مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درمان گلودرد در خانه | داروهای گیاهی برای درمان گلودرد

درمان گلودرد در خانه | داروهای گیاهی برای درمان گلودرد

درمان گلودرد در خانه, داروی گلودرد

دم نوش گیاهی برای درمان گلودرد در خانه

اگر سرما خورده‌اید و گلویتان درد می‌کند و وقت دکتر رفتن ندارید یا اهل دارو و به خصوص آمپول زدن نیستید برای درمان گلودرد در خانه نگاهی به این مقاله بیندازید.

با فرا رسیدن فصل سرما، شیوع سرماخوردگی، زکام، گلودرد، سرفه، آبریزش بینی و … افزایش می یابد.

اگر شدت این علائم زیاد باشد ناگزیر به پزشک مراجعه خواهید کرد.

اما می توان با روش های خانگی هم بسیاری از این علائم را تسکین داد.

درمان های خانگی و طبیعی به سرعت داروهای شیمیایی اثر نمی گذارند؛ اما ماندگاری بیشتری دارند و بی خطرتر و مطمئن تر می باشند.

در این مقاله ، شما را با درمان های طبیعی در زمینه تسکین گلودرد آشنا می کنیم.

از دمنوش های گیاهان دارویی مانند پیچ امین الدوله،بابونه، و نیز سرکه سیب و … برای تسکین گلودرد کمک بگیرید.

نوشیدنی سرکه سیب برای درمان گلودرد در خانه :

سرکه سیب اسیدیته بالایی دارد و می تواند باکتری ها را از بین ببرد و زمانی که با عسل مخلوط شود، حالت ترشی آن را تعدیل می نماید.

درمان گلودرد در خانه, داروی گلودرد

برای درمان گلو درد، سرکه سیب را با عسل و آب مخلوط نمایید و تا زمانی که گرم است بنوشید

مواد لازم برای تهیه نوشیدنی سرکه سیب برای درمان گلودرد در خانه :
سرکه سیب: یک قاشق غذاخوری
عسل: یک قاشق غذاخوری
آب گرم: یک فنجان

طرز تهیه نوشیدنی سرکه سیب برای درمان گلو درد در خانه :

سرکه سیب را با عسل و آب مخلوط نمایید و تا زمانی که گرم است بنوشید.

اگر دوست ندارید آن را بنوشید و از طعمش خوشتان نیامد.

۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب را در نصف فنجان آب گرم مخلوط کنید و یک بار در روز غرغره نمایید.

این دمنوش رو در خانه براحتی درست کنید.

 

منبع : بیتوته



لینک منبع :درمان گلودرد در خانه | داروهای گیاهی برای درمان گلودرد

8 روش طبیعی برای درمان گلودرد - بیتوته www.beytoote.com/health/cure-herbaceous/sore-treatment.html‎Cached Similarدرمان سریع سرماخوردگی,بیماری سرماخوردگی,گلودرد چرکی,داروی گیاهی سرماخوردگی, بهترین داروی سرماخوردگی,داروهای سرماخوردگی,گلودرد,درمان گلودرد,سرماخوردگی,درمان ... انواع نوش دارو برای گلو درد با طب سنتی - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/49609_انواع-نوش-دارو-برای-گلو-درد-با-طب-سنتی.html/‎Cached Similar16 نوامبر 2014 ... توصیه می‌کنیم به جای استفاده از آنتی‌بیوتیک که تاثیر چندانی در درمان گلودرد ندارند بلکه به باکتری‌های مفید بدن نیز رحم نمی‌کنند از این گیاه ... گلو درد را بدون دارو درمان کنید - پارسی طب fa.parsiteb.com/گلو-درد-را-بدون-دارو-درمان-کنید/‎Cached Similarاین روزها در فصل سرما ممکن است به آلرژی های مختلف و یا سرما خوردگی مبتلا شوید که هر کدام از آن ها همراه خود گلو درد را می آورند که باید راه های مقابله با آن را بلد باشید. درمان سریع سرفه و گلودرد - نمناک namnak.com/درمان-سریع-سرفه.p8690‎Cachedبه جرات می توان گفت چهار تخم بهترین داروی گیاهی برای درمان سرفه و گلودرد های شدید است. به دانه ی موجود در این ترکیب موجود در عطاری ها برای از بین بردن خلط مفید ... درمان گیاهی سرفه و گلو درد – سایت پزشکان بدون مرز www.pezeshk.us/?p=32904‎Cachedبه جرات می توان گفت چهار تخم بهترین داروی گیاهی برای درمان سرفه و گلودرد های شدید است. به دانه ی موجود در این ترکیب موجود در عطاری ها برای از بین بردن خلط مفید ... ده روش موثر برای درمان گلودرد - آکا www.akairan.com/health/bimari-behdasht/16613.html‎Cached Similar[categoriy],سرماخوردگی کودکان, داروی سرماخوردگی, درمان سرماخوردگی کودکان ... شما احتمالا با جستجوی کلمات زیر وارد مقاله ده روش موثر برای درمان گلودرد شده اید چنانچه ... 10 راه تسکین و درمان گلودرد در خانه - برای گلودرد شدید چه کنیم؟ www.majalesalamat.com/treatment/10-ways-to-soothe-a-sore-throat/‎Cached28 جولای 2017 ... این درمان های خانگی آسان و بدون نیاز به نسخه می‌تواند گلودرد را تسکین دهد و بهبود آن را ... این داروها ترکیبی از داروهای ضد درد و ضد التهاب هستند، به طوری که باعث ایجاد ... اگرچه هنوز تاثیر این گیاه بر روی درمان گلودرد ثابت نشده است اما ... درمان گلو درد کودکان با داروهای گیاهی - فارسی طب | مجله پزشکی farsiteb.com/درمان-گلو-درد-کودکان-با-داروهای-گیاهی.html‎Cached11 فوریه 2016 ... گیاهان دارویی برای گلودرد,درمان گلودرد با داروهای گیاهی. هنگام گلو درد کودک, از مصرف چیپس، پفک، سوسیس، کالباس خودداری شود. درمان اطفال به جهت ... 10 روش برای تسکین گلودرد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/96409/10-روش-برای-تسکین-گلودرد‎Cached Similar11 مارس 2014 ... یکی از مؤثرترین راه های درمان گلودرد در کابینت داروهای شما پنهان است، یعنی داروهای ... اگر از چای نوشیدن خسته شده اید، یک لیوان چای گیاهی گرم برای ... درمانی گیاهی برای رفع گلودرد و سرفه‌ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../درمانی-گیاهی-برای-رفع-گلودرد-و-سرفه‌‎Cached Similar8 ا کتبر 2014 ... البته محاسن درمانی این گیاه دارویی برخلاف نامش به همین جا ختم نشد و دامنه ... دچار گلو درد باشد می‌تواند از این گیاه برای رفع مشکل خود استفاده کند.