مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصویری از گوشی موتو ایکس 2017 با بدنه فلزی

[ad_1]

پیش از اینکه موتو زد عرضه شود، گوشی های سری ایکس به عنوان پرچمداران موتورولا شناخته می شدند، بنابراین عجیب نیست که با معرفی پرچمداران جدید زد کاربران در مورد سرنوشت خانواده موتو ایکس کنجکاو شوند.

به گزارش صبحانه،با معرفی گوشی های سری موتو زد موتورولا در اوایل سال جاری میلادی، ذهن بسیاری از افراد به این سمت رفت که عاقبت گوشی های سری ایکس چه خواهد شد. پیش از اینکه موتو زد عرضه شود، گوشی های سری ایکس به عنوان پرچمداران موتورولا شناخته می شدند، بنابراین عجیب نیست که با معرفی پرچمداران جدید زد کاربران در مورد سرنوشت خانواده موتو ایکس کنجکاو شوند.
 
تصویری از گوشی موتو ایکس 2017 با بدنه فلزی
به لطف تصویری که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده، به نظر می رسد که یک گوشی جدید از سری موتو ایکس برای سال 2017 در حال ساخت است و به نظر می رسد با این تصویر موتورولا به کاربران اطمینان می دهد موتو ایکس جایگزین نخواهد شد. گفته می شود که تصویر زیر یکی از مدل های موتو ایکس 2017 است و ظاهراً این دستگاه به بدنه فلزی مجهز شده که تغییر مثبتی نسبت به گوشی های قبلی به حساب می آید.
 
تصویری از گوشی موتو ایکس 2017 با بدنه فلزی
همانطور که از تصویر پیداست، به نظر می رسد که این مدل با موتو Mod سازگاری ندارد و این قابلیت تنها مختص سری موتو زد بوده است و به نظر می رسد که در تصویر خبری از اتصالات مورد نیاز برای لینک شدن موتو Mod به دستگاه نیست.
 
تصویری از گوشی موتو ایکس 2017 با بدنه فلزی
تا اینجای کار هنوز حرفی از سایر قابلیت های این گوشی به میان نیامده است و با توجه به اینکه موتو زد یکی از پیشرفته ترین مدل های موتورولا برای امسال است، نمی توان مطمئن بود که رقابت با سایر گوشی های پیشرفته 2017 بهترین تصمیم بوده است. در هر حال همه این اطلاعات در حد شایعه هستند اما به احتمال زیاد اطلاعات و جزییات دقیق ترین در مورد آخرین محصول موتورولا به زودی منتشر خواهد شد.

منبع : تک شات


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

روش ساده و کاربردی برای از بین بردن خط و خش های … روش ساده و کاربردی برای از بین بردن خط و خش های آزار دهنده روی نمایشگر گوشی شمابهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت ۶۰۰ هزار تا ۱ …یکی از پرطرفدارترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند، میان رده‌ها یا میان قیمت‌ها هستندبهترین گوشی‌های بازار با قیمت زیر ۸۰۰ هزار تومان …بعد از نسل سوم اینترنت همراه حالا با توجه به ارائه پروانه‌ی بهره‌برداری به اپراتور ایستنا گوشیبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …نشانه هایی که حکایت از هک شدن کامپیوتر شما دارد پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرامدانلود بازی – آخرین ورژن جی تی آ میزو ایکس رونمایی شد تراشه هلیو پی و گوشی الفون اس نمایشگر بدون حاشیه خواهد مشخصات کلی تویوتا هایلوکس دیزلیاطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار اطلاعیه هزینه تعویض پلاک خودرو درصد افزایش روش ساده و کاربردی برای از بین بردن خط و خش های آزار دهنده روش ساده و کاربردی برای از بین بردن خط و خش های آزار دهنده روی نمایشگر گوشی شما بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت ۶۰۰ هزار تا ۱ میلیون یکی از پرطرفدارترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند، میان رده‌ها یا میان قیمت‌ها هستند بهترین گوشی‌های بازار با قیمت زیر ۸۰۰ هزار تومان – مهر ماه هوآوی طی یک رویداد اختصاصی پرچمدار جدید خود را در سال جاری با نام معرفی کرد که در کنار از ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این مطلب را دانلود بازی – آخرین ورژن جی تی آ میزو ایکس رونمایی شد تراشه هلیو پی و گوشی الفون اس نمایشگر بدون حاشیه خواهد مشخصات کلی تویوتا هایلوکس دیزلی شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف مانند



