مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دم بلند پسر ۱۸ ساله بریده شد +تصاویر

دم بلند پسر ۱۸ ساله بریده شد +تصاویر

پسر ۱۸ ساله اهل ناپور هند بعد از مدتها تحمل درد و سختی حمل یک دم گوشتی تحت عمل جراحی قرار گرفت. دم ۷ اینچی این پسر یک نقص مادرزادی بود که در طول این سالها همراه با رشد ، درد هایی را برای او ایجاد کرده بود.

مرد دم دار عجیب الخلقه زندگی در هند دم انسان انسان عجیب اخبار هند

دم بریده شده پسر هندی

پزشکان معتقدند که این لوله ی باریک در دوران قبل از تولد و در رحم مادر ایجاد شده است اما بایستی در طول این سالها به مرور ناپدید می شد ولی برعکس همانند اعضای دیگر بدن به رشد خود ادامه داد. دم پسر نوجوان یک نقص در ساختار آنومالی سیستم عصبی اوست که بعد از تکمیل ستون فقرات در رحم مادر به رشد خود ادامه داده است .
مرد دم دار عجیب الخلقه زندگی در هند دم انسان انسان عجیب اخبار هند

عکس بدن پسر دم دار هندی

جراحی پسر دم دار هندی برای بریده و جدا کردن دم از بدنش

خانواده بیمار تا سالها بعد از تولد این مسئله را پنهان کردند تا مبادا به دلیل باورهای عجیب و غریب مردم هند مشکلی برای فرزندشان ایجاد شود تا اینکه دردهای شدید در ناحیه کمر و نشیمنگاه پسرشان را دچار مشکل ساخت و به ناچار به پزشک مراجعه کردند.پزشکان بعد از انجام معاینات و عکسبرداری ها برای جراحی اماده شدند. تیمی از ۶ جراح موفق شدند دم پسر هندی را از بدنش جدا کنند.
 مرد دم دار عجیب الخلقه زندگی در هند دم انسان انسان عجیب اخبار هند

اندازه دم  پسر دم دار هندی قبل از بریده شدن طی جراحی

به گفته ی مسئول این جراحی ایجاد دم در نوزاد به دلیل مشکل تشکیل ستون فقرات رخ می دهد اما اغلب بعد از تولد به مروز از بین می رود اما این بیمار جزو موارد نادر بوده و دم او در طی این سالها به رشد خود ادامه داده است.
مرد دم دار عجیب الخلقه زندگی در هند دم انسان انسان عجیب اخبار هند

The teenager with the 7 inch TAIL: 18-yr-previous lastly has the expansion eliminated after it turned painful for him to take a seat or sleep

