مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این آینه تعاملی هوشمند

[ad_1]

فعالان عرصه فناوری تلاش دارند تا هر روز بر کاربردهای فناورانه اشیای معمولی بیفزایند که این بار قرعه به نام یک آینه افتاده است.

به گزارش صبحانه، «آینه هوشمند اپل» را «رافائل دیمک» یک توسعه دهنده وب و طراح گرافیکی طراحی کرده و آن را بازتابی از آینده می‌داند. این آینه همانند یک نمایشگر لمسی عمل می‌کند و به عنوان مثال در گوشه سمت راست بالای این محصول هوشمند، تاریخ و ساعت نمایش داده می‌شود.
 
البته این،تنها قابلیت این آینه جالب نیست و در بخش مقابل یعنی گوشه سمت چپ بالای این محصول پیش بینی آب‌ و هوا نمایش داده می‌شود. این آینه که با سیستم عامل اپل یعنی IOS کار می‌کند بسیار جالب توجه است و در زیر گزینه‌های مربوط به پیش بینی آب و هوا و یا تاریخ و ساعت، آیکون اپلیکیشن‌های مختلف iOS را می‌توانید مشاهده می‌کنید و حتی این امکان وجود دارد که با لمس و حرکت این آیکون‌ها بتوانید جای آنها را به طور دلخواه تغییر دهید. همچنین کاربر می‌تواند با زدن بر روی گزینه‌ها، برنامه‌ها را به روش معمول باز کند که البته باید گفت این گزینه‌ها در حالت یک پنجره نمایش داده می‌شوند، اما این ویژگی امکان «Multi Tasking» را نیز برای شما فراهم خواهد کرد.
 
«رافائل دیمک» طراح این آینه که در نیویورک مشغول به کار است، چند مورد از امکانات این سیستم عامل تغییر یافته اپل را به نمایش گذاشت که از جمله‌ این امکانات می‌توان به ارسال درخواست در Uber، تماشای ویدیو در « Netflix»، خواندن اخبار، تنظیم دمای سیستم گرمایشی و کنترل لامپ‌های هوشمند اشاره کرد. البته باید گفت در صورتی که این آینه 45 ثانیه مورد استفاده قرار نگیرد، به طور اتوماتیک وارد حالت خواب یا «Sleep» می‌شود و این نمایشگر لمسی، تبدیل به یک آینه معمولی خواهد شد. هنوز زمان ورود این آینه به بازار و نیز بهای آن مشخص نشده است.

منبع : روزنامه ایران


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

راههای معقول پولدارشدن مؤثرترین و بهترین روش …این نکته را همواره مدنظر داشته باشید که در دنیای اینترنت، تبلیغات مبالغه آمیزنوآوری و تکنولوژی،اختراعات جدیددستبند هوشمند برای کنترل سلامت کودکان محققان موفق به طراحی و تولید یک دستبند نظارت بر سرای فیزیک نرم افزارهای فیزیکسرای فیزیک نرم افزارهای فیزیک خدایا یاریم کن نگاهم در افق این فضای مجازی جز برای تو نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی قیمت دوربین خرید دوربین دوربین دیجیتال …بررسی اولیه دوربین کانن دوربین عکاسی کانن در ظرف سال از زمان عرضه آموزش استفاده از لپ تاپ لپ تاپهر روز تعداد زیادی از کاربران سراغ لپ تاپ ها می روند، زیرا آسان بودن استفاده از این الف برقراری فوق العاده ویژه درصد، بایدها و نبایدهابا سلام وضمن تشکر از مسئولین محترم این سایت من از کارمندان سازمام میراث فرهنگی هستم الف درد دل های یک خریدار خودرو ملیجای تاسف دارد اما شما هم مقصر هستید دیگه تو این کشور کسی نیست که ندانه ماشین صفر اونم اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی مخابرات استان تهران پیام های اینترنت پر … تاجیک اقا این پهنای باند با نامحدود رو برداشتین یا ن ١٦٥٩٥ با سلام مشترک راههای معقول پولدارشدن مؤثرترین و بهترین روش آموزش زبان این نکته را همواره مدنظر داشته باشید که در دنیای اینترنت، تبلیغات مبالغه آمیز نوآوری و تکنولوژی،اختراعات جدید دستبند هوشمند برای کنترل سلامت کودکان محققان موفق به طراحی و تولید یک دستبند نظارت بر سلامت سرای فیزیک نرم افزارهای فیزیک سرای فیزیک نرم افزارهای فیزیک خدایا یاریم کن نگاهم در افق این فضای مجازی جز برای تو قیمت دوربین ویژگی یا اولویت تون هایلایت این ویژگی های در دوربین دیجیتال کانن یک قیمت دوربین خرید دوربین دوربین دیجیتال دوربین عکاسی پارس کانن از سال کار خود را با ورود دوربین های دیجیتال به بازار ایران شروع کرداز خدمات آموزش استفاده از لپ تاپ لپ تاپ هر روز تعداد زیادی از کاربران سراغ لپ تاپ ها می روند، زیرا آسان بودن استفاده از این ابزار نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی موجود الف برقراری فوق العاده ویژه درصد، بایدها و نبایدها با سلام وضمن تشکر از مسئولین محترم این سایت من از کارمندان سازمام میراث فرهنگی هستم به جرات الف درد دل های یک خریدار خودرو ملی بنده یک پژو مدل دارم که هزار کیلومتر با آن رانندگی کرده ام در این سال یار تعویض لنت اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری



