مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

احتمال رونمایی از گوشی مفهومی هواوی در آینده نزدیک

[ad_1]

امروزه هواوی تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی صنعت گوشی‌های هوشمند شده است و هم‌اکنون این غول تکنولوژی چینی، سومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در دنیا محسوب می‌شود. باید قبول کنیم که اخیرا این شرکت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و موفق به فروش بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۶ شده که البته این رقم مربوط به دو ماه پیش است.

هواوی میت ۹، میت ۹ پرو و میت ۹ پورشه دیزاین آخرین پرچمدراران این شرکت محسوب می‌شوند، بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که هواوی تصمیم گرفته تا قبل از پایان سال میلادی یک پرچمدار دیگر را نیز در معرض دید عموم قرار دهد. همان‌طور که شاید بسیاری از شما بدانید، هواوی دیروز از یک تکنولوژی جدید برای باتری پرده برداشت، باتری‌های لیتیوم – یون همراه با گرافن، که البته ما فقط نام آن را می‌دانیم. مدیر ارشد تحقیقات در آزمایشگاه وات، Dr. Li Yangxing، شرکتی که متعلق به هواوی است، اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار داده است. دکتر Yangxing تایید کرده که هواوی در حال برنامه‌ریزی برای معرفی دستگاهی با قابلیت شارژ فوق‌العاده سریع تا اواخر ماه دسامبر بوده که با توجه به فاش شدن اطلاعات در رابطه با دستگاه مفهومی هواوی با نمایشگر بدون حاشیه، احتمالا تا پایان سال میلادی با آن ملاقات خواهیم کرد. دیگر شرکت مطرح چینی یعنی شیائومی اخیرا از دستگاه Mi MIX با صفحه نمایش بدون حاشیه و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۱.۳ درصد رونمایی کرده است و تقریبا از زمان معرفی این دستگاه، اطلاعات زیادی از دستگاه‌های مشابه درحال توسعه توسط هواوی و میزو فاش شده است.

اطلاعی از زمان معرفی گوشی هوشمند مفهومی جدید هواوی در دسترس ما قرار نگرفته و تنها برخی از اطلاعات آن به بیرون درز پیدا کرده است. تصویر فاش شده یک گوشی هوشمند بدون دوربین فیزیکی، سنسور اثر انگشت، دکمه‌های خازنی و حتی جک ۳.۵ میلی‌متری صدا را نشان می‌دهد که واقعا عجیب و البته هیجان‌انگیز است. اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، باید منتظر معرفی تکنولوژی‌های جدیدی توسط هواوی باشیم. برای گوش دادن به موسیقی با دستگاه یاد شده، استفاده از هدفون با اتصال بی‌سیم یا هدفون‌های مجهز به پورت USB Type-C (البته در صورت وجود این پورت) برای شما اجباری خواهد بود. سنسور اثر انگشت احتمالا در نمایشگر این دستگاه تعبیه شده که بسیار هیجان‌انگیز و جالب است. به‌نظر می‌رسد که با یک گوشی هوشمند متفاوت روبرو خواهیم شد، پس برای کسب اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

huaweis-concept-design_1


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

هایلایت از گوشی هواوی با چهار لبه خمیده تا احتمال …هواوی در نظر دارد تا در ماه آذر گوشی جدید معرفی کند که صفحه نمایش آن حاشیه نداشته و گوشی جدید هواوی با نمایشگر بدون حاشیه و لبه های خمیده در هواوی در حال کار روی گوشی مفهومی با لبه‌های بدون حاشیه مانند می میکس است، البته با بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۸۰۰ تا ۱ ……بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۸۰۰ تا ۱ میلیون تومان به‌روزرسانی ۱۳۹۵۰۹۱۲ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایلسامسونگ نسل جدید تراشه های حافظه ی پرسرعت را برای استفاده در کارت های گرافیک معرفی کردترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …نشانه هایی که حکایت از هک شدن کامپیوتر شما دارد پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرامراهنمای خرید تصویری خودرو شاسی بلند – جدیدترین …راهنمایخریدتصویریخودروراهنمای تصویری خرید خودرو سدان لوکس ترین شاسی بلند ۲۰۱۳تصویر گردآوری توسط گروه هک بازی کلش آف کلنز خیال یا واقعیت؟ گجت نیوز۱۹ آذر ۹۵ ساعت ۲۲۴۰ سوراخ کوچک کنار دوربین آیفون برای چیست؟ ۱۹ آذر ۹۵ ساعت ۲۲۰۶ در آیا سند سبز خودرو بە معنای مالکیت قانونی است ؟ – …آیاسندسبزخودروبەمعنایسازمان ثبت می گوید بر اساس قانون بعد از شماره گذاری خودرو سند مالکیت باید در دفترخانه هایلایت از گوشی هواوی با چهار لبه خمیده تا احتمال عملی شدن هواوی در نظر دارد تا در ماه آذر گوشی جدید معرفی کند که صفحه نمایش آن حاشیه نداشته و چهار لبه گوشی جدید هواوی با نمایشگر بدون حاشیه و لبه های خمیده در چهار هواوی در حال کار روی گوشی مفهومی با لبه‌های بدون حاشیه مانند می میکس است، البته با این بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۸۰۰ تا ۱ میلیون تومان بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۸۰۰ تا ۱ میلیون تومان به‌روزرسانی ۱۳۹۵۰۹۱۲ ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایل ترفند سخت افزاری کامپیوترترفند سخت افزارترفند سخت افزاریترفندهای سخت افزاری موبایل ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این مطلب را راهنمای خرید تصویری خودرو شاسی بلند – جدیدترین اخبار ایران و راهنمایخریدتصویری کار در منزل تست توانایی تربیت کودکانی سالم این زن بخاطر نذری که کرده بود خودش را کچل کرد عکس هک بازی کلش آف کلنز خیال یا واقعیت؟ گجت نیوز اگر شما هم جزو طرفداران پروپاقرص بازی محبوب کلش آف کلنز بوده باشید، حتما تا به حال، زیاد در آیا سند سبز خودرو بە معنای مالکیت قانونی است ؟ – جدیدترین آیاسندسبزخودروبە سازمان ثبت می گوید بر اساس قانون بعد از شماره گذاری خودرو سند مالکیت باید در دفترخانه ثبت



