مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مایکروسافت و فروش اطلاعات کاربران

[ad_1]

وب سایت سایبربان: مایکروسافت پیش‌ازاین اعلام کرده بود آخرین نسخه از سیستم‌عامل آن حجم بیشتری از داده‌های مربوط به هر رایانه شخصی را در خود نگه می‌دارد.

 

 مایکروسافت و فروش اطلاعات کاربران

مایکروسافت با شرکتی به نام FireEye یک قرارداد همکاری منعقد کرده است تا اطلاعات مربوط به فعالیت کاربران در سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را به کمک آن به مراکز امنیتی بفروشد.

خبرگزاری استرالیایی ARN در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد قرارداد میان مایکروسافت و FireEye منعقدشده است و بر اساس آن اطلاعات مربوط به هر کاربر در سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ ردیابی می‌شود.

در این گزارش آمده است که سیستم امنیتی Windows Defender ابزارهای شرکت iSIGHT Intelligence را به‌صورت مخفیانه در خود جا داده است و شرکت FireEye قصد دارد از راه دور به این اطلاعات در هر رایانه شخصی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ دسترسی داشته باشد.

شرکت مایکروسافت از داده‌های مربوط به فعالیت کاربران در ویندوز ۱۰ استفاده می‌کند تا مشکلات امنیتی سیستم‌عامل را شناسایی کند و از این طریق بتواند اختلالات پیش‌آمده را به‌راحتی حل کند. این فرآیند در ظاهر خوب به نظر می‌رسد.

مایکروسافت پیش‌ازاین اعلام کرده بود آخرین نسخه از سیستم‌عامل آن حجم بیشتری از داده‌های مربوط به هر رایانه شخصی را در خود نگه می‌دارد تا از این طریق ایمنی بیشتری برقرار شود.

باوجوداینکه مایکروسافت بارها اعلام کرده است اطلاعات شخصی کاربران در این فرآیند به‌ندرت ذخیره می‌شوند و حریم شخصی کاربران زیرپا گذاشته نمی‌شود، ولی هم‌اکنون منابع آگاه گزارش دادند که غول نرم‌افزاری جهان داده‌های مربوط به هر رایانه مبتنی بر ویندوز ۱۰ را به شرکت‌های امنیتی می‌فروشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سیسکو ایران نمایندگی رسمی فروش تجهیزات …توانایی دانشجویان پس از پایان دوره نصب و راه اندازی دستگاه های و در یک شبکه فروش، لیست قیمت و خرید کیبورد فروش، لیست قیمت و خرید کیبورد کیبورد ابزاری که همواره جلوی چشمان ما بوده و در فهرست فعالان موبایل خرید و فروش گوشی و تبلت …فهرست فعالان موبایل در زمینه خرید و فروش گوشی و تبلت بررسی موبایلی ویژه از وبلاگ …بنام خدا با سلام خدمت شما کاربران گرامی و وفادار فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال سرانجام چرا فیس‌بوک، آمازون، مایکروسافت، آی‌بی‌ام و گوگل با …فیس‌بوک، آمازون، مایکروسافت، آی‌بی‌ام و گوگل گردهم آمده‌اند تا سازمانی موسوم به مرجع موبایل ایرانمرجع موبایل ایران مرکز اطلاعات گوشی موبایل نوکیا، سامسونگ، سونی اریکسون، ال جی سایت تخصصی اطلاعات موبایل جی‌اس‌اماطلاع از آخرین اخبار دنیای موبایل و تکنولوژی به همراه قیمت روز، بررسی تخصصی و مقایسه فروش، لیست قیمت و خرید ماوس و ماوس پد …فروش، لیست قیمت و خرید ماوس و ماوس پد ماوس های کامپیوتری از قدیمی‌ترین ابزارهای چگونه پیش از فروش گوشی اطلاعات آن را کاملا حذف …به منظور جلوگیری از بروز این مشکل اغلب کاربران پیش از فروش گوشی‌های هوشمند خود آن را آسان دانلودآسان پیامک سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه ارسال پیام صوتی، با درصد تخفیف گیفت فروش، لیست قیمت و خرید کیبورد فروش، لیست قیمت و خرید کیبورد کیبورد ابزاری که همواره جلوی چشمان ما بوده و در کنار سیسکو ایران نمایندگی رسمی فروش تجهیزات سیسکو بزرگترین مرکز توانایی دانشجویان پس از پایان دوره نصب و راه اندازی دستگاه های و در یک شبکه و فهرست فعالان موبایل مرجع موبایل ایران لطفا توجه فرمایید که وب سایت تنها ارائه کننده اطلاعات وارد شده توسط فروشندگان و فروش، لیست قیمت و خرید ماوس و ماوس پد فروش، لیست قیمت و خرید ماوس و ماوس پد ماوس های کامپیوتری از قدیمی‌ترین ابزارهای موجود بر بررسی موبایلی ویژه از وبلاگ فروشگاه بنام خدا با سلام خدمت شما کاربران گرامی و وفادار فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال سرانجام پس از چرا فیس‌بوک، آمازون، مایکروسافت، آی‌بی‌ام و گوگل با هم متحد فیس‌بوک، آمازون، مایکروسافت، آی‌بی‌ام و گوگل گردهم آمده‌اند تا سازمانی موسوم به مرجع موبایل ایران مرجع موبایل ایران مرکز اطلاعات گوشی موبایل نوکیا، سامسونگ، سونی اریکسون، ال جی آیفون سایت تخصصی اطلاعات موبایل جی‌اس‌ام اطلاع از آخرین اخبار دنیای موبایل و تکنولوژی به همراه قیمت روز، بررسی تخصصی و مقایسه ای چگونه پیش از فروش گوشی اطلاعات آن را کاملا حذف کنیم؟ شبکه به منظور جلوگیری از بروز این مشکل اغلب کاربران پیش از فروش گوشی‌های هوشمند خود آن را فکتوری آسان دانلود اولین سامانه مدیریت خانواده و مراقبت از فرزندان در شبکه های اجتماعی تلگرام و در ایران é é é