اخبار هند انسان عجیب دم انسان زندگی در هند عجیب الخلقه مرد دم دار



لینک منبع :دم بلند پسر ۱۸ ساله بریده شد +تصاویر

Images for دم بلند پسر ۱۸ ساله بریده شد +تصاویر دم بلند پسر 18 ساله بریده شد + تصاویر - نمناک namnak.com/دم-بریده-پسر-جوان.p37727‎Cachedدم بریده و پسر هندی دم دار و عکس عجایب پزشکی هندوستان و ماجراهای باورنکردنی و تصاویر دم انسان و جدا کردن دم از پشت یک پسر جوان در نمناک. دم بلند پسر هندی ۱۸ ساله بریده شد +تصاویر جدید 96 فان جو www.funjoo.ir/دم-بلند-پسر-هندی-۱۸-ساله-بریده-شد-تصاوی/‎Cached7 ا کتبر 2016 ... دم بلند پسر هندی ۱۸ ساله بریده شد +تصاویر ,فان جو,اخبار هند,انسان عجیب,دم انسان, زندگی در هند,عجیب الخلقه,مرد دم دار,جالب و خواندنی. اشتراک گذاری. دم بلند پسر 18 ساله بریده شد + تصاویر | | linkchee.com/p6kreaaaaaaia/‎Cached31 دسامبر 2016 ... دم بلند پسر 18 ساله بریده شد + تصاویر. پسر نوجوان هندی با دم 18 سانتی: پسر 18 ساله اهل ناپور هند ... دم بریده شده پسر هندی. پزشکان معتقدند که ... دم بلند پسر ۱۸ ساله بریده شد +تصاویر - باشگاه خبرنگاران نوجوان yjcnews.ir/search/?...دم+بلند+پسر+۱۸+ساله+بریده+شد+%2Bتصاویر‎Cached«لیا ویسنس» در روز یکشنبه در طول مسابقات گاوبازی «سن ایسیدرو فریا» که در شهر مادرید برگزار شد، وقتی توسط گاو خشمگین از روی اسب خود به زمین افتاد، در ... فیلم جدا شدن روح از بدن یک زن در سانحه رانندگی + عکس | رکنا www.rokna.ir/.../226322-فیلم-جدا-شدن-روح-از-بدن-یک-زن-در-سانحه-رانندگی-عکس‎Cachedرکنا: بدنبال یک سانحه رانندگی در تایلند که زن موتورسوار در دم جان باخت، روح وی ... صفحه اصلی حوادث نارگل شکیبا ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ ۰۷:۱۹:۰۰ ارسال پرینت 69215 ... باردار شدن عروس 12 ساله / داماد 40 ساله در بیمارستان دستگیر شد + عکس ... ناگفته های راننده خودروی نماینده حادثه‌دیده تهران / ماشین شاسی بلند برای نماینده نبود + عکس. بریدن گوش و دم روباه بیچاره توسط جوان روستایی در پیرانشهر+فیلم ... www.rokna.ir/.../233200-بریدن-گوش-دم-روباه-بیچاره-توسط-جوان-روستایی-در-پیرانشهر-فیلم-وعکس‎Cached18 دسامبر 2016 ... بریدن گوش و دم روباه بیچاره توسط جوان روستایی در پیرانشهر+فیلم ... گوش‌های بریده شده بر زمین می‌افتند و دستانی که روباه را معلق نگه ... سوی دیگر اسباب خوشگذرانی و قهقمه دختران و پسران دوربین به دست را فراهم ... نقدی تا 100 میلیون تومان و حبس تا پنج سال در نظر گرفته شده است. .... معصومه 1 0 شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵. قاتل پسر 16 ساله با 100 میلیون تومان جانش را خرید | رکنا www.rokna.ir/.../288497-قاتل-پسر-ساله-با-میلیون-تومان-جانش-را-خرید‎Cached31 جولای 2017 ... رکنا: پسر جوان که 13 سال پیش در جریان یک نزاع دسته جمعی پسر 16 ... شد و درحالی که تنها 18 سال داشت با درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. پسری 7 ساله که به دختر 18 ساله تجاوز کرد!! - تاپ ناز www.topnaz.com/7-year-old-bad-boy/‎Cached Similarپسر کوچک شروری که به دختر 18 ساله تجاوز می کرد, داستان عجیب پسر 7 ساله شرور , من که ... وقتی سه ساله شد آنقدر مادرم را اذیت کرد که او هم از دست بچه من خسته شد. سر بریده مرد کرمانی به حرف آمد - رکنا - شهرخبر www.shahrekhabar.com/social/14957662800885‎Cached26 مه 2017 ... حال این مرد خوب شد و ماموران 2 مرد دیگر را دستگیر کردند. .... ۱۸:۰۲ بلند کردن وزنه 1000 کیلویی توسط شهریار ایرانی / پاره شدن مویرگ های سر ... + عکس; ۱۹:۵۱ کله‌ زرد شرور معروف دستگیر شد; ۰۹:۵۷ درخواست اولیای دم بنیتا از قاضی چه بود؟ .... ۰۷:۰۵ لحظات تکان دهنده رفتار زشت دختران 18 ساله با یک پسر +فیلم و عکس ...