مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این سلاح پهپادها را مجبور به فرود می‌کند

[ad_1]

گروهی از محققان آمریکایی و استرالیایی یک سلاح ضد پهپاد ساخته‌اند که این هواپیماهای بدون سرنشین رباتیک را از فاصله دو کیلومتری هدف قرار می‌دهد.

تاکنون سیستم‌های زیادی برای از کار انداختن پهپادهای خودسر یا خطرناک طراحی شده، اما باید در فاصله نسبتا نزدیکی به پهپاد قرار داشته باشند که در صورت وجود مواد منفجره در آن‌ها، انهدام‌شان کار بسیار خطرناکی است.

شرکت DroneShield با ساخت سلاح مسدودکننده DroneGun به کمک این مساله آمده که سیگنال‌های پهپادها را از فاصله دور غیرفعال می‌کند.

این سلاح مانند بیشتر رقبایش، پهپاد را منهدم نمی‌کند بلکه آن را مجبور به فرود یا بازگشت به پایانه‌اش می‌کند.

تیم‌های ضد پهپاد نه تنها می‌توانند پهپادها را از فاصله دور غیرفعال کنند، بلکه همچنین می‌توانند موقعیت خلبان‌های آن‌ها را نیز شناسایی کنند.

این سلاح با وزن حدود شش کیلوگرم، سبک‌ترین جنگ‌افزار محسوب نمی‌شود اما یک نفر می‌تواند به راحتی آن را حمل کند. همچنین این سلاح نیازی به آموزش فنی خاصی نداشته و کاربرد آن برای کارکنان امنیتی آسان است.

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بین الملل وزارت خارجه آمریکا به نفع همه ما است که برجام را حفظ کنیم عکسی که فقط مرکل را خوشحال گزارش خبرنگار اعزامی فارس به حلب روایت دست اول از …دیده بانهای حاضر در خط، نقش ویژه ای در هدایت آتش دارند محل استقرار آنها چسبیده به خط ایران مقتدر گالری عکس و تصاویراما با اندکی دقت این شباهت آشکار می‌شود از جمله تکنولوژی‌های فراتر از زمان معرفی روایت دست اول از حضور در مراکز فرماندهی نبرد حلب …روایتدستاولازدشمن، قوی است و مجهز این را می شود از تاکتیک ها و سلاح هایشان فهمید تصورمان از اینکه الف مدافعان حرم در نبرد حلب چگونه می جنگندمراقب صدای نفس کشیدنمان هم هستیم، حالا در قلب مرکز فرماندهی و هدایت یکی از سرنوشت الف تصاویری ناب از مراحل بمباران هیروشیمااز لحاظ نظامی ژاپن تا چند ماه دیگه از اون تاریخ ، توانایی مقاومت رو نداشت و مجبور به کهنه سربازایرانی آموزش نظامی اطلاعاتیاین نوع جنگ از ارتباط چهره به چهره تا اجتماعات بزرگ و کوچک را در بر می‌گیرد؛ با این خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریواکنش گوچی به حضور در تیم منتخب هفته هلند مردم در سردار را بهترین لژیونر اروپایی بین الملل وزارت خارجه آمریکا به نفع همه ما است که برجام را حفظ کنیم عکسی که فقط مرکل را خوشحال می‌کند گزارش خبرنگار اعزامی فارس به حلب روایت دست اول از حضور در گزارش خبرنگار اعزامی فارس به حلب روایت دست اول از حضور در مراکز فرماندهی نبرد «حلب» پایان ایران مقتدر گالری عکس و تصاویر اما با اندکی دقت این شباهت آشکار می‌شود از جمله تکنولوژی‌های فراتر از زمان معرفی شده در روایت دست اول از حضور در مراکز فرماندهی نبرد «حلب» عکس روایتدست دشمن، قوی است و مجهز این را می شود از تاکتیک ها و سلاح هایشان فهمید تصورمان از اینکه آنها الف مدافعان حرم در نبرد حلب چگونه می جنگند مراقب صدای نفس کشیدنمان هم هستیم، حالا در قلب مرکز فرماندهی و هدایت یکی از سرنوشت سازترین الف تصاویری ناب از مراحل بمباران هیروشیما از لحاظ نظامی ژاپن تا چند ماه دیگه از اون تاریخ ، توانایی مقاومت رو نداشت و مجبور به تسلیم بود کهنه سربازایرانی آموزش نظامی اطلاعاتی این نوع جنگ از ارتباط چهره به چهره تا اجتماعات بزرگ و کوچک را در بر می‌گیرد؛ با این حال خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری واکنش گوچی به حضور در تیم منتخب هفته هلند مردم در سردار را بهترین لژیونر اروپایی انتخاب