لینک منبع :این آینه تعاملی هوشمند

این آینه تعاملی هوشمند www.fardanews.com/fa/news/595940/این-آینه-تعاملی-هوشمند‎Cached29 نوامبر 2016 ... فعالان عرصه فناوری تلاش دارند تا هر روز بر کاربردهای فناورانه اشیای معمولی بیفزایند که این بار قرعه به نام یک آینه افتاده است. این آینه تعاملی هوشمند - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/این-آینه-تعاملی-هوشمند/4425703 به گزارش صبحانه، «آینه هوشمند اپل» را «رافائل دیمک» یک توسعه دهنده وب و طراح گرافیکی طراحی کرده و آن را بازتابی از آینده می داند. این آینه همانند یک نمایشگر لمسی ... این آینه تعاملی هوشمند - onvansho onvansho.ir/result/این-آینه-تعاملی-هوشمند.html دیجیتالی شدن فروشگاه های فیزیکی این آینه های تعاملی به بانکداری هوشمند . نورپردازیروشنایی نانو Lightingplus آینه نوری تعاملی این سطح هوشمند از تایل های کوچک ... این آینه تعاملی هوشمند | فردا | خبروان khabarone.ir/news/4997894 29 نوامبر 2016 ... فعالان عرصه فناوری تلاش دارند تا هر روز بر کاربردهای فناورانه اشیای معمولی بیفزایند که این بار قرعه به نام یک آینه افتاده است. آینه های هوشمند؛ انقلابی نوین در سبک زندگی دیجیتالی - روزیاتو rooziato.com/139677917/آینه-های-هوشمند/‎Cachedاخیرا محققان اروپایی موفق به طراحی آینه ای دیجیتالی و تعاملی شده اند که هنگامی که شما ... هدف از طراحی این آینه هوشمند، توسعه و ارتقای فناوری های مرتبط با تشخیص ... آینه تعاملی | آتینو - راهکارهای هوشمند کسب و کار مدرن https://atyno.com/tag/آینه-تعاملی/‎CachedTag Archives: آینه تعاملی. خانه. برچسب های نوشته: آینه تعاملی ... این ویترین های دیجیتالی این امکان را به مشتریان می دهد تا کالاها و لباس های مورد نیاز خود را به صورت ... روزنامه ایران95/9/9: یک آینه تعاملی هوشمند - Magiran www.magiran.com/npview.asp?ID=3473077 29 نوامبر 2016 ... قاب فناوری یک آینه تعاملی هوشمند فعالان عرصه فناوری تلاش دارند تا هر روز بر کاربردهای فناورانه اشیای معمولی بیفزایند که این بار قرعه به نام یک ... آینه هوشمند (Interactive Mirror) آینه تعاملی - شرکت پشتیبان آیریک irictech.com/آینه-هوشمند-interactive-mirror-آینه-تعاملی/‎Cached16 ژوئن 2017 ... آینه هوشمند (آینه تعاملی) (Interactive Mirror) : مشتریان شما زمان زیادی را صرف امتحان کردن لباسها و یا کفش خود می کنند؟! آینه های تعاملی این امکان را ... [:en]آینه های هوشمند[:] | خانه هوشمند افرا www.iransmarthouse.com/آینه-های-هوشمند/‎Cachedاین آینه دارای یک صفحه لمسی است که شخص می تواند با استفاده از آن فرامین مورد نظر خود ... تبلیغات محاوره ای Interactive Advertising آینه هوشمند می تواند با شرکتهای ... خبرگزاری آریا - این آینه تعاملی هوشمند www.aryanews.com/NewsFeed/2430808/این-آینه-تعاملی-هوشمند‎Cachedروزنامه ایران: فعالان عرصه فناوری تلاش دارند تا هر روز بر کاربردهای فناورانه اشیای معمولی بیفزایند که این بار قرعه به نام یک آینه افتاده است. «آینه هوشمند اپل» را ...