مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

متولد شدن نوزادی با ۳۱ انگشت! +عکس

متولد شدن نوزادی با ۳۱ انگشت! +عکس

نوزاد هشت ماهه چینی که با ۱۵ انگشت دست و ۱۶ انگشت پا متولد شده است و فاقد انگشت شصتی است بعد از انجام مراحل اولیه قرار است زیر تیغ جراحی برود.
نوزاد عجیب کودک عجیب عجیب الخلقه اخبار چین آدم عجیب 6 انگشتی 12 انگشتی
این نوزاد که در روستای ژونگپینگ در استان هونان واقع در جنوب چین به دنیا آمده است قرار است طی سه مرحله در بیمارستانی در شهر نینگبو تحت عمل جراحی قرار بگیرد .
نوزاد عجیب کودک عجیب عجیب الخلقه اخبار چین آدم عجیب 6 انگشتی 12 انگشتی
مادر این نوزاد نیز که دارای انگشتان اضافی در دستهای خود است در تشریح  این وضعیت که چندانگشتی نامیده می شود می گوید که این مشکل را از والدین خود به ارث برده است. چند انگشتی که  از هر ۱۰۰۰ نوزاد در یک نوزاد دیده می شود به این شکل عجیب بسیار نادر است. برخلاف مادر این نوزاد ، مورد  این نوزاد بسیار اورژانسی به نظر می رسد و باید سریعتر تحت عمل جراحی قرار بگیرد زیرا انگشتان اضافی پای این نوزاد می توانند در آینده بر روی راه رفتن او تاثیر بگذارند.
نوزاد عجیب کودک عجیب عجیب الخلقه اخبار چین آدم عجیب 6 انگشتی 12 انگشتی

یکی از پزشکان این بیمارستان می گوید: عمل جراحی این نوزاد شامل برداشتن انگشتان اضافی و همچنین ایجاد تغییر شکل در بقیه انگشتان خواهد بود. در این این عمل جراحی پرخطر ما بیشتر روی استخوان ها، مفاصل، پوست ، ناخن و همچنین رگ های حیاتی نوزاد تمرکز خواهیم کرد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود سه مرحله جراحی این نوزاد قبل از رفتن به مدرسه به اتمام خواهد رسید. گفتنی است؛ این بیمارستان همچنین قول داده است تا  وضعیت سلامتی و درمان این کودک تا رسیدن به سن ۱۶ سالگی را پیگیری کند.

boy born with 15 fingers and 16 toes

12 انگشتی 6 انگشتی آدم عجیب اخبار چین عجیب الخلقه کودک عجیب نوزاد عجیب



لینک منبع :متولد شدن نوزادی با ۳۱ انگشت! +عکس

Images for متولد شدن نوزادی با ۳۱ انگشت! +عکس متولد شدن نوزادی با ۳۱ انگشت! +عکس | ساتین saten.ir/117687/متولد-شدن-نوزادی-با-۳۱-انگشت-عکس/‎Cached28 سپتامبر 2016 ... نوزاد هشت ماهه چینی که با ۱۵ انگشت دست و ۱۶ انگشت پا متولد شده است و فاقد انگشت شصتی است بعد از انجام مراحل اولیه قرار است زیر تیغ جراحی ... متولد شدن نوزادی با ۳۱ انگشت! +عکس | ساتین - Part 2 saten.ir/117687/متولد-شدن-نوزادی-با-۳۱-انگشت-عکس/2/ 28 سپتامبر 2016 ... نوزاد هشت ماهه چینی که با ۱۵ انگشت دست و ۱۶ انگشت پا متولد شده است و فاقد انگشت شصتی است بعد از انجام مراحل اولیه قرار است زیر تیغ جراحی ... متولد شدن کودکی با 31 انگشت (عکس) - ایران ناز www.irannaz.com/متولد-شدن-کودکی-با-31-انگشت-عکس.html‎Cachedاین کودک عجیب و غریب با 31 انگشت به دنیا آمد نوزاد هشت ماهه چینی که با 15 انگشت دست و 16 انگشت پا متولد شده است و فاقد انگشت شصتی است بعد از انج. تولد عجیب نوزادی با 31 انگشت! + تصاویر - نمناک namnak.com/نوزاد-31-انگلشتی.p30285‎Cachedنوزاد و نوزاد عجیب و نوزاد با 31 انگشت را در نمناک ببینید. ... به دنیا آمدن نوزاد چینی با 31 انگشت که علت ژنتیکی دارد خبر عجیب و جدیدی از دنیای پزشکی ... تولد نوزادی عجیب با خون صورتی + عکس · تولد نوزاد عجیب بدون بینی + تصاویر · تولد نوزاد ... برای آگاه شدن از وقایع مهم پیش روی خودتان در روز پنج شنبه 19 مرداد 96 فال روزانه ... تولد نوزادی با ۳۱ انگشت در چین - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/online/.../تولد-نوزادی-با-۳۱-انگشت-در-چین 24 سپتامبر 2016 ... در جنوب چین کودکی با ۳۱ انگشت متولد شد. به گفته پزشکان، برای ... برچسب‌ها : جام جم آنلاین چین نوزاد 31 انگشت تولد نوزادی با ۳۱ انگشت در چین. لینک کوتاه : ... کاندید شدن عباس جدیدی در انتخابات شورای شهر +عکس. 16:43 ... در چین نوزادی با ۳۱ انگشت متولد شد - Sputnik Iran https://ir.sputniknews.com/world/201609231865573/‎Cached23 سپتامبر 2016 ... در جنوب چین کودکی با ۳۱ انگشت متولد شد. ... این نوزاد با ۱۵ انگشت در هر دست و ۸ انگشت در پا و بدون انگشت شصت ... جذاب ترین عکس های هفته. متولد شدن نوزادی با ۳۱ انگشت! +عکس - باشگاه خبرنگاران نوجوان yjcnews.ir/search/?...متولد+شدن+نوزادی+با+۳۱+انگشت%21+%2Bعکس‎Cached11 جولای 2017 ... نوزادی با ۲۴ انگشت در شهرستان گناباد متولد شد/ عکس جامعه > سلامت - تسنیم نوشت: نوزادی با ۲۴ انگشت در دست و پا در شهرستان گناباد استان ... متولد شدن کودکی با ۳۱ انگشت (عکس) - پورتال سرگرمی، تفریحی ... dalghak.net/متولد-شدن-کودکی-با-31-انگشت-عکس/‎Cachedاین کودک عجیب و غریب با ۳۱ انگشت به دنیا آمد. نوزاد هشت ماهه چینی که با ۱۵ انگشت دست و ۱۶ انگشت پا متولد شده است و فاقد انگشت شصتی است بعد از انجام مراحل ... نوزادی با 31 انگشت + عکس | اتاق خبر 24 otaghkhabar24.ir/news/47179 8 مه 2016 ... نوزاد ۴ ماهه چینی به نام هونگ هونگ در شرایطی متولد شده‌است که به جای ۲۰ انگشت دست و پا، ۳۱ انگشت دارد و خانواده‌اش امیدوارند بتوانند این اختلال را با ...