لینک منبع :این سلاح پهپادها را مجبور به فرود می‌کند

سلاحی که پهپادها را مجبور به فرود می‌کند - ایسنا www.isna.ir/news/.../سلاحی-که-پهپادها-را-مجبور-به-فرود-می-کند‎Cached30 نوامبر 2016 ... این سلاح مانند بیشتر رقبایش، پهپاد را منهدم نمی‌کند بلکه آن را مجبور به فرود یا بازگشت به پایانه‌اش می‌کند. تیم‌های ضد پهپاد نه تنها می‌توانند ... Images for این سلاح پهپادها را مجبور به فرود می‌کند این سلاح پهپادها را مجبور به فرود می‌کند - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1138401 این سلاح پهپادها را مجبور به فرود می‌کند. سایت خوان روزنامه دنیای اقتصاد تاریخ خبر: 1395/09/10 ساعت انتشار:23:11:26 بازدید:839بار کد خبر: DEN-1138401 ... این سلاح پهپادها را مجبور به فرود می‌کند - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/30/1564108 30 نوامبر 2016 ... این سلاح پهپادها را مجبور به فرود می‌کند. پهپاد هواپیمای بدون سرنشین ,فناوری نظامی. ایسنا نوشت: پهپادهای که در سال‌های اخبر بسیار محبوب شده‌اند، ... این سلاح پهپادها را مجبور به فرود می‌کند - مجله سایت نیواگهی magazine.newagahi.ir/این-سلاح-پهپادها-را-مجبور-به-فرود-می‌ک/ 30 نوامبر 2016 ... گروهی از محققان آمریکایی و استرالیایی یک سلاح ضد پهپاد ساخته‌اند که این هواپیماهای بدون سرنشین رباتیک را از فاصله دو کیلومتری هدف قرار می‌دهد. معرفی سلاح ضد پهپاد DroneGun | tech24 tech24.ir/معرفی-سلاح-ضد-پهپاد-dronegun.html‎Cached28 نوامبر 2016 ... اما اینگونه نیست و شیوه انهدام این پهپاد که این سلاح از آن می کند،موجب غافلگیری ... در سیگنال میان فرستنده و گیرنده،پهپاد را مجبور به فرود می کند. روزنامه شرق sharghdaily.ir/Modules/News/PrintVer.aspx?Src=Main&News...‎Cachedاین روزها هواپیماهای بدون‌سرنشین هرجایی هستند و هرکسی می‌تواند یکی از آنها را بخرد. ... گفته می‌شود این دستگاه می‌تواند هر نوع پهپادی را مجبور به فرود کند. ... از پهپادهای تجاری معمولا برای جاسوسی‌های اقتصادی و حتی نظامی استفاده می‌شود، اما این سلاح ... دستیابی ایران به فناوری رایفل ضدپهپاد - کلیک | نبض فناوری و ... click.ir/1395/09/28/iran-reached-to-anti-drone-technology/‎Cached... کردن عملیات و یا حتی هک کردن پهباد مورد نظر، با خیال راحت آن را مجبور به فرود کند». ... در ماه نوامبر، شرکت دِرون شیلد که در زمینه گمراه کردن پهبادها فعالیت می کند ، از ... با توجه به اطلاعات کمی که از این سلاح های مدرن ضد پهپاد ایرانی در اختیار است، ... خبرگزاری فارس on Instagram: “. ️رسانه‌های امریکایی: ایران سلاح ضد ... https://www.instagram.com/p/BOeOp3cBBQs/ 26 دسامبر 2016 ... See this Instagram photo by @fars_news • 2913 likes. ... مرز #مهران با #عراق استفاده می‌کند به طوری‌که شاهد بکارگیری این جنگ افزار در مراسم #اربعین بودیم . ... مسیر عملیات پهپاد اخلال ایجاد کرده و حتی آن‌را هک و مجبور به فرود نماید ... استفاده پلیس چین از سلاح‌های ضد پهپاد | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/.../استفاده-پلیس-چین-از-سلاح‌های-ضد-پهپاد‎Cached19 مارس 2017 ... این سلاح‌ها با ارسال امواج رادیویی به سمت پهپاد آن را مجبور به فرود می‌کنند. ... پلیس منطقه‌ی ووهان به 20 عدد از سلاح‌های مذکور مجهز شده و مورد آزمایش قرار ...