مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اپلیکیشن تشخیص چهره جایگزین بلیط کاغذی در چین

[ad_1]

 

کد مطلب: 419592

اپلیکیشن تشخیص چهره جایگزین بلیط کاغذی در چین

بخش دانش و فناوری الف،11 آذر95

مخترعین چینی موفق به ساخت و راه اندازی اپلیکیشن تشخیص چهره ای شدند که می تواند جایگزینی برای فروش بلیط کاغذی باشد.

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۱

تسنیم؛ مخترعان و کارشناسان موتور جستجوی چینی "بایدو" به تازگی موفق به ساخت اپلیکشنی شده اند که توان شناسایی چهره افراد را دارد. به این ترتیب متقاضیان ورورد به شهرهای توریستی و موزه های چین می توانند با ارسال یک عکس سلفی از خود و پرداخت مبلغ ورودیه، بدون نیاز به تهیه بلیط وارد شهرها و موزه های توریستی کشور چین شوند.
 
کارشناسان بایدو می گویند این اپلیکیشن از دقتی بیش از 97 درصد در تشخیص صحیح چهره افراد برخوردار است و می تواند اطلاعات بیش از یک میلیارد چهره مختلف را در خود نگه داشته و از یکدیگر تمییز دهد.

این اپلیکیشن بعد از شناسایی چهره فرد و تایید تهیه ورودیه، بطور اتوماتیک در ورودی را باز می کند و در صورت وجود نداشتن عکس شخص در سیستم در ورودی برای وی باز نمی شود.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+اپلیکیشن

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران فضای مجازی دریچه …در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران آخرین اخبار مذاکراتحوادثسیاسیفرهنگیاقتصادیاجتماعی خبرگزاری باشگاه خبرنگاران فضای مجازی دریچه …خسرو سلجوقی گفت در حالیکه به طور میانگین، هزینه ایجاد اشتغال در کشور برای هر نفر ۳۰۰ وضعیت نتیجه شکایت ایران درباره ناداوری در حق …وضعیت نتیجه شکایت ایران درباره ناداوری در حق بهداد سلیمیالف فناوریگروهی از محققان شرکت مایکروسافت پیش بینی های جالبی درباره آینده فناوری در یک دهه دانلود برنامه تلگرام برای کامپیوتر خطر انفجار خودرو در هر نقطه کشور تغییر استراتژی داعش در موصل اگر زنجانی همکاری می خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریسرمربی ماشین سازی بازهم انتخاب نشد اپلیکیشن جابجایی چهره ها در عکس اپل بیشتر از مطالب جالب بسته ی پرطرفدارترین بازی ها و برنامه های آی پد در شهریور ۸۹ در سایت ارائه شده است خبرگزاری باشگاه خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران آخرین اخبار مذاکراتحوادثسیاسیفرهنگیاقتصادیاجتماعیورزشی خبرگزاری باشگاه خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری خسرو سلجوقی گفت در حالیکه به طور میانگین، هزینه ایجاد اشتغال در کشور برای هر نفر ۳۰۰ میلیون مطالب جالب وضعیت نتیجه شکایت ایران درباره ناداوری در حق بهداد سلیمی مسئولان کمیته ملی المپیک پیگیر نتیجه شکایت به دادگاه بین المللی حکمیت ورزش در مورد ناداوری الف فناوری گروهی از محققان شرکت مایکروسافت پیش بینی های جالبی درباره آینده فناوری در یک دهه آینده دانلود برنامه تلگرام برای کامپیوتر البته سرور اصلی این برنامه مثل اکثر برنامه های چت در کشورهای خارجی میباشد و هیچگونه امنیتی خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری سرمربی ماشین سازی بازهم انتخاب نشد اپلیکیشن جابجایی چهره ها در عکس اپل بیشتر از سامسونگ در



