنی مکزیکو سیتی - جاده های سبز www.jadehayesabz.ir/tourism/america/mexico/mexico-city-sights/‎Cached1 نوامبر 2016 ... جاذبه های گردشگری مکزیک ... مکزیک کشور رنگ ها و زیبایی ها است. ... این شهر به عنوان پایتخت ، نه تنها آثار تاریخی و طبیعی زیادی دارد بلکه در بین مهم ... وی به یاد بود همسرش ، سمیه جمایل ، این بنا را برپا و به این نام نام گذاری نمود. تحصیل در مکزیک - ApplyAbroad Forum www.applyabroad.org/forum/showthread.php?68936...در-مکزیک‎Cached Similarمثل همه کشور های دنیا مکزیک کلان شهرهای مدرن و مشهوری داره هرچند بعضی از شهرهای کوچکش هم بخاطر داشتن جاذبه های توریسیتی و یا سواحل زیبای ... گشت و گذاری به آمریکای جنوبی - ویزای شینگن jomegasht.net/papers/detail/3072‎Cachedگشت و گذاری به آمریکای جنوبی ... هر یک از این کشورها زیبایی های خاص خود را دارند. ... در شهر کشور مکزیک یک ایالت توریستی به نام اوکزاکا قرار دارد که تنوع ...