مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خیانت فوتبالیست معروف ایرانی به همسرش! +عکس

خیانت فوتبالیست معروف ایرانی به همسرش! +عکس

من با این آقا دیگر نمی توانم زندگی کنم. او نه اخلاق خوبی دارد و نه به اصول زندگی و اخلاقی پایبند است. تازگی ها هم دست بزن پیدا کرده است!
بله. درست خواندید، این جملات نه ربطی به فوتبال دارد و نه مربوط به صفحات ورزشی روزنامه هاست اما این موضوع حرف های خانمی است که دیگر قصد زندگی با همسر فوتبالیست معرف و البته کمی محبوبش را ندارد و می خواهد از او جدا شود.
فساد جنسی ورزشکاران فساد جنسی فوتبالیست ها فساد اخلاقی والیبالیست ها زندگی خصوصی فوتبالیست ها خیانت شوهر
این خانم که با فرزند دختر خردسالش در دادگاه حاضر شده بود تصمیمش جدی بود و می گفت: «به خدا حاضر نیستم دیگر یک ثانیه با آقای … زندگی کنم!»

دادسرا محلی است که افراد مختلف شکایت هایشان را مطرح می کنند و دنبال احقاق حق خود هستند. معمولا دادسراها پر از آدم هایی است که مشکلات مختلفی داشته و می خواهند به هر طریقی شده به حقی که فکر می کنند درست است، برسند!

صدای خانمی توجه همه را جلب کرد. او چند صندلی آن طرف تر نشسته و می خواست به داخل اتاق برود. وقتی وکیل همسرش را دید از کوره در رفته و با صدای بلند شروع به اعتراض کرد. او که بسیار عصبانی به نظر می رسید می گفت: «این آقا چه فکر می کند؟ فکر می کند چون آدم سرشناسی است هر کاری می تواند انجام دهد؟

تا حالا دو بار به دادگاه نیامده است. فکر می کند به دادگاه نیاید رای به نفع او صادر می شود؟ از این خبرها نیست. این جا دیگر قانون حرف اول و آخر را می زند. اگر نیاید حکم جلبش را می گیرم!»

خانم و آقایی که همراه وی بودند سعی در آرام کردنش داشتند اما فایده ای نداشت. او با گریه خودش را در آغوش خواهرش انداخت: «با چرب زبانی فریبم داد. من نمی دانستم تمام حرف هایش دروغ است.»

او در حال صحبت بود که صدایشان زدند و به داخل اتاق رفتند. زمان زیادی طول نکشید تا برگشتند. قاضی برای بار سوم تاریخی را تعیین کرد تا به شکایت خانم مورد نظر از همسر فوتبالیستش رسیدگی کند.

خانم در حال پایین رفتن از پله ها بود که با وکیل فوتبالیست معروف اتمام حجت کرد: «اگر بخواهد به رفتارش ادامه دهد آبرویش را می برم. به روزنامه ها می گویم. من حاضر نیستم یک دقیقه دیگر هم با او زندگی کنم. مهریه ام را هم می گیرم!»

وکیل خانم مورد نظر وکیل فوتبالیست را صدا زد: «آقای … شما می دانید این ماجرا آنقدر ادامه پیدا کرده به صلاح هیچ کس نیست. موکل من از پزشک قانونی طول درمان گرفته است. او متاسفانه خیانت هم کرده است و تحت هیچ شرایطی دیگر زندگی نمی کند. این موضوع را شما حل کنید.» آقای X با گفتن «سعی خودم را می کنم» از همکارش خداحافظی کرد و به سرعت از پله ها پایین رفت.

