مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان +تصاویر

[ad_1]

یک جوان مالزیایی برای درخواست ازدواج از دختر مورد علاقه اش راهی سخت اما هیجان انگیز را انتخاب کرد.

یک جوان مالزیایی برای درخواست ازدواج از دختر مورد علاقه اش راهی سخت اما هیجان انگیز را انتخاب کرد.

جوان؛ وی لونگ، عکاس 28 ساله مالزیایی در ژاپن با دختر مورد علاقه اش آشنا شد. او بهار سال جاری در شهر فوکوشیما مشغول عکاسی بود که کیف پولش را گم کرد. پس از آن برای اینکه چاره ای بیاندیشد به فروشگاهی رفت تا از وای فای آنجا استفاده کند که با مارتا آشنا شد. مارتا، 24 ساله اهل بلغارستان در همان فروشگاه مشغول به کار بود و به او کمک زیادی کرد.

پس از چند ماه آشنایی جوان مالزیایی تصمیم گرفت از مارتا، دختر مورد علاقه اش خواستگاری کند. برای همین ایده جالبی به ذهنش رسید. او به همراه دوست فیلمبردارش به چین سفر کرد و برای عملی کردن ایده اش روی بلندترین پل جهان به ارتفاع 570 متر که در کشور چین قرار دارد رفت. این جوان مالزیایی به هر زحمتی که بود به همراه دوستش خود را به بالای پل رساند و در حالی که روی یک جرثقیل ایستاده بود و پلاکارد پیشنهاد ازدواج را در دست داشت از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کرد. این در حالی بود که دوستش از تمامی مراحل فیلم و عکس تهیه می کرد.

پس از آن فیلم و عکس ها را در فیسبوک به اشتراک گذاشت تا مارتا را در جریان کارش قرار دهد و پس از انجام خواستگاری چند روز بعد در ساحل جزیره مانیل در مالزی رسما حلقه نامزدی را به دست مارتا انداخت.

او می گوید "برای رسیدن به پل باید دو ساعت از کوه بالا می رفتیم. حدود یک ساعت هم طول کشید تا به نوک پل و بالاترین قسمت آن برسیم. روی پل هوا بسیار سرد بود. باد شدیدی می وزید و هر لحظه امکان سقوط وجود داشت اما من مصمم بودم که این کار را انجام دهم".

این دو قرار است سال آینده با هم ازدواج کنند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

هیجان انگیزترین و خطرناک ترین خواستگاری جهان تصاویرخطرناک ترین خواستگاری جهان وی لونگ، عکاس ساله مالزیایی در ژاپن با دختر مورد علاقه خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان تصاویریک جوان مالزیایی برای درخواست ازدواج از دختر مورد علاقه اش راهی سخت اما هیجان انگیز ستاره ها هیجان انگیزترین و خطرناک ترین خواستگاری جهان هیجان انگیزترین و خطرناک ترین خواستگاری جهان تصاویر هیجان انگیزترین و خطرناک خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان تصاویر دختر مورد علاقه اش خواستگاری مشغول به کار بود و به او تصاویر خبری خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان تصاویر وی لونگ، عکاس ساله مالزیایی در ژاپن با دختر مورد علاقه اش آشنا شد او بهار سال جاری خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان تصاویر …خطرناکترینوهیجانخطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان تصاویرخطرناک ترین و هیجان انگیزترین خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان تصاویرراه ملاقات با حضرت ولی عصرعج و رؤیت چهره زیبای ایشان چیست؟ مال دنیا نزد علامه خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان تصاویر …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از شریان آذر ١٣ خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان تصاویر خطرناکترینوهیجانخطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان تصاویر خبرگزاری ایران نیوز گوناگون خطرناک ترین خواستگاری جهان تصاویر یک جوان …خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان تصاویر خطرناک ترین خواستگاری جهان جدیدترین مطالب تکناز کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز با ذکر بوسه هیجان انگیز و خداحافظی زرافه با این مرد عکس این مرد که کارمند باغ وحش بود در لحظه مرگش یک زرافه بر بالین او حضور داشت و آخرین بوسه زندگی زیباترین لب قرمز و گوشتی جهان عکس نازوب نازوب، این گل زیبا به خاطر شباهت زیاد به لب یکی از زیباترین گلها و لب های قرمز گوشتی عنوان ملکه های زیبا و بی آبروی جهان عکس نازوب معرفی و شناخت ملکه های زیبایی جهان که راه خلاف را در پیش گرفتند … بحث ملکه های زیبایی دنیا ده ستاره زن سینمای فیلم اکشن در جهان عکس فیلمی مثل به دردنخورها را در نظر بگیرید که تمام ستاره های اکشن برای خلق شگفت انگیزترین فیلم تجاوز و زورگیری به زن و دختر ایرانی عکس این افراد با ضرب و جرح شدید رانندگان را با تهدید چاقو دست و پای آن‌ها را بسته و خودرو را سرقت شهرهای استان تهران دیدنی های استان تهران ایران شناسی و دیدنی های استان تهرانمکان های دیدنی استان تهراندیدنی های استان تهرانجاذبه های طبیعی آگهی استخدام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دعوت به همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به منظور تکمیل کادر عملیاتی



