مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیشنهاد صبحانه: املت تره‌ فرنگیِ تُند با اسفناج

[ad_1]

وب سایت شور و شیرین: برای صبحانه روز تعطیل تان به شما یک املت خوشمزه و حسابی تند را در این هوای سرد پیشنهاد می کنیم. اسفناج که خواص زیادی دارد هم در این املت استفاده شده است.

 

 

  • روغن زیتون  2 قاشق سوپخوری
  • فلفل قرمز خردکرده بدون دانه 1 عدد بزرگ
  • پودر زیره  1 قاشق چایخوری
  • تره‌فرنگی خردکرده 3 عدد (حدود 450 گرم)
  • نمک و فلفل سیاه  به میزان لازم
  • برگ‌های کوچک اسفناج  150 گرم
  • مغزهای برشته کرده  3 قاشق سوپخوری
  • تخم‌مرغ  5 عدد
  • ریحان تازه و خردکرده  1 قاشق سوپخوری
  • جعفری تازه و خردکرده  1 قاشق سوپخوری

 

املت تره‌فرنگی، فلفل قرمز و اسفناج 

 طرز تهیه:

تابه‌ مناسبی روی اجاق قرار دهید. روغن را در آن بریزید و فلفل قرمز را به مدت 6 - 8 دقیقه با حرارت متوسط در آن تفت دهید و گاه‌گاهی هم بزنید تا نرم شود. سپس زیره را بیفزائید و 1 دقیقه‌ی دیگر تفت دهید.

آن‌گاه تره‌فرنگی را اضافه کنید. بعد درِ تابه را بگذارید و در حدود 5 دقیقه به آرامی بپزید تا تره‌فرنگی، نرم شود. نمک و فلفل را نیز اضافه کنید.

حالا اسفناج، ریحان و جعفری را درون آن بریزید، در تابه را بگذارید و 3-4 دقیقه بپزید. آن‌گاه مخلوط مغزها و تخم‌مرغ‌های زده را به مواد قبلی بیفزائید و صبر کنید تا تخم‌مرغ ببندد.

سپس املت را برگردانید تا طرف دیگر آن نیز برشته شود. بعد آن را به اندازه‌ی دلخواه ببرید و در ظرف مناسبی بچینید. مغزهای برشته شامل بادام، گردو و فندق می‌باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …با این کار همسرتان را شگفت زده کنید پیشگیری از کودک آزاری جنسی با تور استانبول از لوبیا پلوی شیرازی سرآشپزمواد لازم برنج ۴ پیمانه لوبیا چشم بلبلی ۲ پیمانه شوید خشک نصف پیمانه نمک و فلفل و غذاهای گیاهی ، غذای سالم ، غذای گیاهی آموزش آشپزی …در این بخش شما با انواع اموزش درست کردن غذای سریعطرز تهیه غذای گیاهیسایت اشپزیپخت انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا …سفر به تونس با این املت تند و آتشی فیلم سیب زمینی تنوری با سیر و پارمزان کاسرول برنج آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیآشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست غذای رژیمی و لاغری تغذیه تغذیه کودکان تغذیه در دوران بارداری تغذیه ورزشکاران تغذیه و بیماریها تغذیه مرکز جامع سرطان مقالاتراهنمایی‌های تغذیه ای در …راهنمایی‌های تغذیه ای در بیماران سرطانی قبل، در طول و بعد از درمان آشپزی لذت آشپزی با دستور پخت هزاران غذای خوشمزه ایرانی و فرنگی، سالادهای متنوع به همراه مجله اینترنتی کمونهسرگرمیسلامتورزشسبک …مجله اینترنتی کمونه اخبار داعش کمونه انتخاب عکس بازیگران اس ام اس فال روزانه سلامت اسنک در ساندویچ میکر روزمنو، محبوب ترین انجمن …اسنک در ساندویچ میکر فست فود و اسنک منم برای پسرها از این اسنکها برای شامشون زیاد آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی با با این کار همسرتان را شگفت زده کنید پیشگیری از کودک آزاری جنسی با تور استانبول از سومین لوبیا پلوی شیرازی سرآشپز مواد لازم برنج ۴ پیمانه لوبیا چشم بلبلی ۲ پیمانه شوید خشک نصف پیمانه نمک و فلفل و ادویه غذاهای گیاهی ، غذای سالم ، غذای گیاهی آموزش آشپزی آکا و طرز در این بخش شما با انواع اموزش درست کردن غذای سریعطرز تهیه غذای گیاهیسایت اشپزیپخت دسر انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و طرز سفر به تونس با این املت تند و آتشی فیلم سیب زمینی تنوری با سیر و پارمزان «کاسرول برنج و گوشت آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی همیشه دوغ را دقیقه بعد از غذا خوردن استفاده کنید چرا که مصرف دوغ همراه با غذاهای حاوی آهن غذای رژیمی و لاغری تغذیه تغذیه کودکان تغذیه در دوران بارداری تغذیه ورزشکاران تغذیه و بیماریها تغذیه سالم راهنمایی‌های تغذیه ای در بیماران سرطانی قبل، در طول و بعد از راهنمایی‌های تغذیه ای در بیماران سرطانی قبل، در طول و بعد از درمان آشپزی لذت آشپزی با دستور پخت هزاران غذای خوشمزه ایرانی و فرنگی، سالادهای متنوع به همراه نوشیدنی مجله اینترنتی کمونهسرگرمیسلامتورزشسبک زندگیگردشگریمددانلود مجله اینترنتی کمونه اخبار داعش کمونه انتخاب عکس بازیگران اس ام اس فال روزانه سلامت جنسی



لینک منبع :پیشنهاد صبحانه: املت تره‌ فرنگیِ تُند با اسفناج

پیشنهاد صبحانه: املت تره‌ فرنگیِ تُند با اسفناج - برترین ها www.bartarinha.ir/.../پیشنهاد-صبحانه-املت-تره‌-فرنگیِ-تُند-با-اسفناج‎Cached2 دسامبر 2016 ... برای صبحانه روز تعطیل تان به شما یک املت خوشمزه و حسابی تند را در این هوای سرد پیشنهاد می کنیم. اسفناج که خواص زیادی دارد هم در این املت ... Images for پیشنهاد صبحانه: املت تره‌ فرنگیِ تُند با اسفناج پیشنهاد صبحانه: املت تره‌ فرنگیِ تُند با اسفناج - کمونه kamooneh.com/.../پیشنهاد-صبحانه-املت-تره‌-فرنگیِ-تُند-با-اسفناج‎Cached3 دسامبر 2016 ... برای صبحانه روز تعطیل تان به شما یک املت خوشمزه و حسابی تند را در این هوای سرد پیشنهاد می کنیم. اسفناج که خواص زیادی دارد هم در این املت ... پیشنهاد صبحانه: املت تره فرنگیِ تُند با اسفناج - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news20161227281074873.html‎Cached2 دسامبر 2016 ... برای صبحانه روز تعطیل تان به شما یک املت خوشمزه و حسابی تند را در این هوای سرد پیشنهاد می کنیم. اسفناج که خواص زیادی دارد هم در این املت ... پیشنهاد صبحانه: املت تره‌ فرنگیِ تُند با اسفناج - خبرلند khabarland.com/.../پیشنهاد-صبحانه-املت-تره‌-فرنگیِ-تُند-با-اسفناج‎Cached16 دسامبر 2016 ... پیشنهاد صبحانه: املت تره‌ فرنگیِ تُند با اسفناج برای صبحانه روز تعطیل تان به شما یک املت خوشمزه و حسابی تند را در این هوای سرد پیشنهاد می ... پیشنهاد صبحانه: املت تره‌ فرنگیِ تُند با اسفناج - کمونه | دمادم https://damadam.ir/.../پیشنهاد-صبحانه-املت-تره‌-فرنگیِ-تُند-با-اسفناج/4462231 برای صبحانه روز تعطیل تان به شما یک املت خوشمزه و حسابی تند را در این هوای سرد پیشنهاد می کنیم. اسفناج که خواص زیادی دارد هم در این املت استفاده شده ... میهن مگ - پیشنهاد صبحانه: املت تره‌ فرنگیِ تُند با اسفناج https://mihanmag.com/.../پیشنهاد_صبحانه__املت_تره__فرنگیِ_تُند_با_اسفناج‎Cached2 دسامبر 2016 ... میهن مگ : وب سایت شور و شیرین: برای صبحانه روز تعطیل تان به شما یک املت خوشمزه و حسابی تند را در این هوای سرد پیشنهاد می کنیم. اسفناج که ... طرز تهیه املت تره‌ فرنگی تند با اسفناج برای صبحانه - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/163755/spicy-leek-omelet-spinach/‎Cachedبرای صبحانه روز تعطیل تان به شما یک املت تره‌ فرنگی خوشمزه و حسابی تند را در این هوای سرد پیشنهاد می کنیم. اسفناج که خواص زیادی دارد هم در این املت استفاده. پیشنهاد صبحانه: املت تره فرنگیِ تُند با اسفناج - هشدار نیوز - تی نیوز tnews.ir/news/77fc75194923.html‎Cachedوب سایت شور و شیرین: برای صبحانه روز تعطیل تان به شما یک املت خوشمزه و حسابی تند را در این هوای سرد پیشنهاد می کنیم. اسفناج که خواص زیادی دارد هم در این املت ... پیشنهاد صبحانه: املت تره‌ فرنگیِ تُند با اسفناج - خبر Fwa enews.fwa.ir/پیشنهاد-صبحانه-املت-تره‌-فرنگیِ-تُند/‎Cachedبرای صبحانه روز تعطیل تان به شما یک املت خوشمزه و حسابی تند را در این هوای سرد پیشنهاد می کنیم. اسفناج که خواص زیادی دارد هم در این املت استفاده شده است.