مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرح مفهومی گوشی بدون حاشیه Nubia لو رفت

[ad_1]

وب سایت دیجیاتو - محسن وفانژاد: پس از نمایش تلفن همراه Mi MIX که نمایشگری بدون حاشیه دارد، دنیای موبایل به جنب و جوش در آمد و از هر سو شاهد اخبار متنوعی بودیم که شرکت ها قصد تولید محصولی مشابه را دارند. حالا اما یک شرکت شناخته شده چینی دیگر قصد دارد تلفنی با نمایشگر بدون حاشیه به بازار عرضه کند.

 

 طرح مفهومی تلفن بدون حاشیه Nubia لو رفت

وبسایت چینی MyDrivers اخیرا تصاویری را منتشر ساخته که نمایانگر تلفن همراه جدید شرکت نوبیا است. به جز یک نوار مشکی رنگ در قسمت پایینی، نمایشگر کاملا تمام بخش جلویی دستگاه را پوشانده و هیچ حاشیه ای را شاهد نیستیم.

با این حال، تصاویری که می بینیم رندرهای تبلیغاتی هستند و تمام و کمال شاهد نمونه واقعی نیستیم. بنابراین اگر Mi MIX را این میان الگو قرار دهیم، به این نتیجه می رسیم که تلفن جدید شرکت نوبیا هم نباید کاملا بدون حاشیه باشد.

تفاوت اصلی موبایل نوبیا با آنچه شیائومی ساخته، در ساختار کشویی آن است. همانطور که از تصاویر می توان متوجه شد، این موبایل حالت کشویی دارد و بخش جلویی دستگاه را می توان به سمت پایین حرکت داد تا دوربین جلویی و فلش LED را در پشت آن مشاهده کرد.

شاید نقطه برتری این موبایل در طراحی اش، به قابلیت شخصی سازی آن بازگردد. طبق این رندرها، کاربر می تواند کاور پشتی دستگاه خود را به رنگ ها و جنس های مختلف تغییر دهد، از سفید گرفته تا قرمز و از آلومینیوم گرفته تا چرم. همین مسئله سبب می شود که بپذیریم احتمالا این دستگاه دارای باتری قابل تعویض نیز هست.

علاوه بر مباحث مطرح شده، در تصاویر می توان شاهد پورت یو اس بی مدل سی و جک هدفون 3.5 میلی متری نیز باشیم که در بخش انتهایی قرار گرفته اند. دکمه پاور و کم و زیاد کردن صدا نیز در قسمت راست قرار گرفته اند در حالی که سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه واقع شده است.

رندرها بسیار حقیقی به نظر می رسند و بعید است که هنرمندی دست به طراحی آن ها زده باشد تا صرفا سر و صدایی به پا کند. باید چند روزی بیشتر منتظر ماند و واکنش نوبیا را دید.

 

 طرح مفهومی تلفن بدون حاشیه Nubia لو رفت

 

طرح مفهومی تلفن بدون حاشیه Nubia لو رفت 

 

 طرح مفهومی تلفن بدون حاشیه Nubia لو رفت

 

 طرح مفهومی تلفن بدون حاشیه Nubia لو رفت

 

 طرح مفهومی تلفن بدون حاشیه Nubia لو رفت

 

 طرح مفهومی تلفن بدون حاشیه Nubia لو رفت

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این مطلب را



لینک منبع :طرح مفهومی گوشی بدون حاشیه Nubia لو رفت

طرح مفهومی گوشی بدون حاشیه Nubia لو رفت - برترین ها www.bartarinha.ir/.../طرح-مفهومی-گوشی-بدون-حاشیه-nubia-لو-رفت‎Cached29 نوامبر 2016 ... طرح مفهومی گوشی بدون حاشیه Nubia لو رفت. پس از نمایش تلفن همراه Mi MIX که نمایشگری بدون حاشیه دارد، دنیای موبایل به جنب و جوش در آمد و از هر سو ... Images for طرح مفهومی گوشی بدون حاشیه Nubia لو رفت طرح مفهومی تلفن بدون حاشیه Nubia لو رفت - دیجیاتو digiato.com/article/.../طرح-مفهومی-تلفن-های-بدون-حاشیه-nubia-لو-رفت/ 29 نوامبر 2016 ... پس از نمایش تلفن همراه Mi MIX که نمایشگری بدون حاشیه دارد، دنیای موبایل به جنب و جوش در آمد و از هر سو شاهد اخبار متنوعی بودیم که شرکت ها ... طرح مفهومی تلفن بدون حاشیه Nubia لو رفت ... nubia-bezel-less-concept-phone-1-w600. طرح مفهومی گوشی بدون حاشیه Nubia لو رفت - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../طرح-مفهومی-گوشی-بدون-حاشیه-Nubia-لو-رفت/ 29 نوامبر 2016 ... طرح مفهومی گوشی بدون حاشیه Nubia لو رفت. محسن وفانژاد: پس از نمایش تلفن همراه Mi MIX که نمایشگری بدون حاشیه دارد، دنیای موبایل به جنب و جوش ... طرح مفهومی گوشی بدون حاشیه nubia لو رفت | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/5011546 29 نوامبر 2016 ... طرح مفهومی گوشی بدون حاشیه nubia لو رفت. پس از نمایش تلفن همراه mi mix که نمایشگری بدون حاشیه دارد، دنیای موبایل به جنب و جوش در آمد و از هر سو ... میهن مگ - طرح مفهومی تلفن بدون حاشیه Nubia لو رفت - سایت قیمت https://mihanmag.com/.../طرح_مفهومی_تلفن_بدون_حاشیه_Nubia_لو_رفت‎Cachedپس از ارائه تلفن همراه و آب ترکیبی از نمایشگری بدون حاشیه. تلفن همراه جهان پر جنب و جوش در آمد و در را از همه طرف من شاهد اخبار مختلفی از شرکت های وابسته به تولید ... طرح مفهومی تلفن بدون حاشیه Nubia لو رفت - بولتن نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28853241/back طرح مفهومی تلفن بدون حاشیه Nubia لو رفت. گروه فناوری: پس از نمایش تلفن همراه .... ببینید: تصاویر مفهومی زیبای گوشی بدون حاشیه ZTE Nubia. در همین حال برخی ... آخرین اخبار شیائومی mi5 - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/شیائومی-mi5 پس از آن که کمپانی شیائومی با رونمایی از اولین اسمارت فون بدون حاشیه خود به نام Mi Mix سر و صدای زیادی در میان ... طرح مفهومی گوشی بدون حاشیه nubia لو رفت. آخرین اخبار گوشی نوبیا - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/گوشی-نوبیا انتشار تصاویری زیبا از مدل مفهومی گوشی بدون حاشیه نوبیا ... شاهکار جدید طراحی در خدمت گوشی چینی نوبیا ... لو داد!) طرح مفهومی گوشی بدون حاشیه nubia لو رفت. سبک مفهومی موبایل بدون حاشیه Nubia لو رفت (7 عکس) - سرزه www.serze.com/مفهومی-موبایل-بدون-حاشیه-Nubia-عکس-2378413/‎Cached29 نوامبر 2016 ... طرح مفهومی گوشی بدون حاشیه Nubia لو رفت بعد از اکران موبایل Mi MIX که نمایشگری بدون حاشیه دارد، جهان موبایل به جنب و جوش در آمد و از هر سو شاهد ...