مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عضلات چشم خود را با این تمرینات تقویت کنید

[ad_1]

بامداد-همانگونه که بدن انسان به ورزش احتیاج دارد، چشم ها نیز نیازمند آن هستند تا فرد با تقویت عضلات، میدان دید بیشتری کسب کرده و کمتر در معرض ضعف بینایی قرار گیرد.

اگرچه کار با کامپیوتر موجب خستگی چشم ها می شود ولی با افزایش سن، بینایی تحت تأثیر قرار گرفته و قدرت انطباق کاهش پیدا می کند بنابراین افزایش قدرت عضلات تشکیل دهنده چشم برای تقویت بینایی اهمیت زیادی پیدا می کند.

انجام روزانه یکسری تمرینات ورزشی خستگی چشم را کاهش داده و پیرچشمی را به تعویق می اندازد. روی یک صندلی راحت بنشینید. کف دست ها را به یکدیگر بمالید تا زمانی که گرمای آن را احساس کنید. چشم ها را ببندید و آنها را با کف دست بپوشانید. از فشردن چشم ها خودداری کنید و اجازه ندهید کمترین نوری از لابه لای انگشتانتان عبور کند. اکنون روی فضای تاریک پیش روی تمرکز کنید و به مرور خاطرات خوشایند گذشته بپردازید. پس از سه دقیقه به طور آهسته چشم ها را باز کرده و هر چند ساعت یک مرتبه این تمرین را تکرار کنید.

he566

در تمرین بعدی ابتدا چشم ها را به مدت سه تا پنج ثانیه محکم ببندید و سپس بگشایید. این ورزش را روزانه هفت الی هشت مرتبه انجام دهید.

یک حوله را در آب گرم قرار دهید و حوله ای دیگر را با آب سرد خیس کنید. یک حوله را به آرامی روی صورت بخصوص ناحیه ابرو، پلک و گونه قرار دهید و پس از مدتی آن را برداشته حوله دیگر را روی صورت قرار دهید اما دقت داشته باشید که حوله آخر مورد استفاده، سرد باشد.

هر چند وقت یکبار حوله ای را در آب گرم خیس کرده و با آن گردن، پیشانی و گونه ها را ماساژ دهید.

هنگام انجام کار چشم ها را ببندید و پلک ها را با حرکات چرخشی انگشت بدون فشار بر چشم ها به مدت یک تا دو دقیقه ماساژ دهید. روزانه چند مرتبه چشم ها را جهت عقربه های ساعت و خلاف آن بچرخانید.

هر چند ساعت دست از کار کشیده و به شیئی به فاصله ۵۰ متر دورتر برای ۱۰ تا ۱۵ ثانیه خیره شوید. سپس به آرامی نگاه خود را تغییر داده و به تماشای اشیای نزدیک خود بپردازید. این تمرین را پنج مرتبه تکرار کنید. به فاصله ۱۵ سانتی متری از پنجره بنشینید.

یک علامت روی شیشه قرار دهید سپس چند دقیقه آن را تماشا کرده و چند دقیقه روی اشیای دورتر در آن طرف پنجره تمرکز کنید.

یک مداد را روبه روی خود قرار دهید و به آهستگی آن را به نوک بینی خود نزدیک کنید. مداد را با چشم ها دنبال کرده و روی آن تمرکز کنید.

روبه روی دیوار بایستید و بدون آنکه سرتان را تکان دهید سعی کنید با حرکات چشم نوشته ای را روی دیوار بنویسید.

تصور کنید روبه روی یک ساعت بزرگ ایستاده اید. اکنون به مرکز صفحه ساعت نگاه کنید سپس یکی یکی علامت های روی صفحه را تماشا کنید. این تمرین را بدون حرکت سر و حداقل ۱۲ مرتبه انجام دهید. در حال انجام این کار هر نیم ساعت دست از کار کشیده و به دورترین شیء قابل رؤیت اطرافتان که تباین و اختلاف وضوح کمتری با محیط اطرافش دارد بنگرید. چشم های خود را به بالا و پائین حرکت دهید. این تمرین را هشت مرتبه تکرار کنید و سپس حرکات را به چپ و راست تغییر دهید.

