مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جاذبه های توریستی و جاهای دیدنی هلند

[ad_1]

keukenhof-gardens

اگر به دنبال شناسایی یک کشور ایده آل برای سفر و گردشگری هستید به شما هلند را پیشنهاد میکنیم. هلند مجموعه ای شگفت انگیز از جاذبه های توریستی است که باید حتماً دید.

به گزارش آلامتو و به نقل از الی گشت؛ شهرت این کشور به گل های رنگارنگ و تراکم جمعیتش است. گردشگری از صنایع مطرح این سرزمین محسوب می شود چرا که پتانسیل های جذب گردشگر در این کشور به وفور یافت می شود و سبقه تاریخی، پارک ها و چشم اندازهای این سرزمین آن را به مقصد بی شمار گردشگر در سراسر جهان تبدیل کرده است. با ما همراه باشید تا در ادامه در این مطلب اطلاعاتی از این کشور زیبا به شما ارائه داده و تعدادی از جاذبه های گردشگری آن را برای تان توصیف خواهیم کرد.

پارک ملی هوخه ویلوه (Hoge Veluwe National Park)

این پارک، بزرگترین پارک ملی هلند است که چشم اندازهای طبیعی فراوانی را پیش چشم گردشگران قرار می دهد. گوزن ها، گرازهای وحشی و جنگل های انبوه از دارایی های این پارک ملی هستند. این مکان هم جای آرام و زیبایی است و هم بهترین مکان برای مشاهده حیات وحش محسوب می شود. گردشگران می توانند با استفاده از دوچرخه رایگان کل منطقه را بگردند و از طبیعت زیبای آن بهره ببرند.

منطقه یوردان،آمستردام (Jordaan District, Amsterdam)

آمستردام، پایتخت هلند، به کافی شاپ هایش معروف است. برای آنکه زیبایی واقعی هلند را بیابید، به منطقه جوردان سفر کنید. این منطقه قبلاً به طبقه کارگر تعلق داشت اما در گذر زمان ترقی کرد و به یکی از خاص ترین مناطق شهر تبدیل شد. خیابان های تو در تو، کافی شاپ های فراوان، نگارخانه ها، فروشگاه ها و بوتیک هایی که جدیدترین محصولات برندها را می فروشند، در این منطقه به وفور دیده می شوند.

اوترخت (Utrecht)

اوترکت قدیمی ترین شهر هلند و یکی از جذاب ترین و مهمان نوازترین شهرهای این کشور محسوب می شود. محله های قرون وسطایی و عناصر گوتیک، جاذبه هنری شگفت انگیزی به اماکن توریستی آن داده اند. یادتان باشد حتماً از دومتورن (بلندترین کلیسای گوتیک شبه برج در هلند) و باغچه های اطراف آن نیز دیدن کنید.

utrecht_canals

باغ های کوکنهوف (Keukenhof Gardens)

مگر می شود با هلند سفر کنید و از لاله های زیبای این کشور دیدن نکنید. اگر در فصل بهار به هلند بروید می توانید بهترین زمان باغ های کوکنهوف را که در نزدیکی لیس قرار دارد، مشاهده کنید. این باغ ها، به این دلیل که بزرگترین باغ گل و قطعاً یکی از زیباترین مکان های هلند نیز می باشد “باغ اروپا” نیز نام گرفته اند. در این باغ ها ردیف های مواجی از گل های بنفش و زرد و لاله های قرمز زیادی را خواهید دید و می توانید بهترین عکس های عمرتان را در این باغ ها بگیرید.

لایدن (Leiden)

لیدن شهری کوچک و زیبا تقریبا در ۲۵ مایلی آمستردام است که به قدیمی ترین دانشگاه کشور معروف است و زادگاه رامبراند نیز می باشد. جمعیت فراوان دانشجو در این شهر، چهره جوانانه ای به آن داده است، ولی فضای آن بیشتر سنتی است. در این شهر شاهد آبراه ها و کانال های آرام، موزه های مهم و زیبایی با معماری چند قرن پیش خواهید بود.

کیدردیک (Kinderdijk)

کیندردیک که فقط ۱۶ کیلومتر از روتردام فاصله دارد، دهکده ای است که نوزده آسیاب بادی متعلق به قرون وسطی در آن قرار دارد. این دهکده مکانی مسحورکننده و یکی از مهمترین مکان های گردشگری هلند محسوب می شود. در سال ۱۹۹۷ یونسکو آن را به عنوان میراث جهانی ثبت کرد. سعی کنید زمان سفرتان به این کشور از دوم تا هفتم سپتامبر باشد تا از از رویداد محبوب و رایگان Mills in Floodlight هم بازدید کنید. در این رویداد، شب ها نورپردازی زیبایی روی آسیاب بادی ها انجام می شود.

kinderdijk

پارک ملی بیس بوسخ (Biesbosch national park)

پارک ملی بیسبوچ آخرین منطقه جزر و مد آب شیرین به جا مانده در اروپا می باشد. این منطقه نتیجه بهم رسیدن چندین رود و شکل گرفتن یک دلتای جالب است که حیوانات و گیاهان منحصر بفردی در آن زندگی می کنند. در این منطقه می توانید به فعالیتهای مختلفی چون دوچرخه سواری، پیاده روی، اسب سواری، قایق سواری و کارهای دیگر بپردازید.

