مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اوضاع مالی اچ‌تی‌سی تا سال ۲۰۱۷ رو به‌ راه نخواهد شد!

[ad_1]

اوایل امروز خبری منتشر شد که مطابق آن تحلیلگران پپیش بینی می‌کنند که اچ‌تی‌سی Bolt نمی‌تواند ناجی این کمپانی از مشکلات فعلی باشد. اچ‌تی‌سی Bolt  با پشتیبانی از شبکه LTE Plus می‌تواند سرعت بسیار خوبی را در بخش اینترنت برای مشترکان اوپراتور اسپرینت به ارمغان بیاورد اما وجود یک پردازنده معیوب و قدیمی هم‌چون اسنپدارگون ۸۱۰ که سال گذشته با تولید گرمای زیاد شماری از گوشی‌ها را دچار مشکل کرد، موجب نگرانی کاربران شده است. در حقیقت پرسش اصلی از اچ‌تی‌سی این است که چرا در یک اسمارت‌فون بالارده از یک چیپست قدیمی و ناموفق استفاده کرده است؟ شاید جواب این سوال کاهش هزینه تولید باشد اما ممکن است این تفکر نتیجه‌ای عکس را در بر داشته باشد.

ظاهرا مشکلات اچ‌تی‌سی تا سال ۲۰۱۷ گریبان‌گیر این شرکت خواهد بود. یک منبع ناشناس اعلام کرده است که فروش اسمارت‌فون‌های اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۷ نیز هم‌چنان کند خواهد بود و کاهش محبوبیت این برند نزد کاربران ادامه خواهد یافت. این گزارش در حالی منتشر شده است که اچ‌تی‌سی با طراحی و ساخت موفق پرچم‌داران جدید گوگل یعنی خانواده پیکسل عملکرد خوبی را داشته است.

منابع صنعتی اعلام کرده‌اند که اچ‌تی‌سی امسال موفق به فروش ۴۰۰ هزار دستگاه هدست واقعیت مجازی Vive شده است. پیش‌بینی می‌شود این هدست افزایش فروش ۵۰ درصدی را شاهد باشد. با وجود تخفیف ۱۰۰ دلاری این هدست برای تعطیلات سال جدید میلادی، این کمپانی هم‌چنان از وجود یک برنامه قدرتمند و هم‌چنین نیاز به سیستم‌های قدرتمند برای کارکردن با این هدست، در رنج است.

پرچم‌دار فعلی اچ‌تی‌سی یعنی HTC 10 از همه نظر برترین اسمارت‌فون ساخته شده توسط این کمپانی است، اما HTC هم‌چنان با مشکل بازاریابی دست و پنجه نرم می‌کند. ممکن است به یاد داشته باشید که در سال ۲۰۱۳ ، اچ‌تی‌سی مبلغ ۱۲ میلیون دلار را صرف به خدمت گرفتن افراد مشهوری هم‌چون رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) برای تبلغات کرده است. اما این تبلیغات برای اچ‌تی‌سی بی فایده بود تا اینکه این کمپانی با کنار زدن داونی، Gary Oldman را به کار گرفت تا کار تبلیغات برای M8 را بر عهده بگیرد، اما بازهم نتیجه رضایت بخش نبود.

مشکل اصلی این کمپانی در حال حاضر بازاریابی آن است، در واقع پیش‌تر محصولات این کمپانی در بخش دوربین و باتری عملکرد ضعیفی داشتند که با سیاست‌های جدید این کمپانی این دو مشکل برطرف شد. در حال حاضر مهم‌ترین رقابت این کمپانی با سامسونگ، ال‌جی و هواوی بر سر موضوع بازاریابی است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مروری بر تاریخچه غول فناوری؛ اپل چگونه …در اوایل سال ۲۰۱۵ میلادی اپل وارد بازار ساعت‌های هوشمند شد و اپل واچ را به عنوان ایستنا گوشیبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور نظرات کاربران در مورد گوشی …توجه توجه سامسونگ اخیرا طی اطلاعیه‌ای که به صورت جهانی ارسال شد، از تمامی خریداران مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …بارها از زبان خیلی ها شنیده ایم که صبحانه یکی از مهم ترین وعده های غذایی به حساب می آیدپایگاه خبری الف مبارزه با آلودگی هوا به روش پاریس حمل‌ونقل عمومی رایگان اجازه تردد فقط به خودروهای خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاحتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط مروری بر تاریخچه غول فناوری؛ اپل چگونه ارزشمند‌ترین برند دنیا در اوایل سال ۲۰۱۵ میلادی اپل وارد بازار ساعت‌های هوشمند شد و اپل واچ را به عنوان اولین ساعت ایستنا گوشی با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه نکته برای حرفه‌ای شدن در عکاسی زومیت برای تبدیل شدن به یک عکاس حرفه‌ای، باید مسیر طولانی اشتباه و کسب تجربه را طی کرد خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری «جیمی کیمل» مجری اسکار ۲۰۱۷ شد کمانداران بامداد چهارشنبه راهی تایلند می شوند آخرین خبرها



لینک منبع :اوضاع مالی اچ‌تی‌سی تا سال ۲۰۱۷ رو به‌ راه نخواهد شد!

