مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این اسمارت‌فون عجیب مجهز به یک باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپری است!

[ad_1]

یکی از ویژگی‌هایی که دوستداران فناوری علاقه زیادی به بهبود آن دارند، شارژدهی بیشتر باتری در تلفن‌های‌ همراه است. در چند سال گذشته تولیدکنندگان تلفن‌همراه پیشرفت‌های زیادی را در بخش دوربین و نمایشگر اسمارت‌فون‌ها داشته‌اند اما رقابت برای کاهش ضخامت اسمارت‌فون‌ها موجب شده عمر باتری‌ها چندان لذت‌بخش نباشد. در حال حاضر یک اسمارت‌فون دارای صفحه‌نمایش حدودا ۵ اینچی مثل گلکسی S7 از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌گیرد، اگرچه سازندگان حداکثر سعی خود را برای بهینه‌تر شدن استفاده انجام می‌دهند اما بازهم نتایج رضایت بخش نیست.

برخی از تولیدکنندگان نیز هستند که تصور می‌کنند برخی کاربران علاقه‌مند به حمل یک وسیله آجر مانند در جیب خود هستند به این شرط که باتری آن‌ها بیش از ۵ ساعت شارژ داشته باشد، در ادامه قرار است با یکی از این محصولات آشنا شویم.

YAAO 6000 اسمارت‌فونی است که به احتمال قوی تنها در چین به فروش خواهد رسید، خب تا به این‌جا همه چیز عادی به نظر می‌رسد اما اگر نگاهی به باتری این دستگاه داشته باشیم با رقم ۱۰۹۰۰ میلی آمپر روبه‌رو می‌شویم، این مقدار تقریبا برابر با یک پاوربانک بزرگ است اما حداقل در تصاویر تبلیغاتی اثر استفاده از این باتری غول پیکر چندان مشخص نیست.

از لحاظ سخت‌افزاری YAAO 6000 عملکرد خوبی ندارد، از جمله مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به پردازنده مدیاتک ۶۷۳۵ با چهار هسته ۱.۳ گیگاهرتزی، یک گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک نمایشگر ۵.۵ اینچی اچ‌دی از نوع TFT اشاره کرد. در بخش دوربین نیز از دو سنسور ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و سلفی استفاده شده است. نکته‌ای که در این اسمارت‌فون وجود دارد این است که باتری غول پیکر به کار رفته در این اسمارت‌فون می‌تواند به راحتی تعویض شود، بنابراین اگر کاربری حتی با وجود یک باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپری نیاز به شارژدهی بیشتری داشت می‌تواند یک باتری غول پیکر دیگر را هم با خود حمل کند. YAAO 6000 قرار است با قیمت ۲۲۰ دلار عرضه شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

این اسمارت‌فون عجیب مجهز به یک باتری میلی‌آمپری است این اسمارت‌فون عجیب مجهز به یک باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپری است



لینک منبع :این اسمارت‌فون عجیب مجهز به یک باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپری است!

این اسمارت‌فون عجیب مجهز به یک باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپری است! itresan.com/.../این-اسمارت‌فون-عجیب-مجهز-به-یک-باتری-۱/.html‎Cached30 نوامبر 2016 ... یکی از ویژگی‌هایی که دوستداران فناوری علاقه زیادی به بهبود آن دارند، شارژدهی بیشتر باتری در تلفن‌های‌ همراه است. در چند سال گذشته تولیدکنندگان ... Images for این اسمارت‌فون عجیب مجهز به یک باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپری است! این اسمارت‌فون عجیب مجهز به یک باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپری است! - دمادم https://damadam.ir/.../این-اسمارت‌فون-عجیب-مجهز-به-یک-باتری-۱۰۹۰۰-میلی‌آمپری-است/4441072 این اسمارت فون عجیب مجهز به یک باتری ۱۰۹۰۰ میلی آمپری است! ... در حال حاضر یک اسمارت فون دارای صفحه نمایش حدودا ۵ اینچی مثل گلکسی S7 از یک باتری ۳۰۰۰ ... YAAO 6000 بایگانی | پایگاه خبری تحلیلی سمعک نیوز samaaknews.com/tag/yaao-6000/‎Cachedاین اسمارت‌فون عجیب مجهز به یک باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپری است! ... سارق ها نباید رئیس جمهور باشند/آیا وزارت علوم و مجلس به مسأله پایان‌نامه دکتری حسن روحانی ورود ... اخبار کوتاه بایگانی | صفحه 659 از 2334 | پایگاه خبری تحلیلی ... samaaknews.com/category/اخبار-کوتاه/page/659/ این اسمارت‌فون عجیب مجهز به یک باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپری است! به گزارش پاپایا؛ به نقل از ای تی رسان:برخی از تولیدکنندگان نیز هستند که تصور می‌کنند برخی ... آموزش برقراری تماس تصویری در پیام‌رسان WhatsApp | پایگاه خبری ... samaaknews.com/113374/آموزش-برقراری-تماس-تصویری-در-پیام‌رسا/ 1 دسامبر 2016 ... به گزارش پاپایا؛ به نقل از ای تی رسان:بنابر اعلام وبلاگ WhatsApp، این ویژگی به زودی به ... برقراری یک تماس تصویری به سادگی تماس صوتی است. ... previous post این اسمارت‌فون عجیب مجهز به یک باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپری است! سقوط هواپیمای بازیکنان یک تیم باشگاهی برزیل در کلمبیا | نیوزام www.newsum.ir/services/video-gallery?video_id=324 سقوط هواپیمای بازیکنان یک تیم باشگاهی برزیل در کلمبیا ... این پسر بچه مخ ریاضیات است! .... این اسمارت‌فون عجیب مجهز به یک باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپری است! وبلاگ نت وب | مقالات شبکه و آی تی | مقالات اینترنت و فناوری‌اطلاعات www.netwebco.ir/مقالات/page/1240/ 30 نوامبر 2016 ... از آن جا که این اسمارت فون از یک GPS‌ توکار برخوردار است به ورزشکاران این امکان .... این اسمارت‌فون عجیب مجهز به یک باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپری است! هواوی به آرامی و بدون سر و صدا از میت ۹ لایت پرده برداشت | بلاگ آی تی blogit.ir/1395/08/هواوی-به-آرامی-و-بدون-سر-و-صدا-از-میت-۹-لا/ 19 نوامبر 2016 ... هواوی امروز از میت ۹ لایت عضور کوچک این خانواده رونمایی کرد. البته هواوی ... این اسمارت‌فون عجیب مجهز به یک باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپری است! ۱۳۹۵/۰۹/۱۰ ... اخبار فناوری - آخرین جدیدترین اخبار فناوری زنده روز - خبر زنده khabarezendeh.com/.../قیمت-تلویزیون-های-4k-سونی-کاهش-یافت-1465948.html از گذشته تا به حال بازی Ace Combat، برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شده است و این بار بعد از مدت‌ها ... این اسمارت‌فون عجیب مجهز به یک باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپری است!