مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کدام‌یک از گوشی‌های هوآوی اندروید نوقا می‌گیرند؟

[ad_1]

 

کد مطلب: 419707

اعلام برنامه آپدیت هوآوی؛

کدام‌یک از گوشی‌های هوآوی اندروید نوقا می‌گیرند؟

بخش دانش و فناوری الف،12 آذر95

برنامه آپدیت گوشی‌های هوآوی برای دریافت اندروید نوقا اعلام شد.

تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۰

خبرآنلاین، نوقا با پوسته نسخه 5.0 اختصاصی EMUI هوآوی از فصل اول 2017 عرضه می‌شود.

بر این اساس گوشی‌های میت 8 و P9 در ردیف اول به‌روزرسانی تعریف‌شده‌اند و سپس گوشی‌های P9 Plus، P9 Lite، Nova و Nova Plus نوقایی می‌شوند.

هوآوی سعی کرده است در پوسته اختصاصی خود، با ترفندهای نرم‌افزاری، اندروید را با کارآیی بیشتر امن‌تر و کاربرپسند تر از نسخه معمول اندروید ارائه کند و به همین خاطر برخی کلیک‌های اضافی را از فضای نرم‌افزاری برداشته و کاربر با دو یا سه کلیک 90 درصد از هسته اصلی را در اختیار خواهد داشت.

کاربر می‌تواند در بخش اینترفیس یا رابط کاربری از دو خروجی استاندارد و َ App Drawer بهره گیرد و با پروفایل‌های موازی ساخته‌شده هم‌زمان کار کند و بنابراین نیاز به سوئیچ کردن اضافی در بخش رابط کاربری نخواهد بود.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+هوآوی

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …نشانه هایی که حکایت از هک شدن کامپیوتر شما دارد پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرام در برابر و ؛ کدام‌یک فناوری بهتری برای در برابر و ؛ کدام‌یک فناوری بهتری برای تلویزیون‌ها هستند؟پارس کلیک سینمای برنامه نویسانسرخط اخبار فناوری سامسونگ از مجموعه جدید بندهای ساعت پرده برداشت مبارزه اولین چگونگی تغییر زبان در دستگاه اندرویدی یا آیفونتغییر زبان در گوشی های اندرویدی اگرچه زبان انگلیسی در دنیای قرن یک زبان بین المللی تفاوت صفحه نمایش های و گجت نیوزتکنولوژی های مرتبط با صفحه نمایش اغلب صحنه رقابتی دیدنی بین دستگاههای مختلف از جمله مقایسه تخصصی دوربین گلکسی و آیفون …شما انتخاب کنید؛گلکسی یا آیفون کدام یک دوربین بهتری دارد؟معرفی پرفروش‌ترین دوربین های حرفه ای و غیرحرفه ای …معرفی پرفروش‌ترین دوربین های حرفه ای و غیرحرفه ای بازار فروشندگان بازار دوربین های سفری به ترسناک‌ترین نقاط جهان زومیتمنتخبی از ترسناک‌ترین نقاط جهان که حس ناخوشایند را به بازدیدکنندگان منتقل می‌کنند گران‌ترین و مجلل‌ترین کشتی‌های تفریحی جهان زومیتسه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ گلکسی اس دارای صفحه نمایش امولد با کیفیتی بهتر از اس خواهد بودآموزش ظاهر کردن دو منوی استارت و شات دان در ویندوز با سلام من یه نت بوک اینچ دارم که با نصب ویندوز نمی تونم از رابط های کاربری رو ی ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این مطلب را پارس کلیک سینمای برنامه نویسان سرخط اخبار فناوری سامسونگ از مجموعه جدید بندهای ساعت پرده برداشت مبارزه اولین موبایل در برابر و ؛ کدام‌یک فناوری بهتری برای تلویزیون در برابر و ؛ کدام‌یک فناوری بهتری برای تلویزیون‌ها هستند؟ چگونگی تغییر زبان در دستگاه اندرویدی یا آیفون تغییر زبان در گوشی های اندرویدی اگرچه زبان انگلیسی در دنیای قرن یک زبان بین المللی محسوب تفاوت صفحه نمایش های و گجت نیوز اما ببینیم که تفاوت بین این دو نوع تکنولوژی مربوط به صفحه نمایش در چیست، اگر چه ممکن است از مقایسه تخصصی دوربین گلکسی و آیفون فارنت شما انتخاب کنید؛گلکسی یا آیفون کدام یک دوربین بهتری دارد؟ معرفی پرفروش‌ترین دوربین های حرفه ای و غیرحرفه ای بازار معرفی پرفروش‌ترین دوربین های حرفه ای و غیرحرفه ای بازار فروشندگان بازار دوربین های سفری به ترسناک‌ترین نقاط جهان زومیت موزه‌ی ماتر، فیلادلفیا با مجموعه‌ای متنوع از برش‌های جمجمه‌ی انسان که درون ظروف گران‌ترین و مجلل‌ترین کشتی‌های تفریحی جهان زومیت وقت گذرانی در کشتی‌های لوکس تفریحی، مجلل، باشکوه و بی‌شک خاطره‌انگیز است، به ویژه که این آموزش ظاهر کردن دو منوی استارت و شات دان در ویندوز با سلام من یه نت بوک اینچ دارم که با نصب ویندوز نمی تونم از رابط های کاربری رو ی دسکتاپ