اوضاع مالی اچ‌تی‌سی تا سال ۲۰۱۷ رو به‌ راه نخواهد شد! - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../اوضاع-مالی-اچ‌تی‌سی-تا-سال-۲۰۱۷-رو-به/.html‎Cached1 دسامبر 2016 ... اوایل امروز خبری منتشر شد که مطابق آن تحلیلگران پپیش بینی می‌کنند که اچ‌تی‌سی Bolt نمی‌تواند ناجی این کمپانی از مشکلات فعلی باشد. اچ‌تی‌سی ... اوضاع مالی اچ‌تی‌سی تا سال ۲۰۱۷ رو به‌ راه نخواهد شد! - آی‌تی‌رسان | دمادم https://damadam.ir/.../اوضاع-مالی-اچ‌تی‌سی-تا-سال-۲۰۱۷-رو-به‌-راه-نخواهد-شد/4448828 اوضاع مالی اچ تی سی تا سال ۲۰۱۷ رو به راه نخواهد شد! اوایل امروز خبری منتشر شد که مطابق آن تحلیلگران پپیش بینی می کنند که اچ تی سی Bolt نمی تواند ناجی این ... Images for اوضاع مالی اچ‌تی‌سی تا سال ۲۰۱۷ رو به‌ راه نخواهد شد! آخرین اخبار گزارش مالی htc - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/گزارش-مالی-htc آخرین اخبار "گزارش مالی htc" صفحه ۱ | ۸ نتیجه (۰٫۰۱۳ ثانیه). پیش بینی رکود فروش اچ تی سی در سال ۲۰۱۷ ... اوضاع مالی اچ تی سی تا سال ۲۰۱۷ رو به راه نخواهد شد! آخرین اخبار هدست واقعیت مجازی htc vive - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/هدست-واقعیت-مجازی-htc-vive اچ تی سی توانسته بود در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶، زیان خود را به صورت تحسین برانگیزی در حد قابل قبولی حفظ ... اوضاع مالی اچ تی سی تا سال ۲۰۱۷ رو به راه نخواهد شد! پیش بینی رکود فروش اچ تی سی در سال ۲۰۱۷ - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/30/149094/htc-2017-stagnate/‎Cached2 دسامبر 2016 ... کسب‌و‌کار گوشی‌های هوشمند اچ تی سی در حال حاضر اوضاع خوبی ندارد و به نظر می‌رسد این موضوع در سال ۲۰۱۷ نیز ادامه خواهد داشت. ... البته اچ‌تی‌سی تا پایان سال ۲۰۱۶ بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه وایو به فروش خواهد ... واقعیت مجازی بالارده، فروش این هدست از میزانی مشخص بالاتر نخواهد رفت. .... تعرفه جدید اینترنت اعلام شد. پیش بینی رکود فروش اچ تی سی در سال 2017 - زومیت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28970270 2 دسامبر 2016 ... پیش بینی IDC از عرضه اسمارت فون های مجهز به شبکه 4G در سال 2016 .... ریث به .... اوضاع مالی اچ تی سی تا سال 2017 رو به راه نخواهد شد! خواهد بود و ... نگاهی به وضعیت بحرانی کمپانی اچ‌تی‌سی؛ احتمال معرفی گوشی HTC ... click.ir/1394/12/24/htc-10-windows-version/‎Cached14 مارس 2016 ... ظاهرا کمپانی اچ‌تی‌سی قصد دارد که پرچمدار جدیدش (گوشی HTC 10) را در دو نسخه ... ( پرچمدار سال ۲۰۱۵ اچ‌تی‌سی) کاملا ناامیدکننده بود و این موضوع منجر شد تا این ... از پرچمدار جدیدش در این شرایط به هیچ عنوان تأثیرپذیری لازم را نخواهد داشت. ... فروش این گوشی هوشمند می‌تواند منجر به رهایی اچ‌تی‌سی از بحران مالی به وجود آمده ... استراتژی سامسونگ برای سال 2017 مشخص شد؛ طوفان به سبک شرق آسیا www.gsm.ir/.../استراتژی-سامسونگ-برای-سال-2017-مشخص-شد؛-طوفان-به-سبک-شرق-آسیا/‎Cached24 ژانویه 2017 ... بخش موبایل کمپانی سامسونگ به تازگی رسما از استراتژی و نقشه راه خود برای ... بودند که سه ماهه پایانی سال 2016 از لحاظ مالی برای کره‌ای‌ها چندان مساعد نخواهد بود. ... همچنین این کمپانی برنامه دارد تا با افزودن ویژگی‌هایی مانند حسگر اثر ... صفحه بعد www.lastitnews.ir/?p=514 با توجه به امکان آپلود و دانلود ویدیو از یوتیوب، حال این سرویس امکان استریم آنلاین ویدیو با رزولوشن 4K را نیز ... اوضاع مالی اچ‌تی‌سی تا سال ۲۰۱۷ رو به‌ راه نخواهد شد!