مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برپایی کارگاه‌های آموزشی نوآوری و خلاقیت در خراسان‌شمالی

[ad_1]

رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌شمالی از برپایی کارگاه‌های آموزشی نوآوری و خلاقیت در نمایشگاه هفته پژوهش استان خبرداد.

جشنواره دانشجویی خلاقیت در سفره هفت سین - بجنورد

علی‌اصغر پیله‌ور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهارکرد: کارگاه‌های آموزشی نوآوری و خلاقیت در راستای فرهنگ سازی این مهم برای دانش آموزان و دانشجویان در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این کارگاه‌های آموزشی با حضور مدیران ارشد حوزه صنعت و فناوری و روسای دانشگاه‌های استان برپا خواهدشد.

پیله ور افزود: نقاط ضعف و قوت ارتباط بین صنعت و دانشگاه و زمینه‌های ایجاد ایده‌های نو در این کارگاه‌ها بررسی می‌شود.

وی با اشاره به برپایی جشنواره ایده‌های برتر در استان، یادآورشد: جشنواره ایده‌های برتر در قالب برنامه‌های هفته پژوهش همزمان با آغاز به کار نمایشگاه از 14 تا 18 آذرماه سال جاری در استان برپا می‌شود.

پیله ور با بیان اینکه در این جشنواره در سه بخش دانش آموزی، دانشجویی و آزاد از افراد تقدیر خواهدشد، ادامه داد: افراد و علاقه‌مندان باید ایده‌هایی که قابلیت اجرا، تجاری‌سازی و در نهایت تولید محصول را دارند به این جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه افراد ایده های خود را به پارک علم و فناوری به آدرس اینترنتی NKSTP.IR ارسال کنند، یادآورشد: جشنواره ایده‌های برتر با مشارکت پارک علم و فناوری، بنیاد نخبگان و مرکز رشد جهاد دانشگاهی خراسان‌شمالی برپا می‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرگزاری انا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریسرویس های بهداشتی پنج ستاره در ایران و چین روایتی از دیدار جمعی از خانواده های شهدای خبرگزاری انا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری ۱۶ آذر ۹۵ و پیشنهادی به سران قوا مدیرعامل راه آهن یک هزار و کیلومتر از خط آهن کشور دو خطه



لینک منبع :برپایی کارگاه‌های آموزشی نوآوری و خلاقیت در خراسان‌شمالی

برپایی کارگاه‌های آموزشی نوآوری و خلاقیت در خراسان‌شمالی - ایسنا www.isna.ir/.../برپایی-کارگاه-های-آموزشی-نوآوری-و-خلاقیت-در-خراسان-شمالی‎Cached30 نوامبر 2016 ... رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌شمالی از برپایی کارگاه‌های آموزشی نوآوری و خلاقیت در نمایشگاه هفته پژوهش استان خبرداد. برپایی کارگاه‌های آموزشی نوآوری و خلاقیت در خراسان‌شمالی - ایسنا | دمادم https://damadam.ir/.../برپایی-کارگاه‌های-آموزشی-نوآوری-و-خلاقیت-در-خراسان‌شمالی/4440212‎Cachedرئیس پارک علم و فناوری خراسان‌شمالی از برپایی کارگاه‌های آموزشی نوآوری و خلاقیت در نمایشگاه هفته پژوهش استان خبرداد. علی‌اصغر پیله‌ور در گفت و گو با ... برپایی کارگاه‌های آموزشی نوآوری و خلاقیت در خراسان‌شمالی | مجله اترک ... atrakmag.ir/برپایی-کارگاه‌های-آموزشی-نوآوری-و-خلا/ 30 نوامبر 2016 ... رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌شمالی از برپایی کارگاه‌های آموزشی نوآوری و خلاقیت در نمایشگاه هفته پژوهش استان خبرداد. به گزارش مجله اترک ... برپایی کارگاه‌های آموزشی نوآوری و خلاقیت در خراسان‌شمالی econews.com/fa/content/84121 30 نوامبر 2016 ... اقتصاد ایران: رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌شمالی از برپایی کارگاه‌های آموزشی نوآوری و خلاقیت در نمایشگاه هفته پژوهش استان خبرداد. برپایی کارگاه‌های آموزشی نوآوری و خلاقیت در خراسان‌شمالی - کارشناسی ... www.phdazmoon.org/sanjesh_38858.html رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌شمالی از برپایی کارگاه‌های آموزشی نوآوری و خلاقیت در نمایشگاه هفته پژوهش استان خبرداد. علی‌اصغر پیله‌ور در گفت و گو با خبرنگار ... برپایی کارگاه‌های آموزشی نوآوری و خلاقیت در خراسان‌شمالی - بازار خبر www.news-bazar.com/.../برپایی-کارگاه-های-آموزشی-نوآوری-و-خلاقیت-در-خراسان-شمالی 30 نوامبر 2016 ... علی‌اصغر پیله‌ور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهارکرد: کارگاه‌های آموزشی نوآوری و خلاقیت در راستای فرهنگ سازی این مهم برای دانش آموزان و ... برپایی کارگاه‌های آموزشی نوآوری و خلاقیت در خراسان‌شمالی ... - سازی khabaryab.in/.../122575-1-برپایی-کارگاه-های-آموزشی-نوآوری-و-خلاقیت-در-خراسان-شمالی برپایی کارگاه‌های آموزشی نوآوری و خلاقیت در خراسان‌شمالی - ایسنا. پایگاه‌های اطلاع‌رسانی. پرتال امام خمینی (ره); سایت مقام معظم رهبری; سایت ریاست جمهوری; سایت مجلس ... برپایی کارگاه‌های آموزشی نوآوری و خلاقیت در خراسان‌شمالی - سایت آزمون ... www.phdazmoon.net/60426-phd-azmoon-news برپایی کارگاه‌های آموزشی نوآوری و خلاقیت در خراسان‌شمالی ... وی ادامه داد: این کارگاه‌های آموزشی با حضور مدیران ارشد حوزه صنعت و فناوری و روسای دانشگاه‌های استان برپا ... هیئت تحریریه، نویسنده در نیشکرنیوز - صفحه 320 از 781 sugarcanenews.ir/author/admin/page/320/ نیشکرنیوز: رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌شمالی از برپایی کارگاه‌های آموزشی نوآوری و خلاقیت در نمایشگاه هفته پژوهش استان خبرداد. علی‌اصغر پیله‌ور در گفت و ... اجرای ۳۲۳ ایده "تاب" در مراکز علمی کاربردی - نیشکرنیوز sugarcanenews.ir/اجرای-۳۲۳-ایده-تاب-در-مراکز-علمی-کاربر/ 30 نوامبر 2016 ... برچسب هادانشگاه علمی کاربردی · مقاله قبلی ستارگان کجا شکل می‌گیرند؟ مقاله بعدی برپایی کارگاه‌های آموزشی نوآوری و خلاقیت در خراسان‌شمالی ...