لینک منبع :کدام‌یک از گوشی‌های هوآوی اندروید نوقا می‌گیرند؟

کدام‌یک از گوشی‌های هوآوی اندروید نوقا می‌گیرند؟ - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/607758/ict/software‎Cached2 دسامبر 2016 ... برنامه آپدیت گوشی‌های هوآوی برای دریافت اندروید نوقا اعلام شد. کدام یک از گوشی های هوآوی اندروید نوقا می گیرند؟ - تبیان article.tebyan.net/.../کدام-یک-از-گوشی-های-هوآوی-اندروید-نوقا-می-گیرند-‎Cached4 دسامبر 2016 ... برنامه آپدیت گوشی های هوآوی برای دریافت اندروید نوقا اعلام شد. کدام‌یک از گوشی‌های هوآوی اندروید نوقا می‌گیرند؟ - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../کدام‌یک-از-گوشی‌های-هوآوی-اندروید-نوقا-می‌گیرند 3 دسامبر 2016 ... برنامه آپدیت گوشی‌های هوآوی برای دریافت اندروید نوقا اعلام شد. کدام‌یک از گوشی‌های هوآوی اندروید نوقا می‌گیرند؟ | ایران سایت www.iransight.com/کدام‌یک-از-گوشی‌های-هوآوی-اندروید-نو/ 2 دسامبر 2016 ... خبرآنلاین، نوقا با پوسته نسخه ۵٫۰ اختصاصی EMUI هوآوی از فصل اول ۲۰۱۷ عرضه می‌شود. بر این اساس گوشی‌های میت ۸ و P9 در ردیف اول به‌روزرسانی ... کدام‌یک از گوشی‌های هوآوی اندروید نوقا می‌گیرند؟ - خبر ایرانی | دمادم https://damadam.ir/.../کدام‌یک-از-گوشی‌های-هوآوی-اندروید-نوقا-می‌گیرند/4456940 برنامه آپدیت گوشی‌های هوآوی برای دریافت اندروید نوقا اعلام شد. نوقا با پوسته نسخه 5.0 اختصاصی EMUI هوآوی از فصل اول 2017 عرضه می‌شود. بر این ... کدام‌یک از گوشی‌های هوآوی اندروید نوقا می‌گیرند؟ | روزنامه کسب و کار kasbokarnews.ir/fa/.../-کدام‌یک-از-گوشی‌های-هوآوی-اندروید-نوقا-می‌گیرند؟-/ 2 دسامبر 2016 ... برنامه آپدیت گوشی‌های هوآوی برای دریافت اندروید نوقا اعلام شد. کدام‌یک از گوشی‌های هوآوی اندروید نوقا می‌گیرند؟ - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../کدام‌یک-از-گوشی‌های-هوآوی-اندروید-نوقا-می‌گیرند/‎Cachedبرنامه آپدیت گوشی‌های هوآوی برای دریافت اندروید نوقا اعلام شد. اندروید نوقا برای کدام گوشی‌های هوآوی منتشر می شود؟ - جی اس ام www.gsm.ir/.../اندروید-نوقا-برای-کدام-گوشی‌های-هوآوی-منتشر-می‎شود؟/‎Cached4 دسامبر 2016 ... در حال حاضر Huawei Mate 9 تنها گوشی هوآوی است که از اندروید نوقا و رابط کاربری EMUI 5.0 استفاده می‌کند، اما می‌دانیم چند ماهی است که این شرکت در ... کدام یک از گوشی های هوآوی اندروید نوقا می گیرند؟ | خبر از ما www.khabarazma.com/458812 برنامه آپدیت گوشی‌های هوآوی برای دریافت اندروید نوقا اعلام شد. لیست قطعی گوشی های هواوی که آپدیت اندروید 7 را دریافت می کنند ... www.zoomit.ir/2016/11/30/.../huawei-smartphones-android-7/‎Cached30 نوامبر 2016 ... گوشی هایی چون میت ۸، پی ۹، پی ۹ پلاس، پی ۹ لایت، نوا و نوا پلاس هواوی آپدیت اندروید ۷ نوقا را دریافت خواهند کرد.