مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی هند از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان

[ad_1]

رونمایی هند از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان

دانش > فناوری - هند به صورت رسمی از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان در جنوب این کشور رونمایی کرده و با فعالیت کامل آن به عنوان سومین کشور صاحب انرژی خورشیدی دنیا بخش مهمی از انرژی الکتریکی مورد نیاز خود را از انرژی پاک تامین می کند.

به گزارش ایرنا،ین نیروگاه که 648 مگاوات ظرفیت دارد، با استفاده از 2.5 مولفه فتوولتاییک ساخته شده که در زمینی به مساحت 10 کیلومتر مربع نصب شده اند.


این نیروگاه در طول 8 ماه با بودجه ای معادل 662 میلیون دلار در منطقه کاموتی واقع در استان تامیل نادو در جنوب هندوستان راه اندازی شده است. ظرفیت این نیروگاه رکورد قبلی را که 550 مگاوات بود و به یک نیروگاه با دو سایت مستقل در آمریکا اختصاص داشت، شکست.
این نیروگاه دولت هند را یک گام دیگر به اهداف آن در رابطه با استفاده از انرژی های تجدیدپذیر، نزدیک تر کرد. در ابتدا دولت این کشور با راه اندازی پروژه National Solar Mission هدف اصلی خود را تا سال 2022 میلادی، دستیابی به 20 گیگاوات توان الکتریکی با استفاده از نیروگاه های خورشیدی تعریف کرد. اما در سال 2015 آن را تغییر داد و مقرر شد تا آن زمان به 100 گیگاوات توان خورشیدی دست یابد.
در سال 2012 استان تامیل نادو با وجود این که نتوانست به اهداف تعریف شده برای آن دست یابد، نیروگاه هایی را راه اندازی کرد که 3 هزار مگاوات از توان الکتریکی موردنیاز هندوستان را تامین کردند.
کشور هند با راه اندازی این نیروگاه جدید قصد دارد تا سال 2017 میلادی به سومین کشور فعال در بازار انرژی خورشیدی پس از چین و آمریکا تبدیل شود.

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

رونمایی هند از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهانهند به صورت رسمی از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان در جنوب این کشور رونمایی کرده و با رونمایی هند از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهانهند به صورت رسمی از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان در جنوب این کشور رونمایی کرده و با رونمایی هند از بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی جهاندانش فناوری هند به صورت رسمی از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان در جنوب این کشور رونمایی هند از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان خبر …رونمایی هند از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان هند به صورت رسمی از بزرگترین نیروگاه رونمایی هند از بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی جهانهند به صورت رسمی از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان در جنوب این کشور رونمایی کرده و با رونمایی از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهانعکس هند …رونمایی از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهانعکس هند به صورت رسمی از بزرگترین نیروگاه رونمایی از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان هند به …مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری برترین ها رونمایی از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهانرونمایی هند از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهانرونمایی هند از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان رونمایی هند از بزرگترین رونمایی از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان شمار از … نیروگاه خورشیدی جهان در رونمایی از بزرگترین خورشیدی جهان در هند رونمایی هند از بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی جهاندانش فناوری هند به صورت رسمی از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان در جنوب این کشور پول نیوز دلار تومانی؛ زمینه‌ساز تصویب نرخ تسعیر بودجه بازده نیروگاهی در ایران؛ کمتر از ٣٦ درصد بزرگترین گنج جهان در ایران که هنوز پیدا نشده چند روز پیش مطلبی به عنوان بزرگترین گنج های دنیا که گم شده اند را منتشر کردم اما یکی از تکناز دیدنی ها، خبری، پزشکی، اس ام اس، عکس، مطالب جالب و تکنازعکس خنده دارعاشقانهاس ام اس جدیدمطالب جالب و خواندنیطنزعکس های بازیگرانلاغری و عصر ایران در جامعه ای که بی اخلاقی از در و دیوار می ریزد و از بام تا شام حرف از اختلاس و دریافتی های موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ دوگانه سوز پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهان اخبارعلمی آخرین اخبار علمی روز ایران و جهان جدیدترین اخبار علمی روز دنیا اخبار علمی جهان اخبار علمی مشهد ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد مشهد پیش از قتل علی بن موسی الرضا در ۲۰۳ هـ ق، و دفن او در کاخ حُمَید بن قَحطَبة در سناباد نوغان دیدنی های ایتالیا، مناطق دیدنی ایتالیا سوغات دهلی چیست؟ دیدنی های اتریش؛ مهد موسیقی جهان ساحل اولودنیز، بهشتی مدیترانه ای در ترکیه اخبار امروز باشگاه خبرنگاران اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری الحاق یدکش زرینه رود به نیروی دریایی ارتش پیمایش هزار متر از شبکه ی آب شرب روستای خانه های نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنا وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در فصل دیگری از فعالیت های خود، توجه خود را به آفریقا



