مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ویدیوی جدیدی از گلکسی A5 2017 سامسونگ فاش شد

[ad_1]

به تازگی ویدئویی از کار با گوشی گلکسی A5 2017 در فضای اینترنت منتشر شده که در واقع به بررسی این گوشی که معرفی نشده، می‌پردازد.

چند هفته پیش، رندر و اطلاعاتی از مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی ای ۵ سامسونگ (Samsung Galaxy A5) توسط Onleaks@ در اینترنت فاش شد. شرکت سامسونگ هنوز به طور رسمی این گوشی را معرفی نکرده است اما به تازگی ویدئویی از کار با آن منتشر شده که به نظر می‌رسد مدل اولیه این گوشی را به نمایش در می‌آورد. 

این ویدئو را شخصی به نام نیل پوتگیتر (Neil Potgieter) منتشر کرده است. وی در این ویدیو ادعا می‌کند که در حال بررسی گلکسی ای ۵ (۲۰۱۷) است. با این حال، از آن‌جایی که این گوشی هنوز معرفی و به بازار عرضه نشده، احتمالا این «بررسی» درباره یک نمونه‌ی اولیه پیش تولیدی از این گوشی هوشمند است. به عنوان مثال این ویدئو نشان می‌دهد که این دستگاه بر مبنای اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو کار می‌کند اما به احتمال زیاد، نمونه نهایی گلکسی ای ۵ (۲۰۱۷) از اندروید ۷.۰ نوقا به صورت پیش‌فرض بهره خواهد برد.

به نظر می‌رسد این کلیپ با آن‌چه ما در مورد این دستگاه می‌دانیم تطبیق می‌کند؛ از جمله این‌که ای ۵ (۲۰۱۷) به لحاظ طراحی مشابه گلکسی اس ۷ بوده و طرح آن با گوشه‌های گرد کامل شده است. همچنین این ویدئو نشان می‌دهد که این گوشی دارای ۳ گیگابایت رم، یک پردازنده هشت هسته‌ای و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیزه‌سازی است. البته ممکن است که سامسونگ مدل‌هایی از این گوشی را با حافظه داخلی بیشتر به بازار عرضه کند.

به هر حال، انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی ای ۵ (۲۰۱۷) را در یکی از روزهای ماه دسامبر به صورت رسمی معرفی کرده و به بازار عرضه کند. 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ویدیوی جدیدی از گلکسی سامسونگ فاش شدویدیویجدیدیازگلکسی از گلکسی سامسونگ فاش ویدیوی جدیدی از گلکسی فاش شده از گلکسی ویدیوی جدیدی از گلکسی سامسونگ فاش شد …به تازگی ویدئویی از کار با گوشی گلکسی در فضای اینترنت منتشر شده که از وضوح خوبی ویدیوی جدیدی از گلکسی سامسونگ فاش شدبه تازگی ویدئویی از کار با گوشی گلکسی در فضای اینترنت منتشر شده که در واقع به ویدیوی جدیدی از گلکسی سامسونگ فاش شدویدیوی جدیدی از گلکسی ۵ ۲۰۱۷ سامسونگ فاش شد پنج شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱۳۲ویدیوی جدیدی از گلکسی سامسونگ فاش شد …به تازگی ویدئویی از کار با گوشی گلکسی در فضای اینترنت منتشر شده که در واقع به ویدیوی جدیدی از گلکسی سامسونگ فاش شد …مشخصات مدل گلکسی ای سامسونگ فاش شد میزان ۱۳۹۵۰۹۱۳ ۱۹۲۶ اولین تصاویر لو رفته از رندرهای جدید از گلکسی نوت فاش شد زومیت ویدیوی جدیدی از گلکسی از گلکسی نوت فاش شد از گلکسی سامسونگ فاش سامسونگویدیوی جدیدی از گلکسی سامسونگ فاش شد ویدیوی جدیدی از گلکسی سامسونگ فاش ویدیوی جدیدی از گلکسی سامسونگ فاش شد…اخبار اقتصادسایت خبری پول و تجارت به تازگی ویدئویی از کار با گوشی گلکسی در فضای اینترنت منتشر ویدیوی جدیدی از گلکسی سامسونگ فاش شد …رستوران نوید تهران تصاویری از تخریب شهر نمرود توسط داعش جزئیات کشف اجساد سوخته در سامسونگ زومیت سامسونگ با رونمایی از نسخه‌ی مشکی براق گلکسی اس ۷ اج، هفتمین رنگ از این گوشی هوشمند را مفهوم حرف در سری گوشی های گلکسی سامسونگ زومیت همانند دیگر گوشی‌های سامسونگ، استفاده از حرف در خانواده گوشی‌های گلکسی تصادفی نبوده و ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این مطلب را