منبع:aftab.ir

نوشته عضلات چشم خود را با این تمرینات تقویت کنید اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

با تمرین بدنسازی عضلات بالاتنه را تقویت کنیدتقویت عضلات بالاتنه تمرینات بدنسازی برای تقویت عضلات بالاتنه بدنسازی کار با دمبل با این تمرینات چربی های شــکمتان را آب کنید …جهت عضویت در خبرنامه ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنیدبا این ورزش ها گودی کمر خود را از بین ببریدستون فقرات توسط تعداد زیادی عضله محافظت می شود عدم تعادل این عضلات، موجب پدید آمدن فیزیوتراپی کتابچه سند اخلاق حرفه ای فیزیوتراپی ایران کاری از کارگروه اخلاق حرفه ای فیزیوتراپی تقویت عضلات در گیر در رشته تنیس روی میز …با سلام وعرض تشکر از آقای ترکان در رابطه با تقویت عضلات چشم واهمیت مبحث دید در تنیس مقابله با ضعف عضلات خستگی بدنی غالبا با ضعف عضلانی همراه است خستگی و ضعف عضلات در سرماخوردگی یا در تمرینات بزرگ کردن باسن داشتن ران و باسن بزرگ و زیبا با …سبک زندگیتناسب اندامبزرگ کردن باسن و ران با تمرینات مخصوص و ساده ورزشی که می‌توانید روزانه در منزل یا تمرینات کیگل؛ برون رفت از مشکل انزال زودرسباسلام ودعای خیرهمه بیماران بشما دکتر عزیز که این همه مطالب واطلاعات مفیدوجامه ای عروس مد ارایشاموزش درست کردن موی کوتاه دخترانه موها را با شامپو و نرم کننده مناسب بشورید زمانی چگونه میتوانیم با انجام تمرینات کگل از رابطه جنسی خود …پربیننده ترین خبرها عزیزانتان را به راحتی هیحان زده کنید دختر و پسرهای اهل ذوق ببینند با تمرین بدنسازی عضلات بالاتنه را تقویت کنید تقویت عضلات بالاتنه تمرینات بدنسازی برای تقویت عضلات بالاتنه بدنسازی کار با دمبلچگونگی با این تمرینات چربی های شــکمتان را آب کنید زیباشو دات کام جهت عضویت در خبرنامه ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید با این ورزش ها گودی کمر خود را از بین ببرید ستون فقرات توسط تعداد زیادی عضله محافظت می شود عدم تعادل این عضلات، موجب پدید آمدن تقویت عضلات در گیر در رشته تنیس روی میز پایگاه تخصصی پینگ با سلام وعرض تشکر از آقای ترکان در رابطه با تقویت عضلات چشم واهمیت مبحث دید در تنیس روی میز فیزیوتراپی کتابچه سند اخلاق حرفه ای فیزیوتراپی ایران کاری از کارگروه اخلاق حرفه ای فیزیوتراپی در مقابله با ضعف عضلات خستگی بدنی غالبا با ضعف عضلانی همراه است خستگی و ضعف عضلات در سرماخوردگی یا در بیماری تمرینات بزرگ کردن باسن داشتن ران و باسن بزرگ و زیبا با … تناسب اندام بزرگ کردن باسن و ران با تمرینات مخصوص و ساده ورزشی که می‌توانید روزانه در منزل یا پارک بدون تمرینات کیگل؛ برون رفت از مشکل انزال زودرس باسلام ودعای خیرهمه بیماران بشما دکتر عزیز که این همه مطالب واطلاعات مفیدوجامه ای رابرای چگونه میتوانیم با انجام تمرینات کگل از رابطه جنسی خود لذت پربیننده ترین خبرها عزیزانتان را به راحتی هیحان زده کنید دختر و پسرهای اهل ذوق ببینند ورزش درمانی ، درمان با ورزش ورزش ، بدنسازی در ورزش درمانی شما با انواع حرکات ورزشی تقویت کننده عضلات و کاهنده درد و توانبخشی ورزشی



