مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مشکل بزرگ دوربین در برخی گوشی‌های پیکسل گوگل

[ad_1]

برخی گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL گوگل در اپلیکیشن دوربین خود دچار مشکل بزرگی شده‌اند. 

آخرین گوشی‌هایی که گوگل به بازار ارائه کرده است، یعنی پیکسل و پیکسل XL بدون عیب و نقص نیستند. گمان بر این بود پس از گزارش بعضی مشتریان از مشکلات کوچکی که در گوشی‌های پیکسل خود یافته بودند، گوگل هر کاری برای پیشگیری از نگاه منفی دیگر خریداران به گوشی‌های خود انجام دهد. 

متأسفانه به نظر می‌رسد مسئله جدیدی برای برخی گوشی‌های پیکسل رخ داده است. کاربران گوشی پیکسل XL در اواخر اکتبر بحثی را در یکی از انجمن‌ها آغاز کردند که به مشکلی بزرگ در دوربین این گوشی‌ها اشاره داشت. یکی از کاربران مشکل خود را به این صورت شرح داده است:

دوربین گوشی پیکسل XL من مشکلات بزرگی دارد. اگرچه این مشکلات دائمی نیست اما این دوربین مرتبا دچار اختلال در تصویر می‌شود و خطوط عمودی با رنگ صورتی یا بنفش بر روی عکس نقش می‌بندند و در این حالت تصویر فریز می‌شود. این شرایط ادامه می‌یابد تا اینکه با حرکت تصادفی بلوک‌های بزرگ در اطراف صفحه به پایان می‌رسد.

Pixel and Pixel XL camera issue

این کاربر با سیستم پشتیبان گوگل از طریق چت هم تماس گرفته بود. در پی این تماس به او گفته شد دیتا و کش اپلیکیشن دوربین را پاک کند. بعلاوه به او گفته شد خود اپلیکیشن دوربین را پاک و مجددا نصب کند؛ اما همچنان مشکل پابرجا بود.

از زمانی که این گفتگو در ماه اکتبر در انجمن مذکور آغاز شده است، بسیاری از دارندگان پیکسل گزارش داده‌اند گوشی‌های آنان نیز مشکل مشابهی دارد. متاسفانه گوگل ارائه پاسخ به نگرانی‌های مردم را متوقف کرده است؛ با این حال برخی افراد همچنان شکایت‌هایی را ارسال می‌کنند که نشان می‌دهد دوربین گوشی آن‌ها به درستی عمل نمی‌کند.

Pixel and Pixel XL camera issue

خوشبختانه این انجمن پیشرفت‌هایی در زمینه بررسی این مشکل به دست آورده است و ظاهرا مشکل دوربین تنها مربوط به مدل‌های بین‌المللی گوشی پیکسل و پیکسل XL است. 

شایان ذکر است که استفاده از اپلیکیشن‌های غیررسمی دوربین نیز این مشکل را حل نمی‌کند. به نظر می‌رسد حتی بعضی از کسانی که موفق به دریافت گوشی جایگزین شده‌اند، باز هم با همین مشکل روبه‌رو هستند. 

