مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دم نوش گیاهی درمان گلودرد | جوشانده گیاهی خانگی

دم نوش گیاهی درمان گلودرد | جوشانده گیاهی خانگی

دمنوش های گیاهی خانگی برای درمان گلو درد در خانه | داروهای گیاهی برای درمان گلودرد

دم نوش گیاهی درمان گلودرد , درمان گلودرد در خانه با دمنوش

دم نوش گیاهی برای درمان گلودرد در خانه

با فرا رسیدن فصل سرما، شیوع سرماخوردگی، زکام، گلودرد، سرفه، آبریزش بینی و … افزایش می یابد.

اگر شدت این علائم زیاد باشد ناگزیر به پزشک مراجعه خواهید کرد.

اما می توان با روش های خانگی هم بسیاری از این علائم را تسکین داد.

درمان های خانگی و طبیعی به سرعت داروهای شیمیایی اثر نمی گذارند؛ اما ماندگاری بیشتری دارند و بی خطرتر و مطمئن تر می باشند.

در این مقاله ، شما را با درمان های طبیعی در زمینه تسکین گلودرد آشنا می کنیم.

 

دم نوش گیاهی درمان گلودرد با جوشانده زنجبیل
زنجبیل طعم تند و تیزی دارد. اما دارای ترکیباتی است که درد را از بین می برد. زنجبیل باعث شل شدن ماهیچه ها، خروج موکوس از سیستم تنفسی، افزایش جریان خون و اکسیژن رسانی به سلول ها، خروج مواد سمی و درنتیجه تسریع فرآیند شفابخشی می شود. همچنین ضدالتهاب است و با باکتری ها مبارزه می کند. بوی آن نیز باعث باز شدن سینوس ها می شود.

درمان گلودرد در خانه,داروی گلودرد ، دم نوش گیاهی درمان گلودرد

زنجبیل دارای ترکیباتی است که درد را از بین می برد و برای گلو درد مفید است

مواد لازم:
ریشه زنجبیل: ۲ اینچ، معادل دو بند انگشت یعنی حدود ۵ سانتی متر
آب:۲ -۳ فنجان
عسل: بر حسب نیاز

دستورالعمل تهیه دم نوش گیاهی درمان گلودرد:
ریشه های زنجبیل را بشویید. سپس پوست آن را با چاقوی تیزی ببرید. سپس آن را خرد کرده و با گوشت کوب له کنید، یا آن را رنده نمایید. بگذارید آب به جوش آید. سپس زنجبیل له شده را به آن بیفزایید و بگذارید برای مدت ۳-۵ دقیقه بجوشد. آن را صاف کنید و در حالی که گرم است به همراه کمی عسل میل نمایید.

از دمنوش های گیاهان دارویی مانند پیچ امین الدوله،بابونه، و نیز سرکه سیب و … برای تسکین گلودرد کمک بگیرید.

منبع : بیتوته



لینک منبع :دم نوش گیاهی درمان گلودرد | جوشانده گیاهی خانگی

8 روش طبیعی برای درمان گلودرد - بیتوته www.beytoote.com/health/cure-herbaceous/sore-treatment.html‎Cached Similarدرمان سریع سرماخوردگی,بیماری سرماخوردگی,گلودرد چرکی,داروی گیاهی سرماخوردگی ... توجه داشته باشید نباید بیش از 3 هفته‌ی مدام از دم کرده‌ی آویشن استفاده کرد. دم نوش های گیاهی برای درمان گلودرد - بیتوته www.beytoote.com/health/cure.../sore4-throat2-treatment.html‎Cachedدرمان گلودرد کودکان درمان گلودرد شدید درمان گلودرد,گلودرد,داروی گیاهی برای گلودرد, گلودرد هنگام قورت دادن,درمان گلودرد در خانه,داروی گلودرد,درمان خانگی گلودرد,درمان ... 9 دم نوش نابودگر سرماخوردگی + دستور تهیه - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../9-دم-نوش-نابودگر-سرماخوردگی-دستور-تهیه‎Cached Similar11 دسامبر 2013 ... حالا شاید این سوال پیش بیاید که چه تفاوتی بین دم نوش و جوشانده وجود داغرد؟ برای تهیه دم نوش ها باید گیاهان دارویی را در آب جوشیده بریزیم و 15 تا ... انواع نوش دارو برای گلو درد با طب سنتی - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/49609_انواع-نوش-دارو-برای-گلو-درد-با-طب-سنتی.html/‎Cached Similar16 نوامبر 2014 ... این گیاه پرخاصیت خواص فوق‌العاده‌ای دارد و شما را از گلودرد نیز نجات می‌دهد. ... همانند اسطوخودوس، نوشیدنی دمنوش آویشن نیز برای رفع مشکلات تنفسی ... دم نوش گیاهی درمان گلودرد | جوشانده گیاهی خانگی • انواع نوشیدنی و ... https://baelm.net/دم-نوش-گیاهی-درمان-گلودرد/‎Cachedدرمان سریع سرماخوردگی,بیماری سرماخوردگی,گلودرد چرکی,داروی گیاهی,بهترین داروی سرماخوردگی,داروهای سرماخوردگی,گلودرد,درمان گلودرد ، دم نوش گیاهی درمان گلودرد. بهترین دم‌کردنی ها برای درمان سرماخوردگی - پارسی طب fa.parsiteb.com/بهترین-دم‌کردنی-ها-برای-رفع-سرماخوردگ/‎Cached Similarاین دمنوش را می توان با مقداری عسل مخلوط نموده و روزانه چند نوبت میل نمود. ... از دیگر داروهای گیاهی برای درمان سرماخوردگی، جوشانده گیاهان اسطوخودوس، پونه، نعناع و آویشن ... درمان گیاهی سرفه و گلو درد – سایت پزشکان بدون مرز www.pezeshk.us/?p=32904‎Cachedبه گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز، شربت های خانگی می توانند جایگزین خوبی برای ... شیر و یا دمنوش های گرم سرفه و گلو درد را تسکین می بخشد. ... به جرات می توان گفت چهار تخم بهترین داروی گیاهی برای درمان سرفه و گلودرد های شدید است. درمان سریع سرفه و گلودرد - نمناک namnak.com/درمان-سریع-سرفه.p8690‎Cachedدرمان سرفه به روش های طبیعی و خانگی سرفه و گلو درد. سرفه و گلودرد ... شیر و یا دمنوش های گرم سرفه و گلو درد را تسکین می بخشد. همچنین سوپ ها ... تخم دم کنید: به جرات می توان گفت چهار تخم بهترین داروی گیاهی برای درمان سرفه و گلودرد های شدید است. درمان سرماخوردگی کودک و چند راه حل گیاهی(1) - نی نی بان niniban.com/fa/news/.../درمان-سرماخوردگی-کودک-و-چند-راه-حل-گیاهی1‎Cached Similar5 روز پیش ... آیا می‌دانید برای بهبود سرماخوردگی کودک زیر شش سال‌تان چه کاری باید انجام ... کودکان 4 سال یا بزرگ‌تر می‌توانند آب‌نبات‌های ضد سرفه و گلودرد یا ... معرفی چند دمنوش گیاهی برای تسکین سرفه - آکاایران www.akairan.com/health/tebsonati.../2014123115423.html‎Cached Similar23 ژانویه 2014 ... درمان سرفه, گیاهان ضدسرفه, دمنوش های گیاهی برای تسکین سرفه ... برای تهیه جوشانده، 3 قاشق برگ خشک پرسیاوشان را داخل 1 لیتر آب‌جوش بریزید و ...