مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قائم مقام لنوو از به‌کارگیری 3D Glass در پشت آیفون 8 خبر داد

[ad_1]

پس از انتشار اخبار متعدد در مورد استفاده از شیشه در آیفون‌های بعدی اپل، قائم‌مقام لنوو عنوان کرد در انتظار مشاهده‌ی آیفون ۸ با استفاده از 3D Glass است.

اپل در نظر دارد به مناسبت دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون در سال ۲۰۱۷ این گوشی هوشمند را با تغییرات گسترده‌ای راهی بازار کند. یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی احتمالی این گوشی هوشمند که در اخبار و گمانه‌زنی‌ها در رابطه با آیفون ۸ نیز به آن بسیار پرداخته شده، جایگزین شدن شیشه به جای استفاده از آلومینیوم به دلیل پشتیبانی از شارژ بی سیم است.

صبح امروز، کاربری با نام Kevvin King با انتشار پستی در ویبو اعلام کرد نسل بعدی گوشی هوشمند سامسونگ (گلکسی اس ۸) نیز از وجود شیشه در قاب پشتی خود بهره می‌برد.

ابتدای سال جاری میلادی پس از آنکه کمپانی لنوو گوشی هوشمند ZUK Z2 Pro را رونمایی کرد؛ قایم مقام این کمپانی با انتشار پستی در ویبو به این نکته اشاره کرد که استفاده از 3D Glass در گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۶ به ترندی در میان تولیدکنندگان تبدیل خواهد شد. حال وی با انتشار پستی در ادامه‌ی پست پیشین خود، اعلام کرد با توجه به عدم بهره‌گیری از 3D Glass در گوشی‌های هوشمند امسال، وی در انتظار آیفون ۸ است که از این طراحی استفاده خواهد کرد.

ZUK Z2 Pro

پست این مقام لنوو را می‌توان شاهدی بر گمانه‌های مطرح‌شده خواند که بر اساس آن، لنوو درصدد استفاده از 3D Glass خمیده در پشت گوشی است که احتمالا علاوه بر افزایش زیبایی گوشی منجر به در دست‌ گرفتن راحت این محصول نیز خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مفهوم حرف در سری گوشی های گلکسی سامسونگ …همانند دیگر گوشی‌های سامسونگ، استفاده از حرف در خانواده گوشی‌های گلکسی تصادفی هواوی زومیت هواوی کمپانی تولیدکننده موبایل و تبلت هواوی و صاحب برندهای آنر و ساعت هوشمند مفهوم حرف در سری گوشی های گلکسی سامسونگ زومیت همانند دیگر گوشی‌های سامسونگ، استفاده از حرف در خانواده گوشی‌های گلکسی تصادفی نبوده و هواوی زومیت هواوی کمپانی تولیدکننده موبایل و تبلت هواوی و صاحب برندهای آنر و ساعت هوشمند هواوی



لینک منبع :قائم مقام لنوو از به‌کارگیری 3D Glass در پشت آیفون 8 خبر داد

قائم مقام لنوو از به‌کارگیری 3D Glass در پشت آیفون 8 خبر داد - زومیت www.zoomit.ir/2016/.../lenovo-vp-iphone-8-feature-3d-glass-back/‎Cached1 دسامبر 2016 ... قائم مقام لنوو با انتشار پستی در Weibo به این نکته اشاره کرده که آیفون 8 از وجود 3D Glass خمیده در پشت گوشی استفاده خواهد کرد. Images for قائم مقام لنوو از به‌کارگیری 3D Glass در پشت آیفون 8 خبر داد قائم مقام لنوو از به‌کارگیری 3D Glass در پشت آیفون 8 خبر داد https://www.parsismobile.com/.../قائم%20مقام%20لنوو%20از%20به‌کارگیری%203D%20Glass%...‎Cached3 دسامبر 2016 ... اپل در نظر دارد به مناسبت دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون در سال ۲۰۱۷ این گوشی هوشمند را با تغییرات گسترده‌ای راهی بازار کند. یکی از ویژگی‌های ... قائم مقام لنوو از به‌کارگیری 3D Glass در پشت آیفون 8 خبر داد dgchekhabar.com/news/.../قائم-مقام-لنوو-از-به‌کارگیری-3d-glass-در-پشت-آیفون-8-خبر-داد‎Cachedقائم مقام لنوو از به‌کارگیری 3D Glass در پشت آیفون 8 خبر داد. منبع: خبرگزاری زومیت۱۳۹۵-۹-۱۱-۱۶:۰۵:۰۲. قائم مقام لنوو از به‌کارگیری 3D Glass در پشت آیفون 8 خبر ... قائم مقام لنوو از به‌کارگیری 3D Glass در پشت آیفون 8 خبر داد - اخبار ... akhbartop.com/107235/‎Cachedقائم مقام لنوو از به‌کارگیری 3D Glass در پشت آیفون 8 خبر داد ... پس از انتشار اخبار متعدد در مورد استفاده از شیشه در آیفون‌های بعدی اپل، قائم‌مقام لنوو عنوان کرد در ... قائم مقام لنوو از به‌کارگیری 3D Glass در پشت آیفون 8 خبر داد - مجله ... fashion1.ir/قائم-مقام-لنوو-از-به‌کارگیری-3d-glass-در-پشت-آ/ قائم مقام لنوو از به‌کارگیری 3D Glass در پشت آیفون 8 خبر داد. hamedddr. 4 views بازدید. آخرین به روز رسانی : پنجشنبه 1 دسامبر 2016 - 4:00 ب.ظ. قائم مقام لنوو از ... قائم مقام لنوو از به‌کارگیری 3D Glass در پشت آیفون 8 خبر داد | زومیت vista.ir/cdn/31823447‎Cachedپس از انتشار اخبار متعدد در مورد استفاده از شیشه در آیفون‌های بعدی اپل، قائم‌مقام لنوو عنوان کرد در انتظار مشاهده‌ی آیفون ۸ با استفاده از 3D Glass است. قائم مقام لنوو از به‌کارگیری 3D Glass در پشت آیفون 8 خبر داد www.everymac.ir/?aid=13860‎Cachedمطلبی که مطالعه می‌فرمایید در تاریخ 2016-12-01 از سایت زومیت بازنشر شده است. هدف از ایجاد این سایت گردآوری اخبار مرتبط با محصولات اپل می‌باشد تا طرفداران ... آیفون 8 بایگانی | IranSafe VPN|خرید cisco vpn|خرید vpn|خرید وی پی ... iransafe.webpi.ir/tag/آیفون-8/ آیفون 8. احتمال عرضه یک مدل از آیفون ۸ با نمایشگر منحنی در سال ۲۰۱۷. آیفون 8 با نمایشگر منحنی ... قائم مقام لنوو از به‌کارگیری 3D Glass در پشت آیفون 8 خبر داد ... دیجیتال خبر و بازی انلاین game12222.blogfa.com/?p=2‎Cachedدیجیتال خبر و بازی انلاین - خبر دیجیتال. ... قائم مقام لنوو از به‌کارگیری 3D Glass در پشت آیفون 8 خبر داد ... مدل ۴.۷ اینچی آیفون 8 ویژگی‌های جذابی خواهد داشت ...