مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پاسخ‌های یاهو برروی موبایل آمد

[ad_1]

 

کد مطلب: 419515

پاسخ‌های یاهو برروی موبایل آمد

بخش دانش و فناوری الف،11 آذر95

شرکت یاهو اپلیکیشنی موبایلی برای سرویس پرسش و پاسخ خود ارائه داد.

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۴

ایسنا به نقل از تک‌کرانچ، یاهو یک برنامه بومی تلفن همراه برای سرویس پرسش و پاسخ خود (Yahoo Answers) ارائه داد که یکی از بزرگترین وب‌سایت‌های پرسش و پاسخ است که بیش از ۳.۱ میلیون بازدیدکننده ماهیانه آمریکایی دارد.

این برنامه که پیش از این با نام متفاوتی (Yahoo Hive) مورد آزمایش قرار گرفته بود، حالا به یاهو انسرز (Yahoo Answers) تغییر نام داده است و یاهو در حال حاضر مانند نسخه وب به شما اجازه مشاهده، پرسش، پاسخ و پیگیری سوالات مطرح‌شده توسط جامعه آنلاین را می‌دهد.

برنامه Yahoo Hive درواقع پیشروی حرکت سرویس پرسش و پاسخ یاهو به گوشی‌های همراه بود. یاهو به عنوان بخشی از استراتژی بر روی گوشی‌ها، بر راه‌اندازی و ارتقا برنامه‌های بومی در ارتباط با بسیاری از ویژگی‌های آنلاین از جمله اخبار، آب و هوا، جستجو، مسنجر، ورزشی، مسابقات ویدیویی و امور مالی متمرکز شده است.

تلفن همراه یک بخش کلیدی از طرح ماریسا مایر -مدیرعامل یاهو- برای دادن انرژی دوباره‌ای به این شرکت بوده که در کنار طرح‌های دیگر از جمله تمرکز بر ویدیو، تبلیغات بومی و رسانه‌های اجتماعی بوده است.

این برنامه، اپلیکیشن ساده‌ای برای استفاده از این سرویس در گوشی‌های هوشمند است و همچنین چند ارتقا به نسبت نسخه وب دارد، مانند توانایی برای آپلود عکس، پاسخ با شکلک، دکمه‌ای برای تشکر و همچنین جستجو در وب برای یافتن منابعی که شامل پاسخ های داده‌شده هستند.

البته Yahoo Answers در حال حاضر تنها برای iOS موجود است و با توجه به اینکه یاهو هنوز راه‌اندازی این برنامه را به صورت رسمی اعلام نکرده است، کاربران علاقه‌مند برای دریافت آن ابتدا باید درخواستی برای یک کد دعوت با ارسال یک پیام به آدرس ایمیل (yan-invites@yahoo-inc.com) بدهند.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ یاهو

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش ساخت ایمیل جدید آموزشیآموزشساختایمیلجدیدپس از ورود به یاهو در بالای صفحه خانگی یاهو برروی کلیک میکنیم در پنجره باز شده در الف فناوریپایگاه خبری الف کلیک؛ شاید پاسخ دادن به این سؤال که بهترین دوربین کدام است کمی آنلاین آنلاین پربازدیدها ضربه شلاق برای بازیگر مشهور تئاتر برای رابطه نامشروعتمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک میباشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع الف پل مرگ هانیه دختر بچه روستای شهرآرا، بیشتر شب ها خواب می بیند که وقت رفتن به مدرسه، از روی پل تایپ متون فارسی به شکل صحیح در و هنگام …ضمن عرض خوش آمد گویی با توجه به کاربر محور بودن انجمن همه مطالب سایت مورد تائید نمی بولتن نیوز اخبار سیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی هنری ورزشی ببین، من هیچ برنامه‌ای برای زندگی خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریخبرگزاری بولتنخبرگزاری بولتن نیوزخبرگزاری بولتنبولتن نیوز موبایلخبرگزاری بولتن سری ترفندها ترفندهای جالبسریترفندهامطمئنأ شما نیز تا کنون با کدهای جاوا سر و کار داشته اید بیشتر افراد برای زیباسازی و آموزش ساخت ایمیل جدید آموزشی آموزشساختایمیل پس از ورود به یاهو در بالای صفحه خانگی یاهو برروی کلیک میکنیم در پنجره باز شده در سمت الف فناوری پایگاه خبری الف کلیک؛ شاید پاسخ دادن به این سؤال که بهترین دوربین کدام است کمی دشوار باشد آنلاین آنلاین پربازدیدها ضربه شلاق برای بازیگر مشهور تئاتر برای رابطه نامشروع تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک میباشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع الف پل مرگ هانیه دختر بچه روستای شهرآرا، بیشتر شب ها خواب می بیند که وقت رفتن به مدرسه، از روی پل معلق تایپ متون فارسی به شکل صحیح در و هنگام ارسال ایمیل ضمن عرض خوش آمد گویی با توجه به کاربر محور بودن انجمن همه مطالب سایت مورد تائید نمی باشد و بولتن نیوز دکتر بهمن آرمان، استاد اقتصاد دانشگاه در گفتگو با بولتن نیوز خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری خبرگزاری بولتنخبرگزاری بولتن نیوزخبرگزاری بولتنبولتن نیوز موبایلخبرگزاری بولتن نیوز سری ترفندها ترفندهای جالب سریترفندها مطمئنأ شما نیز تا کنون با کدهای جاوا سر و کار داشته اید بیشتر افراد برای زیباسازی و کاربردی



