مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ماموریت آئودی روی ماه +تصاویر

[ad_1]

 

کد مطلب: 419644

ماموریت آئودی روی ماه +تصاویر

تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۰

پس از گذراندن تمامی آزمایش‌ها این گشت‌زن‌ روباتیک سیاره ما را ترک کرده تا بررسی ماه بپردازند.

یک قدم کوچک برای بشر و یک قدم بزرگ برای خودروسازی "آئودی" فرستادن "لونار کواترو" این شرکت به کره ماه و حرکت روی آن است. آئودی برای فرستادن این روبات فضانورد خود به ماه یک راکت رزرو کرده است.

به گزارش عصر ایران به نقل از "کاراسکوپ"، گروه مسافرتی فضایی آلمان در شهرک آئودی در برلین اعلام کرد که راکت فضایی آنها در پایان سال آینده سامانه فضانورد آئودی را پس از طی مسافت 385 هزار کیلومتر به ماه می‌رساند.

 مدیر پروژه توسعه انتقال و هماهنگی "لونار کواترو آئودی" افزود: ما در حال نفوذ به فناوری‌های جدید در حوزه زمین هستیم و تجربیات زیادی در خصوص رفتار عناصر خودران در موقعیت‌های بسیار دشوار به دست آورده‌ایم.

در طول چند ماه گذشته گروهی از مهندسان روی این مدل گشت‌زن هوشمند آئودی با محرک حرکت تمام چرخ و با ویژگی الکترونیک و قابلیت‌های عملکردی بالا در حال کار هستند. به علاوه این وسیله متحرک برای مقابله با زمین ناملایم ماه توسعه یافته است. به دلیل استفاده از ترکیب مواد آلومینیومی بزرگی ابعاد در افزایش وزن این ماه نورد روباتیک تاثیری نداشته و برعکس به کاهش 8 کیلوگرمی وزن آن منجر شده است.

پس از گذراندن تمامی آزمایش‌ها این گشت‌زن‌ روباتیک سیاره ما را ترک کرده تا بررسی ماه بپردازند. این روبات با 4 دوربین قدرتمند اجسام را بازرسی کرده و تصاویر سه بعدی و 360 درجه را برای دانشمندان به ارمغان می‌آورد.

 

 

کلمات کلیدی : آئودی+ماه

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز مواد خوراکی برای از بین بردن احساسات بد خنده دارترین اس ام اس جدید دی ماه خفن ترین اس فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران دیدنی های امروز دیدنی های روزانه گالری عکس آکاایراندیدنی های امروز و دیدنی های جهان در هر روز در ابعاد زیر اشنا می شوید دیدنی هادیدنی شبکه پویا را در ماهواره بدر می توانید ببینید – …شبکهپویارادرماهوارهآرم شبکه پویا رونمایی شد هم زمان با آغاز ماه مهر، آرم شبکه تلویزیونی پویا رونمایی پول نیوز در همه جای جهان میزان درآمد یک فعالیت اقتصادی مهمترین علامت؟ شکل گرفته در ذهن مخاطب فروشگاه پی سی دانلوددسته بندی موضوعی حادثه ای حراجی دوربین مستند کتاب مهندسی فیلم بازی گرافیک اقتصاد آنلاین منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایراناقتصاد آنلاین ،اولین سایت خبری تحلیلی اقتصاد ایران است که به صورت لحظه به لحظه اقتصاد روابط نامشروع سالومه سیدنیا، طلاق همسرش و …روابطنامشروعسالومهاین عدم موفقیت تا آن جایی پیش رفت که مدیریت تلویزیون من و تو حدود ۲ ماه است که آنتن را اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز مواد خوراکی برای از بین بردن احساسات بد خنده دارترین اس ام اس جدید دی ماه خفن ترین اس ام اس و فان وسرگرمی فان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران ایرانی دیدنی های امروز دیدنی های روزانه گالری عکس آکاایران به این دلیل کیوی بخورید پوست هایی که از لب و بدن جدا می شود چه حکمی دارد؟ جدیدترین تصاویر روز شبکه پویا را در ماهواره بدر می توانید ببینید – جدیدترین اخبار شبکهپویارادر آرم شبکه «پویا» رونمایی شد هم زمان با آغاز ماه مهر، آرم شبکه تلویزیونی «پویا» رونمایی شدبه پول نیوز رقابت جالبی میان شهرها و مخصوصا کلان شهرهای چین ایجاد شده تا هر کدام بتوانند خود را بیشتر فروشگاه پی سی دانلود دسته بندی موضوعی حادثه ای حراجی دوربین مستند کتاب مهندسی فیلم بازی گرافیک گرافیکی اقتصاد آنلاین منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران اقتصاد آنلاین ،اولین سایت خبری تحلیلی اقتصاد ایران است که به صورت لحظه به لحظه اقتصاد ایران روابط نامشروع سالومه سیدنیا، طلاق همسرش و انتخاب مجری روابطنامشروعسالومه درگیری شدید امیر تتلو و مجری زن معروف تصاویر به گزارش ممتاز نیوز به نقل از باشگه خبرنگاران روی ماه خداوند را ببوس تبلیغ پبسی روی ماه روی ماه نوشته یا حسین دیدن روی ماه عشق عکس فرود امریکا روی ماه فال از روی ماه تولد موضوع فیلم بوسیدن روی ماه روی ماه شما هدیه است



