مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی از اولین خودروهای خودران کانادا

[ad_1]

دانش > فناوری - ایسنا نوشت: شهر اونتاریوی کانادا از ژانویه 2016 به آزمایشات خودروهای خودران چراغ سبز نشان داد، اما هیچ شرکتی به آن تمایل نشان نداده بود اما اکنون سه گروه کانادایی توانسته‌اند نخستین خودروهای خودران این کشور را به خیابان‌های این شهر بیاورند.

شرکت‌های خودروساز آمریکایی بیشتر از ایالت میشیگان برای آزمایش شرایط خودروهای خودران استفاده می‌کنند و آن را به مناطق خارج کشور ترجیح می‌دهند.

سه خودروی ساخته شده توسط دانشگاه واترلو، گروه خودروسازی اروین هیمر و بلک‌بری QNX دز این پروژه آزمایشی شرکت خواهند کرد که شامل یک سدان هیبریدی لینکلن MKZ ، یک ون اسپرینتر مرسدس بنز و یک خودروی لینکلن مجهز به نرم‌افزار بلک‌بری است.

این پروژه به آزمایش خودروها در کیفیت‌های مختلف آب‌وهوا و جاده‌ای شلوغ‌ترین استان کانادا یعنی اونتاریو خواهد پرداخت.

همان‌طور که انتظار می‌رود،‌ خودروها مملو از حسگرهای تصویری،‌ رادار و سونار برای نظارت بر شرایط مذکور خواهند بود. بر اساس چارچوب قانونی ایجاد شده در اونتاریو در آغاز سال 2016، یک راننده دارای گواهینامه باید همیشه در خودروی خودران حاضر باشد، از این رو هیچ محدودیتی برای ورود این خودروها به شهر وجود ندارد.

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خودرو برقیمجموع فروش خودروهای برقی و پلاگین هیبرید در نوامبر ۲۰۱۶ از ۲۵۰،۰۰۰ دستگاه عبور عصر خودرو ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسیدبه گزارش پایگاه خبریعصرخودرو به نقل از افکارنیوز، خریداران خودرو همیشه به دنبال عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، …عکس ماشین،عکس ماشین های جدید،عکس ماشین بوگاتی،عکس ماشین پورشه،عکس ماشین لامبورگینی بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب مشخصات کلی مزدا اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار اطلاعیه های فروش جدیدترین لیست قیمت محصولات لکسوس شاسی بلند تصاویر لکسوس خودرویی است که ظاهری ملایم‌تر و معمولی‌تر نسبت به دارد این محصول در سه مدل مطالب جالب در باره خودرو سایپا ساینااحتماالاً تبلیغات خودروی جدید سایپا به نام ساینا را در تلویزیون دیده اید خودرویی که اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …‌تیمی از محققان دانشگاه واسدا در ژاپن با استفاده از پلیمر انعطاف‌پذیر موفق به…به این پنج دلیل از گوگل استفاده نکنید شبکهگوگل در هر مکانی حضور دارد شاید بهتر است بگوییم این حضور بیش از اندازه است در اسمارت پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهاناخبارعلمیناراحتی بهنوش طباطبایی به خاطر جدایی از همسرش؟ عکس بازیگر معروف ایرانی پس از مهاجرت خودرو برقی مجموع فروش خودروهای برقی و پلاگین هیبرید در نوامبر ۲۰۱۶ از ۲۵۰،۰۰۰ دستگاه عبور عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، تصویر ماشین های گران عکس ماشین،عکس ماشین های جدید،عکس ماشین بوگاتی،عکس ماشین پورشه،عکس ماشین لامبورگینی،عکس مشخصات کلی بی ام دبلیو شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف مانند اولین شغل ۱۸ نفر از افراد بسیار موفق دنیا زومیت پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۷ از تغییر نام تاچ ویز به تا ورود به حلقه های زحل بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب ماشین لکسوس شاسی بلند تصاویر جدید ترین این بخش خودرو های نسل آینده آشنایی با سریعترین خودروهای دنیا عکس رانندگی با آزرا مطالب جالب در باره خودرو سایپا ساینا جدید ترین این بخش خودرو های نسل آینده آشنایی با سریعترین خودروهای دنیا عکس رانندگی با آزرا به این پنج دلیل از گوگل استفاده نکنید شبکه گوگل در هر مکانی حضور دارد شاید بهتر است بگوییم این حضور بیش از اندازه است در اسمارت‌فون اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی ‌تیمی از محققان دانشگاه واسدا در ژاپن با استفاده از پلیمر انعطاف‌پذیر موفق به… پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهان اخبارعلمی دختر سرخپوشی که آزادی را به هم ریختعکس دختر مشهور سینمای ایران در خارج از کشور مدل شدتصویر



