مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند+عکس

[ad_1]

محققان موفق به ساخت ابَرخازن‌هایی شده‌اند که ظرف چند ثانیه شارژ می‌شود و چند برابر باتری‌های امروزی، انرژی را در خود ذخیره می‌کند.

به گزارش صبحانه،محققان دانشگاه فلوریدای مرکزی (UCF) روش جدیدی ارائه کرده‌اند که به کمک آن می‌توان ابرخازن‌های انعطاف‌پذیر را به گونه‌ای طراحی کرد که نسبت به مدل‌های کنونی حجم بیشتری از انرژی را در خود جا دهند.

این طور که گفته می‌شود، خازن‌های پرقدرت جدید که به راحتی خم می‌شوند تنها ظرف چند ثانیه ظرفیت خود را تکمیل می‌کنند و در آخرین‌ بررسی‌ها، مشخص شده است که اگر این فناوری روی باتری گوشی‌های هوشمند جدید مورد استفاده قرار گیرد، تا 30 هزار بار می‌توان آن را شارژ کرد.

گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند+عکس
«نیتین چوداری» مدیر این تحقیقات گفت: «اگر قرار باشد باتری‌های امروزی با ابرخازن‌های جدید تعویض شوند، شما می‌توانید گوشی هوشمند خود را در کمتر از چند ثانیه به طور کامل شارژ کنید و البته، به مدت بیش از یک هفته به شارژ مجدد نیاز نخواهید داشت».

دانشگاه UCF برای ساخت این ابَرخازن‌ها با مرکز فناوری NanoScience همکاری‌هایی را انجام داد و در پایان این محصول به صورت انعطاف‌پذیر با قابلیت نصب در انواع مختلف دستگاه‌های موبایلی عرضه شد.

منبع : فارس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوندعکس گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوندعکس



لینک منبع :گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند+عکس

الف - گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند+ عکس alef.ir/vdcfjedjtw6dyea.igiw.html?417745‎Cached25 نوامبر 2016 ... محققان موفق به ساخت ابَرخازن‌هایی شده‌اند که ظرف چند ثانیه شارژ می‌شود و چند برابر باتری‌... گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند+عکس - مازند اصناف mazandasnaf.ir/News/.../-گوشی‌هایی-که-یک-ثانیه‌ای-شارژ-می‌شوند+عکس.html 2 دسامبر 2016 ... به گزارش مازند اصناف محققان دانشگاه فلوریدای مرکزی (UCF) روش جدیدی ارائه کرده‌اند که به کمک آن می‌توان ابرخازن‌های انعطاف‌پذیر را به گونه‌ای طراحی ... گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/.../گوشی‌هایی-که-یک-ثانیه‌ای-شارژ-می‌شوند 25 نوامبر 2016 ... محققان موفق به ساخت ابَرخازن‌هایی شده‌اند که ظرف چند ثانیه شارژ می‌شود و چند برابر باتری‌های امروزی، انرژی را در خود ذخیره می‌کند. میهن مگ - گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند +عکس https://mihanmag.com/.../گوشی_هایی_که_یک_ثانیه_ای_شارژ_می_شوند_+عکس‎Cached1 دسامبر 2016 ... محققان دانشگاه مرکزی فلوریدا (UCF) ارائه می دهد آنها را به کمک می شود aprende انعطاف پذیر به شما خواهد بود قادر به طراحی در مقایسه با مدل های فعلی ... ارسال این مطلب به دوستان - گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند+ عکس t1.amedia.ir/sdcfjedjtw6dyea.igiw.html پیام محسن رضایی به نامزدهای جمنا/ خبری که ضرغامی تکذیب کرد/ پرونده مفتوحه تخلفات بقایی/ تکذیب خبری مربوط به کابینه رئیسی/ عارف: جریان اصلاح‌طلبی حامی ... گوشی هایی که یک ثانیه ای شارژ می شوند - پایگاه خبری تحلیلی شریان tnews.ir/news/a03c74862954.html‎Cached25 نوامبر 2016 ... گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند. محققان موفق به ساخت ... خود را ۵ برابر افزایش دهیم؟ مفقودین ایرانی در آتش‌سوزی برج گرنفل لندن +عکس ... گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند www.javanonline.ir/824426 محققان موفق به ساخت ابَرخازن‌هایی شده‌اند که ظرف چند ثانیه شارژ می‌شود و چند برابر باتری‌های امروزی، انرژی را در خود ذخیره می‌کند. گوشی هایی که یک ثانیه ای شارژ می شوند عکس - onvansho onvansho.ir/result/گوشی-هایی-که-یک-ثانیه-ای-شارژ-می-شوند-عکس.html الف گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند عکس. گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ که به راحتی خم می‌شوند شما می‌توانید گوشی . نام مشخصاتتاریخ گوشی‌های هوشمندی که ... هرلحظه، گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند - اخبار ایران harlahze.com/اخبار-اجتماعی/گوشی-هایی-که-یک-ثانیه-ای-شارژ-می-شوند ... روز ۱۳ فروردین در سطح شهرتهران ممنوع · «عمو اسدالله» فوت شد +عکس · رئیس جمهور درگذشت امام‌جمعه مهریز را تسلیت گفت ... گوشی‌هایی که یک ثانیه‌ای شارژ می‌شوند. گوشی هایی که در کمتر از 30 دقیقه شارژ می شوند - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../گوشی-هایی-که-در-کمتر-از-30-دقیقه-شارژ-می-شوند‎Cached25 ژوئن 2016 ... گوشی هایی که در 30 دقیقه شارژ می شوند. اسمارتفون ال جی G5 با یک اختلاف کوچک هم دارای باتری با سریع ترین شارژ مجدد است ، به علاوه اینکه این ...