لینک منبع :ویدیوی جدیدی از گلکسی A5 2017 سامسونگ فاش شد

ویدیوی جدیدی از گلکسی A5 2017 سامسونگ فاش شد - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/1/.../samsung-galaxy-a5-2017-leaked/‎Cached1 دسامبر 2016 ... چند هفته پیش، رندر و اطلاعاتی از مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی ای ۵ سامسونگ (Samsung Galaxy A5) توسط Onleaks@ در اینترنت فاش شد. Images for ویدیوی جدیدی از گلکسی A5 2017 سامسونگ فاش شد ویدیوی جدیدی از گلکسی A5 2017 سامسونگ فاش شد - تکنومون technomon.com/.../ویدیوی-جدیدی-از-گلکسی-a5-2017-سامسونگ-فاش-شد‎Cached1 دسامبر 2016 ... چند هفته پیش، رندر و اطلاعاتی از مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی ای ۵ سامسونگ (Samsung Galaxy A5) توسط Onleaks@ در اینترنت فاش شد. ویدیوی جدیدی از گلکسی A5 2017 سامسونگ فاش شد - مگیتو https://magito.ir/.../ویدیوی-جدیدی-از-گلکسی-A5-2017-سامسونگ-فاش-شد‎Cached1 دسامبر 2016 ... چند هفته پیش، رندر و اطلاعاتی از مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی ای ۵ سامسونگ (Samsung Galaxy A5) توسط Onleaks@ در اینترنت فاش شد. ویدیوی جدیدی از گلکسی A5 2017 سامسونگ فاش شد - دیجی فیدر digifeeder.com/61431/ویدیوی-جدیدی-از-گلکسی-a5-2017/‎Cached1 دسامبر 2016 ... چند هفته پیش، رندر و اطلاعاتی از مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی ای ۵ سامسونگ (Samsung Galaxy A5) توسط Onleaks@ در اینترنت فاش شد. ویدیوی جدیدی از گلکسی A5 2017 سامسونگ فاش شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../ویدیوی-جدیدی-از-گلکسی-A5-2017-سامسونگ-فاش-شد/ چند هفته پیش، رندر و اطلاعاتی از مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی ای ۵ سامسونگ (Samsung Galaxy A5) توسط Onleaks@ در اینترنت فاش شد. شرکت سامسونگ هنوز به طور ... ویدیوی جدیدی از گلکسی A5 2017 سامسونگ فاش شد | به تازگی ویدئویی www.ghatreh.com/news/.../ویدیوی-جدیدی-گلکسی-سامسونگ-فاش‎Cached1 دسامبر 2016 ... به تازگی ویدئویی از کار با گوشی گلکسی A5 2017 در فضای اینترنت منتشر شده که در واقع به بررسی این گوشی که معرفی نشده، ویدیوی جدیدی از گلکسی A5 2017 سامسونگ فاش شد - اخبار جدید لحظه ... akhbartop.com/108086/‎Cached1 دسامبر 2016 ... چند هفته پیش، رندر و اطلاعاتی از مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی ای ۵ سامسونگ (Samsung Galaxy A5) توسط Onleaks@ در اینترنت فاش شد. ویدیوی جدیدی از گلکسی A5 2017 سامسونگ فاش شد | رادمان داده پردازی radmandp.com/ویدیوی-جدیدی-از-گلکسی-a5-2017-سامسونگ-فاش-شد/ 1 دسامبر 2016 ... به تازگی ویدئویی از کار با گوشی گلکسی A5 2017 در فضای اینترنت منتشر شده که در واقع به بررسی این گوشی که معرفی نشده، می‌پردازد. ویدیوی جدیدی از گلکسی A5 2017 سامسونگ فاش شد - نوپرداز nopardaz.com/news/1632_ویدیوی-جدیدی-از-گلکسی-a5-2017-سامسونگ-فاش-شد.html 3 دسامبر 2016 ... ویدیوی جدیدی از گلکسی A5 2017 سامسونگ فاش شد.