مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تیپ نامناسب سحر دولتشاهی در مهمانی تایلندی ها +عکس

تیپ نامناسب سحر دولتشاهی در مهمانی تایلندی ها +عکس

در مهمانی هنرمندان دو کشور ایران و تایلند بازیگر معروف زن ایرانی با تیپی غیرمتعارف ظاهر شد!

بنابراین گزارش، به دنبال ارتباطات فرهنگی هنرمندان دو کشور« ایران» و «تایلند» که نشست قبلی شان در تالار وحدت برگزار شده بود، جمعی از بازیگران، عکاسان و خوانندگان ایرانی با حضور در کشور تایلند ضمن ارتباط با فعالان فرهنگی و هنرمندان این کشور از جاذبه های گردشگری و آداب و رسوم تایلندی ها با خبر شدند!

 مدل لباس سحر دولتشاهی مدل لباس بازیگران لباس بازیگران زن بیوگرافی سحر دولتشاهی اینستاگرام سحر دولتشاهی

در این برنامه تماماً فرهنگی که تایلندی ها کوشیدند تا سنت ها و باورهای خود را با هنرمندان ایرانی در میان بگذارند، «سحر دولتشاهی» بازیگر ایرانی با لباسی در جمع تایلندی ها حاضر شد که هیچ نشانی از فرهنگ ایرانی و اسلامی ندارد!

«سحر دولتشاهی» پیش از این در جشنواره های بین المللی نیز با همین سبک پوشش حضور پیدا کرد و موجب تمسخر کاربران فضای مجازی قرار گرفت تا جایی که برخی نوشتند وی در اثر شدت عجله برای حضور در جشنواره، «پرده هتل» را از جا در آورده و به تن کرده است!

این بازیگر که در سبک جدید ابداعی لباس پوشیدن خود از پوشش کلاهی کوچک بجای روسری یا مقنعه استفاده می کرده، بی توجه به اینکه نماینده فرهنگ ایران اسلامی است در مجامع بین المللی حضور می یابد.

مدل لباس سحر دولتشاهی مدل لباس بازیگران لباس بازیگران زن بیوگرافی سحر دولتشاهی اینستاگرام سحر دولتشاهی

گفتنی است هنرمندان تایلندی در پوششی کاملا ساده و رسمی و حتی در شرایطی که هیچ حجابی ندارند، بدون هر گونه جلب توجه در تصاویر حضور داشته و سنت های دیرین کشور خود را برای هنرمندان ایرانی به نمایش درآوردند، اما هنرمند ایرانی که انتظار می رفت همه شکوه فرهنگ کشورش را به تایلند عرضه کند، با لباس ابداعی غربی وارد این کشور شد.

منبع : جام نیوز

اینستاگرام سحر دولتشاهی بیوگرافی سحر دولتشاهی لباس بازیگران زن مدل لباس بازیگران مدل لباس سحر دولتشاهی



لینک منبع :تیپ نامناسب سحر دولتشاهی در مهمانی تایلندی ها +عکس

Images for تیپ نامناسب سحر دولتشاهی در مهمانی تایلندی ها +عکس تیپ نامناسب" سحر دولتشاهی" در مهمانی تایلندی ها/ تیپ ساده ... - جام نیوز www.jamnews.ir/detail/News/742541‎Cached11 دسامبر 2016 ... تیپ نامناسب" سحر دولتشاهی" در مهمانی تایلندی ها/ تیپ ساده زنان تایلندی +عکس. در مهمانی هنرمندان دو کشور ایران و تایلند بازیگر معروف زن ایرانی با ... تیپ نامناسب بازیگر زن ایرانی در مهمانی تایلندی‌ها +عکس www.fardanews.com/.../تیپ-نامناسب-بازیگر-زن-ایرانی-در-مهمانی-تایلندی‌ها-عکس‎Cached12 دسامبر 2016 ... تیپ نامناسب بازیگر زن ایرانی در مهمانی تایلندی‌ها +عکس ... در میان بگذارند، «سحر دولتشاهی» بازیگر ایرانی با لباسی در جمع تایلندی ها حاضر شد ... تیپ نامناسب سحر دولتشاهی در مهمانی تایلندی ها عکس - پارسی خون parsikhon.ir/search/?...تیپ+نامناسب+سحر+دولتشاهی...مهمانی+تایلندی+ها+عکس تیپ نامناسب سحر دولتشاهی در مهمانی تایلندی ها عکس ... سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: شب گذشته در مسیر شوشتر - تصفیه قند، یک تصادف دلخراش رخ داد که بر اثر ... تیپ نامناسب سحر دولتشاهی در مهمانی تایلندی ها/ تیپ ساده زنان ... www.shahrekhabar.com/picnews/148142904076431 11 دسامبر 2016 ... تیپ نامناسب" سحر دولتشاهی" در مهمانی تایلندی ها/ تیپ ساده زنان تایلندی +عکس. در مهمانی هنرمندان دو کشور ایران و تایلند بازیگر معروف زن ایرانی با ... تیپ نامتعارف سحر دولتشاهی در پارتی تایلندی ها | سایت تفریحی ... khargush.com/brigade-exotic-thai-party-sahar-dolatshahi/‎Cachedتیپ نامتعارف سحر دولتشاهی در پارتی تایلندی ها. دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ... لباس نامناسب سحر دولتشاهی. تیپ نامتعارف سحر ... دسته بندی : عکس بازیگران. گردآوری ... تیپ نامناسب" سحر دولتشاهی" در مهمانی تایلندی ها/ تیپ ساده زنان ... - قطره www.ghatreh.com/.../تیپ-نامناسب-سحر-دولتشاهی-مهمانی-تایلندی-تیپ-ساده-زنان-تایلندی‎Cached11 دسامبر 2016 ... تیپ نامناسب" سحر دولتشاهی" در مهمانی تایلندی ها/ تیپ ساده زنان تایلندی +عکس. در مهمانی هنرمندان دو کشور ایران و تایلند بازیگر معروف زن ایرانی با ... آفتاب دل | تیپ نامناسب سحر دولتشاهی در مهمانی تایلندی‌ها +عکس aftabedel.com/.../تیپ-نامناسب-سحر-دولتشاهی-در-مهمانی-تایلندی‌ها-+عکس.html 14 دسامبر 2016 ... در مهمانی هنرمندان دو کشور ایران و تایلند سحر دولتشاهی با تیپی غیر متعارف ظاهر شد! تیپ نامناسب سحر دولتشاهی در مهمانی تایلندی‌ها. تیپ نامناسب ... تیپ نامناسب" سحر دولتشاهی" در مهمانی تایلندی ها/ تیپ ساده زنان ... khabarfarsi.com/u/29498049 11 دسامبر 2016 ... تیپ نامناسب" سحر دولتشاهی" در مهمانی تایلندی ها/ تیپ ساده زنان تایلندی +عکس. در مهمانی هنرمندان دو کشور ایران و تایلند بازیگر معروف زن ایرانی با ... تیپ نامناسب بازیگر زن ایرانی در مهمانی تایلندی‌ها +عکس - عصر خبر www.asrkhabar.com/.../تیپ-نامناسب-بازیگر-زن-ایرانی-در-مهمانی-تایلندی‌ها-عکس‎Cached12 دسامبر 2016 ... در این برنامه تماماً فرهنگی که تایلندی ها کوشیدند تا سنت ها و باورهای خود را با هنرمندان ایرانی در میان بگذارند، «سحر دولتشاهی» بازیگر ایرانی با ...