مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

«آیه» تامل برانگیز قرآنی که در آتش سوزی پلاسکو نسوخت! +عکس

«آیه» تامل برانگیز قرآنی که در آتش سوزی پلاسکو نسوخت! +عکس

در میان تلی از آوار، بتن و آهن های گداخته ساختمان پلاسکو، آتش نشانان قرآنی را یافتند که در ساختمان پلاسکو نسوخته و احساس خود را با یک بوسه بر آن به نمایش گذاشتند.
آیه تامل برانگیز قرآنی که در آتش پلاسکو نسوخت:
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا استَجیبوا لِلَّهِ وَلِلرَّسولِ إِذا دَعاکُم لِما یُحییکُم ۖ وَاعلَموا أَنَّ اللَّهَ یَحولُ بَینَ المَرءِ وَقَلبِهِ وَأَنَّهُ إِلَیهِ تُحشَرونَ﴿۲۴﴾ سوره انفال.
ای کسانی که ایمان آورده‌اید! دعوت خدا و پیامبر را اجابت کنید هنگامی که شما را به سوی چیزی می‌خواند که شما را حیات می‌بخشد! و بدانید خداوند میان انسان و قلب او حایل می‌شود، و همه شما (در قیامت) نزد او گردآوری می‌شوید!
معجزات قرآن آتش سوزی ساختمان پلاسکو
منبع : میزان
آتش سوزی ساختمان پلاسکو معجزات قرآن



لینک منبع :«آیه» تامل برانگیز قرآنی که در آتش سوزی پلاسکو نسوخت! +عکس

Images for «آیه» تامل برانگیز قرآنی که در آتش سوزی پلاسکو نسوخت! +عکس آیه تامل برانگیز قرآنی که در آتش پلاسکو نسوخت! +عکس | اقتصاد ... www.eghtesadonline.com/.../172528-آیه-تامل-برانگیز-قرآنی-که-در-آتش-پلاسکو-نسوخت-عکس‎Cached24 ژانویه 2017 ... در میان تلی از آوار، بتن و آهن های گداخته ساختمان پلاسکو، آتش نشانان قرآنی را یافتند که در ساختمان پلاسکو نسوخته و احساس خود را با یک بوسه بر ... «آیه» تامل برانگیز قرآنی که در آتش پلاسکو نسوخت! +عکس www.fardanews.com/.../آیه-تامل-برانگیز-قرآنی-که-در-آتش-پلاسکو-نسوخت-عکس‎Cached24 ژانویه 2017 ... در میان تلی از آوار، بتن و آهن های گداخته ساختمان پلاسکو، آتش نشانان قرآنی را یافتند که در ساختمان پلاسکو نسوخته و احساس خود را با یک بوسه بر ... آیه تامل برانگیز قرآنی که در آتش پلاسکو نسوخت! + عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/soc/نسوختن-قرآن-در-آتش-پلاسکو.html‎Cached25 ژانویه 2017 ... آیه زیر آیه تامل برانگیز قرآنی است که در آتش پلاسکو نسوخت: ... است و تمرکز آتش نشانان روی ضلع شمال غربی، کانون آتش سوزی قرار گرفته است. «آیه» تامل برانگیز قرآنی که در آتش پلاسکو نسوخت! /عکس | - قطره www.ghatreh.com/.../آیه-تامل-برانگیز-قرآنی-آتش-پلاسکو-نسوخت-عکس‎Cached24 ژانویه 2017 ... «آیه» تامل برانگیز قرآنی که در آتش پلاسکو نسوخت! /عکس. در میان تلی از ... آتش سوزی کارخانه تولید روغن موتور در کرمانشاه پس از 5 ساعت مهار شد ... آیه تامل برانگیز قرآنی که در آتش پلاسکو نسوخت! +عکس | - قطره www.ghatreh.com/.../آیه-تامل-برانگیز-قرآنی-آتش-پلاسکو-نسوخت-عکس 24 ژانویه 2017 ... آیه تامل برانگیز قرآنی که در آتش پلاسکو نسوخت! +عکس. در میان تلی از آوار، بتن و ... ششمین روز از حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو ... قرآنی که حتی در آتش داغ پلاسکو نسوخت! +عکس - روز پلاس roozplus.com/fa/.../قرآنی-که-حتی-در-آتش-داغ-پلاسکو-نسوخت-عکس‎Cached24 ژانویه 2017 ... آیه تامل برانگیز قرآنی که در آتش پلاسکو نسوخت: یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا استَجیبوا لِلَّهِ وَلِلرَّسولِ إِذا دَعاکُم لِما یُحییکُم ۖ وَاعلَموا أَنَّ اللَّهَ یَحولُ بَینَ المَرءِ وَقَلبِهِ ... «آیه» تامل برانگیز قرآنی که در آتش سوزی پلاسکو نسوخت! +عکس ... www.basijmohandesin.ir/content/public-basij/16132/‎Cached24 ژانویه 2017 ... به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مهندسین صنعتی، به نقل از میزان، در میان تلی از آوار، بتن و آهن های گداخته ساختمان پلاسکو، آتش نشانان ... آیه تامل برانگیز قرآنی که در آتش پلاسکو نسوخت! +عکس - جام نیوز ... khabarfarsi.com/u/32140357 24 ژانویه 2017 ... آیه تامل برانگیز قرآنی که در آتش پلاسکو نسوخت! +عکس. در میان تلی از ... آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو، نخاله هایی که از محل حادثه جمع و ... «آیه» تامل برانگیز قرآنی که در آتش پلاسکو نسوخت! +عکس - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../آیه-تامل-برانگیز-قرآنی-که-در-آتش-پلاسکو-نسوخت-عکس‎Cached24 ژانویه 2017 ... در میان تلی از آوار، بتن و آهن های گداخته ساختمان پلاسکو، آتش نشانان قرآنی را یافتند که در ساختمان پلاسکو نسوخته و احساس خود را با یک بوسه بر.