مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برنامه موبایلی برای افراد مبتلا به کور رنگی

[ad_1]

مهندسان مایکروسافت راه حلی ارزان برای کمک به افراد کور رنگ خلق کرده اند.

به گزارش صبحانه،مهندسان مایکروسافت راه حلی ارزان برای کمک به افراد کور رنگ خلق کرده اند.

به گزارش «فست کمپانی» افرادی که دچار کوررنگی هستند، می توانند رنگ ها را ببینند اما در تمیز دادن آنها با مشکل روبرو هستند.  هرچند عینک هایی برای اصلاح این  اختلال ساخته شده و به افراد کور رنگ کمک می کند، تمایز بیشتری در رنگ ها ایجاد کنند، اما هزینه آنها بسیار زیاد است.  به همین دلیل اکنون مهندسان مایکروسافت یک برنامه iOS  رایگان به نام Color Binoculars به بازار عرضه کرده اند که تقریبا همان کاربرد عینک را برای افراد مبتلا به این اختلال دارد.

برنامه موبایلی برای افراد مبتلا به کور رنگی
در اصل «تام اورتون» که خود نیز دچار کور رنگی است، همراه «تینگ تینگ ژو» این برنامه را سال گذشته خلق کردند. آنها نسخه اولیه برنامه موبایل خود را به «مایکروسافت گاراژ» ارائه کردند که برای توسعه و تجاری سازی به آنان کمک کند.

 برنامه Color Binoculars قابلیت اصلاح سه نوع کوررنگی را دارد. در تمام موارد این برنامه از فیلترهای دیجیتال برای تغییر ترکیب های رنگی مشکل ساز استفاده می کند که در حافظه نمایش دوربین تلفن همراه وجود دارد.  سپس تصاویر اصلاح شده به وسیله برنامه در صفحه نمایش موبایل برای کاربر ارائه می شود.

اورتن در این باره می گوید:  چون خودم در تشخیص بین قرمز و سبز با مشکل روبرو بودم، برنامه موبایلی سعی دارد رنگ قرمز را درخشانتر و سبز را تیره تر نشان دهد تا تمایز میان دو رنگ مشهودتر شود. همچنین ترکیبات رنگی مشکل مانند قرمز و سبز را با ترکیبی که تشخیص آن راحت تر باشد مانند صورتی و سبز، جایگزین می کند.

 هنوز نسخه اندروید این برنامه ساخته نشده است.

منبع :مهر


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان با این کفش می توانید در برف بدوید کفش های برفی معمول برای راه رفتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزیردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاع ردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاعاخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریآبی ترین آسمانی زمین در تئاترشهر به روی صحنه می رود دلواپسان، تمدید تحریم ها و جناب خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان دانش و با این کفش می توانید در برف بدوید کفش های برفی معمول برای راه رفتن در برف دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی ردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاع ردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاع اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروزاخبار خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری واکنش گوچی به حضور در تیم منتخب هفته هلند مردم در سردار را بهترین لژیونر اروپایی انتخاب



لینک منبع :برنامه موبایلی برای افراد مبتلا به کور رنگی

برنامه موبایلی برای افراد مبتلا به کور رنگی - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../برنامه-موبایلی-برای-افراد-مبتلا-به-کور-رنگی 26 نوامبر 2016 ... به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «فست کمپانی» افرادی که دچار کوررنگی هستند، می توانند رنگ ها را ببینند اما در تمیز دادن آنها با مشکل روبرو ... برنامه موبایلی برای افراد مبتلا به کور رنگی | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/27/1561979 27 نوامبر 2016 ... مهندسان مایکروسافت راه‌حلی ارزان برای کمک به افراد کوررنگ خلق کرده‌اند. افرادی که دچار کوررنگی هستند، می‌توانند رنگ‌ها را ببینند، اما در ... تماشا کنید: تفاوت دید افراد مبتلا به کور رنگی - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/25/.../different-types-color-blindness-photos/‎Cached29 ژانویه 2017 ... هر انسانی که از نعمت بینایی کامل برخوردار است، شاید نتواند وضعیت افراد مبتلا به بیماری کوررنگی را به‌درستی درک کند. خوشبختانه وب‌سایتی ... #کوررنگی hashtag on Twitter https://twitter.com/hashtag/کوررنگی‎CachedSee what people are saying and join the conversation. ... برنامه موبایلی برای افراد مبتلا به کور رنگی #اپلیکیشن_موبایل #تجهیزات_پزشکی #کوررنگی ... آخرین اخبار color binoculars - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/color-binoculars به گزارش ایرنا، این برنامه که Color Binoculars نام دارد، در اصل در جریان یک مسابقه برنامه نویسی درون سازمانی در سال ... برنامه موبایلی برای افراد مبتلا به کور رنگی. برنامه موبایلی برای افراد مبتلا به کور رنگی - دیگه چه خبر dgchekhabar.com/news/technology/16770‎Cachedبرنامه موبایلی برای افراد مبتلا به کور رنگی. منبع: خبرگزاری مهر۱۳۹۵-۹-۶-۰۹:۳۰:۰۳ . برنامه موبایلی برای افراد مبتلا به کور رنگی. برای مشاهده کامل خبر در ... برنامه موبایلی برای افراد مبتلا به کور رنگی - ماورا emavara.com/برنامه-موبایلی-برای-افراد-مبتلا-به-کور/ 26 نوامبر 2016 ... برنامه موبایلی برای افراد مبتلا به کور رنگی ... بزرگترین گام در فرایند تبدیل شدن به یک برند مشهور و نه صرفاً یک نام مشهور، آن است که برند هم ... Color Binoculars برنامه ای برای کمک به افراد مبتلا به کوررنگی https://janebi.com/news/158959‎Cached Rating: 1 - 1 vote 23 نوامبر 2016 ... یکی از کاربردهای خلاقانه و بسیار مفید گوشی های هوشمند، کمک به افراد مبتلا به عارضه کوررنگی است. نرم افزاری برای رفع کوررنگی - ایران اکونومیست | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28751847 27 نوامبر 2016 ... متخصصان مایکروسافت یک برنامه موبایل برای سیستم عامل iOS .... احمدی: افراد مبتلا به “سندرم گیلن باره” بهبود می یابند/این بیماری با یک . سامسونگ با اپلیکیشن SeeColors به کمک افراد دچار اختلال کور ... digiato.com/.../سامسونگ-با-اپلیکیشن-seecolors-به-کمک-افراد-دچا/‎Cached22 ژانویه 2017 ... ... مذکور به تنهایی بخش مهمی از برنامه سامسونگ برای کمک به افراد مبتلا به CVD ... با نام «Colorlite» اپلیکیشن مذکور را طراحی کرده که علاوه بر موبایل، روی برخی ... SeeColors به کمک افراد دچار اختلال کور رنگی می رود [تماشا کنید].