مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کت و شلوار شارژ گجت‌ها

[ad_1]

کت و شلوار شارژ گجت‌ها

دانش > فناوری‌ - توکیو> ژاپنی‌ها کت و شلواری تولید کرده‌اند که داخل آن پنل‌های خورشیدی قابل شارژ تعبیه شده است.

کاربر با داشتن این کت 2هزار و 480دلاری که FW16 نام دارد می‌تواند 6‌پنل خورشیدی را با خود حمل کرده و از مزایای خالی نشدن شارژش استفاده کند. به گفته کارشناس‌ها چنانچه تولید این نوع لباس‌ها با استقبال کاربر‌ها مواجه شود تولید انبوه آنها می‌تواند قیمت این محصول را کاهش دهد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کت و شلوار شارژ گجت ها روزنامه همشمهریتوکیو ژاپنی ها کت و شلواری تولید کرده اند که داخل آن پنل های خورشیدی قابل شارژ تعبیه کت و شلوار شارژ گجت‌ها آفتابتوکیو ژاپنی‌ها کت و شلواری تولید کرده‌اند که داخل آن پنل‌های خورشیدی قابل شارژ کت و شلوار شارژ گجت‌ها همشهری آنلاینفناوری‌ توکیو ژاپنی‌ها کت و شلواری تولید کرده‌اند که داخل آن پنل‌های کت و شلوار شارژ گجت‌ها توکیو ژاپنی‌ها کت و …توکیو ژاپنی‌ها کت و شلواری تولید کرده‌اند که داخل آن پنل‌های خورشیدی قابل شارژ کت و شلوار شارژ گجت ها توکیو ژاپنی ها کت و …شلوارشارژگجتکت و شلوار شارژ گجت ها توکیو ژاپنی ها کت و شلواری تولید کرده اند که داخل آن پنل های کت و شلوار شارژ گجت‌ها …فن آوری و مهندسیژاپنی‌ها کت و شلواری تولید کرده‌اند که داخل آن پنل‌های خورشیدی قابل شارژ تعبیه شده کت و شلوار شارژ گجت ها شبکه اینترنتی آفتابکاربر با داشتن این کت هزار و دلاری که نام دارد می تواند پنل خورشیدی را با خود حمل کت و شلوار شارژ گجت‌ها کت و شلوار شارژ گجت‌هاتوکیو ژاپنی‌ها کت و شلواری تولید کرده‌اند که داخل آن پنل‌های خورشیدی قابل شارژ کت و شلوار شارژ گجت‌ها توکیو ژاپنی‌ها کت و شلواری تولید کرده‌اند که داخل آن پنل‌های خورشیدی قابل شارژ کت و شلوار شارژ گجت‌ها پایگاه خبری صلح ایران …اخباراخبار علمیپایگاه خبری صلح ایران صلح خبرگزاری بین المللی صلح خبرگزاری بین المللی صلح پایگاه نوآوری و تکنولوژی،اختراعات جدید بهترین راه برای پولدار شدن حتما ببینید عشق و شهوت نیاز جنسی مشهد هر شب هزار تومان مدت همشهری آنلاین دانش فناوری‌ خودرویی با بدنه تمام فضا سفر تفریحی ارزان به ماه در ۱۰ سال آینده فناوری‌ بام ~~ لیست قیمت لپ تاپ لیستقیمتلپتاپ~~ آخرین قیمت ، خرید و فروش انواع لپ تاپ لنوو ایسوس اچ پی ایسر دل ام اس آی اپل سونی وایو توشیبا



لینک منبع :کت و شلوار شارژ گجت‌ها

کت و شلوار شارژ گجت‌ها - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/354286/Science/Hi-Tech‎Cached3 دسامبر 2016 ... توکیو> ژاپنی‌ها کت و شلواری تولید کرده‌اند که داخل آن پنل‌های خورشیدی قابل شارژ تعبیه شده است. Images for کت و شلوار شارژ گجت‌ها کت و شلوار شارژ گجت‌ها - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/03/1566419 3 دسامبر 2016 ... توکیو> ژاپنی‌ها کت و شلواری تولید کرده‌اند که داخل آن پنل‌های خورشیدی قابل شارژ تعبیه شده است. کت و شلوار شارژ گجت‌ها - کانون فرهنگی آموزش قلم چی https://www.kanoon.ir/Article/142934‎Cached4 دسامبر 2016 ... ژاپنی‌ها کت و شلواری تولید کرده‌اند که داخل آن پنل‌های خورشیدی قابل شارژ تعبیه شده است. کت و شلوار شارژ گجت‌ها ** توکیو> ژاپنی‌ها کت و شلواری تولید کرده‌اند ... ahaykhabar.ir/?page=matn&code=linkjoo2130390048749590 3 دسامبر 2016 ... کاربر با داشتن این کت 2هزار و 480دلاری که FW16 نام دارد می‌تواند 6‌پنل خورشیدی را با خود حمل کرده و از مزایای خالی نشدن شارژش استفاده کند. به گفته ... کت و شلوار شارژ گجت ها - همشهری | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29049516 3 دسامبر 2016 ... باتری داخلی این چسب به گونه ای طراحی شده است که تا یک هفته قابل استفاده است و برای شارژ کامل تنها یک ساعت زمان نیاز دارد. هر نوع پوستی قادر ... کت و شلوار شارژ گجت‌ها - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/10347461/کت-و-شلوار-شارژ-گجت-ها‎Cached3 دسامبر 2016 ... توکیو> ژاپنی‌ها کت و شلواری تولید کرده‌اند که داخل آن پنل‌های خورشیدی قابل شارژ تعبیه شده است. کت و شلوار شارژ گجت‌ها - بتانیوز betanews.ir/news/399998/کت-و-شلوار-شارژ-گجت-ها/ 3 دسامبر 2016 ... دانش فناوری توکیو ژاپنی ها کت و شلواری تولید کرده اند که داخل آن پنل های خورشیدی قابل شارژ تعبیه شده است کاربر با داشتن این کت 2هزار و... کت و شلوار شارژ گجت ها | توکیو> ژاپنی ها کت و شلواری تولید - قطره www.ghatreh.com/news/nn34875391/شلوار-شارژ-گجت 3 دسامبر 2016 ... توکیو> ژاپنی ها کت و شلواری تولید کرده اند که داخل آن پنل های خورشیدی قابل شارژ تعبیه شده است. - کاربر با داشتن. کت و شلوار شارژ گجت ها -روزنامه همشمهری - آکاایران https://www.akairan.com/havades-akhbar/.../news201612320571456749.html 3 دسامبر 2016 ... توکیو> ژاپنی ها کت و شلواری تولید کرده اند که داخل آن پنل های خورشیدی قابل شارژ تعبیه شده است.