مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سه پاداش خداوند به کسی که از او شرم کند

امام جعفر صادق علیه‌‏السلام: خداوند عزوجل به داود پیامبر- که بر پیامبر ما و خاندانش و بر او درود باد- وحى کرد: اى داود! هرگاه بنده مؤمن من گناهى کند و سپس از آن گناه برگردد و توبه نماید و به هنگام یاد کردن از آن گناه از من شرم کند، او را بیامرزم و آن گناه را از یاد فرشتگان نگهبان اعمال ببرم وآن را به نیکى بدل کنم.

و از این کار مرا با کى نیست که من مهربانترین مهربانانم.

متن حدیث: 

الإمامُ الصّادقُ علیه‏السلام:
أوحى اللّه‏ُ عز و جل إلى داودَ النَّبیِّ على نبیّنا وآلهِ وعلَیهِ السّلامُ: یا داودُ، إنّ عَبدیَ المؤمنَ إذا أذْنَبَ ذَنبا ثُمّ رَجعَ وتابَ مِن ذلکَ الذَّنبِ واسْتَحیى مِنّی عندَ ذِکْرِهِ غَفَرْتُ لَهُ، وأنسَیْتُهُ الحَفَظَهَ وأبْدَلْتُهُ الحسَنَهَ، و لا اُبالی وأنا أرْحَمُ الرّاحِمینَ.

«بحار الأنوار؛ج۶ ،ص ۲۸ – منتخب میزان الحکمه،۹۴»



لینک منبع :سه پاداش خداوند به کسی که از او شرم کند

خبرگزاری تسنیم - سه پاداش خداوند به کسی که از او شرم کند https://www.tasnimnews.com/.../سه-پاداش-خداوند-به-کسی-که-از-او-شرم-کند 8 مارس 2016 ... به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،امام جعفر صادق علیه‌ السلام: خداوند عزوجل به داود پیامبر- که بر پیامبر ما و خاندانش و بر او درود باد- وحى ... حدیث روز/ سه پاداش خداوند به کسی که از او شرم کند - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../حدیث-روز-سه-پاداش-خداوند-به-کسی-که-از-او-شرم-کند‎Cachedمشرق- امام جعفر صادق علیه‌ السلام: خداوند عزوجل به داود پیامبر- که بر پیامبر ما و خاندانش و بر او درود باد- وحى کرد: اى داود! هرگاه بنده مؤمن من گناهى کند و سپس از آن گناه ... حدیث روز/ سه پاداش خداوند به کسی که از او شرم کند - آناج www.anaj.ir/.../حدیث-روز--سه-پاداش-خداوند-به-کسی-که-از-او-شرم-کند/?id... 8 مارس 2016 ... حدیث روز/ سه پاداش خداوند به کسی که از او شرم کند او را بیامرزم و آن گناه را از یاد فرشتگان نگهبان اعمال ببرم و آن را به نیکى بدل کنم. جام نیوز :: JamNews - سه پاداش خداوند به کسی که از او شرم کند jamnews.ir/detail/News/643608‎Cached8 مارس 2016 ... سرویس دینی جام نیوز؛ امام جعفر صادق علیه‌ السلام: خداوند عزوجل به داود پیامبر- که بر پیامبر ما و خاندانش و بر او درود باد- وحى کرد: اى داود! هرگاه بنده ... حدیث روز| سه پاداش خداوند به کسی که از او شرم کند | | پایگاه اطلاع ... eheyat.com/حدیث-روز-سه-پاداش-خداوند-به-کسی-که-از-او/‎Cached8 مارس 2016 ... امام جعفر صادق علیه‌ السلام: خداوند عزوجل به داود پیامبر- که بر پیامبر ما و خاندانش و بر او درود باد- وحى کرد: اى داود! هرگاه بنده مؤمن من گناهى کند و سپس ... حدیث روز/ سه پاداش خداوند به کسی که از او شرم کند - سینما خبر www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=96629 8 مارس 2016 ... به گزارش سینماخبر، امام جعفر صادق علیه‌ السلام: خداوند عزوجل به داود پیامبر- که بر پیامبر ما و خاندانش و بر او درود باد- وحى کرد: اى داود! هرگاه بنده مؤمن ... سه پاداش خداوند به کسی که از او شرم کند | ساتین saten.ir/101641/سه-پاداش-خداوند-به-کسی-که-از-او-شرم-کند/ 8 مارس 2016 ... امام جعفر صادق علیه‌ السلام: خداوند عزوجل به داود پیامبر- که بر پیامبر ما و خاندانش و بر او درود باد- وحى کرد: اى داود! هرگاه بنده مؤمن من گناهى کند و سپس ... سه پاداش خداوند به کسی که از او شرم کند » جنبش سایبری 313 l ظهور ... www.jc313.ir/44227-سه-پاداش-خداوند-به-کسی-که-از-او-شرم-کند.html‎Cachedامام جعفر صادق علیه‌ السلام: خداوند عزوجل به داود پیامبر- که بر پیامبر ما و خاندانش و بر او درود باد- وحى کرد: اى داود! هرگاه بنده مؤمن من گناهى کند و سپس از آن گناه برگردد و ... سه پاداش به کسیکه ازگناه شرم کند | طوبای معرفت toobayemarefat.ir/سه-پاداش-خداوند-به-کسی-که-از-او-شرم-کند/‎Cached9 مارس 2016 ... سه پاداش به کسیکه ازگناه شرم کند ،او را بیامرزم آن گناه را از یاد فرشتگان ببرم و آن را به نیکى بدل کنم و ... سه پاداش خداوند به کسی که از او شرم کند ... پایش نیوز | » حدیث روز/ سه پاداش خداوند به کسی که از او شرم کند payeshnews.net/538057/حدیث-روز-سه-پاداش-خداوند-به-کسی-که-از-او-3 8 مارس 2016 ... مشرق- امام جعفر صادق علیه‌ السلام: خداوند عزوجل به داود پیامبر- که بر پیامبر ما و خاندانش و بر او درود باد- وحى کرد: اى داود! هرگاه بنده مؤمن من گناهى کند و ...