مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

در راه است | کم‌مصرف‌ترین خودروی الکتریکی

[ad_1]

در راه است | کم‌مصرف‌ترین خودروی الکتریکی

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
قرار است شرکت BMW در سال ۲۰۱۷ نمونه جدیدی از خودروی الکتریکی i۳ را با طراحی بهینه و کارآیی بالاتر به بازار عرضه کند.

به گزارش ایرنا، قرار است باتری‌هایی در قسمت جلو و عقب این خودرو کارگذاشته شود تا برد این خودرو الکتریکی به میزان 50 درصد افزایش یابد. در حال حاضر خودرو i3 با هر بار شارژ قادر است حداکثر 300 کیلومتر را طی کند.

خودروی i3 یک خودروی شهری الکتریکی است که به صورت انبوه تولید شده و در ساخت آن از پلیمرهای تقویت شده با استفاده از فیبر کربن بهره گرفته شده است. خودرو i3 به عنوان کم‌مصرف‌ترین خودرو سال 2016 شناخته شده است.

با تمام این اوصاف، خودرو i3 حداقل دارای چند رقیب جدی در بازار خودروهای الکتریکی است. نسل سوم خودروی تسلا که قادر است 345 کیلومتر را با هر بار شارژ طی کند و خودرو بولت که با هر بار شارژ می‌تواند 385 کیلومتر را بپیماید، رقبای اصلی i3 محسوب می‌شوند.

شرکت BMW سرمایه‌گذاری زودهنگام و سنگینی را در زمینه خودروهای الکتریکی انجام داده است، اما در طول سال گذشته تنها موفق به فروش 25 هزار دستگاه خودرو i3 شد. این شرکت امیدوار است با تغییر طراحی خودرو و افزایش کارآیی آن بتواند سهم بیش‌تری از بازار خودروهای الکتریکی را در سال 2017 به دست آورد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

فراخوان کرامت انسانی تخطی ناپذیر است اتحاد برای جهان پذیرا بودن، همبستگی … … … موسیقی ایرانی آرشیو و خبرهای موسیقیسبک …نکات آشپزی کباب کردن در کباب پزروی آتش و فر آموزش پخت با مایکروفر به روش صحیح … خبرگزاری فارس صفحه اصلی جلیلی در دانشگاه شریف دانشجویان باید برجام خوانی کنند مانیفست انتخاباتی ترامپ در این سایت میتوانید متن فارسی‌ را با حروف لاتین به صورت بنویسید تا در ©



لینک منبع :در راه است | کم‌مصرف‌ترین خودروی الکتریکی

Images for در راه است | کم‌مصرف‌ترین خودروی الکتریکی در راه است | کم‌مصرف‌ترین خودروی الکتریکی - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/353952‎Cached1 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: قرار است شرکت BMW در سال ۲۰۱۷ نمونه جدیدی از خودروی الکتریکی i۳ را با طراحی بهینه و کارآیی بالاتر به بازار عرضه کند. هیوندای Kona الکتریکی در راه است | اسب بخار asbe-bokhar.com/article/news/هیوندای-kona-الکتریکی-در-راه-است/‎Cached13 ژوئن 2017 ... هیوندای قصد با تولید یک خودرو الکتریکی جدید خانواده خودروهای الکتریکی اش را گسترش دهد. در راه است | کم‌مصرف‌ترین خودروی الکتریکی - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/30/1564120 30 نوامبر 2016 ... همشهری آنلاین: قرار است شرکت BMW در سال ۲۰۱۷ نمونه جدیدی از خودروی الکتریکی i۳ را با طراحی بهینه و کارآیی بالاتر به بازار عرضه کند. تیبای برقی در راه است! | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/mag/تیبای-برقی-در-راه-است/‎Cached Rating: 5 - 1 review 23 جولای 2017 ... اگر جایزه‌ای برای عجیب‌ترین خبر خودروی سال وجود داشت، بدون شک امسال سایپا آن را می‌برد! مدیرعامل سایپا اعلام کرد: “تولید انبوه تیبا برقی به ... اولین خودروی الکتریکی اینفینیتی در راه است +عکس - پدال نیوز pedalnews.ir/fa/.../اولین-خودروی-الکتریکی-اینفینیتی-در-راه-است-عکس 15 ژانویه 2017 ... پدال نیوز- اینفینیتی در حال تست نسخه اولیه خودروی الکتریکی خود است. خودروهای الکتریکی مرسدس‌ بنز در راه است - زومیت www.zoomit.ir/2016/8/.../mercedes-benz-sub-brand-electric-models/‎Cached30 آگوست 2016 ... فروش بسیار خوب خودروهای الکتریکی تسلا، نشان داده است که خودروهای الکتریکی تنها برای افراد خاص ساخته نشده است. شرکت مرسدس‌بنز نیز با ... آینده صنعت خودرو جهان تا 2040 /«انقلاب برقی» در راه است www.eghtesadnews.com/.../175378-آینده-صنعت-خودرو-جهان-تا-انقلاب-برقی-در-راه-است‎Cached13 جولای 2017 ... تغییر جهت جهانی به سمت خودروهای برقی؛. آینده صنعت خودرو جهان تا ۲۰۴۰ /«انقلاب برقی» در راه است. مرکز«بلومبرگ نیو انرژی فایننس» پیش‌بینی ... اولین خودروی الکتریکی اینفینیتی در راه است econews.com/fa/content/563786‎Cached14 ژانویه 2017 ... اقتصاد ایران: عصر خودرو- اینفینیتی در حال تست نسخه اولیه خودروی الکتریکی خود است. خودروی الکتریکی ساخت ایران در راه است - پایگاه خبری گسترش www.gostaresh.news/.../7740-روند-رعایت-استاندارد-اجباری-برای-خودروسازان-تدریجی-است.html‎Cached30 ژوئن 2017 ... مدیرکل خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: استانداردی که توسط سازمان ملی استاندارد برای خودروسازان مد نظر قرارگرفته است، اجرای ...