مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه “لیمو عمانی” سالم و بهداشتی در خانه | لیمو عمانی خانگی

نحوه درست کردن لیمو عمانی,آشنایی با روش تهیه لیمو عمانی

دوستان گلم کسانی که “لیموعمانی” زیاد مصرف می کنند خودشان می توانند در منزل درست کنند.

 

مواد لازم برای تهیه لیموعمانی خانگی:

لیمو ترش   ۱ کیلو
سرکه  ۱ فنجان 
 نمک به مقدار لازم 

 

طرز تهیه لیموعمانی خانگی:

لیمو ترش ها را بشوئید سپس روی آنها نمک بپاشید و به مدت ۱ روز کناری قرار دهید، پس از ۱ روز لیموها را با آب سرد بشوئید.

درون قابلمه چند لیوان آب بریزید و سرکه را اضافه کنید و اجازه دهید به جوش بیاید، باید لیموها را در ۲ مرحله به آب جوش مخلوط با سرکه اضافه کنید.

در مرحله اول لیموها را داخل مخلوط آب جوش و سرکه بریزید و ۱۰ ثانیه اجازه دهید بجوشند سپس لیموها را با آب سرد آبکشی کنید.

در مرحله دوم لیموهای آبکشی شده را مجدد داخل آب جوش بریزید و این بار ۱ دقیقه اجازه دهید لیموها بجوشند سپس داخل آبکش بریزید اما آبکشی نکنید.

پس از خنک شدن لیموها با خلال دندان سوراخ ریزی روی هر لیمو ایجاد کنید، پارچه ای را در آفتاب پهن کنید و لیموها را به مدت ۱۰ روز روی پارچه قرار دهید، پس از این مدت زمان لیموها را داخل سبد بریزید و در سایه قرار دهید تا کامل خشک شوند.

 

گردآوری : بخش آشپزی بیتوته



لینک منبع :طرز تهیه “لیمو عمانی” سالم و بهداشتی در خانه | لیمو عمانی خانگی

طرز تهیه "لیمو عمانی" سالم و بهداشتی در خانه | لیمو عمانی خانگی ... https://baelm.net/طرز-تهیه-لیمو-عمانی-سالم-و-بهداشتی-در-خ/‎Cachedدوستان گلم کسانی که "لیموعمانی" زیاد مصرف می کنند خودشان می توانند در منزل درست کنند. مواد لازم برای تهیه لیموعمانی خانگی: لیمو ترش ۱ کیلو سرکه ۱. درست کردن لیمو عمانی خانگی - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/161415/لیمو-عمانی-خانگی/‎Cachedاگه برای قصد دارین بجای خرید لیمو عمانی اونو در خانه تهیه کنید و خودکفا بشین با ما همراه باشید تا طرز تهیه لیمو عمانی خانگی را به شما آموزش بدیم. طرز تهیه لیمو عمانی در خانه - هفت گنج 7ganj.ir/طرز-تهیه-لیمو-عمانی-در-خانه/‎Cached Similarطرز تهیه لیمو عمانی در خانه. ... همه کدبانوهای خانه در برخی از غذاهای خود از لیمو عمانی استفاده می کنند . در مطلب ... در مطلب زیر طرز تهیه لیمو عمانی در خانه را آموزش می دهیم. بایگانی‌ها طرز تهیه لیمو عمانی خانگی - خانه داری - پرشین وی persianv.com/khaneh/tag/طرز-تهیه-لیمو-عمانی-خانگی طرز تهیه لیمو عمانی : لیمو ترش ها را بشوئید سپس روی انها نمک بپاشید و به مدت ۱ روز کناری قرار دهید ، پس از ۱ روز لیمو ها ... روشهای تشخیص شیر تقلبی از شیر سالم . لیمو عمانی و خواص آن - تبیان article.tebyan.net/150740/لیمو-عمانی-و-خواص-آن‎Cached8 ژانویه 2011 ... لیموعمانی یا لیمو امانی، لیمو ترش شیسه یا تغن از میوه‌ هایی است که خشک شده ی آن ... 5 بهتر است هنگام تهیه ی انواع خورش ‌ها و خوراک ‌ها به مقدار لازم از لیمو عمانی استفاده ... لیمو عمانی‌ هایی را که به صورت سنتی خشک می‌ کنند، غیر بهداشتی و محل تجمع میکروب‌ ها هستند. ... نشانه‌های اولیه بارداری و تست‌های تشخیص خانگی. آشنایی با روش تهیه لیمو عمانی - 2017 نت 2017net.javanblog.ir/1017492-%20آشنایی%20با%20روش%20تهیه%20لیمو%20عمانی.html‎Cachedطرز تهیه “لیمو عمانی” سالم و بهداشتی در خانه | لیمو عمانی خانگی. توسط : بینامدر: گوناگونبدون دیدگاه · طرز تهیه. دوستان گلم کسانی که “لیموعمانی” زیاد مصرف می آموزش آشپزی ، شیرینی پزی ، هنری سفره خونه - لیمو امانی , عمانی و ... sofrehkhune.com/.../8541-لیمو-امانی-,-عمانی-و-خواص-آن-Citrus-aurantifulia‎Cachedلیمو امانی , عمانی و خواص آن Citrus aurantifulia. 1limoo1. طرز تهیه لیمو عمانی ( امانی ) .... لیمو عمانی‌ هایی را که به صورت سنتی خشک می‌ کنند، غیر بهداشتی و محل تجمع ... نحوه درست کردن لیمو عمانی خانگی www.ekbatanonline.com/fa/news/8042?p4280=1‎Cachedلیمو عمانی یکی از چاشنی های اصلی غذای ما ایرانیان است که همیشه حاضری آن را خریداری می کنیم. اما به شما پیشنهاد می دهیم لیمو عمانی را با دستور زیر در خانه تان درست ... درباره لیمو عمانی چه می دانید؟ | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/58989‎Cached Similarخانه / تغذیه / درباره لیمو عمانی چه می دانید؟ ... اصلا می‌دانید لیموعمانی چه مزیتی دارد و از چه نوع لیمویی تهیه می‌شود و دلیل تلخ بودن آن چیست‌؟ می‌دانید چرا بعضی لیموها ... سس فلفل خانگی و مخصوص - کیلویی file.kiloee.men/سس-فلفل-خانگی-و-مخصوص/ طرز تهیه سس فلفل خانگیِ تند و خوشمزه – برترین ها www.bartarinha.ir/fa/… ... طرز تهیه “لیمو عمانی” سالم و بهداشتی در خانه | لیمو عمانی خانگی … دمنوش گیاهی ...