لینک منبع :ماموریت آئودی روی ماه +تصاویر

Images for ماموریت آئودی روی ماه +تصاویر الف - ماموریت آئودی روی ماه +تصاویر alef.ir/vdcfj1djjw6dyva.igiw.html?419644‎Cachedماموریت آئودی روی ماه +تصاویر. تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۰. پس از گذراندن تمامی آزمایش‌ها این گشت‌زن‌ روباتیک سیاره ما را ترک کرده تا بررسی ماه ... ماموریت آئودی روی ماه +تصاویر - اتحاد خبر | دمادم https://damadam.ir/news/ماموریت-آئودی-روی-ماه-تصاویر/4454512 اتحاد خبر: یک قدم کوچک برای بشر و یک قدم بزرگ برای خودروسازی "آئودی" فرستادن "لونار کواترو" این شرکت به کره ماه و حرکت روی آن است. آئودی برای فرستادن این ... ماموریت آئودی روی ماه تصاویر | خبر از ما www.khabarazma.com/457673 پس از گذراندن تمامی آزمایش ها این گشت زن روباتیک سیاره ما را ترک کرده تا بررسی ماه بپردازند. یک قدم کوچک برای بشر و یک قدم بزرگ برای خودروسازی "آئودی" ... ماموریت آئودی روی ماه +تصاویر - پایگاه خبری تحلیلی صراط - تی نیوز tnews.ir/news/76cc75191540.html‎Cachedصراط: یک قدم کوچک برای بشر و یک قدم بزرگ برای خودروسازی "آئودی" فرستادن " لونار کواترو" این شرکت به کره ماه و حرکت روی آن است. آئودی برای فرستادن این ... ماموریت آئودی روی ماه+عکس - پایگاه خبری تحلیلی نصر نیوز tnews.ir/news/723275156347.html نصر: یک قدم کوچک برای بشر و یک قدم بزرگ برای خودروسازی "آئودی" فرستادن " لونار کواترو" این شرکت به کره ماه و حرکت روی آن است. آئودی برای فرستادن این ... جستجو - صاحب‌خبر sahebkhabar.ir/page/search.xhtml?q=روبات&a=0... ماموریت آئودی روی ماه +تصاویر ... آن است. آئودی برای فرستادن این روبات فضانورد خود به ماه یک راکت رزرو کرده است. به گزارش عصر ایران به نقل از "کاراسکوپ"، گروه ... نظریه‌های توطئه فرود بر ماه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/نظریه‌های_توطئه_فرود_بر_ماه‎Cached Similarهمچنین، هیچ چیز غیرمنتظره‌ای دربارهٔ توقف‌های مأموریت آپولو وجود ندارد که به دلیل کمبود ... آن‌ها ثابت کردند تصاویر نشان داده شده توسط ناسا از فرود بر روی ماه به صورت ... روبات آئودی به ماه می‌رود | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/05/1568331‎Cached5 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: شرکت خودروسازی آئودی با همکاری شرکتی آلمانی ماه‌نوردی ... ماموریت پرتاب این دو ماه‌نورد به منطقه تائوروس لیترو در ماه اواخر سال 2017 ... این ماموریت در سال 1972 روی ماه به جا مانده را با استفاده از چهار دوربین و تصاویر سه ... آخرین اخبار سیاره جدید - بازدید https://buzdid.ir/tag/سیاره-جدید اس-۰۴» روز پنجشنبه هنگام خروج از جو کره زمین آتش گرفت و به قطعات کوچک تقسیم شد. شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه گزارش داد: به احتمال ... ماموریت آئودی روی ماه ...