لینک منبع :عضلات چشم خود را با این تمرینات تقویت کنید

تمریناتی برای تقویت عضلات چشم - بیتوته www.beytoote.com/health/remedy.../disciplined-eye-muscles.html‎Cached Similarاگرچه کار با کامپیوتر موجب خستگی چشم ها می شود ولی با افزایش سن، بینایی ... به طور آهسته چشم ها را باز کرده و هر چند ساعت یک مرتبه این تمرین را تکرار کنید. ... یک مداد را روبه روی خود قرار دهید و به آهستگی آن را به نوک بینی خود نزدیک کنید. Images for عضلات چشم خود را با این تمرینات تقویت کنید 10 تمرین برای تقویت عضلات چشم - آپارات ► 1:40www.aparat.com/v/NIBpo/10_تمرین_برای_تقویت_عضلات_چشم Apr 14, 2016 - 2 min با انجام این 10 تمرین میتونین عضلات چشماتون رو قوی کنید و خیلی کمک میکنه که سرعت چشماتون ومطالعتون رو بالا ببرید و ... ورزش برای تقویت چشم ها و بهتر شدن دید | بانوان www.banovan.com/.../ورزش-برای-تقویت-چشم-ها-و-بهتر-شدن-دید‎Cached Similar20 نوامبر 2013 ... با این ورزش ها خون بیشتری در مویرگ های چشم و عضله های اطراف آن به ... بعد از چند لحظه به دورترین نقطه در سمت چپ نگاه کنید و بعد از پنج ثانیه به حالت اول برگردید این تمرین را ... محصولات خود را در این قسمت از وب سایت آگهی کنید. با این تمرینات چشم خود را تقویت کنید - ای بُن پلاس https://ebonplus.com/mag/با-این-تمرینات-چشم-خود-را-تقویت-کنید/‎Cached24 دسامبر 2016 ... با این تمرینات چشم خود را تقویت کنید, برای بهبود عملکرد بینایی تان ... این کار موجب افزایش جریان خون و ریلکس شدن عضلات چشم می شود. تقویت عضلات چشم iranmama.com/n/blog/post2/P141‎Cached19 مه 2016 ... تقویت عضلات چشم با تمرینات ویژه ... به طور آهسته واز سمت زمین چشم ها را باز کرده و هر چند ساعت یک مرتبه این تمرین را تکرار کنید. ... ی حد اقل 30 سانتیمتری خود قرار دهید ،مثلا روی مانیتور، وبه آن خیره شده و روی آن تمرکز کنید. ۵ راهکار ساده برای تقویت چشم - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/230157/۵-راهکار-ساده-برای-تقویت-چشم‎Cached Similar2 سپتامبر 2012 ... حال به عنوان یک تمرین و برای تقویت عضله چشم به مدت چند دقیقه و هر ۴ثانیه ... دست ها را به اندازه ای به چشم نزدیک کنید که بتوانید به راحتی پلک ... پس از چند دقیقه با تکرار این کار متوجه انعطاف پذیری عضلات چشم خود خواهید شد. روش های آسان برای تقویت بینایی چشم در خانه - نمناک namnak.com/-بینایی-چشم.p45251‎Cachedعضلات چشم به ورزش کردن نیاز دارند تا بینایی چشم تقویت شود، این کار را به راحتی ... در این گزارش با روش های آسان تقویت بینایی در خانه آشنا خواهید شد. ... شده را نشان می دهد که هر روز می توانید برای تمرین دادن به عضلات چشم خود از آنها استفاده کنید. 12 ورزش برای تقویت چشم ها - آلامتو www.alamto.com/12-exercises-for-the-eyes.html‎Cached Similar27 سپتامبر 2013 ... ماساژ کامل صورت: یک حوله را در آب داغ خیس کنید. با این حوله ناحیه گردن، پیشانی و گونه های خود را بمالید، ولی چشم ها را نمالید. سپس با نوک انگشتان ... تقویت چشم؛ تمرینات ساده چشم برای داشتن بینایی قوی و فوق العاده netnevesht.ir/تمرینات-چشم-برای-بینایی-قوی/‎Cached9 جولای 2017 ... ... کنید. این کار موجب افزایش جریان خون و ریلکس شدن عضلات چشم می شود. ... رسم کنید. سپس اشکال هندسی پیچیده را تمرین کنید. ... چه چیزی را باید از پزشکتان در رابطه با مزایا و همچنین خطرات آنتی بیوتیک ها جویا شوید؟ بسیاری از ... بیشتر این ها به صورت خود به خود و بدون کنترل و درمان برطرف می شوند. اما برخی ...