دلفت (Delft)

این شهر کوچک و خوش منظره در کوهپایه های جنوبی هلند قرار گرفته و یکی از خوش منظره ترین و تاریخی ترین شهرهای این کشور به شمار می رود. می توانید با قدم زدن در خیابان های آرام آن و مشاهده کانال های زیبای آن، هلند قدیمی را احساس کنید. حتماً به کلیسای قدیمی آن هم سری بزنید. اگر هنر دوست هستید، مبادا کلکسیون هنرهای تزئینی موزه استدلیک را از دست بدهید.

جزایر فریزیان (Frisian Islands)

جزایر فریزیان که در سال ۲۰۰۹ توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شد، درواقع زنجیره ای از جزایر است که از هلند تا دانمارک کشیده شده است. دهکده های تاریخی و جزایر کوچک آن بسیار باشکوه بوده از خصوصیات آنها می توان به سواحل شنی زیبا، پوشش گیاهی انبوه و رمه های گاو و گوسفند آن اشاره کرد. در این جزایر می توانید پیاده روی و دوچرخه سواری کنید یا گوشه ای لم بدهید و چشم اندازهای بکر را به تماشا بنشینید.

ایسومیر (Ijsselmeer)

این دریاچه در نتیجه ساخت یک سد به وجود آمده است و با وسعتی که دارد، بزرگ ترین دریاچه کشور محسوب می شود. زیبایی این دریاچه شگفت انگیز است و در روزهای سرد و مه آلود زیبایی اش دوچندان می شود. در این منطقه محافظت شده فعالیت های زیادی از جمله موج سواری، شنا و قایق سواری می توان انجام داد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جاهای دیدنی زنجان جاذبه‌های توریستی گردشگری زنجانجاهای دیدنی زنجانشهر زنجان در شمال غرب ایران یکی از شهرهای دیدنی ایران است این استان مکان های دیدنی ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای …تور ترکیهمکان های گردشگری جهانتورگردشگری سواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور جاذبه های توریستی ارمنستان را بشناسیدجاذبه های توریستی ارمنستان جاهای دیدنی ارمنستان ارمنستانجاذبه های ارمنستانمکانهای جهانگردی سایت تفریحی و سرگرمی جهانگردی گردشگریسواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور اروپاتور آنتالیاتور دبی معرفی جاذبه های گردشگری دبی لست سکندشرایط آب و هوایی دبی در ماههای مختلف سال بیشترین کمترین دبی شرایط آب و هوایی در ماه معرفی جاذبه های دیدنی مسکو لست سکندسن پترزبورگ جاهای دیدنی زیادی داره کلیسای کازان کلیسای خون ریخته شده و خیلی کلیساهای سفر به ژاپن جاهای دیدنی و گردشگری ژاپناگر قصد سفر به ژاپن را دارید بهتر است ابتدا با برترین جاذبه‌های توریستی آن آشنا شوید باغ گل محلات معرفی جاذبه های گردشگری ایرانباغگلمحلاتباغ گل محلات حدودمجموعه گلخانه میباشد که یکی از اماکن توریستی میباشد این شهر اماکن دیدنی یکی از جاذبه های توریستی شهر بانکوک بازارهای آبی هستند که به جرات می توان گفت منحصر تصاویر زیبا ویژه ماه مبارک رمضان جذابتصاویر زیبا ویژه ماه مبارک رمضان عکسهای زیبا ویژه ماه مبارک رمضان کار ماه رمضان جاهای دیدنی زنجان جاذبه‌های توریستی گردشگری زنجان جاهای دیدنی زنجانشهر زنجان در شمال غرب ایران یکی از شهرهای دیدنی ایران است این استان با مکان های دیدنی ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای تفریحی جهان تور ترکیهمکان های گردشگری جهانتورگردشگری سواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور اروپا جاذبه های توریستی ارمنستان را بشناسید جاذبه های توریستی ارمنستان جاهای دیدنی ارمنستان ارمنستانجاذبه های ارمنستانمکانهای دیدنی جهانگردی سایت تفریحی و سرگرمی جهانگردی گردشگریسواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور اروپاتور آنتالیاتور دبیتور معرفی جاذبه های گردشگری دبی لست سکند شرایط آب و هوایی دبی در ماههای مختلف سال بیشترین کمترین دبی شرایط آب و هوایی در ماه ژانویه معرفی جاذبه های دیدنی مسکو لست سکند سن پترزبورگ جاهای دیدنی زیادی داره کلیسای کازان کلیسای خون ریخته شده و خیلی کلیساهای دیگه سفر به ژاپن جاهای دیدنی و گردشگری ژاپن اگر قصد سفر به ژاپن را دارید بهتر است ابتدا با برترین جاذبه‌های توریستی آن آشنا شویددیدنی باغ گل محلات معرفی جاذبه های گردشگری ایران باغگلمحلات باغ گل محلات حدودمجموعه گلخانه میباشد که یکی از اماکن توریستی میباشد این شهر آرامیده در اماکن دیدنی یکی از جاذبه های توریستی شهر بانکوک بازارهای آبی هستند که به جرات می توان گفت منحصر این شهر تصاویر زیبا ویژه ماه مبارک رمضان جذاب تصاویر زیبا ویژه ماه مبارک رمضان عکسهای زیبا ویژه ماه مبارک رمضان کار ماه رمضان