لینک منبع :رونمایی هند از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان

رونمایی هند از بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی جهان - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/607666/science/technology‎Cached1 دسامبر 2016 ... هند به صورت رسمی از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان در جنوب این کشور رونمایی کرده و با فعالیت کامل آن به عنوان سومین کشور صاحب انرژی ... رونمایی هند از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1138863‎Cached1 دسامبر 2016 ... هند به صورت رسمی از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان در جنوب این کشور رونمایی کرده و با فعالیت کامل آن به عنوان سومین کشور صاحب انرژی ... رونمایی هند از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان - پایش | دمادم https://damadam.ir/.../رونمایی-هند-از-بزرگترین-نیروگاه-خورشیدی-جهان/4451051 هند به صورت رسمی از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان در جنوب این کشور رونمایی کرده و با فعالیت کامل آن به عنوان سومین کشور صاحب انرژی خورشیدی دنیا بخش ... رونمایی هند از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان payeshonline.com/.../رونمایی-هند-بزرگترین-نیروگاه-خورشیدی-جهان‎Cached1 دسامبر 2016 ... هند به صورت رسمی از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان در جنوب این کشور رونمایی کرده و با فعالیت کامل آن به عنوان سومین کشور صاحب انرژی ... آخرین اخبار نیروگاه خورشیدی هند - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/نیروگاه-خورشیدی-هند هند به صورت رسمی از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان در جنوب این کشور رونمایی کرده و با فعالیت کامل آن به عنوان سومین کشور صاحب انرژی خورشیدی دنیا بخش مهمی ... رونمایی هند از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان - شبکه اینترنتی ... tnews.ir/news/a5cc75181057.html هند به صورت رسمی از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان در جنوب این کشور رونمایی کرده و با فعالیت کامل آن به عنوان سومین کشور صاحب انرژی خورشیدی دنیا بخش مهمی ... راه‌اندازی بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان در هندوستان - cityfuture.ir/راه‌اندازی-بزرگترین-نیروگاه-خورشیدی/‎Cachedهندوستان یکی از آلوده‌ترین کشورهای جهان، از بزرگترین نیروگاه خورشیدی رونمایی کرد. پروژه ۶۴۸ مگاواتی در کاموتی واقع در ایالت تامیل نادو، عنوان بزرگترین ... رونمایی از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../رونمایی-از-بزرگترین-نیروگاه-خورشیدی-جهان/ 2 دسامبر 2016 ... هند به صورت رسمی از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان در جنوب این کشور رونمایی کرده و با فعالیت کامل آن به عنوان سومین کشور صاحب انرژی ... رونمایی هند از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../رونمایی_هند_از_بزرگترین_نیروگاه_خورشیدی_جهان‎Cachedدانلود بزرگترین نیروگاه خورشیدی (فیلم) ... رونمایی هند از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان ... دانلود تولید برق در بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور · دانلود تای ... بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان افتتاح شد - تیتر شهر titreshahr.ir/fa/news/1453/بزرگترین-نیروگاه-خورشیدی-جهان-افتتاح-شد 23 سپتامبر 2016 ... هند از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان رونمایی کرد. ... «ادانی» تجهیزات ساخت بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان را از مناطق مختلف جهان به هند آورده ...