مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خودنمایی کار دست صاحبان BMW داد + تصاویر

[ad_1]

رفتار خشن بک راننده عصبانی برای باز کردن ترافیک اتفاق افتاده از سوی دو جوان بی فکر حمایت بسیاری از کاربران فضای مجازی را در برداشت.

رفتار خشن بک راننده عصبانی برای باز کردن ترافیک اتفاق افتاده از سوی دو جوان بی فکر حمایت بسیاری از کاربران فضای مجازی را در برداشت.

جوان؛ بطور قطع هر کدام از ما برای یک بار هم که شده طعم تلخ گیر افتادن در ترافیک را چشیده ایم. ترافیکی که اغلب ساعت ها و گاهی برای دقایقی اعصاب و کام ما را تلخ کرده لست. در حقیقت چون کاری از دست ما بر نمی آید مجبور به تحمل شرایط پیش آمده هستیم، اما یک راننده نیویورکی برای حل معضل ترافیک روبروی خود دست به کار خشنی زد تا گره اصلی ترافیک را به روش خود باز کند.

اما ماجرا از چه قرار بود: دو جوان خودخواه و بی فکر بدون توجه به مسیر عبوری خودروهای دیگر، ماشین گران قیمت خود را در جایی نامناسب پارک و با خونسردی کامل مشغول گرفتن سلفی بودند.

ماشین گرانقیمت آنها که برای عابران بسیاری جذاب و دیدنی جلوه می کرد باعث می شد تا هر کدام برای چند ثانیه هم که شده توقف و سرگرم تماشای این خودور خاص لوکس شوند. طولی نکشید که ترافیک سنگینی پشت سر خودوری گران قیمت صف کشید در حالی که دو جوان همچنان بی توجه به بوق های ممتد راننده های شاکی به خودنمایی مشغول بودند. ناگهان صدای وحشتناکی به گوش رسید.

یکی از راننده های عصبانی با چوب بیسبال بزرگی به سمت شیشه های ماشین حمله ور شده و شروع به شکستن انها کرد در حالی که با فریاد خطاب به دو جوان می گفت این اسباب بازی را جای دیگری ببر. دو پسر شوکه شده از ترس سریعا بساط سلفی را جمع و ترافیک را باز کردند.

خودخواهی کار دست صاحبان مازارتی داد + تصاویر

خودخواهی کار دست صاحبان مازارتی داد + تصاویر
خودخواهی کار دست صاحبان مازارتی داد + تصاویر
خودخواهی کار دست صاحبان مازارتی داد + تصاویر

خودخواهی کار دست صاحبان مازارتی داد + تصاویر

خودخواهی کار دست صاحبان مازارتی داد + تصاویر

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، … نکته مهم درباره قیمت خودرو های دست دوم همه چیز درباره بی ام و سری اتومبیل استثناییلذت بردن از زندگی به سبک سحر قریشی و دوستش …لذتبردناززندگیبهسبکعکسهای جدید از سحر قریشی بازیگر فعال در فضای مجازی به گزارش سرویس اخبار ایران و فناوری اطلاعات و ارتباطات به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، تصویر ماشین های گران نکته مهم درباره قیمت خودرو های دست دوم همه چیز درباره بی ام و سری اتومبیل استثنایی لذت بردن از زندگی به سبک سحر قریشی و دوستش عکس – جدیدترین لذتبردناززندگیبه عکسهای جدید از سحر قریشی بازیگر فعال در فضای مجازی به گزارش سرویس اخبار ایران و جهانممتاز فناوری اطلاعات و ارتباطات ’ ’



لینک منبع :خودنمایی کار دست صاحبان BMW داد + تصاویر

Images for خودنمایی کار دست صاحبان BMW داد + تصاویر خودنمایی کار دست صاحبان BMW داد + تصاویر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../خودنمایی-کار-دست-صاحبان-bmw-داد-تصاویر‎Cached2 دسامبر 2016 ... در حقیقت چون کاری از دست ما بر نمی آید مجبور به تحمل شرایط پیش آمده هستیم، اما یک راننده نیویورکی برای حل معضل ترافیک روبروی خود دست به ... خودنمایی کار دست صاحبان BMW داد + تصاویر - پارس نیوز www.parsnews.com/.../411275-خودنمایی-کار-دست-صاحبان-داد-تصاویر‎Cached3 دسامبر 2016 ... در حقیقت چون کاری از دست ما بر نمی آید مجبور به تحمل شرایط پیش آمده هستیم، اما یک راننده نیویورکی برای حل معضل ترافیک روبروی خود دست به ... خودنمایی کار دست صاحبان BMW داد + تصاویر - باشگاه خبرنگاران ... khabarfarsi.com/u/28977481 2 دسامبر 2016 ... خودنمایی کار دست صاحبان BMW داد + تصاویر ... آفریقایی که مشکل بی آبی ما را داشتند مشغول بررسی و به دست آوردن نتیجه آن شدند. آنچه به دست آمد ... آخرین خبر | 4گوشه دنیا/ خودنمایی کار دست صاحبان BMW داد! akharinkhabar.ir/.../4گوشه-دنیا-خودنمایی-کار-دست-صاحبان-BMW-داد! 2 دسامبر 2016 ... ... کرده لست. در حقیقت چون کاری از دست ما بر نمی آید مجبور به تحمل شرایط پیش آمده هستیم، اما یک راننده نیویورکی برای حل معضل. ... 4گوشه دنیا/ خودنمایی کار دست صاحبان BMW داد! خواندنی ها ... BMW داد! گالری تصاویر ( 5 عکس ). خودنمایی کار دست صاحبان BMW داد + تصاویر - آکا https://www.akairan.com/havades-akhbar/.../news201612218101752052.html رفتار خشن بک راننده عصبانی برای باز کردن ترافیک اتفاق افتاده از سوی دو جوان بی فکر حمایت بسیاری از کاربران فضای مجازی را در برداشت. خودنمایی کار دست صاحبان BMW داد + تصاویر - nikettravels.com ranginkaman.byethost12.com/خودنمایی-کار-دست-صاحبان-bmw-داد-تصاویر/‎Cached2 دسامبر 2016 ... رفتار خشن بک راننده عصبانی برای باز کردن ترافیک اتفاق افتاده از سوی دو جوان بی فکر حمایت بسیاری از کاربران فضای مجازی را در برداشت. آخرین اخبار پارس خودرو - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/پارس-خودرو آخرین اخبار "پارس خودرو" صفحه ۱ | ۲۹۷ نتیجه (۰٫۰۱۴ ثانیه). خودنمایی کار دست صاحبان bmw داد + تصاویر · پارس نیوز ۹ دقیقه پیش ۰. به گزارش پارس نیوز ، بطور ... ادعای خبرنگاران بی بی سی فارسی درباره دیدگاه اوباما نسبت به تمدید ... news.slan.ir/ادعای-خبرنگاران-بی-بی-سی-فارسی-درباره-د/ 2 دسامبر 2016 ... خودنمایی کار دست صاحبان BMW داد + تصاویر · موضع قالیباف در مورد نقض برجام+ اینستاپست · عنکبوت خون آشام دخترخردسال را راهی بیمارستان ... علمی و فناوری | خبروان khabarone.ir/category/5?page=-288 حال به‌تازگی تصاویری منتسب به موتو ایکس مدل 2017 در فضای مجازی قرار گرفته است که به لطف آن‌ها می‌توان نگاهی .... خودنمایی کار دست صاحبان bmw داد + تصاویر.