مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوشی هایی که یک ثانیه ای شارژ می شوند

[ad_1]
خبرگزاری فارس: محققان دانشگاه فلوریدای مرکزی (UCF) روش جدیدی ارائه کرده‌اند که به کمک آن می‌توان ابرخازن‌های انعطاف‌پذیر را به گونه‌ای طراحی کرد که نسبت به مدل‌های کنونی حجم بیشتری از انرژی را در خود جا دهند.

این طور که گفته می‌شود، خازن‌های پرقدرت جدید که به راحتی خم می‌شوند تنها ظرف چند ثانیه ظرفیت خود را تکمیل می‌کنند و در آخرین‌ بررسی‌ها، مشخص شده است که اگر این فناوری روی باتری گوشی‌های هوشمند جدید مورد استفاده قرار گیرد، تا 30 هزار بار می‌توان آن را شارژ کرد.

 

گوشی هایی که یک ثانیه ای شارژ می شوند

«نیتین چوداری» مدیر این تحقیقات گفت: «اگر قرار باشد باتری‌های امروزی با ابرخازن‌های جدید تعویض شوند، شما می‌توانید گوشی هوشمند خود را در کمتر از چند ثانیه به طور کامل شارژ کنید و البته، به مدت بیش از یک هفته به شارژ مجدد نیاز نخواهید داشت».

دانشگاه UCF برای ساخت این ابَرخازن‌ها با مرکز فناوری NanoScience همکاری‌هایی را انجام داد و در پایان این محصول به صورت انعطاف‌پذیر با قابلیت نصب در انواع مختلف دستگاه‌های موبایلی عرضه شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

قویترین نرم افزار ردیابی ، مکان یابی و مانیتورینگ گوشی قدرتمند ترین نرم افزار ردیابی، مکان یابی و مانیتورینگ گوشی تلفن همراه موبایل و تبلت کالسکه ای که بر روی چمدان والدین نصب می…کالسکه ای که بر روی چمدان نصب میشود محققان موفق به طراحی و ساخت اولین کالسکه همراه و ۶ ترفند جلوگیری از هک گوشی‌های آی‌فون شبکهگویا پیشگویی‎های چند سال قبل به حقیقت پیوسته و حالا ما با سرعتی که می‎شد آن را پیش راهنمای جامع خرید گوشی های آندروئیدیانتخاب یک گوشی موبایل جدید با توجه به تغییرات مداوم بازار و حضور مدل‌های متعدد و چگونه بدانیم که آیا کسی از وای فای ما استفاده می …تلگرام و راههای تشخیص بلاک شدن پسورد و رمزعبور هایی که امنیت ندارند گوشی نوکیا نازنین عروسک زشتفال هفته شنبه دی متولدین فروردین دیگران شاید در رفتارشان نشان ندهند که به آموزش روش هایی برای نگهداری صحیح از باتری موبایلآموزش روش هایی برای نگهداری صحیح از باتری موبایل یکی از مهم ترین مشکلات گوشی های دانلود رایگان نرم افزاردانلود رایگان نرم افزار،بازیکتابآموزش،فیلم نرم افزار و بازی های موبایل همه با لینک دنیای فناوری زومیتجعبه گشایی زومیت از گوشی می میکس شیائومی با صفحه نمایش بدون حاشیه هایلایت ۱۳۵ از ۹ کاری که باید هنگام اولین استفاده از گوشی آیفون …اگر شما به تازگی یک گوشی آیفون خریداری کرده اید مطمئنا هیجان زده اید ولی نمیدانید که قویترین نرم افزار ردیابی ، مکان یابی و مانیتورینگ گوشی تلفن قدرتمند ترین نرم افزار ردیابی، مکان یابی و مانیتورینگ گوشی تلفن همراه موبایل و تبلت همسر و کالسکه ای که بر روی چمدان والدین نصب می‌شودتصاویر کالسکه ای که بر روی چمدان نصب میشود محققان موفق به طراحی و ساخت اولین کالسکه همراه و قابل ۶ ترفند جلوگیری از هک گوشی‌های آی‌فون شبکه گویا پیشگویی‎های چند سال قبل به حقیقت پیوسته و حالا ما با سرعتی که می‎شد آن را پیش بینی کرد نازنین عروسک زشت بچه هاامروز تولد عزیز ترین آدم زندگیمه تولدش مبارک خدایا همیشه کمکش کن امیدوارم به چگونه بدانیم که آیا کسی از وای فای ما استفاده می کند؟ تلگرام و راههای تشخیص بلاک شدن پسورد و رمزعبور هایی که امنیت ندارند گوشی نوکیا بسیار پایگاه تخصصی پشتیبان همراه کدهای مخفی موبایل ۱ در قسمتی که سیم کارت شما قرار میگیره چند تا فلز نازک وجود داره که اون فلزا به سیم کارت وصل آموزش روش هایی برای نگهداری صحیح از باتری موبایل آموزش روش هایی برای نگهداری صحیح از باتری موبایل یکی از مهم ترین مشکلات گوشی های تلفن دانلود رایگان نرم افزار دانلود رایگان نرم افزار،بازیکتابآموزش،فیلم نرم افزار و بازی های موبایل همه با لینک ۹ کاری که باید هنگام اولین استفاده از گوشی آیفون انجام دهید اگر شما به تازگی یک گوشی آیفون خریداری کرده اید مطمئنا هیجان زده اید ولی نمیدانید که چه باید آموزش استفاده از در گوشی های اندرویدی آموزش استفاده از در گوشی های اندرویدی که در اصطلاح به همان گفته میشود یکی از



لینک منبع :گوشی هایی که یک ثانیه ای شارژ می شوند

گوشی هایی که یک ثانیه ای شارژ می شوند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../گوشی-هایی-که-یک-ثانیه-ای-شارژ-می-شوند 1 دسامبر 2016 ... محققان موفق به ساخت ابَرخازن‌هایی شده‌اند که ظرف چند ثانیه شارژ می‌شود و چند برابر باتری‌های امروزی، انرژی را در خود ذخیره می‌کند. گوشی هایی که یک ثانیه ای شارژ می شوند!+عکس | پایگاه خبری ریشه www.rishenews.com/news/31932‎Cached1 دسامبر 2016 ... محققان موفق به ساخت ابَرخازن‌هایی شده‌اند که ظرف چند ثانیه شارژ می‌شود و چند برابر باتری‌های امروزی، انرژی را در خود ذخیره می‌کند. گوشی هایی که یک ثانیه ای شارژ می شوند www.itmen.ir/index.aspx?pid=10307&articleid=196447‎Cachedمحققان موفق به ساخت ابَرخازن هایی شده اند که ظرف چند ثانیه شارژ می شود و چند برابر باتری های امروزی، انرژی را در خود ذخیره می کند. گوشی هایی که یک ثانیه ای شارژ می شوند - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../گوشی-هایی-که-یک-ثانیه-ای-شارژ-می-شوند/ 2 دسامبر 2016 ... محققان دانشگاه فلوریدای مرکزی (UCF) روش جدیدی ارائه کرده‌اند که به کمک آن می‌توان ابرخازن‌های انعطاف‌پذیر را به گونه‌ای طراحی کرد که نسبت به مدل‌های ... گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950903001653‎Cached25 نوامبر 2016 ... محققان موفق به ساخت ابَرخازن‌هایی شده‌اند که ظرف چند ثانیه شارژ می‌شود و چند برابر باتری‌های امروزی، انرژی را در خود ذخیره می‌کند. گوشی هایی که یک ثانیه ای شارژ می شوند +عکس - ایستا نیوز | خبر ... khabarfarsi.com/u/28963865 2 دسامبر 2016 ... گوشی هایی که یک ثانیه ای شارژ می شوند +عکس. ایستانیوز:محققان موفق به ساخت ابَرخازن هایی شده اند که ظرف چند ثانیه شارژ می شود و چند برابر ... الف - گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند+ عکس alef.ir/vdcfjedjtw6dyea.igiw.html?417745‎Cachedگوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند+ عکس. تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۹. محققان موفق به ساخت ابَرخازن‌هایی شده‌اند که ظرف چند ثانیه شارژ می‌شود و چند ... گوشی هایی که یک ثانیه ای شارژ می شوند!+عکس | محققان موفق - قطره www.ghatreh.com/news/nn34850198/گوشی-هایی-ثانیه-شارژ-شوند-عکس 1 دسامبر 2016 ... محققان موفق به ساخت ابَرخازن هایی شده اند که ظرف چند ثانیه شارژ می شود و چند برابر باتری های امروزی، انرژی را دØ. گوشی هایی که یک ثانیه ای شارژ می شوند عکس - پاندا رسا www.pandarasa.ir/tags?...گوشی+هایی+که+یک+ثانیه+ای+شارژ+می+شوند... شارژ کردن 100 % گوشی باتری را نابود میکند سولات زیادی درباره شارژ کردن 100 ... یماری هایی که از طریق دندان‌ها مشخص می‌شوند!finhaj nihk , nknhk, la;ghj sghljd, ... گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند - عصر اعتبار | دمادم https://damadam.ir/news/گوشی‌هایی-که-یک-ثانیه‌ای-شارژ-می‌شوند/4384867 این طور که گفته می‌شود، خازن‌های پرقدرت جدید که به راحتی خم می‌شوند تنها ظرف چند ثانیه ظرفیت خود را تکمیل می‌کنند و در آخرین‌ بررسی‌ها، مشخص شده است که اگر این ...