مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اینترنت با سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه در آمریکا ارائه می شود

[ad_1]

 

کد مطلب: 419520

با راه اندازی یک فیبر نوری جدید؛

اینترنت با سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه در آمریکا ارائه می شود

بخش دانش و فناوری الف،11 آذر95

شرکت آمریکایی Altice USA به دنبال راه اندازی شبکه فیبرنوری جدیدی است که دسترسی به اینترنت با سرعت ده گیگابیت در ثانیه را ممکن می کند.

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۰

 خبرگزاری مهر به نقل از ورج، ارائه این خدمات از ابتدای سال ۲۰۱۷ آغاز می شود و به تدریج و ظرف ۵ سال آینده میلیون ها نفر از آن بهره مند خواهند شد.

هنوز اسامی مناطق و ایالاتی که پیش از دیگر ایالات از خدمات مذکور بهره مند می شوند اعلام نشده است. ارائه خدمات اینترنت با سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه در کل امریکا بی سابقه است و مناطق بسیار محدودی در این کشور هم اکنون به چنین خدماتی دسترسی دارند.

مسئولان این شرکت راه اندازی چنین شبکه ای را یک سرمایه گذاری درازمدت می دانند که ارائه خدمات جدید تفریحی، حرفه ای و چندرسانه ای را ممکن می کند و زمینه را برای کسب درآمدهای جدید هموار می سازد.

در حال حاضر رقابت برای ارائه خدمات اینترنت با سرعت چندگیگابیت در ثانیه در آمریکا آغاز شده و به عنوان مثال شرکت کام کست در مناطق محدودی این خدمات را با سرعت ۲ گیگابیت در ثانیه ارائه می دهد. گوگل نیز در حال توسعه شبکه فیبرنوری خود به منظور ارائه خدمات اینترنت فوق سریع است.

 

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ اینترنت با سرعت

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تمدید اینترنت پرسرعت پیشگامانتمدیداینترنتپرسرعتبررسی های موسسه امنیتی چک پوینت نشان می دهد انتشار بدافزاری موسوم به در فضااین عامل باورنکردنی سرعت وای‌فای شما را پایین می…عوامل شناخته شده زیادی هستند که باعث می‌شوند سرعت وای‌فای کاهش یابد ولی به‌غیر از تفاوت نسل و موبایل ایران با دنیا آکاالبته صاحبنظران حوزه آی تی در خصوص علت کندی همراه اول در توسعه نسل سوم موبایل چند دلیل رایتل، شبکه نسل سوم یا چهارم؟ سرعت واقعی چقدر …زمان زیادی از ورود اپراتور جدید تلفن همراه به جمع بزرگان این عرصه در ایران نمی‌گذرد ایستنا اینترنت و شبکهبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور ایستنا فناوری اطلاعاتبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور مرکز پخش مودم همراه و پرشیا پردازاتصال با مودم یو اس بی و نسل سوم دانگل هواوی به سرعت و آسانی در همه جا و هر زمان به ۶ ترفند جلوگیری از هک گوشی‌های آی‌فون شبکهاین روزها اقدامات زیادی برای ممانعت و پیشگیری از آنچه خرابکاری نامیده می‎شود در دست شماره حساب پیشگامان شمارهحساببه اطلاع می رساند که کلیه حسابهای فوق به نام شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات می باشد و ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایلسامسونگ نسل جدید تراشه های حافظه ی پرسرعت را برای استفاده در کارت های گرافیک معرفی کرد تمدید اینترنت پرسرعت پیشگامان تمدیداینترنتپرسرعت بررسی های موسسه امنیتی چک پوینت نشان می دهد انتشار بدافزاری موسوم به در فضا این عامل باورنکردنی سرعت وای‌فای شما را پایین می‌آورند شبکه عوامل شناخته شده زیادی هستند که باعث می‌شوند سرعت وای‌فای کاهش یابد ولی به‌غیر از آن؛ چند رایتل، شبکه نسل سوم یا چهارم؟ سرعت واقعی چقدر است؟ زمان زیادی از ورود اپراتور جدید تلفن همراه به جمع بزرگان این عرصه در ایران نمی‌گذرد، رایتل ایستنا اینترنت و شبکه اشتراک ایمیلیپیامکی با عضویت رایگان در خبرنامه ایمیلی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ایستنا فناوری اطلاعات با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه ۶ ترفند جلوگیری از هک گوشی‌های آی‌فون شبکه این روزها اقدامات زیادی برای ممانعت و پیشگیری از آنچه خرابکاری نامیده می‎شود در دست انجام آشنایی با فیبر نوری ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد آشناییبافیبر تاریخچه انسان‌ها در ابتدا نور را در جو زمین منتشر کردند، اما به عوامل مختلف مانند برف شماره حساب پیشگامان شمارهحساب به اطلاع می رساند که کلیه حسابهای فوق به نام شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات می باشد و برای ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایل سامسونگ نسل جدید تراشه های حافظه ی پرسرعت را برای استفاده در کارت های گرافیک معرفی کرد الف پل مرگ هانیه دختر بچه روستای شهرآرا، بیشتر شب ها خواب می بیند که وقت رفتن به مدرسه، از روی پل معلق