لینک منبع :جاذبه های توریستی و جاهای دیدنی هلند

زیباترین جاذبه های گردشگری هلند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../زیباترین-جاذبه-های-گردشگری-هلند‎Cached Similar14 ا کتبر 2013 ... این مکان هم جای آرام و زیبایی است و هم بهترین مکان برای مشاهده حیات وحش است. ... این دهکده مکانی مسحورکننده و یکی از مهمترین مکان های گردشگری هلند ... مکان های دیدنی شهر آمستردام - بیتوته www.beytoote.com/iran/pastime/sightseeing3-amsterdam.html‎Cached Similarمکانهای تفریحی آمستردام جاذبه های گردشگری آمستردام,دیدنی های آمستردام ... آسیاب های بادی که زمانی در همه جای هلند به چشم می خوردند، در حال حاضر تبدیل به منظره ای نادر ... Images for جاذبه های توریستی و جاهای دیدنی هلند جاذبه های دیدنی هلند (بخش اول) - الی گشت https://www.eligasht.com/Blog/.../جاذبه-های-دیدنی-هلند-بخش-اول/‎Cached Rating: 2.5 - 2 votes 6 ا کتبر 2016 ... مجله توریستی الی گشت > سفر > آمستردام , دیدنی های جهان , سفر , صنعت گردشگری , هلند , گردشگری > جاذبه های دیدنی هلند (بخش اول) ... این مکان هم جای آرام و زیبایی است و هم بهترین مکان برای مشاهده حیات وحش محسوب می شود. مناطق دیدنی و جاذبه های توریستی آمستردام | - ویزای شینگن okvisa.ir/جاذبه-های-توریستی-آمستردام/‎Cached29 ژوئن 2016 ... مناطق دیدنی و جاذبه های توریستی آمستردام .... هنگامی که در جنگ جهانی دوم هلند توسط نازی ها اشغال شد، آنِ فرانک به همراه خانواده‌اش در این خانه‌ی قرن هفدهمی ... 10 مکان گردشگری برتر در هلند | اطلاعات تور و هتل hotelneed.ir/10-مکان-گردشگری-برتر-در-هلند/‎Cachedاکنون به بررسی بهترین مکان های موجود در هلند که به سادگی قابل دسترس هستند ... جاذبه های گردشگری گودا شامل تالار شهر که در قرن پانزدهم ساخته شده و پنجره های شیشه ... 12 جاذبه برتر گردشگری آمستردام - ایوار www.eavar.com/fa/blog/2016/12/18/.../amsterdam-attraction/‎Cached18 دسامبر 2016 ... آمستردام، پایتخت پادشاهی هلند، یکی از معروف‌ترین مقاصد گردشگری در ... متعدد و مراکز تفریحی، مرکز پیشتاز فرهنگی هلند محسوب می‌شود. ... این موزه یکی از مشهورترین جاذبه‌های آمستردام و قطعاً ارزشمندترین گنجینه‌ی هنری آن است. دیدنیهای آمستردام - تور ایتالیا،تور اسپانیا toureurope.ir/اروپا/هلند/آمستردام/دیدنیهای-آمستردام.html‎Cached Similarموزه ونگوگ آمسترداماینجا یکی از موزه های معروف هنری در آمستردام هلند میباشد که شامل آثار ... موزه آنا فرانک آمسترداماینجا یکی از محلهای پر بازدید توسط توریستها میباشد . ... موزه های مادام توسو” که درکشورهای دیگر نیز شعبه هایی دارند یکی از دیدنی های شهرهای مهم ... فرهنگ دوچرخه سواری در این شهر به طرز وسیع و باورنکردنی جا افتاده است. دیدنی ترین جاذبه های گردشگری هلند - آسمونی www.asemooni.com/tourism/world/tourist-attractions-netherlands‎Cachedآشنایی با کشور هلند + معرفی جاذبه های گردشگری، تفریحی و دیدنی کشور هلند + ... این مکان هم جای آرام و زیبایی است و هم بهترین مکان برای مشاهده حیات وحش است. جاذبه های گردشگری آمستردام هلند - اطلاعات تور www.gardeshgarha.com/.../tourist-attractions-in-amsterdam-netherlands/‎Cached Similar22 جولای 2015 ... در این مطلب جاذبه های گردشگری آمستردام هلند را گرد هم آورده ایم. ... که آثار نقاشی قرن هفدهم نقاشان هلندی از جمله ورمیر و رامبراند را در خود جای داده است .