مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خواستگاری از کیمیا علیزاده در مراسم استقبال +عکس

خواستگاری از کیمیا علیزاده در مراسم استقبال +عکس

کیمیا علیزاده بانوی تکواندوکار و مدال آور کاروان ایران در المپیک ریو ۲۰۱۶ پس از بازگشت به وطن تصویری در کنار برادرش در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.
همسر ورزشکاران همسر کیمیا علیزاده خانواده کیمیا علیزاده تکواندو بانوان پدر و مادر کیمیا علیزاده بیوگرافی کیمیا علیزاده اینستاگرام کیمیا علیزاده Kimia Alizadeh
کیمیا علیزاده به عنوان نخستین بانوی مدال آور ایرانی در رقابت های المپیک در بازگشت به ایران با استقبال باشکوهی روبرو شد. او در بازگشت به کرج نیز با جمعیت مشتاق ورزش دوستان روبرو شد. بوسه او بر دستان پدرش، اهدای جوایزی مثل یک دستگاه آپارتمان، یک دستگاه خودرو و ۵۰ میلیون تومان پول نیز از دیگر حاشیه های بازگشت این دختر ۱۸ ساله و نفر سوم تکواندوی المپیک به ایران بود.
همسر ورزشکاران همسر کیمیا علیزاده خانواده کیمیا علیزاده تکواندو بانوان پدر و مادر کیمیا علیزاده بیوگرافی کیمیا علیزاده اینستاگرام کیمیا علیزاده Kimia Alizadeh

اما حاشیه های مهم تر به رفتار چندین پسر جوان برمی گشت که به شوخی یا خنده از کیمیا علیزاده خواستگاری کردند. یکی از این پسران با فریاد از نفر سوم المپیک درخواست ازدواج کرد و دیگری نیز می گفت خودش ورزشکار است و در سطح استان البرز در رقابت های تکواندو مدال دارد. او نیز به طور جدی میگفت که برای ازدواج با این دختر ورزشکار آمادگی دارد و می خواهد با پیدا کردن پدرش از او خواستگاری کند!

همسر ورزشکاران همسر کیمیا علیزاده خانواده کیمیا علیزاده تکواندو بانوان پدر و مادر کیمیا علیزاده بیوگرافی کیمیا علیزاده اینستاگرام کیمیا علیزاده Kimia Alizadeh
اتفاقی بی سابقه در تاریخ ورزش ایران

در ورزش ایران هرگز سابقه نداشته که از یک دختر ورزشکار اینگونه استقبال شود. نجمه خدمتی در ۱۸ سالگی و در رقابت های تیراندازی بازی های آسیایی قهرمان شد و در بازگشت به ایران با استقبال با شکوه مردم شهر زادگاهش روبرو شد، اتفاقی که برای خدیجه آزادپور ووشوکار و قهرمان بازی های آسیایی در سال ۲۰۱۰ افتاد و یا شهربانو منصوریان دیگر ووشوکار مطرح ورزش کشور. اما این یکی واقعا بی سابقه بود. استقبالی که از کیمیا علیزاده شد در هیچ بازه زمانی تاریخ ورزش ایران سابقه نداشته است.

در سطح شهر کرج هم بنرهای فراوانی بابت تبریک به این تکواندو کار دیده می شود.

جوایز بیشتری در راه است

دختر ۱۸ ساله و تاریخ ساز ورزش ایران در ادامه باز هم پاداش های بیشتری دریافت خواهد کرد. گفته می شود او ده ها سکه بهار آزادی دریافت خواهد و شاید یک آپارتمان دیگر هم به عنوان جایزه بگیرد. جوایز غیر نقدی دیگری نیز در روزهای آینده از سوی شرکت های مختلف به او داده خواهد شد.