لینک منبع :پاسخ‌های یاهو برروی موبایل آمد

پاسخ‌های یاهو برروی موبایل آمد - ایسنا www.isna.ir/news/95091105833/پاسخ-های-یاهو-برروی-موبایل-آمد‎Cached1 دسامبر 2016 ... به گزارش ایسنا به نقل از تک‌کرانچ، یاهو یک برنامه بومی تلفن همراه برای سرویس پرسش و پاسخ خود (Yahoo Answers) ارائه داد که یکی از ... پاسخ‌های یاهو برروی موبایل آمد - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/508741/پاسخ‌های-یاهو-برروی-موبایل-آمد‎Cached1 دسامبر 2016 ... به گزارش ایسنا به نقل از تک‌کرانچ، یاهو یک برنامه بومی تلفن همراه برای سرویس پرسش و پاسخ خود (Yahoo Answers) ارائه داد که یکی از ... پاسخ‌های یاهو برروی موبایل آمد | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../161546-پاسخ-های-یاهو-برروی-موبایل-آمد‎Cached1 دسامبر 2016 ... شرکت یاهو اپلیکیشنی موبایلی برای سرویس پرسش و پاسخ خود ارائه داد. پاسخ‌های یاهو برروی موبایل آمد - روز پلاس - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/148057572034572 1 دسامبر 2016 ... شرکت یاهو اپلیکیشنی موبایلی برای سرویس پرسش و پاسخ خود ارائه داد. - روز پلاس. پاسخ‌های یاهو برروی موبایل آمد payeshonline.com/news/119629/پاسخ‌های-یاهو-برروی-موبایل-آمد‎Cached1 دسامبر 2016 ... شرکت یاهو اپلیکیشنی موبایلی برای سرویس پرسش و پاسخ خود ارائه داد. پاسخ‌های یاهو برروی موبایل آمد - خبرگزاری اقتصادی ایران econews.com/fa/media/84859/پاسخ-های-یاهو-برروی-موبایل-آمد 1 دسامبر 2016 ... اقتصاد ایران: شرکت یاهو اپلیکیشنی موبایلی برای سرویس پرسش و پاسخ خود ارائه داد. پاسخ‌های یاهو برروی موبایل آمد - خبرلند khabarland.com/news/43585/‎Cached20 ژانویه 2017 ... پاسخ‌های یاهو برروی موبایل آمد خبر فارسی,خبر آنلاین و خبر لند,آخرین اخبار ایران و جهان,اخبار روز ایران,تازه ترین اخبار امروز,اخرین اخبار ورزشی ... [PDF] پاسخ‌های یاهو برروی موبایل آمد baznews.ir/ExportPDF/News/3923 Page 1. ﯾﺎﺑﻮﻣﺪﻣآ. ﻞ. ورﺮﺑ. ﺳﺎﭘ یﺎﻫ ﻮﻫﺎﯾی. ﺦ. ﺋارا .داد. ﺳﺎﭘ دﻮﺧﻪ. ﺳﺮﭘو ﺦ. ﺶ. وﺮﺳ. ﺎﺑﻮﻣیاﺮﺑﺲﯾ. ﯽﻠﯾ. ﯿﻠﭘا. ﺸﯿﮑ. ﯽﻨ. ﮐﺮﺷ ﻮﻫﺎﯾ. ﺖ. )Yahoo Answersـﺳﺎﭘ دﻮﺧ (. ﺳﺮﭘو ﺦ. ﺶـ. ﺮـﺳ. ﯾو. ﺲ. ﺮﻤﻫ یاﺮﺑ. ها. ﻔﻠﺗ. یاهو! - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/یاهو!‎Cached Similarمسنجر، اخبار یاهو، گروه یاهو، پاسخ یاهو، تبلیغات، نقشه‌های آنلاین، اشتراک گذاری ویدئو و ... به عنوان مدیرعامل جدید، شایعات زیادی دربارهٔ اخراج بزرگان یاهو به وجود آمد. .... یاهوی من، به کاربران یاهو اجازه می‌دهد بر روی یک صفحه ویژگی‌های مورد علاقهٔ خود را پیدا کنند. .... یاهو موبایل، خدمات ایمیل، پیام‌های فوری، وبلاگ نویسی با تلفن همراه، خدمات ... یاهو سرگشته در تودرتوی زمان؛ ماجرای خریده شدن این شرکت به‌وسیله‌ی ... https://www.digikala.com/mag/شرکت-یاهو/‎Cached28 جولای 2016 ... تا این‌که در نیمه‌ی دوم ۲۰۱۲، خانم مایر آمد و قول داد که یاهو را به ریشه‌های اصلی‌اش بازگرداند. ... اما این شرکت به جای تمرکز روی جاده‌ی هموار «موبایل»، چندین مسیر فرعی را .... پاسخ به کمی سخت است؛ شما همچنان می‌توانید از ایمیل یاهو استفاده ...