لینک منبع :مایکروسافت و فروش اطلاعات کاربران

مایکروسافت و فروش اطلاعات کاربران | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/مایکروسافت-و-فروش-اطلاعات-کاربران‎Cached2 دسامبر 2016 ... به گزارش واحد امنیت سایبربان؛ مایکروسافت با شرکتی به نام FireEye یک قرارداد همکاری منعقد کرده است تا اطلاعات مربوط به فعالیت کاربران در ... فروش اطلاعات کاربران یاهو و مایکروسافت به کمپین‌های سیاسی www.yjc.ir/.../فروش-اطلاعات-کاربران-یاهو-و-مایکروسافت-به-کمپین‌های-سیاسی 15 ژوئن 2012 ... تحقیقات مشترک یک روزنامه آمریکایی و یک شرکت تحقیقاتی نشان می‌دهند ، شرکت های یاهو و مایکروسافت اطلاعات کاربرانشان را به کمپین‌های ... مایکروسافت و فروش اطلاعات کاربران | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/5066422/مایکروسافت-و-فروش-اطلاعات-کاربران 3 دسامبر 2016 ... مایکروسافت با شرکتی به نام fireeye یک قرارداد همکاری منعقد کرده است تا اطلاعات مربوط به فعالیت کاربران در سیستم‌عامل ویندوز 10 را به کمک آن ... مایکروسافت و فروش اطلاعات کاربران - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/622952/مایکروسافت-و-فروش-اطلاعات-کاربران/ 3 دسامبر 2016 ... خبرگزاری استرالیایی ARN در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد قرارداد میان مایکروسافت و FireEye منعقدشده است و بر اساس آن اطلاعات مربوط به هر ... تکذیب خبر فروش اطلاعات کاربران توسط مایکروسافت - Gerdab.IR ... www.gerdab.ir/.../تکذیب-خبر-فروش-اطلاعات-کاربران-توسط-مایکروسافت‎Cached4 دسامبر 2016 ... به گزارش گرداب؛ شرکت مایکروسافت گزارش‌های منتشرشده مبنی بر فروش و به اشتراک گذاشتن اطلاعات ویندوز ۱۰ با شرکت ارائه‌دهنده خدمات امنیتی ... تکذیب خبر فروش اطلاعات کاربران توسط مایکروسافت - پـایگاه خبری ... fimna.ir/تکذیب-خبر-فروش-اطلاعات-کاربران/ 5 دسامبر 2016 ... به گزارش پایگاه خبری فضای مجازی ایران فیمنا؛ شرکت مایکروسافت گزارش‌های منتشرشده مبنی بر فروش و به اشتراک گذاشتن اطلاعات ویندوز ۱۰ با ... Microsoft - مشخصات گوشی های موبایل مایکروسافت | mobile.ir - مرجع ... https://www.mobile.ir/brands/110-microsoft.aspx‎Cachedفهرست انواع گوشی موبایل مایکروسافت ( Microsoft ) ، تصاویر انواع گوشی موبایل مایکروسافت ، مشخصات انواع گوشی موبایل مایکروسافت. فروش اطلاعات کاربران توسط یک آنتی‌ویروس معروف - شفاف www.shafaf.ir/.../فروش-اطلاعات-کاربران-توسط-یک-آنتی‌ویروس-معروف‎Cached19 سپتامبر 2015 ... بعد از اعلام رسمی مایکروسافت مبنی بر جمع‌آوری اطلاعات شخصی کاربرانِ سیستم‌عامل ویندوز، شرکت «اِی‌وی‌جی» گام را از این اقدام مایکروسافت فراتر ... توزیع‌کنندگان اپل به‌خاطر فروش اطلاعات کاربران آیفون دستگیر شدند https://www.digikala.com/mag/.../فروش-اطلاعات-کاربران-آیفون/‎Cached12 ژوئن 2017 ... گزارشی را که Wall Street Journal منتشر کرده نشان می‌دهد بیش از 20 نفر به اتهام فروش اطلاعات کاربران آیفون در شبکه‌های زیرزمینی به دستگیر ... فیس‌بوک - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/فیس‌بوک‎Cached Similarبا این حال شرکت مایکروسافت توانست ۱/۶٪ از سهام این وبگاه به‌همراه حق ویژه تبلیغ ... در ماه می سال ۲۰۱۲ میلادی این شبکه اجتماعی سهام خود را برای فروش در بازار نزدک قرار .... مقامات ترکیه اطلاعات ۱۷۳ کاربر فیسبوک را از این وبگاه درخواست کرده‌اند که ...