لینک منبع :اپلیکیشن تشخیص چهره جایگزین بلیط کاغذی در چین

اپلیکیشن تشخیص چهره جایگزین بلیط کاغذی در چین!+ عکس www.yjc.ir/.../اپلیکیشن-تشخیص-چهره-جایگزین-بلیط-کاغذی-در-چین-عکس‎Cached1 دسامبر 2016 ... مخترعین چینی موفق به ساخت و راه اندازی اپلیکیشن تشخیص چهره ای شدند که می تواند جایگزینی برای فروش بلیط کاغذی باشد. اپلیکیشن تشخیص چهره جایگزین بلیط کاغذی در چین - خبرگزاری ... https://www.tasnimnews.com/.../اپلیکیشن-تشخیص-چهره-جایگزین-بلیط-کاغذی-در-چین‎Cached1 دسامبر 2016 ... مخترعین چینی موفق به ساخت و راه اندازی اپلیکیشن تشخیص چهره ای شدند که می تواند جایگزینی برای فروش بلیط کاغذی باشد. الف - اپلیکیشن تشخیص چهره جایگزین بلیط کاغذی در چین alef.ir/vdchwwnki23nzmd.tft2.html?419592‎Cached1 دسامبر 2016 ... مخترعین چینی موفق به ساخت و راه اندازی اپلیکیشن تشخیص چهره ای شدند که می تواند جایگزینی برای فروش بلیط کاغذی باشد. اپلیکیشن تشخیص چهره جایگزین بلیط کاغذی در چین!+ عکس www.24khabar.com/.../اپلیکیشن-تشخیص-چهره-جایگزین-بلیط-کاغذی-در-چین-عکس/ اپلیکیشن تشخیص چهره جایگزین بلیط کاغذی در چین!+ عکس. به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مخترعان و کارشناسان ... اپلیکیشن تشخیص چهره جایگزین بلیط کاغذی در چین!+ عکس - پایش ... https://damadam.ir/.../اپلیکیشن-تشخیص-چهره-جایگزین-بلیط-کاغذی-در-چین.../4450743 مخترعین چینی موفق به ساخت و راه اندازی اپلیکیشن تشخیص چهره ای شدند که می تواند جایگزینی برای فروش بلیط کاغذی باشد. به گزارش خبرنگار دریچه ... اپلیکیشن تشخیص چهره جایگزین بلیط کاغذی در چین!+ عکس econews.com/.../اپلیکیشن-تشخیص-چهره-جایگزین-بلیط-کاغذی-در-چین-عکس-8 18 دسامبر 2016 ... اقتصاد ایران: مخترعین چینی موفق به ساخت و راه اندازی اپلیکیشن تشخیص چهره ای شدند که می تواند جایگزینی برای فروش بلیط کاغذی باشد. اپلیکیشن تشخیص چهره جایگزین بلیط کاغذی در چین!+ عکس - نواندیشان https://www.noandishaan.com/forums/thread156894.html‎Cachedاپلیکیشن تشخیص چهره جایگزین بلیط کاغذی در چین!+ عکس مخترعین چینی موفق به ساخت و راه. اپلیکیشن تشخیص چهره جایگزین بلیط کاغذی در چین - روانی 2016 psycho2016.ir/اپلیکیشن-تشخیص-چهره-جایگزین-بلیط-کاغذ/ تسنیم؛ مخترعان و کارشناسان موتور جستجوی چینی "بایدو" به تازگی موفق به ساخت اپلیکشنی شده اند که توان شناسایی چهره افراد را دارد. به این ترتیب متقاضیان ... اپلیکیشن تشخیص چهره جایگزین بلیط کاغذی در چین!+ عکس jonbeshjavan.ir/اپلیکیشن-تشخیص-چهره-جایگزین-بلیط-کاغذ/ 1 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرگزاری جنبش جوان؛ مخترعان و کارشناسان موتور جستجوی چینی “بایدو” به تازگی موفق به ... جی نیوز - اپلیکیشن تشخیص چهره جایگزین بلیط کاغذی در چین!+ عکس jnews.jamaran.ir/news/id/1729394 1 دسامبر 2016 ... اپلیکیشن تشخیص چهره جایگزین بلیط کاغذی در چین!+ عکس. گردآوری جی نیوز : به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی ؛ مخترعان و ...