لینک منبع :اینترنت با سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه در آمریکا ارائه می شود

اینترنت با سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه در آمریکا ارائه می شود ... www.mehrnews.com/.../اینترنت-با-سرعت-۱۰-گیگابیت-در-ثانیه-در-آمریکا-ارائه-می-شود‎Cached1 دسامبر 2016 ... شرکت آمریکایی Altice USA به دنبال راه اندازی شبکه فیبرنوری جدیدی است که دسترسی به اینترنت با سرعت ده گیگابیت در ثانیه را ممکن می کند. ایتنا - اینترنت با سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه در آمریکا ارائه می‌شود itna.ir/fa/.../اینترنت-سرعت-۱۰-گیگابیت-ثانیه-آمریکا-ارائه-می-شود‎Cached3 دسامبر 2016 ... ایتنا- شرکت آمریکایی Altice USA به دنبال راه‌اندازی شبکه فیبرنوری جدیدی است که دسترسی به اینترنت با سرعت ده گیگابیت در ثانیه را ممکن ... ارائه اینترنت با سرعت ۱۰ گیگابیت در آمریکا | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/.../ارائه-اینترنت-با-سرعت-۱۰-گیگابیت-در-آمریکا‎Cached1 دسامبر 2016 ... ارائه خدمات اینترنت با سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه در کل امریکا بی ... و چندرسانه‌ای را ممکن می‌کند و زمینه را برای کسب درآمدهای جدید هموار می سازد. اینترنت با سرعت 10 گیگابیت در ثانیه در آمریکا ارائه می‌شود - ایران ... https://damadam.ir/.../اینترنت-با-سرعت...گیگابیت-در-ثانیه-در-آمریکا-ارائه-می‌شود/4445122 شرکت آمریکایی Altice USA به دنبال راه اندازی شبکه فیبرنوری جدیدی است که دسترسی به اینترنت با سرعت ده گیگابیت در ثانیه را ممکن می کند. شرکت آمریکایی ... اینترنت با سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه در آمریکا ارائه می‌شود - iTabnak itabnak.ir/.../اینترنت-با-سرعت-۱۰-گیگابیت-در-ثانیه-در-آمریکا-ارائه-می‌شود‎Cached3 دسامبر 2016 ... شرکت آمریکایی Altice USA به دنبال راه‌اندازی شبکه فیبرنوری جدیدی است که دسترسی به اینترنت با سرعت ده گیگابیت در ثانیه را ممکن می‌کند. اینترنت با سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه در آمریکا ارائه می شود | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/01/1564265 1 دسامبر 2016 ... شرکت آمریکایی Altice USA به دنبال راه اندازی شبکه فیبرنوری جدیدی است که دسترسی به اینترنت با سرعت ده گیگابیت در ثانیه را ممکن می کند. اینترنت با سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه در آمریکا ارائه می‌شود - ماورا emavara.com/اینترنت-با-سرعت-۱۰-گیگابیت-در-ثانیه-در-آ/‎Cached3 دسامبر 2016 ... ارائه خدمات اینترنت با سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه در کل امریکا بی سابقه است و مناطق بسیار محدودی در این کشور هم اکنون به چنین خدماتی ... اینترنت با سرعت 10 گیگابیت در ثانیه در آمریکا ارائه می شود ... tnews.ir/ایران-جیب/969075152768.html‎Cachedشرکت آمریکایی Altice USA به دنبال راه اندازی شبکه فیبرنوری جدیدی است که دسترسی به اینترنت با سرعت ده گیگابیت در ثانیه را ممکن می کند. گوگل کنار کشید Altice وارد شد؛ ارائه اینترنت ۱۰ گیگابیتی در امریکا tarand.ir/?p=1533‎Cachedگوگل کنار کشید Altice وارد شد؛ ارائه اینترنت ۱۰ گیگابیتی در امریکا ... نشریه الکترونیک ترند، ارائه سرویس FTTH یادشده از سال ۲۰۱۷ آغاز می‌شود و تدریجاً طی ۵ سال ... در حال حاضر رقابت برای ارائه خدمات اینترنت با سرعت چندگیگابیت در ثانیه در ... اینترنت با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه ای در کشور آمریکا ارائه می شود gpol.ir/اینترنت-با-سرعت-۱۰-گیگابیت-بر-ثانیه-ای-د/ 27 دسامبر 2016 ... ارائه اینترنت با سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه در کل امریکا بی سابقه بوده است و مناطق بسیار محدودی در این کشور هم اکنون به چنین خدماتی دسترسی ...