مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بیشترین سیم‌کارت بلااستفاده متعلق به کدام اپراتور است؟

[ad_1]

آخرین گزارش تحقیقی و تحلیلی دولت در زمینه ارتباطات داخلی نشان می‌دهد که از مجموع ۱۵۰ میلیون سیم‌کارت واگذار شده توسط اپراتورهای موبایل در کشور، بالغ بر ۷۱ میلیون سیم‌کارت‌های واگذار شده بلااستفاده است.

به گزارش صبحانه،گزارش‌های دوره‌ای و مستند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه وضعیت ارتباطات داخلی کشور نشان می‌دهد که تا پایان شهریور سال جاری 150,238,439 سیم‌کارت در کشور توزیع شده است.

معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی این وزارتخانه می‌گوید که از این میزان خط واگذار شده مجموعاً 78,805,617 مشترک تا شهریور ماه فعال بوده‌اند.

مقایسه این گزارش با مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد ظرف یک سال ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور با رشد 6.81 درصدی و مجموع سیم‌کارت‌های فعال در کشور نیز با رشد 2.46 درصدی مواجه شده است.

رشد 4.18 درصدی در میزان خطوط واگذار شده ظرف یک سال، در حالی اتفاق افتاده که اپراتورهای دوم و سوم ارتباطی از خرداد سال جاری تا شهریور (ظرف سه ماه) اقدام به جمع‌آوری 2,687,837 سیم‌کارت از سطح بازار کرده‌اند.

رشد سالانه واگذاری سیم‌کارت در حالی اتفاق افتاده که اپراتورها متوجه عرضه بی‌رویه خود که نهایتاً منجر به بلااستفاده ماندن خطوط می‌شود، شده و سعی به جمع‌آوری خطوط بدون استفاده کرده‌اند.

براساس آخرین آمارها تا حال حاضر حداقل 71,432,822 سیم‌کارت بلااستفاده در کشور وجود دارد که عدد قابل توجهی است اما سهم شرکت ارتباطات سیار ایران، کنسرسیوم ایرانسل و شرکت ارتباطات تأمین شمس نوین در این میزان سیم‌کارت غیرفعال متفاوت و به‌شرح جدول زیر است:

منبع : تسنیم


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دیتا لینک تازه های دنیای صفرویکتازه های دنیای صفرویک محققانی که گفته بودند سرعت نور متغیر است، اکنون به یک پیش دیتا لینک تازه های دنیای صفرویک تازه های دنیای صفرویک محققانی که گفته بودند سرعت نور متغیر است، اکنون به یک پیش‌بینی



لینک منبع :بیشترین سیم‌کارت بلااستفاده متعلق به کدام اپراتور است؟

میزان مشترکان غیرفعال اپراتورها/ بیشترین سیم‌کارت بلااستفاده ... https://www.tasnimnews.com/.../میزان-مشترکان-غیرفعال-اپراتورها-بیشترین-سیم-کارت-بلااستفاده-متعلق-به-کیست?... 29 نوامبر 2016 ... ... در کشور، بالغ بر 71 میلیون سیم‌کارت‌های واگذار شده بلااستفاده است. ... غیرفعال اپراتورها/ بیشترین سیم‌کارت بلااستفاده متعلق به کیست؟ بیشترین سیم کارت های بلا استفاده موبایل متعلق به کدام اپراتور است؟ https://viwo.ir/?p=22886 29 نوامبر 2016 ... سیم کارت های بلا استفاده از جمله مسائلی است که این روز ها بسیاری از مشترکین با آن آشنا هستند؛ موضوعی که در ابتدا ممکن است چندان مهم به نظر ... بیشترین سیم کارت های بلا استفاده موبایل متعلق به کدام اپراتور است؟ www.geelgo.com/بیشترین-سیم-کارت-های-بلا-استفاده-موبای/‎Cached29 نوامبر 2016 ... سیم کارت های بلا استفاده از جمله مسائلی است که این روز ها بسیاری از مشترکین با آن آشنا هستند؛ موضوعی که در ابتدا ممکن است چندان مهم به نظر ... تسنیم گزارش می‌دهد میزان مشترکان غیرفعال اپراتورها/بیشترین ... taavoni.tce.ir/index.jsp?fkeyid=&siteid=1&pageid=3344...2549 4 دسامبر 2016 ... ... غیرفعال اپراتورها/بیشترین سیم‌کارت بلااستفاده متعلق به کیست؟ ... در کشور، بالغ بر ۷۱ میلیون سیم‌کارت‌های واگذار شده بلااستفاده است. به ... الف - بیشترین سیم‌کارت بلااستفاده متعلق به کیست؟ alef.ir/vdccm4q042bqsm8.ala2.html?418778‎Cached29 نوامبر 2016 ... بیشترین سیم‌کارت بلااستفاده متعلق به کیست؟ ... اپراتورهای موبایل در کشور، بالغ بر ۷۱ میلیون سیم‌کارت‌های واگذار شده بلااستفاده است. ... رشد سالانه واگذاری سیم‌کارت در حالی اتفاق افتاده که اپراتورها متوجه عرضه بی‌رویه خود که ... تسنیم گزارش می‌دهد میزان مشترکان غیرفعال اپراتورها/ بیشترین ... jarestan.ir/?p=10727 29 نوامبر 2016 ... ... غیرفعال اپراتورها/ بیشترین سیم‌کارت بلااستفاده متعلق به کیست؟ ... در کشور ، بالغ بر ۷۱ میلیون سیم‌کارت‌های واگذار شده بلااستفاده است. میزان مشترکان غیرفعال اپراتورها بیشترین سیم‌کارت بلااستفاده ... love7476.weblognama.ir/page-461342.html میزان مشترکان غیرفعال اپراتورها بیشترین سیم‌کارت بلااستفاده متعلق به کیست؟ ... موبایل در کشور، بالغ بر ۷۱ میلیون سیم‌کارت‌های واگذار شده بلااستفاده است. بیشترین سیم کارت های بلا استفاده موبایل متعلق به کدام اپراتور است؟ www.msal.ir/news.aspx?idnews=139&idcat=7 بیشترین سیم کارت های بلا استفاده موبایل متعلق به کدام اپراتور است؟ ... ماه سال جاری، 150 میلیون و 238 هزار و 439 سیم‌ کارت موبایل در کشور توزیع شده است. میزان مشترکان غیرفعال اپراتورها/بیشترین سیم‌کارت بلااستفاده ... rss.tifaa.com/post/608190/‎Cachedموبایل فناوری تلفن همراه ایران دولت کشور اپراتور ایرانسل طلا تلفن. ... خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت ictna را به شماره ۷۰۲۰ و مشترکین ... میزان مشترکان غیرفعال اپراتورها/بیشترین سیم‌کارت بلااستفاده متعلق به کیست؟ بیشترین سیم‌کارت بلااستفاده متعلق به کیست؟ | الف | خبروان khabarone.ir/news/4999754 29 نوامبر 2016 ... بیشترین سیم‌کارت بلااستفاده متعلق به کیست؟ ... رشد سالانه واگذاری سیم‌کارت در حالی اتفاق افتاده که اپراتورها متوجه عرضه بی‌رویه خود که ... 432, 822 سیم‌کارت بلااستفاده در کشور وجود دارد که عدد قابل توجهی است اما سهم شرکت ...