مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عروس و داماد جنجالی در کرج به خانه بخت رفتند

عروس و داماد جنجالی در کرج به خانه بخت رفتند

مرد جوان محکوم به اعدام که با وجود تأیید حکم قصاص‌اش، روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) سر سفره عقد نشسته بود، با پرداخت دیه ۱۵۰ میلیونی ازسوی نیکوکارناشناس، نامه آزادی گرفت وهمراه با نوعروس راهی خانه بخت شد.
 عکس عروس و داماد عروس و داماد عجیب زندگی عاشقانه زندان رجایی شهر ازدواج جالب
به گزارش ایران، آشنایی پرسروصدا و جنجالی این زوج عاشق پیشه ازسال ۹۴ و در اتاق ملاقات زندان رجایی شهر کلید خورد. دختر جوان برای دیدن برادرش آمده بود اما ضجه‌های مادر پسرجوان اعدامی او را منقلب کرد.
وقتی فهمید این پسر ۷ سالی است به اتهام قتل ناخواسته برادرزاده‌اش در زندان است و با تأیید حکم قصاص وضعیت روانی خوبی ندارد ابتدا برای آرام کردن او هفته‌ای چند بار تلفنی با وی صحبت کرد اما با گذشت زمان، این تماس‌های کوتاه برای هر دونفر آنها معنای دیگری یافت چراکه آنها دراوج ناباوری به هم علاقه‌مند شده بودند تااینکه مدتی بعد دختر جوان، پیشنهاد ازدواج داد و پسر اعدامی که حالا عاشق این دختر شده بود بشدت از این پیشنهاد استقبال کرد اما از طرفی ترس اجرا شدن حکم و نابودی زندگی دختر جوان تحصیلکرده، او را از این کار منع می‌کرد. از طرف دیگر خانواده دختر نیز مخالف این وصلت بودند.
سرانجام با پافشاری‌های دختر جوان همه موانع با کمک مسئولان قضایی برداشته شد و با هماهنگی دست اندرکاران زندان رجایی شهر، مراسم عقد این زوج پانزدهم ماه رمضان مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در محوطه زندان رجایی شهر برگزار شد.
آزادی با چک نیکوکار ناشناس
زندگی مشترک این زوج در حالی آغاز شد که دیوار بلند زندان بین آنها بود. دختر جوان لحظه‌ای آرام نداشت و برای آزادی شوهرش به هر دری می‌زد اما اولیای دم کوتاه نمی‌آمدند و برای اعلام رضایت ۲۰۰ میلیون تومان خواسته بودند.
با این حال همزمان با رسانه‌ای شدن ماجرای ازدواج عجیب و باورنکردنی آنها، تلاش‌های عروس جوان و کمک رسانه‌ها در ۵ مرداد ۹۵ به بار نشست چراکه یک نیکوکار ناشناس با حضور در دادسرای جنایی و پرداخت چک ۱۵۰ میلیون تومانی به خانواده مقتول، رضایت آنها را گرفت. بدین ترتیب فصل تازه زندگی زوج جوان کلید خورد. آنها هیجان زیادی داشتند.
هر لحظه به آزادی نزدیک تر می‌شدند تا اینکه سرانجام روز چهارشنبه۲۴ شهریور پسر جوان حکم آزادی‌اش را گرفت و با خروج از در بزرگ زندان برای شروع زندگی عاشقانه‌اش روانه خانه بخت شد.
از این ستون به اون ستون فرج هست.
ازدواج جالب زندان رجایی شهر زندگی عاشقانه عروس و داماد عجیب عکس عروس و داماد