لینک منبع :رونمایی از اولین خودروهای خودران کانادا

Images for رونمایی از اولین خودروهای خودران کانادا رونمایی از اولین خودروهای خودران کانادا - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/433398/رونمایی-از-اولین-خودروهای-خودران-کانادا 2 دسامبر 2016 ... شهر اونتاریوی کانادا از ژانویه 2016 به آزمایشات خودروهای خودران چراغ سبز نشان داد، اما هیچ شرکتی به آن تمایل نشان نداده بود اما اکنون سه گروه کانادایی ... رونمایی از اولین خودروهای خودران کانادا/عکس - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1138860/ 1 دسامبر 2016 ... شهر اونتاریوی کانادا از ژانویه 2016 به آزمایشات خودروهای خودران چراغ سبز نشان داد، اما هیچ شرکتی به آن تمایل نشان نداده بود اما اکنون سه گروه کانادایی ... رونمایی از اولین خودروهای خودران کانادا payeshonline.com/news/.../رونمایی-اولین-خودروهای-خودران-کانادا‎Cached1 دسامبر 2016 ... شهر اونتاریوی کانادا از ژانویه 2016 به آزمایشات خودروهای خودران چراغ سبز نشان داد، اما هیچ شرکتی به آن تمایل نشان نداده بود اما اکنون سه گروه کانادایی ... رونمایی از اولین خودروهای خودران کانادا - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/01/1564638 1 دسامبر 2016 ... ایسنا نوشت: شهر اونتاریوی کانادا از ژانویه 2016 به آزمایشات خودروهای خودران چراغ سبز نشان داد، اما هیچ شرکتی به آن تمایل نشان نداده بود اما اکنون سه ... رونمایی از اولین خودروهای خودران کانادا - گذارنیوز | دمادم https://damadam.ir/news/رونمایی-از-اولین-خودروهای-خودران-کانادا/4453814 خبرگزاری ایسنا: شهر اونتاریوی کانادا از ژانویه ۲۰۱۶ به آزمایشات خودروهای خودران چراغ سبز نشان داد، اما هیچ شرکتی به آن تمایل نشان نداده بود اما اکنون ... رونمایی از اولین خودروهای خودران کانادا - ۲۴ آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/رونمایی-از-اولین-خودروهای-خودران-کانادا/4450507 به گزارش ۲۴ آنلاین ؛ ایسنا نوشت: شهر اونتاریوی کانادا از ژانویه ۲۰۱۶ به آزمایشات خودروهای خودران چراغ سبز نشان داد، اما هیچ شرکتی به آن تمایل نشان ... رونمایی از اولین خودروهای خودران کانادا - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../رونمایی-از-اولین-خودروهای-خودران-کانادا/‎Cached3 ژوئن 2017 ... شهر اونتاریوی کانادا از ژانویه 2016 به آزمایشات خودروهای خودران چراغ سبز نشان داد، اما هیچ شرکتی به آن تمایل نشان نداده بود اما اکنون سه گروه کانادایی ... رونمایی از اولین خودروهای خودران کانادا +عکس | شهر اونتاریوی - قطره www.ghatreh.com/news/.../رونمایی-اولین-خودروهای-خودران-کانادا-عکس 2 دسامبر 2016 ... شهر اونتاریوی کانادا از ژانویه 2016 به آزمایشات خودروهای خودران چراغ سبز نشان داد، اما هیچ شرکتی به آن تمایل نشا. رونمایی از اولین خودروهای خودران کانادا - گذار نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28954199 2 دسامبر 2016 ... پدال نیوز- سه شرکت کانادایی موفق شدند اولین خودروهای خودران را در شهر اونتاریو کانادا آزمایش کنند. به گزارش پدال نیوز، شهر اونتاریو کانادا از ژانویه ...