مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نظرسنجی: کدام فصل سال را برای سفر ترجیح می‌دهید؟

[ad_1]

هر چهار فصل سال، زیبایی خاص خودشان را دارند و هر کدام به دلایلی برای سفر مناسب هستند. شما کدام فصل سال را برای سفر ترجیح می‌دهید؟ با نظرسنجی این هفته‌ی کجارو، همراه باشید.

در نظرسنجی هفته‌ی قبل از شما در مورد نحوه‌ی ارتباط برقرار کردن با دیگران در سفرهای خارجی به کشورهایی که زبانشان را نمی‌دانید، پرسیدیم. نتایج این نظرسنجی را در نمودار زیر مشاهده می‌کنید.

نظرسنجی

در این نظرسنجی، ۵۹/۴۸ درصد آرا به زبان انگلیسی، ۱۶/۵ درصد به یادگیری جملات ضروری قبل از سفر، ۱۳/۹۲ درصد به نرم‌افزارهای آموزش زبان، ۵/۵۴ درصد به گزینه‌ی کمک گرفتن از یک همسفر و ۴/۵۶ درصد آراء هم به گزینه‌ی کتاب‌های راهنمای زبان اختصاص یافته است.

سوال این هفته‌ی نظرسنجی کجارو در مورد فصل مورد علاقه‌ی شما برای سفر است.

بهار

چهار فصل

بهار فصل رویش دوباره‌ی طبیعت و یکی از زیباترین فصل‌های سال است. در فصل بهار بهترین موقعیت برای سفر، تعطیلات نوروز است. تعطیلاتی دو هفته‌ای که فرصتی مناسب را برای سفرهای داخلی و خارجی فراهم کرده است. بسیاری از آژانس‌های مسافرتی، تورهای ویژه‌ای برای سفرهای داخلی و خارجی برای ایام نوروز در نظر می‌گیرند. علاوه بر تعطیلات عید، آب و هوای مطلوب هم باعث می‌شود که خیلی از افراد این فصل زیبا را برای سفر انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:

تابستان

چهار فصل

تابستان هم به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، فرصت بسیار مناسبی برای سفر است. به خصوص ماه آخر تابستان که هوا رو به خنک‌تر شدن می‌رود. در این فصل، سفر به مناطق کوهستانی بسیار طرفدار دارد و توصیه می‌شود. لذت کوه‌نوردی در کوهستان‌ها و پیاده‌روی در مسیرهای دیدنی با چشم‌اندازهای زیبا و انجام ورزش‌ها و تفریحات آبی در شهرهای ساحلی، از مزایای سفر در تابستان هستند.

بیشتر بخوانید:

پاییز

چهار فصل

فصل پاییز شاید برای مسافرت خانواده‌ها مناسب نباشد چرا که فصل شروع سال تحصیلی است. اما مناظر زیبای پاییزی و هوای ملایم، شرایط را برای سفری به‌یادماندنی فراهم کرده است. خیلی از افراد ترجیح می‌دهند در این فصل زیبا سفر کنند و مناظر هزاررنگ پاییزی را از دست ندهند.

بیشتر بخوانید:

زمستان

چهار فصل

شاید فکر کنید فصل زمستان برای سفر مناسب نیست. اما اگر از طرفداران ورزش‌های زمستانی باشید، این فصل را برای سفر از دست نمی‌دهید. سفر به مناطق گرمسیری و سواحل گرم و آفتابی می‌تواند خستگی روزمره را از شما دور کند و تجربه‌ای متفاوت باشد.

این هفته هم منتظر مشارکت شما هستیم.

برای شرکت در این نظرسنجی تا ساعت ۶ عصر روز چهارشنبه فرصت دارید.