اگرچه ظاهرا گوگل از مشکلات دوربین گوشی‌های پیکسل آگاهی دارد، هنوز در مورد این مسئله اظهار نظری نکرده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش حل مشکل و دیگر دانلود منجرها در گوگل کرومآموزشآموزش حل مشکل و دیگر دانلود منجرها در مرورگر گوگل کرومکامل ترین راهنمای خرید دوربین دیجیتال کامل ترین راهنمای خرید دوربین دیجیتال تفاوت یک دوربین سنتی با دوربین راهنمای جامع خرید گوشی های آندروئیدیراهنمای جامع خرید گوشی های آندروئیدی انتخاب یک گوشی موبایل جدید با توجه به تغییرات قویترین نرم افزار ردیابی ، مکان یابی و مانیتورینگ …هیچ گونه تخصصی در نصب نرم افزار ندارید ؟ والدین و مدیران گرامی ؛ اگر تخصص کافی در خصوص دانلود رایگان نرم افزاردانلود رایگان نرم افزار،بازیکتابآموزش،فیلم نرم افزار و بازی های موبایل همه با لینک تکنولوژی نیوز جدیدترین اخبار تکنولوژی و بررسی …مصرف باتری در گوشی‌های پرچم‌دار سال چگونه است؟بیشترین کلمات جستجو شده گوگل در سال ، …بیشترین کلمات جستجو شده گوگل در سال ، ایران و جهان ۲۴ دیدگاه ارسال شده توسط عرفان نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل جی …نمیشه روی گوشی های این شرکت حساب کرددر واقع همون گوشی های طرح چینین که فقط اینجا برند آموزش حل مشکل تایپ فارسی در ویندوز ۸پس از نصب ویندوز ۸ یکی از مشکلاتی که حتماً با آن روبرو شده اید ، مشکل تایپ فارسی بوده استبهترین گوشی های هوشمند پرچمدار؛ اردیبهشت ۹۵ …بهترین گوشی های هوشمند شاید نیاز به معرفی نداشته باشند؛ چرا که بسیاری از آن‌ها بین آموزش حل مشکل و دیگر دانلود منجرها در گوگل کروم آموزش آموزش حل مشکل و دیگر دانلود منجرها در مرورگر گوگل کروم کامل ترین راهنمای خرید دوربین دیجیتال کامل ترین راهنمای خرید دوربین دیجیتال تفاوت یک دوربین سنتی با دوربین دیجیـتال چیست؟ ردیابی و کنترل موبایل ردیابی و مانیتورینگ موبایل و تبلت خانواده ردیابی و کنترل فرزندان زیر سال ، سالمندان راهنمای جامع خرید گوشی های آندروئیدی راهنمای جامع خرید گوشی های آندروئیدی انتخاب یک گوشی موبایل جدید با توجه به تغییرات مداوم دانلود رایگان نرم افزار دانلود رایگان نرم افزار،بازیکتابآموزش،فیلم نرم افزار و بازی های موبایل همه با لینک تکنولوژی نیوز جدیدترین اخبار تکنولوژی و بررسی تخصصی گجت ها مصرف باتری در گوشی‌های پرچم‌دار سال چگونه است؟ بیشترین کلمات جستجو شده گوگل در سال ، ایران و جهان بیشترین کلمات جستجو شده گوگل در سال ، ایران و جهان ۲۴ دیدگاه ارسال شده توسط عرفان انبار نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل جی ال ایکس نمیشه روی گوشی های این شرکت حساب کرددر واقع همون گوشی های طرح چینین که فقط اینجا برند خوردن آموزش حل مشکل تایپ فارسی در ویندوز ۸ پس از نصب ویندوز ۸ یکی از مشکلاتی که حتماً با آن روبرو شده اید ، مشکل تایپ فارسی بوده است بهترین گوشی های هوشمند پرچمدار؛ اردیبهشت ۹۵ زومیت بهترین گوشی های هوشمند شاید نیاز به معرفی نداشته باشند؛ چرا که بسیاری از آن‌ها بین مردم