خیانت شوهر زندگی خصوصی فوتبالیست ها فساد اخلاقی والیبالیست ها فساد جنسی فوتبالیست ها فساد جنسی ورزشکاران



لینک منبع :خیانت فوتبالیست معروف ایرانی به همسرش! +عکس

Images for خیانت فوتبالیست معروف ایرانی به همسرش! +عکس فوتبالیست معروف ایرانی خیانت کرد، همسرش تقاضای طلاق کرد! + نام ... www.topnaz.com/276775-2/‎Cachedفوتبالیست معروف به نام “جیم” به همسرش خیانت کرد ... در یک روز بهاری اتفاق افتاد، هرچند پیش از آن عکس های او را در خانه دوستش دیده و توصیف او را زیاد شنیده بود. همسر فوتبالیست معروف کشورمان به دلیل خیانت شوهرش درخواست طلاق داد shomanews.com/.../همسر-فوتبالیست-معروف-کشورمان-به-دلیل-خیانت-شوهرش-درخواست-طلاق-داد‎Cached20 آگوست 2016 ... همسر فوتبالیست معروف کشورمان به دلیل خیانت شوهرش درخواست طلاق داد. من با این آقا دیگر نمی ... وقتی وکیل همسرش را دید از کوره در رفته و با صدای بلند شروع به اعتراض کرد. او که بسیار عصبانی ... دردسرسازی دختران اندونزیایی برای مدیر تیم ملی دوچرخه سواری+ عکس · ردپای خیانت یک ایرانی در حذف بهداد سلیمی! سرشناس ترین افرادی که به همسر خود خیانت کردند - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_22509.html‎Cached Similarاقدام جالب این مرد برای جلوگیری از سرقت موتور سیکلتش (عکس) ... ایران ناز، در زیر به بعضی از افراد مشهوری که خیانت کرده اند و خود را در معرض قضاوت و انتقاد مردم و رسانه ها قرار داده اند اشاره می .... عکسی از هدیه تهرانی در کنار بازیگر معروف هالیوود ... خیانت ستاره سرشناس فوتبال به همسرش دردسرساز شد ؛ فوتبالیست ... parsfootball.com/fa/.../خیانت-ستاره-سرشناس-فوتبال-به-همسرش-درد/‎Cached8 مارس 2017 ... یک ستاره سرشناس فوتبال به خاطر کتک زدن همسرش با دردسر مواجه شده است ... جنجال بزرگ در فوتبال ایران ؛ دستگیری دلال معروف ، پای دو مربی لیگ ... خیانت فوتبالیست معروف ایرانی به همسرش! +عکس yjcnews.ir/search/?...خیانت+فوتبالیست+معروف+ایرانی+به+همسرش%21+%2Bعکس‎Cached26 جولای 2017 ... او متهم است که می خواسته به یک خبرنگار روسی تعرض جنسی کند.در عکس زیر خبرنگار و فوتبالیست معروف را میبینیم گروه ایران ناز این قربانی ... خیانت ناموسی فوتبالیست معروف +عکس - نازوب www.nazweb.ir/12908-the-famous-footballer-honor-betrayed-his-former-team-mates-photo.html‎Cached Similarماکسی لوپز، در انتقام رابطه همسر سابقش با ایکاردی، هم تیمی سابقش، از دست دادن با این بازیکن در دیدار اینتر و سمپد. شایعه وحشتناک خیانت همسر فوتبالیست معروف از کجا شکل گرفت؟ + ... www.niksalehi.com/.../شایعه-وحشتناک-خیانت-همسر-فوتبالیست-مع.html‎Cached16 آگوست 2015 ... حمایت کنایه آمیز مهراب قاسمخانی از ملی‌پوشان ایرانی ... این شایعه اما چند ماه بعد به وسیله همسر توتی- که از مدل های معروف ایتالیا و مجری یک شبکه پربیننده ... شایعه وحشتناک خیانت همسر فوتبالیست معروف از کجا شکل گرفت؟ + عکس. درخواست طلاق همسر یک "فوتبالیست معروف ایرانی" به دلیل خیانت ... khabarfarsi.com/u/30531765 29 دسامبر 2016 ... درخواست طلاق همسر یک "فوتبالیست معروف ایرانی" به دلیل خیانت. به گزارش روزنامه .... مرگ زودهنگام پدر، زندگی بخش 4 بیمار +عکس ...، یکی از ... درخواست طلاق همسر یک “فوتبالیست معروف ایرانی” به دلیل خیانت ... khabarfarsi.com/u/30603111 30 دسامبر 2016 ... درخواست طلاق همسر یک “فوتبالیست معروف ایرانی” به دلیل خیانت ... اروپایی برای احیای یک گاو باستانی+عکس قلب انسان "مغز" دارد قیمت سکه طرح ...