کدام فصل سال را برای سفر ترجیح می ‌دهید؟


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران گاه لازم است که انسان دیدگان خود را ببندد زیرا اغلب خود را به نابینائی زدن نیز نوعی سامسونگ نمایشگر گلکسی اس را برای جلب نظر …گزارش جدید منتشر شده نشان از این دارد که سامسونگ برای جلب نظر علاقمندان به گلکسی نوت ۷ مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ تیترنو آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری …آنچه در برجام به نتیجه رسید برای همه خوب و در عین حال آموزنده است ایسنا ایسنا آنچه در چگونه پاورپوینت را به یک فایل ویدیویی تبدیل …حتی اگر با نرم‌افزار پاورپوینت مایکروسافت کار نکرده باشید، نام آن را شنیده‌ایدورک اگر میخواهید به روستای ورک سفر کرده و از جاذبه های دیدنی و باورنکردنی الموت لذت ببرید روش تحقیقپرسشنامه در این پرسشنامه ۲۰ سوال درباره رفتار واحساسات مختلف داده شده استپس از سفری اقتصادی و ماجراجویانه به اروپاقسمت اول …وقتی حرف از سفر اقتصادی می شود ، کمتر کسی به برنامه ریزی و خریدهای زودتر از موعد فکر می گرجستان اطلاعات عمومیآغا محمد خان پس از فتح کامل جنوب ایران مقر حکمرانی خویش را در تهران مستقر نمود و آن را آکاایران ،اخبارمدیرعامل استقلال برای استعفا شرط گذاشت استقلال هدیه اخباری را پس فرستاد عکس همایش عصر ایران گاه لازم است که انسان دیدگان خود را ببندد زیرا اغلب خود را به نابینائی زدن نیز نوعی خوشبختی چگونه پاورپوینت را به یک فایل ویدیویی تبدیل کنیم؟ زومیت حتی اگر با نرم‌افزار پاورپوینت مایکروسافت کار نکرده باشید، نام آن را شنیده‌اید تصاویری از فضا که شما را وادار به تفکر می‌کند زومیت چهار شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ هواوی فردا بروزرسانی اندروید نوقا را برای گوشی های میت و پی منتشر می روش تحقیق پرسشنامه در این پرسشنامه ۲۰ سوال درباره رفتار واحساسات مختلف داده شده استپس از خواندن هر تیترنو آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری فارسی زبان آنچه در برجام به نتیجه رسید برای همه خوب و در عین حال آموزنده است ایسنا ایسنا آنچه در برجام ورک اگر میخواهید به روستای ورک سفر کرده و از جاذبه های دیدنی و باورنکردنی الموت لذت ببرید به گرجستان اطلاعات عمومی سعید سبحانی پیروزی مخالفان ساکاشویلی در انتخابات اخیر گرجستان را می توان اعلان رسمی پایان الف درباره نه تاریخی مردم سوئیس به یارانه میلیونی متن خوبی است ولی بیشتر می خواهد مردم را مقصر جلوه دهد در حالی که تقصیر کمتری بر گردن مردم است کلینیک تخصصی ترک اعتیاد آینده کلینیک تخصصی ترک اعتیاد آینده، سم زدایی، ترک متادون، ترک ترامادول، ترک شیشه، ماتریکس کارآفرینی سازمان خود را چگونه هدایت کنیم کارآفرینی سازمان خود را چگونه هدایت کنیم ما زنده به آنیم که آرام نگیریم ×××××××××موجیم