لینک منبع :احتمال رونمایی از گوشی مفهومی هواوی در آینده نزدیک

احتمال رونمایی از گوشی مفهومی هواوی در آینده نزدیک - آی‌تی‌رسان itresan.com/148593/احتمال-رونمایی-از-گوشی-مفهومی-هواوی.../.html‎Cachedامروزه هواوی تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی صنعت گوشی‌های هوشمند شده است و هم‌اکنون این غول تکنولوژی چینی، سومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در دنیا ... Images for احتمال رونمایی از گوشی مفهومی هواوی در آینده نزدیک احتمال رونمایی از گوشی مفهومی هواوی در آینده نزدیک - وب سایت ... tnews.ir/آی-تی-رسان/a13c75202820.html‎Cachedامروزه هواوی تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی صنعت گوشی های هوشمند شده است و هم اکنون این غول تکنولوژی چینی، سومین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند در دنیا ... احتمال رونمایی گوشی هواوی پی 11 در نمایشگاه MWC 2018! - دیجی رو digiro.ir/huawei-p11-will-probably-be-announced-at-mwc-2018-exec-says/‎Cached9 مارس 2017 ... احتمال رونمایی گوشی هواوی پی 11 در نمایشگاه MWC 2018! ... گوشی جدید خود در بازار پر رونق اروپا، به نظر می‌رسد آینده درخشانی در انتظارش باشد. آخرین اخبار دوربین هواوی میت ۹ - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/دوربین-هواوی-میت-۹ احتمال رونمایی از گوشی مفهومی هواوی در آینده نزدیک · آی تی رسان ۱ روز پیش ۰. امروزه هواوی تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی صنعت گوشی های هوشمند شده است و هم اکنون ... گوشی مفهومی Honor Magic هوآوی رونمایی شد؛ چهار لبه خمیده و بدون ... www.techbook.ir/.../گوشی-مفهومی-honor-magic-هواوی-رونمایی-شد-چهار-لبه-خمیده-و-بدون-سنسور-دوربین‎Cached7 دسامبر 2016 ... شرکت هوآوی قصد دارد از گوشی مفهومی جدیدی رونمایی کند، این گوشی از برند آنر بوده و با نام Honor Magic روانه بازار خواهد شد. اخبار هواوی - جدیدترین و آخرین اخبار هواوی | شهرخبر shahrekhabar.com/tag/هواوی?page=5 اخبار هواوی, آخرین خبر های هواوی. ... گوشی موبایل هواوی خود را در این هفته مجانی تعمیر کنید! 88 روز پیش ... احتمال رونمایی از گوشی مفهومی هواوی در آینده نزدیک. طرح مفهومی گوشی سونی اکسپریا اج؛ خلاقیت گرافیست ایرانی - لاراوب laraweb.ir/news/details/3102 12 دسامبر 2016 ... طرح مفهومی گوشی سونی اکسپریا اج؛ خلاقیت گرافیست ایرانی ... اما احتمالا در آینده نزدیک شاهد رونمایی محصولاتی بدون حاشیه همچون هواوی آنر مجیک ... آرین ناصرخیل – برگه 268 – پایگاه اطلاع رسانی عصر شبکه news.ern-co.com/author/aryan/page/268/ احتمال رونمایی از گوشی مفهومی هواوی در آینده نزدیک · توسط :آرین ناصرخیل بدون دیدگاه. امروزه هواوی تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی صنعت گوشی‌های هوشمند شده است و ... انتشار یک طرح مفهومی از گوشی ال جی جی - خبر وب khabarweb.gdn/search/انتشار-یک-طرح-مفهومی-از-گوشی-ال-جی-جی انتشار تصاویر جدید از گوشی جی 6 ال جی که در آینده نزدیک به بازار می آید، برخی ویژگی‌های آن ... طرح مفهومی آیفون 8 با طراحی کاملا شیشه‌ای رونمایی شد .... احتمال عرضه گوشی میان‌رده موتورولا موتو جی ۵ و موتو جی ۵ پلاس افزایش یافت .... شرکت هوآوی با انتشار یک تیزر رسماً تایید کرده است که از یک گوشی پرچم‌دار از سری آنر تا چند روز ...