لینک منبع :خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان +تصاویر

Images for خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان +تصاویر خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان +تصاویر www.yjc.ir/.../خطرناک-ترین-و-هیجان-انگیزترین-خواستگاری-جهان-تصاویر‎Cached2 دسامبر 2016 ... یک جوان مالزیایی برای درخواست ازدواج از دختر مورد علاقه اش راهی سخت اما هیجان انگیز را انتخاب کرد. خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان +تصاویر - پارس نیوز www.parsnews.com/.../411268-خطرناک-ترین-هیجان-انگیزترین-خواستگاری-جهان-تصاویر 3 دسامبر 2016 ... خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان +تصاویر. یک جوان مالزیایی برای درخواست ازدواج از دختر مورد علاقه اش راهی سخت اما هیجان انگیز را ... خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان +تصاویر - صد خبر sadkhabar.ir/.../خطرناک-ترین-و-هیجان-انگیزترین-خواستگاری-جهان-تصاویر 3 دسامبر 2016 ... خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان +تصاویر. یک جوان مالزیایی برای درخواست ازدواج از دختر مورد علاقه اش راهی سخت اما هیجان انگیز را ... خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان +تصاویر - باشگاه ... khabarfarsi.com/u/28985482 2 دسامبر 2016 ... ماجرای عجیب ترین داعشی جهان. علاقه دارد. محمد در محیطی اسلامی بزرگ شد. پدرش "عدی" امام جمعه اقلیت های مسلمان شهرشان است که چند دهه پیش در بیت لحم ... خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان +تصاویر ** یک ... ahaykhabar.ir/?page=matn&code=linkjoo830381522737473 3 دسامبر 2016 ... خطرناک - ترین - هیجان - انگیزترین - خواستگاری - جهان - تصاویر ... درخواست ازدواج از دختر مورد علاقه اش راهی سخت اما هیجان انگیز را انتخاب کرد. خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان +تصاویر www.shabakekhabari.ir/خطرناک-ترین-و-هیجان-انگیزترین-خواستگا/ به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وی لونگ، عکاس 28 ساله مالزیایی در ژاپن با دختر مورد علاقه اش آشنا شد. او بهار سال جاری در شهر ... خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان +تصاویر | مجله ... hayatkhalvat.com/.../خطرناک-ترین-و-هیجان-انگیز-ترین.../خطرناک-ترین-و-هیجان-انگیزترین-خواستگا/ 31 دسامبر 2016 ... خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان +تصاویر ... عکسهای جدید سحر قریشی. ارسال نظر ... دانلود آهنگ زیبای “خدا همین حوالیه” از حامد همایون. خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان | یک جوان مالزیایی www.ghatreh.com/news/.../خطرناک-ترین-هیجان-انگیزترین-خواستگاری-جهان 3 دسامبر 2016 ... خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان +تصاویر ... جامعه ادبی و روشنفکری ایران 90 سال از تحولات مهم ادبیات جهان عقب است · 5 + 1 چند خبر - خطرناک ترین و هیجان انگیزترین خواستگاری جهان +تصاویر www.chandkhabar.com/News/Detail/828938 یک جوان مالزیایی برای درخواست ازدواج از دختر مورد علاقه اش راهی سخت اما هیجان انگیز را انتخاب کرد.