Kimia Alizadeh اینستاگرام کیمیا علیزاده بیوگرافی کیمیا علیزاده پدر و مادر کیمیا علیزاده تکواندو بانوان خانواده کیمیا علیزاده همسر کیمیا علیزاده همسر ورزشکاران



لینک منبع :خواستگاری از کیمیا علیزاده در مراسم استقبال +عکس

Images for خواستگاری از کیمیا علیزاده در مراسم استقبال +عکس یک پسر به کیمیا علیزاده: با من ازدواج می کنی؟! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../یک-پسر-به-کیمیا-علیزاده-با-من-ازدواج-می-کنی؟‎Cached27 آگوست 2016 ... بازگشت کیمیا علیزاده به ایران با حاشیه هایی هم همراه بود. ... نخستین بانوی مدال آور ایرانی در رقابت های المپیک در بازگشت به ایران با استقبال باشکوهی روبرو شد. ... با این دختر ورزشکار آمادگی دارد و می خواهد با پیدا کردن پدرش از او خواستگاری کند! .... تصویر کیمیا علیزاده در تصاویر مراسم اختتامیه المپیک (عکس) ... خواستگاری از کیمیا علیزاده در مراسم استقبال +عکس | ساتین saten.ir/115591/خواستگاری-از-کیمیا-علیزاده-در-مراسم-اس/‎Cached28 آگوست 2016 ... کیمیا علیزاده به عنوان نخستین بانوی مدال آور ایرانی در رقابت های المپیک در بازگشت به ایران با استقبال باشکوهی روبرو شد. او در بازگشت به ... خواستگارى از کیمیا علیزاده در مراسم استقبال! - مجله اینترنتی دوستان www.dustaan.com/خواستگارى-از-کیمیا-علیزاده-در-مراسم-اس/‎Cached28 آگوست 2016 ... www.dustaan.com خواستگارى از کیمیا علیزاده در مراسم استقبال! ... ورزشکار آمادگی دارد و می خواهد با پیدا کردن پدرش از او خواستگاری کند! ... اش +عکس · کار بزرگ «کیمیا علیزاده» در المپیک ریو · تصاویری از خانه کیمیا علیزاده ... خواستگارى از کیمیا علیزاده در مراسم استقبال! - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/fa/.../خواستگارى-از-کیمیا-علیزاده-در-مراسم-استقبال‎Cached28 آگوست 2016 ... اما حاشیه های مهم تر به رفتار چندین پسر جوان برمی گشت که به شوخی یا خنده از کیمیا علیزاده خواستگاری کردند. یکی از این پسران با فریاد از نفر ... خواستگاری از کیمیا علیزاده در مراسم استقبال +عکس yjcnews.ir/search/?...خواستگاری...کیمیا+علیزاده...مراسم+استقبال+%2Bعکس‎Cached17 جولای 2017 ... جشن تولد 19 سالگی کیمیا علیزاده در بیمارستان با حضور بازیکنان ملی پوش تکواندو برگزار شد. کیمیا علیزاده 19 ساله شد کیمیا علیزاده با ... خواستگاری از کیمیا علیزاده در مراسم استقبال +عکس | ساتین khabaryab.in/.../115781-11-خواستگاری-از-کیمیا-علیزاده-در-مراسم-استقبال-عکس خواستگاری از کیمیا علیزاده در مراسم استقبال +عکس | ساتین. خواستگاری از کیمیا ... عکس هایی از زیباترین زنان ورزشکار در المپیک 2016 ریو ...سایت المپیک لندن ... خواستگاری از کیمیا علیزاده در مراسم استقبال +عکس | ساتین khabaryab.in/.../116001-2-خواستگاری-از-کیمیا-علیزاده-در-مراسم-استقبال-عکس خواستگاری از کیمیا علیزاده در مراسم استقبال +عکس. در جالب و خواندنی ۷ شهریور ۱۳۹۵ ۹ دیدگاه 17,117 بازدید. کیمیا علیزاده بانوی تکواندوکار و مدال آور کاروان ایران ... بهار نیوز - خواستگارى​از​کیمیا علیزاده​در مراسم​استقبال baharnews.ir/news/.../خواستگارى-از-کیمیا-علیزاده-در-مراسم-استقبال‎Cached28 آگوست 2016 ... گروه ورزشی: بازگشت کیمیا علیزاده به ایران با حاشیه هایی هم همراه بود. ... جوان برمی گشت که به شوخی یا خنده از کیمیا علیزاده خواستگاری کردند. خواستگارى از کیمیا علیزاده در مراسم استقبال! | هفت صبح 7sobh.com/content/خواستگارى-از-کیمیا-علیزاده-در-مراسم-اس/‎Cached28 آگوست 2016 ... کیمیا علیزاده به عنوان نخستین بانوی مدال آور ایرانی در رقابت های المپیک ... جوان برمی گشت که به شوخی یا خنده از کیمیا علیزاده خواستگاری کردند.