لینک منبع :تصویری از گوشی موتو ایکس 2017 با بدنه فلزی

Images for تصویری از گوشی موتو ایکس 2017 با بدنه فلزی تصویری از گوشی موتو ایکس 2017 با بدنه فلزی - برترین ها www.bartarinha.ir/.../تصویری-از-گوشی-موتو-ایکس-2017-با-بدنه-فلزی‎Cached3 دسامبر 2016 ... پیش از اینکه موتو زد عرضه شود، گوشی های سری ایکس به عنوان پرچمداران موتورولا شناخته می شدند، بنابراین عجیب نیست که با معرفی پرچمداران ... تصویری از گوشی موتو ایکس 2017 با بدنه فلزی - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../تصویری-از-گوشی-موتو-ایکس-2017-با-بدنه-فلزی‎Cached3 دسامبر 2016 ... پیش از اینکه موتو زد عرضه شود، گوشی های سری ایکس به عنوان پرچمداران موتورولا شناخته می شدند، بنابراین عجیب نیست که با معرفی پرچمداران ... تصویری از گوشی موتو ایکس 2017 با بدنه فلزی - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../تصویری-از-گوشی-موتو-ایکس-2017-با-بدنه-فلزی/4469634 پیش از اینکه موتو زد عرضه شود، گوشی های سری ایکس به عنوان پرچمداران موتورولا شناخته می شدند، بنابراین عجیب نیست که با معرفی پرچمداران جدید زد کاربران ... تصویری از گوشی موتو ایکس 2017 با بدنه فلزی | بلاغ نیوز | خبروان https://khabarone.ir/.../تصویری-از-گوشی-موتو-ایکس-2017-با-بدنه-فلزی 3 دسامبر 2016 ... پیش از اینکه موتو زد عرضه شود، گوشی‌های سری ایکس به عنوان پرچمداران موتورولا شناخته می‌شدند، بنابراین عجیب نیست که با معرفی پرچمداران جدید ... تصویری از گوشی موتو ایکس 2017 با بدنه فلزی - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../تصویری-از-گوشی-موتو-ایکس-2017-با-بدنه-فلزی/ با معرفی گوشی های سری موتو زد موتورولا در اوایل سال جاری میلادی، ذهن بسیاری از افراد به این سمت رفت که عاقبت گوشی های سری ایکس چه خواهد شد. پیش از اینکه موتو ... عکس و تصویری از موبایل موتو ایکس 2017 با بدنه فلزی - سرزه www.serze.com/تصویری-موبایل-موتو-ایکس-2017-بدنه-2402574/‎Cached3 دسامبر 2016 ... تصویری از گوشی موتو ایکس 2017 با بدنه فلزی پیش از این که موتو زد عرضه شود، موبایلهای سری ایکس به عنوان پرچمداران موتورولا شناخته می ... تصویری از گوشی موتو ایکس 2017 با بدنه فلزی - سامانه خبری ... tnews.ir/news/cbb375298099.html پیش از اینکه موتو زد عرضه شود، گوشی های سری ایکس به عنوان پرچمداران موتورولا شناخته می شدند، بنابراین عجیب نیست که با معرفی پرچمداران جدید زد کاربران در ... تصویری از گوشی موتو ای2017 با بدنه فلزی - onvansho onvansho.ir/result/تصویری-از-گوشی-موتو-ای2017-با-بدنه-فلزی.html موتو ایکس 2017 با به بدنه‌ی فلزیدوربین دوگانه پشتی رویت. که گوشی موتو اولین گوشی پایین‌رده با بدنه تصویری از موتورولا موتو ای 4 . تصویری در سه رنگ ... نمایش گوشی موتو ایکس 2017 در ویدیوی رسمی موتورولا | گجت نیوز gadgetnews.ir/165835/گوشی-موتو-ایکس-2017/‎Cached7 آوریل 2017 ... تصویر پیش رو تلفن هوشمندی را نشان می‌دهد که گوشه پایین راست آن، ... گوشی موتو ایکس 2017 با دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی عرضه می‌شود.