لینک منبع :مشکل بزرگ دوربین در برخی گوشی‌های پیکسل گوگل

مشکل بزرگ دوربین در برخی گوشی‌های پیکسل گوگل - زومیت www.zoomit.ir/.../some-google-pixel-phones-have-major-camera-issues/‎Cached2 دسامبر 2016 ... برخی گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL گوگل در اپلیکیشن دوربین خود دچار مشکل بزرگی شده‌اند. باید دید آیا این شرکت قادر خواهد بود بر این مشکل ... مشکل بزرگ دوربین در برخی گوشی های پیکسل گوگل - تکنومون technomon.com/.../مشکل-بزرگ-دوربین-در-برخی-گوشی-های-پیکسل-گوگل‎Cached2 دسامبر 2016 ... برخی گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL گوگل در اپلیکیشن دوربین خود دچار مشکل بزرگی شده‌اند. باید دید آیا این شرکت قادر خواهد بود بر این مشکل ... مشکل بزرگ دوربین در برخی گوشی‌های پیکسل گوگل - ایمان نیوز www.imannews.com/.../مشکل-بزرگ-دوربین-در-برخی-گوشی‌های-پیکسل-گوگل‎Cached2 دسامبر 2016 ... به گزارش گروه فناوری ایمان نیوز، آخرین گوشی هایی که گوگل یعنی پیکسل و پیکسل XL بدون عیب و نقص نیستند. گمان بر این بود پس از گزارش ... مشکل بزرگی در قسمت دوربین برخی از گوشی های گوگل پیکسل پدید ... techera.ir/2016/12/03/google-pixel-phones-major-camera-issues/‎Cached3 دسامبر 2016 ... مشکل بزرگی در قسمت دوربین برخی از گوشی های گوگل پیکسل دیده شده ... از کاربران گوشی پیکسل XL در مورد مشکل بزرگ دوربین این گوشی، ... مشکل بزرگ دوربین گوشی‌های هوشمند پیکسل - کلیک click.ir/1395/09/13/google-pixel-cameras-has-a-severe-problem/‎Cached3 دسامبر 2016 ... دوربین گوشی های هوشمند پیکسل ۱۲٫۳ مگا پیکسل است و در برخی از نظر ... در هر صورت تا کنون گوگل نوید داده است که این مشکل با به روزرسانی نرم ... برخی از کاربران گوشی پیکسل گوگل از مشکلی بزرگ در دوربین آن ... tech-news.ir/some-google-pixel-phones-have-major-camera-issues.html 2 دسامبر 2016 ... برخی از کاربران گوشی پیکسل گوگل از مشکلی بزرگ در دوربین آن خبر داده‌اند ... برخی از کاربران متوجه شده‌اند که مشکل دوربین پیکسل‌های گوگل ... مشکل جدید گوشی‌های پیکسل گوگل - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/447555/مشکل-جدید-گوشی‌های-پیکسل-گوگل 24 دسامبر 2016 ... گوشی‌های پیکسل شرکت گوگل در حالی که بسیار جذاب هستند و حتی فروش قابل توجهی هم داشتند، با ... مشکل بزرگ دوربین گوشی‌های هوشمند پیکسل. دوربین بعضی از گوشی‌های گوگل پیکسل مشکلات اساسی دارد https://www.digikala.com/.../دوربین-گوشی‌های-گوگل-پیکسل-مشکلات-اسا/‎Cached1 دسامبر 2016 ... دوربین بعضی از گوشی‌های گوگل پیکسل مشکلات اساسی دارد ... حدس می‌زدیم که پس از بیان برخی مشکلات توسط کاربران گوگل به فکر بیفتد و ... مسئله بزرگ دوربین در برخی گوشی‌های پیکسل گوگل | سایت خبری ... 4min.cf/مسئله-بزرگ-دوربین-در-برخی-گوشی‌های-پی/ 2 دسامبر 2016 ... مشکل بزرگ دوربین در برخی گوشی‌های پیکسل گوگل. برخی گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL گوگل در اپلیکیشن دوربین خود دچار معضل بزرگی ... گزارش‌های متعدد کاربران از مشکل دوربین گوشی‌های گوگل پیکسل ... - دمادم https://damadam.ir/...مشکل-دوربین-گوشی‌های-گوگل-پیکسل-گوگل.../4448378 گزارش های متعدد کاربران از مشکل دوربین گوشی های گوگل پیکسل: گوگل بی تفاوت ... به برخی از کاربران که با مشکلات بزرگ تری نظیر غیرفعال شدن کامل دوربین ...