لینک منبع :عروس و داماد جنجالی در کرج به خانه بخت رفتند

Images for عروس و داماد جنجالی در کرج به خانه بخت رفتند عروس و داماد جنجالی در کرج به خانه بخت رفتند - ایمان نیوز www.imannews.com/.../عروس-و-داماد-جنجالی-در-کرج-به-خانه-بخت-رفتند‎Cached20 سپتامبر 2016 ... مرد جوان محکوم به اعدام که با وجود تأیید حکم قصاص‌اش، روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) سر سفره عقد نشسته بود، با پرداخت دیه ۱۵۰ میلیونی ازسوی ... عروس و داماد جنجالی در کرج به خانه بخت رفتند | ساتین - Part 3 saten.ir/116942/عروس-و-داماد-جنجالی-در-کرج-به-خانه-بخت-ر/3/ 20 سپتامبر 2016 ... مرد جوان محکوم به اعدام که با وجود تأیید حکم قصاص‌اش، روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) سر سفره عقد نشسته بود، با پرداخت دیه ۱۵۰ میلیونی ازسوی ... عروس و داماد جنجالی در کرج به خانه بخت رفتند | ساتین - Part 2 saten.ir/116942/عروس-و-داماد-جنجالی-در-کرج-به-خانه-بخت-ر/2/ 20 سپتامبر 2016 ... مرد جوان محکوم به اعدام که با وجود تأیید حکم قصاص‌اش، روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) سر سفره عقد نشسته بود، با پرداخت دیه ۱۵۰ میلیونی ازسوی ... عروس و داماد جنجالی در کرج به خانه بخت رفتند - باشگاه خبرنگاران نوجوان yjcnews.ir/search/?...عروس...داماد+جنجالی...کرج+به+خانه+بخت+رفتند‎Cached25 جولای 2017 ... به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، تعدادی از دوستان و بستگان عروس و داماد برای استقبال از آن‌ها از روش عجیبی و متفاوتی استفاده ... عروس داماد به جای خانه بخت به خانه آخرت رفتند - onvansho onvansho.ir/result/عروس-داماد-به-جای-خانه-بخت-به-خانه-آخرت-رفتند.html عروس به ‌قبر رفتند داماد از ماشین عروس به جای خانۀ بخت به خانۀ آخرت . مرگ تازه ... عروسداماد جنجالی در کرج به خانه بخت رفتند جای خالی فرهنگ در فضای . ساختمان ... عروس های جوان در خانه بخت پدربزرگ ها - onvansho onvansho.ir/result/عروس-های-جوان-در-خانه-بخت-پدربزرگ-ها.html کار بی شرمانه داماد شب عروسی اش تصویر جدیدترین اخبار او به عروس جوان باعث بعضی ها در عروسی طلا iبه خانه ... عروسداماد جنجالی در کرج به خانه بخت رفتند ساتین . دو نوعروس بسیجی راهی خانه بخت شدند news0.ir/.../دو%20نوعروس%20بسیجی%20راهی%20خانه%20بخت%20شدند%20....‎Cached۳۴ نوعروس نورآبادی راهی خانه بخت شدند | پایگاه خبری جماران ... عروس و داماد جنجالی در کرج به خانه بخت رفتند | ساتینsaten.ir › جالب و خواندنی... گرفت وهمراه با نوعروس ... مراسم ازدواج عروس و داماد عجیب + عکس – news news.adbx.ir/d/2017/05/25/مراسم-ازدواج-عروس-و-داماد-عجیب-عکس/‎Cached25 مه 2017 ... یک عروس و داماد چینی در مراسم عروسی‌شان اقدام جالبی انجام دادند که مهمانان را ... عروس و داماد جنجالی در کرج به خانه بخت رفتند · ازدواج مسن ترین عروس و ... عکس: عروس چینی با گاو به خانه بخت رفت! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../عکس-عروس-چینی-با-گاو-به-خانه-بخت-رفت‎Cached19 فوریه 2014 ... گاو همچنین سمبل عشق و علاقه برای چینی هاست اما هرگز به عنوان محمل عروس استفاده نشده است. حالا داماد چینی کاری کرده کارستان چرا که گاوها به آدم ها ...