مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فروشگاه نرم‌افزار‌ مک مملو از اپلیکیشن‌های تقلبی شده است

[ad_1]

بر اساس بررسی انجام گرفته؛ بخشی از مک استور شرکت اپل با نرم‌افزارهای بی ارزش و تقلبی پر شده است.

بسیاری از طراحان اپلیکیشن، قوانین شرکت اپل برای نشر و فروش نرم‌افزار‌ها را سخت‌گیرانه می‌دانند؛ اما بررسی‌های سایت How-To Geek نشان می‌دهد این قوانین به معنای نبود اپلیکیشن‌های کم‌ارزش و بی‌استفاده نیست، موضوعی که دامن‌گیر اپلیکیشن‌های مک و Mac Store نیز شده است.

سایت How-To Geek در جستجوی خود در مک استور به سراغ مواردی مانند اپلیکیشن‌های مایکروسافت Office، نمایش‌دهنده‌ی فایل‌های PDF و نرم‌افزارهای محبوب و مورد استفاده عموم کاربران رفته است.

به شکل مشخص در تمامی بررسی‌های انجام‌شده، شاهد وجود نرم‌افزارهایی با قیمت‌ بالا بودیم که جز استفاده از چند قالب ساده و یک بخش آموزشی عملاً هیچ کارایی خاصی نداشتند.

در عین حال اکثر این اَپ‌ها آیکون‌ و ظاهری مانند نرم‌افزارهای معتبر دارند و همین موضوع باعث می‌شود اگر کسی اطلاع چندانی در زمینه‌ی برنامه‌های کامپیوتر نداشته باشد، به‌راحتی به سراغ خرید و دانلود این اپلیکیشن‌ها برود.

حضور چنین برنامه‌های کم‌ارزش و بی‌استفاده‌ای از زمان رشد و همه‌گیر شدن نرم‌افزارهای کامپیوتری شدت بیشتری پیدا کرده و این در حالی است که هنوز هم افرادی هستند که اعتقاد دارند دانلود اَپ از استور اپل به معنای امن بودن آن است؛ در صورتی که وجود هر نرم‌افزار در فروشگاه‌های اپلیکیشن الزاماً به معنا سالم و معتبر بودن آن‌ نیست.

آیا شما هم تجربه خرید و دانلود اپلیکیشن‌های بی‌ارزش را دارید؟ نظر شما در خصوص مقابله با این دست از نرم‌افزارها چیست؟


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

هواوی زومیت پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ اپل مشکلات گرافیکی مک بوک پرو با آپدیت جدید مک او اس برطرف می موتورسیکلت‌های بنلی وارد ایران شد زومیتبنلی قدیمی‌ترین تولید کننده‌ی موتورسیکلت اروپا است که فعالیت خود را از سال هواوی زومیت هواوی کمپانی تولیدکننده موبایل و تبلت هواوی و صاحب برندهای آنر و ساعت هوشمند هواوی موتورسیکلت‌های بنلی وارد ایران شد زومیت بنلی قدیمی‌ترین تولید کننده‌ی موتورسیکلت اروپا است که فعالیت خود را از سال ۱۹۱۱ آغاز



لینک منبع :فروشگاه نرم‌افزار‌ مک مملو از اپلیکیشن‌های تقلبی شده است

فروشگاه نرم‌افزار‌ مک مملو از اپلیکیشن‌های تقلبی شده است - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/1/.../mac-store-is-filled-with-scammy-apps/‎Cached3 دسامبر 2016 ... بر اساس بررسی سایت How-To Geek مک استور اپل بر خلاف آنچه که تصور می‌شود، مملوء از اپلیکیشن‌های کم ارزش و تقلبی با ظاهری مانند برنامه‌های ... فروشگاه نرم‌افزار‌ مک مملو از اپلیکیشن‌های تقلبی | این لحظه inlahze.com/فروشگاه-مک-مملو-از-اپلیکیشن-تقلبی/‎Cached25 دسامبر 2016 ... فروشگاه نرم‌افزار‌ مک مملو از اپلیکیشن‌های تقلبی ... کم‌ارزش و بی‌استفاده نیست، موضوعی که دامن‌گیر اپلیکیشن‌های مک و Mac Store نیز شده است. فروشگاه نرم افزار مک مملو از اپلیکیشن های تقلبی شده است khabarooz.com/post/1466 بسیاری از طراحان اپلیکیشن، قوانین شرکت اپل برای نشر و فروش نرم افزار ها را سخت گیرانه می دانند؛ اما بررسی های سایت How-To Geek نشان می دهد این قوانین به ... فروشگاه نرم‌افزار‌ مک مملو از اپلیکیشن‌های تقلبی شده است | سایت ... 22t.ir/فروشگاه-نرم‌افزار‌-مک-مملو-از-اپلیکی/‎Cachedفروشگاه نرم‌افزار‌ مک مملو از اپلیکیشن‌های تقلبی شده است. مترجم آنلاین آلمانی به فارسی , ترجمه در مسکن تبدیل متن انگلیسی به فارسی , سایت ترجمه جملات ... فروشگاه نرم‌افزار‌ مک مملو از اپلیکیشن‌های تقلبی - جدیدترین اخبار ... www.momtaznews.com/فروشگاه-نرم‌افزار‌-مک-مملو-از-اپلیکی/‎Cached25 دسامبر 2016 ... فروشگاه نرم‌افزار‌ مک مملو از اپلیکیشن‌های تقلبی ... کم‌ارزش و بی‌استفاده نیست، موضوعی که دامن‌گیر اپلیکیشن‌های مک و Mac Store نیز شده است. فروشگاه نرم‌افزار‌ مک مملو از اپلیکیشن‌های تقلبی شده است | زومیت vista.ir/cdn/31838861‎Cachedبر اساس بررسی انجام گرفته؛ بخشی از مک استور شرکت اپل با نرم‌افزارهای بی ارزش و تقلبی پر شده است. فروشگاه نرم‌افزار‌ مک مملو از اپلیکیشن‌های تقلبی شده است - اخبار جدید ... akhbartop.com/110586/‎Cachedبسیاری از طراحان اپلیکیشن، قوانین شرکت اپل برای نشر و فروش نرم‌افزار‌ها را سخت‌گیرانه می‌دانند؛ اما بررسی‌های سایت How-To Geek نشان می‌دهد این قوانین به معنای ... فروشگاه نرم افزار مک مملو از اپلیکیشن های تقلبی شده است - تی نیوز tnews.ir/news/1ac575236353.html 3 دسامبر 2016 ... بسیاری از طراحان اپلیکیشن، قوانین شرکت اپل برای نشر و فروش نرم افزار ها را سخت گیرانه می دانند؛ اما بررسی های سایت How-To Geek نشان می دهد ... فروشگاه نرم افزار مک مملو از اپلیکیشن های تقلبی شده است - قطره www.ghatreh.com/.../فروشگاه-نرم-افزار-مملو-اپلیکیشن-های-تقلبی-شده-است 3 دسامبر 2016 ... فروشگاه نرم افزار مک مملو از اپلیکیشن های تقلبی شده است. بر اساس بررسی انجام گرفته؛ بخشی از مک استور شرکت اپل با نرم افزارهای بی ارزش و ... فروشگاه نرم‌افزار‌ مک مملو از اپلیکیشن‌های تقلبی شده است www.tifaa.net/post/608320/‎Cachedبسیاری از طراحان اپلیکیشن، قوانین شرکت اپل برای نشر و فروش نرم‌افزار‌ها را سخت‌گیرانه می‌دانند؛ اما بررسی‌های سایت How-To Geek نشان می‌دهد این قوانین به معنای ...