لینک منبع :نظرسنجی: کدام فصل سال را برای سفر ترجیح می‌دهید؟

نظرسنجی: کدام فصل سال را برای سفر ترجیح می ‌دهید؟ - کجارو www.kojaro.com/2016/11/30/123626/poll-seasons/‎Cached1 دسامبر 2016 ... هر چهار فصل سال، زیبایی خاص خودشان را دارند و هر کدام به دلایلی برای سفر مناسب هستند. شما کدام فصل سال را برای سفر ترجیح می‌دهید؟ با نظرسنجی ... نظرسنجی: کدام فصل سال را برای سفر ترجیح می ‌دهید؟ - بتانیوز betanews.ir/.../نظرسنجی-کدام-فصل-سال-را-برای-سفر-ترجیح-می-دهید/‎Cached1 دسامبر 2016 ... هر چهار فصل سال زیبایی خاص خودشان را دارند و هر کدام به دلایلی برای سفر مناسب هستند شما کدام فصل سال را برای سفر ترجیح می دهید با نظرسنجی ... نظرسنجی: کدام فصل سال را برای سفر ترجیح می‌دهید؟ - مفیدستان mofidestan.ir/نظرسنجی-کدام-فصل-سال-را-برای-سفر-ترجیح/‎Cachedهر چهار فصل سال، زیبایی خاص خودشان را دارند و هر کدام به دلایلی برای سفر مناسب هستند. شما کدام فصل سال را برای سفر ترجیح می‌دهید؟ با نظرسنجی این هفته‌ی کجارو، ... نظرسنجی: کدام فصل سال را برای سفر ترجیح می‌دهید؟ - اخبار جدید لحظه ... akhbartop.com/111190/‎Cachedشما کدام فصل سال را برای سف. نظرسنجی: کدام فصل سال را برای سفر ترجیح می‌دهید؟ بایگانی - صفحه ... web-idea.ir/طراح-سایت/.../نظرسنجی-کدام-فصل-سال-را-برای-سفر-ترجیح/.../2 گوشی هوشمند گوگل‌ پیکسل یک محصول فوق‌العاده است. این دستگاه کیفیت ساخت بالایی دارد، از طراحی خاصی بهره می‌برد، عملکرد سخت‌افزاری آن فوق‌العاده است و ... نظرسنجی: سفر به کدام مقصد گردشگری آسیایی را ترجیح می‌ دهید ... iranwebsazan.org/نظرسنجی-سفر-به-کدام-مقصد-گردشگری-آسیای/‎Cachedنظرسنجی این هفته‌ی کجارو درباره‌ی مقصدهای گردشگری محبوب در آسیا است. با ما همراه باشید. در نظرسنجی هفته‌ی پیش از شما پرسیدیم که کدام فصل سال را برای سفر ... نظرسنجی | behnamnejati | صفحه 2 - خانه https://www.behnamnejati.ir/tag/نظرسنجی/page/2/ نظرسنجی: ال جی جی 6 یا گلکسی اس 8؛ کدام پرچمدار کره ای را ترجیح می دهید؟ .... در نظرسنجی هفته‌ی پیش از شما پرسیدیم که کدام فصل سال را برای سفر ترجیح می‌دهید؟ نظرسنجی: بهترین مقصد گردشگری داخلی برای سفر در فصل بهار کدام ... khabarpu.com/k.php?u...2qnYrNin2LHZiA== بهار، فصل تولد دوباره‌ی طبیعت و یکی از بهترین فصل‌های سال برای سفر است. با نظرسنجی این ... شما کدام شهر را برای سفر در فصل بهار ترجیح می‌دهید؟ شیراز. شیراز . شما نظر بدهید برای سفرهای نوروزی تورهای داخلی را ترجیح می‌دهید یا ... onvansho.ir/.../شما-نظر-بدهید-برای-سفرهای-نوروزی-تورهای-داخلی-را-ترجیح-می‌دهید-یا-خارجی؛-چرا؟.html سفر خارجی ارزانتر از سفر داخلی تور ارمنستان 700 هزار حجم سفرهای نوروزی در چند اما نوروز برای آنهایی ... نظرسنجی کدام فصل سال را برای سفر ترجیح می ‌دهید کجارو. بهترین مقصد گردشگری خارجی برای سفر در فصل بهار - اکوتیتر ecotitr.ir/.../بهترین-مقصد-گردشگری-خارجی-برای-سفر-در-فصل-بهار‎Cachedبه نظر شما بهترین مقصد گردشگری خارجی برای سفر در فصل بهار کدام است؟ ... نظرسنجی. سوال این هفته‌ی نظرسنجی کجارو در مورد بهترین مقصدهای گردشگری خارجی ... شما سفر به کدام مقصد خارجی را ترجیح می‌دهید؟ ... چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶.