مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می‌کند

[ad_1]

پس از اعلام گوگل مبنی بر برخورد با اپلیکیشن‌هایی که آمار نصب تقلبی دارند، این کمپانی امروز اعلام کرده است بررسی‌های تقلبی را نیز از سطح پلی استور حذف می‌کند.

در حال حاضر اپلیکیشن‌های بسیاری در پلی استور وجود دارد. همین امر باعث می‌شود در انتخاب گزینه مناسب مردد شویم. بسیاری از کاربران در این شرایط برای انتخاب اپلیکیشن مناسب بررسی‌ها و نظرات کاربران دیگر را مطالعه می‌کنند.

همین امر باعث شده است بعضی از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن برای فروش محصولشان اقدام به ثبت بررسی‌ها و نظرات تقلبی کنند. این کار به حدی شایع شده که در نهایت گوگل نیز نسبت به آن واکنش نشان داده است.

به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک‌ شاهد حذف بررسی‌ها و امتیازات تقلبی از گوگل پلی استور خواهیم بود. این کمپانی امروز اعلام کرده است قصد دارد با اعمال تغییراتی، بتواند چنین بررسی‌هایی را بیابد.

چند هفته پیش گوگل اعلام کرد قصد دارد با اپلیکیشن‌هایی که با تقلب میزان آمار نصب برنامه را افزایش داده‌اند، برخورد کند. امروز هم گوگل گفته است قصد دارد بررسی‌های تقلبی یا بررسی‌های افرادی را که بابت ثبت آن‌ها پول دریافت کرده‌اند، از پلی استور حذف کند. البته این کمپانی اعلام نکرده است چگونه می‌خواهد این بررسی‌ها را شناسایی و حذف کند.

گوگل همچنین به این موضوع اشاره کرده است که هرکدام‌ از اپلیکیشن‌های اندروید موجود در پلی استور باید قوانین را رعایت کنند. بنابراین تمام بررسی‌های موجود در پلی استور باید توسط کاربران واقعی نوشته شده باشند که اپلیکیشن را نصب و استفاده کرده‌اند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می‌کند …گوگل اعلام کرده است قصد دارد بررسی های تقلبی را از سطح پلی استور حذف کند این کمپانی در گوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می‌کند پس از مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری ایسکانیوز گوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف گوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می‌کندگوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می‌کند اخبار فارسی گوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می‌کند …گوگلبررسیهایتقلبیراازپلیگوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می‌کند رضا بیگدلی گوگل گوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می‌کند …جهت استفاده بهتر از بخش نرم افزارهای موبایل از اینجا اپلیکیشن سافت گذر را های گوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می‌کنددر حال حاضر اپلیکیشن‌های بسیاری در پلی استور وجود دارد همین امر باعث می‌شود در گوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می کند …پس از اعلام گوگل مبنی بر برخورد با اپلیکیشن هایی که آمار نصب تقلبی دارند، این کمپانی گوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می‌کند …پنجشنبه، آذرماه گوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می‌کندگوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می کند پس از …پس از اعلام گوگل مبنی بر برخورد با اپلیکیشن هایی که آمار نصب تقلبی دارند، این کمپانی گوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می کند …پس از اعلام گوگل مبنی بر برخورد با اپلیکیشن هایی که آمار نصب تقلبی دارند، این کمپانی گوگل زومیت گوگل کمپانی بزرگ امریکایی صاحب بزرگ ترین موتور جستجوی دنیا و سیستم عامل اندروید و گوشی هواوی زومیت پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۷ از تغییر نام تاچ ویز به تا ورود به حلقه های زحل ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر سرچ کردن در گوگل هم عوارض دارد کانال تلگرام آکاایران لیست تمام بازی‌ های جدید پلی پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده است دانلود کیبورد عالی از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید ؛ پرسش های غیرمرتبط را در انجمن مطرح مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی علیرضا حیدری، فنی ترین کشتی گیر سال جهان در کراسنوبارسک روسیه، رقیب سال های متوالی الدار پایگاه خبری جماران امام خمینی انقلاب اسلامی آزادی درصد از حلب توسط ارتش سوریهخروج بیش از هزار غیرنظامی دیگر خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسی به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از گجت نیوز، دوربین های خود را آماده کنید دانلود بازی فیفا برای نسخه نهایی بازی فیفا را می توانید با کرک سالم و آموزش نصب کامل نسخه با لینک مستقیم هک بازی کلش آف کلنز خیال یا واقعیت؟ گجت نیوز هک بازی کلش آف کلنز خیال یا واقعیت؟ ۱۶۲ دیدگاه ارسال شده توسط ناهید سادات ریاحی ۱۰ دی ۹۳



لینک منبع :گوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می‌کند

گوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می‌کند - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/30/.../google-play-store-fake-reviews/‎Cached1 دسامبر 2016 ... گوگل اعلام کرده است قصد دارد بررسی های تقلبی را از سطح پلی استور حذف کند. این کمپانی در گذشته نیز گفته بود با آمارهای تقلبی برخورد خواهد ... گوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می‌کند – پایگاه اطلاع ... news.ern-co.com/2016/.../گوگل-بررسی-های-تقلبی-را-از-پلی-استور-حذف/ 1 دسامبر 2016 ... پس از اعلام گوگل مبنی بر برخورد با اپلیکیشن‌هایی که آمار نصب تقلبی ... اعلام کرده است بررسی‌های تقلبی را نیز از سطح پلی استور حذف می‌کند. حذف بررسی های تقلبی از پلی استور گوگل - دیجی بایت digi.globyte.ir/حذف-بررسی-های-تقلبی-از-پلی-استور-گوگل/ 2 دسامبر 2016 ... به گزارش دیجی بایت به نقل از زومیت، در حال حاضر اپلیکیشن‌های بسیاری در پلی استور وجود دارد. همین امر باعث می‌شود در انتخاب گزینه مناسب مردد ... طراحی سایت | گوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می‌کند www.naw3.com/.../گوگل-بررسی-های-تقلبی-را-از-پلی-استور-حذف-می‌کند‎Cached1 دسامبر 2016 ... در حال حاضر اپلیکیشن‌های بسیاری در پلی استور وجود دارد. همین امر باعث می‌شود در انتخاب گزینه مناسب مردد شویم. بسیاری از کاربران در این شرایط ... . . . گوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می‌کند . در حال حاضر ... torshideha.ir/گوگل-بررسی-های-تقلبی-را-از-پلی-استور-ح/‎Cachedگوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می‌کند . در حال حاضر اپلیکیشن‌های بسیاری در پلی استور وجود دارد. همین امر باعث می‌شود در انتخاب گزینه مناسب مردد ... گوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می‌کند - نشرنامه nashrname.ir/.../detail?...گوگل+بررسی+های+تقلبی...پلی+استور+حذف+می‌کند 1 دسامبر 2016 ... پس از اعلام گوگل مبنی بر برخورد با اپلیکیشن‌هایی که آمار نصب تقلبی دارند، این کمپانی امروز اعلام کرده است بررسی‌های تقلبی را نیز از سطح ... #پلی_استور • Instagram photos and videos https://www.instagram.com/explore/tags/پلی_استور/ #آینه #آینه_دیواری #پلستر #پلی_استور آینه ایکیا قیمت با آینه ۹۰ تومن قابل . . یک سوال .. من رمم زیاد جا ... گوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می‌کند . در. مشاهده پیشرفت خود با بازی‌های ذخیره‌شده - Google Play راهنما https://support.google.com/googleplay/answer/3129939?hl=fa‎Cached Similarبعد از انجام بازی‌ای که از بازی‌های ذخیره‌شده پشتیبانی می‌کند، جدیدترین بازی‌ای که انجام داده‌اید در شروع ... بررسی حسابی که استفاده می‌کنید ... می‌توانید اطلاعات ذخیره‌شده‌تان را برای همه بازی‌هایی که از «بازی‌های ذخیره‌شده» استفاده می‌کنند، حذف کنید. نصب مجدد و فعال‌ کردن مجدد برنامه‌ها - Android - Google Play راهنما https://support.google.com/googleplay/answer/113410?co...hl...‎Cachedاگر نمی‌توانید برنامه‌ای را که متعلق به شما است پیدا کنید یا از شما خواسته می‌شود دوباره آن را بخرید، مطمئن شوید در همان حسابی هستید که برنامه را با آن خریده‌اید. Images tagged with #پلی_استور on instagram - NBA team www.igcol.com/tag/پلی_استور شرکت " بوستون داینامیک " که کاملا امتیاز آن متعلق به کمپانی گوگل است یک محصول گوگل، از موسسه .... گوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می‌کند